Dennis Gentenaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za sep 20, 2008 12:44 pm

joey schreef:Maar zeg eens, Ramoon, want jij kent hem beter: is Gentenaar het type verongelijkte zeurkous? Is hij het type dat onterechte beschuldigingen aan het adres van de trainer in de pers brengt om er zelf beter van te worden, zoals Neef hierboven suggereert?
Na ja kennen, kennen...

Maar nee, joey...zo ken ik Dennis niet...

Als er eentje is die zijn hart op de juiste plaats heeft zitten is het Dennis wel...als er een is die coulant is naar zijn club, dan is het Dennis wel...als mens en voetballer...ik vind hem een held!

Was dan ook meer dan verbaasd over de berichtgeving...
Ben benieuwd naar zijn echte verhaal...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 20, 2008 12:45 pm

Het lijkt me volledig valide dat de trainer de beslissing neemt om een andere reservekeeper meer bij het eerste te betrekken. Gentenaar gooit de vuile was op straat en gooi zo zijn eigen glazen in.
Heel simpel, maar natuurlijk heeft Marco het weer allemaal fout gedaan. :blush.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za sep 20, 2008 12:48 pm

Het bericht naar buiten is niet handig...maar Dennis is niet iemand die zomaar roddelt...de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen...

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 20, 2008 12:49 pm

Ramona schreef:Als er eentje is die zijn hart op de juiste plaats heeft zitten is het Dennis wel...als er een is die coulant is naar zijn club, dan is het Dennis wel...als mens en voetballer...ik vind hem een held!

Was dan ook meer dan verbaasd over de berichtgeving...
Ben benieuwd naar zijn echte verhaal...
Inderdaad, hij maakte op mij ook altijd een meer dan loyale indruk. Bij NEC, bij Borussia (waar hij nooit zeurde over zijn reserverol), bij Ajax (idem). Ik denk dat Van Basten hem op zijn hart getrapt heeft. Anders reageerde hij niet zo.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 20, 2008 12:52 pm

De waarheid zal idd wel ergens in de midden liggen, alleen als je zo de vuile was op straat legt, maak je je zelf totaal onmogelijk. Erg dom.

LucaS

Bericht door LucaS » za sep 20, 2008 1:01 pm

Natuurlijk heeft van Basten het fout gedaan, dat lijkt me duidelijk. Gentenaar is bijna passé, Vermeer is de toekomst, volkomen logisch wat van Basten nu heeft besloten. En Gentenaar moet naar van Basten gaan als het hem niet bevalt, in plaats van te gaan janken in de pers
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 20, 2008 1:02 pm

En als je zo met een speler omgaat, maak je jezelf ongeloofwaardig. Erg dom.

Bij Oranje was Van Basten ook al zwak in de omgang met spelers. Dat is een kunst op zich, hoor. Hoe houd je iedereen gemotiveerd? Van Gaal kan het bijvoorbeeld heel goed. Tegenwoordig heb je grote selecties, je redt het niet elf man.
Natuurlijk kun je spelers die uit de school klappen straffen. Je kunt ze uit de selectie zetten, je kunt daarmee ook de rest de stuipen op het lijf jagen waardoor niemand meer iets durft te zeggen (behalve off-the-record dan). Kan allemaal, en misschien is dat reuze slim. Alleen verandert het niets aan de feiten. In dit geval voelt Gentenaar zich vernederd. Dat mag Van Basten zich aanrekenen. Het zou niet best zijn als hij meer viel over het feit dat Gentenaar kritiek levert dan over het feit dat Gentenaar problemen heeft met de manier waarop hij behandeld wordt.

LucaS

Bericht door LucaS » za sep 20, 2008 1:04 pm

Ach, jij geeft van Basten principieel in elke kwestie ongelijk

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 20, 2008 1:05 pm

Erg vermoeiend, inderdaad. Nu is het opeens ok dat spelers allerlei dingen in de media gaan roepen. Vrijheid van meningsuiting en zo. Pfff...

Neemt trouwens niet weg dat Van Basten moet leren zich beter in te leven in de spelers die buiten de basis elf vallen. Jongens als Lindgren, Cvitanich, Gabri, je gaat ze op een gegeven moment weer nodig hebben.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 20, 2008 1:15 pm

Juist die jongens lopen er erg gemotiveerd bij, Cvita zei zelfs dat hij vooral wilde leren het eerste jaar en geen enkele moeite had met de bank. Doet Marco toch erg knap. :ajaxsmiley.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za sep 20, 2008 1:16 pm

Dan zegt dat meer over Cvita. Iedere voetballer wil minuten maken, tenzij je al blij bent dat je erbij mag zijn, maar dan ben je geen hoogvlieger.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 20, 2008 1:19 pm

Hij is idd erg slim, hij ziet dat KJH nu gewoon vóór hem zit. Natuurlijk wil hij graag spelen, dat wil iedereen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za sep 20, 2008 1:20 pm

Zelfs invallen is er voor hem niet bij. Dat geeft je als voetballer te denken.

LucaS

Bericht door LucaS » za sep 20, 2008 1:24 pm

We hebben dan ook al twee hele competitiewedstrijden en een uefacup wedstrijd achter de rug. Genoeg om vast te stellen dat Cvitanic stelselmatig door van Basten wordt genegeerd, blijkbaar

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za sep 20, 2008 1:27 pm

Inderdaad Lucas. Het is nog veel te vroeg om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 20, 2008 1:34 pm

LucaS schreef:We hebben dan ook al twee hele competitiewedstrijden en een uefacup wedstrijd achter de rug. Genoeg om vast te stellen dat Cvitanic stelselmatig door van Basten wordt genegeerd, blijkbaar
Daar is het inderdaad nog te vroeg voor, maar je moet wel wat voorzichtiger zijn met nieuwe Zuid-Amerikaanse jongens. Leonardo speelt een zaadwedstrijd in het tweede en mag beginnen tegen Roda. Dat geeft te denken.

En dit zeg ik als Van Basten-adept, hè. Don't get me wrong.

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 20, 2008 1:35 pm

Thomas schreef:Erg vermoeiend, inderdaad. Nu is het opeens ok dat spelers allerlei dingen in de media gaan roepen. Vrijheid van meningsuiting en zo. Pfff...
Van mij mogen voetballers best wat eerlijker zijn, hoor. Die verplichte jubelverhalen zijn toch niet te lezen? Gentenaar zegt wat er gebeurd is. Daar mag ieder zijn conclusies uit trekken. Ik zou niet weten waarom wat geldt voor jou en mij niet geldt voor voetballers. Het zou anders zijn als Gentenaar had gelogen. Maar daar geloof ik niets van, eerlijk gezegd.

Neemt natuurlijk niet weg dat het een beetje dom is van Gentenaar. Van Basten is een keiharde man, die serveert hem zo af. De spelers zullen met dit soort gesol moeten leren leven, vrees is voor ze.
Neemt trouwens niet weg dat Van Basten moet leren zich beter in te leven in de spelers die buiten de basis elf vallen. Jongens als Lindgren, Cvitanich, Gabri, je gaat ze op een gegeven moment weer nodig hebben.
Kijk, nu komen we er. :neutral.gif:
En ook Gentenaar kun je nodig hebben. Stel je voor!

LucaS

Bericht door LucaS » za sep 20, 2008 2:14 pm

Het is volkomen normaal dat spelers die in de pers afgeven op hun coach op het matje geroepen worden. Daar is geen keiharde man voor nodig

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 20, 2008 2:18 pm

Als je in het normale bedrijfsleven de vuile was op straat gooit dan komen daar zeer waarschijnlijk ook problemen van.

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 20, 2008 2:20 pm

Dan is er dus vuile was. Daar gaat het mij om. Je kunt ook beschaafd met spelers omgaan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 20, 2008 2:21 pm

Dat lijkt me wel zo slim, ja. Weet verder niet of dat hier niet is gebeurd hoor.

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 20, 2008 2:46 pm

Gentenaar vindt blijkbaar van wel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 20, 2008 2:46 pm

Nou, dat is voor mij nog niet echt genoeg om op te oordelen hoor.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za sep 20, 2008 2:48 pm

Ik zie het probleem niet met een bank met Lindgren, Cvitanich, Gabri enzo. We hebben voor het eerst in jaaaren weer eens een selectie met enorm veel kwaliteit, ook in de breedte. We hebben gewoon een ijzersterke bank. Uitstekende zaak. Het is wel eens anders geweest. Ik weet nog dat er wedstrijden waren vorig seizoen waar de bank uit Gentenaar, Ogararu, Kuffour, Kennedy, Colin, en Delorge bestond. :drecul.gif:

Nu hebben we gewoon elke wedstrijd een bank met jongens als Vermeer, Silva, Schilder, De Jong, Aissati, Cvitanich, Lindgren, Leonardo, Anita, Van der Heijden...Heerlijk toch? Nu hebben we er ook echt wat om in te brengen als het moet!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 20, 2008 2:52 pm

Thomas schreef:Nou, dat is voor mij nog niet echt genoeg om op te oordelen hoor.
Nog niet, Thomas. We hebben het er nog wel over.

Van Basten gaat op zeker meer brokken maken.

Gesloten