Gottegot. Het zou je baan maar zijn, zeg. Waardeloze instelling.De Boer weet zo mogelijk nog minder te vertellen, aangezien Kuffour sinds 2005 bij AS Roma onder contract stond. ‘Ik vind die hele Italiaanse competitie geen moer aan.’
Samuel Kuffour
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als aanstaande trainer kun je er wel wat van leren hoe Spalletti en Mancini een team neerzetten. Verder is de gedachte alleen al zo bekrompen, want de Engelse competitie zal wel fantastisch zijn. Verder zal de Boer ook nog wel gouden herinneringen hebben aan die topcompetitie in Schotland. Als ik in opleiding zou zijn, dan zou ik toch wel veel verschillende speelstijlen willen zien en beoordelen. Het is toch alleen maar een verrijking van je kennis, maar nee 'het is toch geen moer aan'. Mafketel.Bertje schreef:Uh, Italiaans voetbal kijken is zijn baan niet.
De Boer zegt helemaal niets over de Engelse competitie en ook niet over de Schotse competitie. Je kletst uit je nek, Peter. Natuurlijk kun je wellicht iets leren van hoe Mancini zijn elftal neerzet, maar dat kun je ook in de Eerste divisie.
En volgens mij blijkt uit het feit dat hij de Italiaanse competitie geen moer aan vindt al dat hij de 'Italiaanse speelstijl' wél kent.
En volgens mij blijkt uit het feit dat hij de Italiaanse competitie geen moer aan vindt al dat hij de 'Italiaanse speelstijl' wél kent.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Ik klets helemaal niet uit m'n nek. Jij kletst daarentegen wel uit je nek getuige het feit dat als hij de competitie had gekend, dan had hij die Kuffour ook wel zien spelen. Dan had hij kunnen zeggen dat hij bij Roma in het begin een sterke periode heeft meegemaakt en bij Livorno niet echt opviel, waardoor hij in februari op de bank belandde. De Boer zegt hier eventjes uit totale onwetendheid dat die competitie geen moer aan is, terwijl hij naar alle waarschijnlijkheid nog geen één wedstrijd heeft gezien. Maakt verder niet uit dat hij onwetend is, maar geef dan niet zo'n lulantwoord. Totale desinteresse van de kant van de Boer, maar er zijn er bij Ajax wel meer met oogkleppen op. Alles wat anders is dan onze competitie is al gauw vreemd en 'geen moer aan'. Als jij denkt dat je bij een Eerste Divisie van een Vloet en een Vanenburg meer kan leren dan van trainers als Mancini, Spalletti en Rossi dan mag ik hopen dat Frank de Boer bij ons niet verder komt dan het trainen van de D-tjes.Bertje schreef:De Boer zegt helemaal niets over de Engelse competitie en ook niet over de Schotse competitie. Je kletst uit je nek, Peter. Natuurlijk kun je wellicht iets leren van hoe Mancini zijn elftal neerzet, maar dat kun je ook in de Eerste divisie.
Verder vraag ike overigens wel af wat de Italiaanse speelstijl dan inhoud, maar dat zal wel iets met laf countervoetbal zijn. Precies het voetbal zoals we te zijn krijgen door Inter, Roma en Fiorentina.

Makaay verbaasd over Ajax-transfer Kuffour
Roy Makaay heeft verbaasd gereageerd op het feit dat Ajax Samuel Kuffour heeft vastgelegd als opvolger van Jaap Stam. De spits van Feyenoord snapt niet wanneer de Amsterdammers de verdediger zouden moeten hebben gescout.
Makaay kent de spits nog uit zijn tijd bij Bayern München. "In de kleedkamer bij Bayern zat ik altijd naast Kuffour.Het was een rustige jongen in de groep. Als voetballer is het een typisch Afrikaanse verdediger: fysiek zeer sterk. Maar dat hij nu naar Ajax komt, verbaast me wel", geeft de goalgetter aan in het AD.
"Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer", licht Makaay toe.
Ook de afgelopen twee seizoenen bij AS Roma kwam Kuffour nauwelijks aan de bak. Tijdens zijn verhuurperiode bij Livorno wist hij eveneens weinig indruk te maken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
"Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer",
Makaay liegt

Samuel Kuffour
2004/05 Bayern München 7 0 Bundesliga
Lijkt erop dat het media steekspel echt is begonnen naar aanloop van Ajax-Feyenoord.[/quote]
Pompiedom
-
Uh, Peter, de Serie A bestaat langer dan vandaag.Peter schreef:Ik klets helemaal niet uit m'n nek. Jij kletst daarentegen wel uit je nek getuige het feit dat als hij de competitie had gekend, dan had hij die Kuffour ook wel zien spelen. Dan had hij kunnen zeggen dat hij bij Roma in het begin een sterke periode heeft meegemaakt en bij Livorno niet echt opviel, waardoor hij in februari op de bank belandde. De Boer zegt hier eventjes uit totale onwetendheid dat die competitie geen moer aan is, terwijl hij naar alle waarschijnlijkheid nog geen één wedstrijd heeft gezien. Maakt verder niet uit dat hij onwetend is, maar geef dan niet zo'n lulantwoord. Totale desinteresse van de kant van de Boer, maar er zijn er bij Ajax wel meer met oogkleppen op. Alles wat anders is dan onze competitie is al gauw vreemd en 'geen moer aan'. Als jij denkt dat je bij een Eerste Divisie van een Vloet en een Vanenburg meer kan leren dan van trainers als Mancini, Spalletti en Rossi dan mag ik hopen dat Frank de Boer bij ons niet verder komt dan het trainen van de D-tjes.
Verder vraag ike overigens wel af wat de Italiaanse speelstijl dan inhoud, maar dat zal wel iets met laf countervoetbal zijn. Precies het voetbal zoals we te zijn krijgen door Inter, Roma en Fiorentina.
Verder moet je mijn post nog maar een keer lezen als je een beetje afgekoeld bent.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Nee dit is gewoon inhoudelijk.Maurice schreef:Moeten we anders een nieuwe topic openen: Peter en Bertje's bitchfight?
Vind het alleen jammet dat Frank de Boer oogkleppen op heeft en daardoor twijfel ik aan zijn voetbalintellectie. Als je al zulke vooroordelen hebt over een competitie, dan verwacht ik weinig creativiteit van die jongen.
Wie mailt dit artikel even door naar [email protected]? Kan hij Makaay straks mooi doormidden zagen.banjavi schreef:Makaay verbaasd over Ajax-transfer Kuffour
Roy Makaay heeft verbaasd gereageerd op het feit dat Ajax Samuel Kuffour heeft vastgelegd als opvolger van Jaap Stam. De spits van Feyenoord snapt niet wanneer de Amsterdammers de verdediger zouden moeten hebben gescout.
Makaay kent de spits nog uit zijn tijd bij Bayern München. "In de kleedkamer bij Bayern zat ik altijd naast Kuffour.Het was een rustige jongen in de groep. Als voetballer is het een typisch Afrikaanse verdediger: fysiek zeer sterk. Maar dat hij nu naar Ajax komt, verbaast me wel", geeft de goalgetter aan in het AD.
"Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer", licht Makaay toe.
Ook de afgelopen twee seizoenen bij AS Roma kwam Kuffour nauwelijks aan de bak. Tijdens zijn verhuurperiode bij Livorno wist hij eveneens weinig indruk te maken.
En we weten het nu onderhand wel.Bijna elke krant heeft het nu gemeld:Bijna niet gespeeld de laatste 2 jaar ( trainen hoefde ie zodadelijk ook niet meer ).Kuffour was een sobere nuttige verdediger die zich vast kon bijten in een tegestander.In mijn tijd noemde we zo iemand een nek-hijger.Afijn jullie kennen het hele verhaal van Kuffour ....
Sommige spelers kun je een oordeel over geven, waarom ?, omdat je ze hebt zien spelen, trainen, omdat men ze volgden bij andere clubs.
Misschien even wachten voordat we het weer allemaal precies weten ?.Immers hij hoeft alleen maar zijn man uit te schakelen, meer hoeft ie niet te doen.Nek-hijgen, de gehele wedstrijd lang ......
Sommige spelers kun je een oordeel over geven, waarom ?, omdat je ze hebt zien spelen, trainen, omdat men ze volgden bij andere clubs.
Misschien even wachten voordat we het weer allemaal precies weten ?.Immers hij hoeft alleen maar zijn man uit te schakelen, meer hoeft ie niet te doen.Nek-hijgen, de gehele wedstrijd lang ......
Blij met de punten ...
Eens met Peter. Komt lekker enthousiast over als trainer. Precies de mentaliteit die we nodig hebben om Ajax er weer bovenop te helpen.
Als we nou ieder jaar de CL winnen kan je zeggen dat die fucking Italiaanse competitie je geen moer kan schelen omdat je toch beter bent. Maar dat is dus niet zo.
Goed voorbeeld Frank! Klasse.
Als we nou ieder jaar de CL winnen kan je zeggen dat die fucking Italiaanse competitie je geen moer kan schelen omdat je toch beter bent. Maar dat is dus niet zo.
Goed voorbeeld Frank! Klasse.
IK GELOOF!!!!!!
Hij vindt de Italiaanse competitie niet interessant genoeg om naar te kijken. Maar hij zou dat wel moeten vinden. Ze zijn wereldkampioen, Ac Milan wint de CL en Inter speelt goed voetbal.
Bovendien verliezen we de laatste jaren standaard van Italiaanse clubs. Terecht dus dat Frank de Boer de Italiaanse competitie niet interessant vindt........
Bovendien verliezen we de laatste jaren standaard van Italiaanse clubs. Terecht dus dat Frank de Boer de Italiaanse competitie niet interessant vindt........

IK GELOOF!!!!!!
Toldo had natuurlijk allang gezien dat Frank de Boer héél slecht in het nemen van Penalties is... ;-)Rishi schreef:Misschien als hij dat wel had gedaan had hij geweten dat Toldo aardig was in het stoppen van penalty's
Wat een ophef over die uitspraak van De Boer zeg. Alsof je als aankomend trainer niet compleet bent als je niet iedere week wedstrijden uit de Serie A gaat bekijken.
Misschien heeft De Boer zelf wel een eigen opvatting over hoe hij denkt dat het moet, gebaseerd op wat ie wél ziet en uit zijn ervaring als speler.
Bovendien blijkt uit zijn uitspraak niet dat hij ook het EK, WK en de Champions League boycot, waar Italiaanse ploegen tegen ploegen uit andere landen spelen. Daar kan ie (eventueel) toch ook zien hoe prachtig dat Italiaanse voetbal is?