Charisteas
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ajax denkt waarschijnlijk nog een deel van de transfersom terug te krijgen. Volgens mij is het, als je toch van hem af wilt, goedkoper je verlies te incasseren en hem voor minder de deur uit te doen. Hij zal ook een redelijk salaris verdienen.joey schreef:Dat begrijp ik niet. Je wilt dat een speler vertrekt, maar zijn marktwaarde doet er niet toe?
- Wim
- Site Admin
Precies, bovendien is hij in staat om de bal vast te houden zodat Huntelaar om hem heen kan zwerven. Dat zou een slimmere wissel zijn geweest dan Perez voor Gabri. Nu was Ajax compleet machteloos voorin.Marillion schreef:Als ie toch niet verkocht gaat worden neem ik aan dat hij zondag gewoon weer als 2e spits bij de selectie zit. Charisteas is het enige serieuze alternatief voor Huntelaar in de spits. Bovendien is hij in staat om goed in te vallen zodat je nog iets kunt forceren als dat, zoals gisteren, nodig is.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Precies. Voor drie miljoen zou Ajax hem moeten laten gaan.Maartoe schreef:Ajax denkt waarschijnlijk nog een deel van de transfersom terug te krijgen. Volgens mij is het, als je toch van hem af wilt, goedkoper je verlies te incasseren en hem voor minder de deur uit te doen. Hij zal ook een redelijk salaris verdienen.joey schreef:Dat begrijp ik niet. Je wilt dat een speler vertrekt, maar zijn marktwaarde doet er niet toe?
Volgens mij zijn ze dat nu aan het doen......Neefkens schreef:Achteraf kijk je de koe in zijn xxx :sad:
Als het echt zo is dat hij niet wordt opgesteld vanwege de verkoop dan hoop ik dat ze even niet opletten wanneer de vlaai er aan komt.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ajax OnlineVan Geel verbaast zich over uitlatingen Charisteas
--------------------------------------------------------------------------------
24 augustus 2006
Voor Angelos Charisteas heeft zich bij Ajax nog geen enkele club gemeld. Dat heeft technisch directeur Martin van Geel donderdag laten weten aan RTV Noord-Holland. Van Geel reageerde daarmee op uitspraken van de Griek deze week in Voetbal International. Charisteas gaf aan dat het niet van een transfer komt door de hoge vraagprijs van het Ajax-bestuur.
"We hebben niemand voor hem aan de lijn gehad en dus ook van geen enkele club een concrete aanbieding", verduidelijkte een kribbige Van Geel. "Er zijn veel clubs in mij geïnteresseerd", zegt de speler daarentegen. Volgens de directie van Ajax is daar dus niets van waar. Onlangs kreeg Charisteas van trainer Henk ten Cate te horen dat hij mag uitzien naar een andere werkgever. Zijn contract bij Ajax loopt nog tot medio 2008.
- Cluijffert
- Cluijffert
- Cluijffert