T82 schreef:Hij roept neger omdat die man gekleurd was. Ik roep bril als iemand een bril heeft. En iemand anders roept rooie als iemand rood haar heeft. Dat kan gebeuren als je zo in de wedstrijd zit en je emtioneel en geirriteerd reageert. Wat nog niet betekent dat het mag. Een boete en klaar dus.
Perez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Het woord niet goed gepraat, Alex, en het wordt ook niet geaccepteerd, maar vind jij dat iemand de rest van zijn leven met een stempel moet lopen omdat hij een keer een fout heeft gemaakt? Ik niet, maar ik vind wel dat hij moet aantonen dat hij spijt heeft van zijn uitlatingen. Wat mij betreft laat hij dat op deze manier zien.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Misschien dachten al die buitenlanders wel kkneger toen de grens Twente de ingooi gaf, alleen zeiden ze het niet.Weet jij veel.Starmaker schreef:Een verkoop in deze zou een overweging kunnen zijn. Want vergeet immers niet dat hij met zijn discriminerende uitlating, naast de scheids in kwestie, ook zijn directe leidinggevende en gekleurde teamgenoten heeft beledigd - mensen waarmee je dagelijks samen werkt - en nog vele anderen. Hun voelen zich ongetwijfeld aangesproken. Uiteindelijk is een schorsing van korte duur, het aanbieden van zijn excuses en de mediadacht aandacht hierop een gepaste straf.
Wij zitten al verdomme in een sportieve dip. Pfff....
P.S.
Wat het buitenlandse aanvoerderschap hiermee te maken heeft, spreekt voor zich. Je voorbeeldfunctie is daardoor des te groter en daarmee bepaalde gemaakte fouten ook.
Blij met de punten ...
Inderdaad, slaat helemaal nergens op.Gepaste straf, desnoods een optreden in Voetbal Inside om publiekelijk je excuus aan te bieden.Neefkens schreef:Niemand hier, AJAX of Perez praten het goed, gelukkig maar, het is al erg genoeg.
Ontslaan slaat natuurlijk nergens op.
Laatst gewijzigd door 999 op za nov 25, 2006 8:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Dat dikgedrukte is natuurlijk deels onzin. Hij viel die grensrechter aan en pakt hem op een laffe manier, maar hij pakt hem niet omdat hij een neger is, maar omdat hij een - in de ogen van Perez - kutgrens is. Dat Perez fout zit in deze zaak, discriminerend was en een schorsing absoluut verdient staat buiten kijf. Maar er moet ook niet worden gedaan alsof Perez alle negers kanker vindt, want zo erg is het gelukkig niet.Starmaker schreef:Een verkoop in deze zou een overweging kunnen zijn. Want vergeet immers niet dat hij met zijn discriminerende uitlating, naast de scheids in kwestie, ook zijn directe leidinggevende en gekleurde teamgenoten heeft beledigd - mensen waarmee je dagelijks samen werkt - en nog vele anderen. Hun voelen zich ongetwijfeld aangesproken. Uiteindelijk is een schorsing van korte duur, het aanbieden van zijn excuses en de mediadacht aandacht hierop een gepaste straf.
Wij zitten al verdomme in een sportieve dip. Pfff....
P.S.
Wat het buitenlandse aanvoerderschap hiermee te maken heeft, spreekt voor zich. Je voorbeeldfunctie is daardoor des te groter en daarmee bepaalde gemaakte fouten ook.
Desondanks vind ik het wel verbijsterend dat een speler van in de dertig met zoveel routine zich niet in kan houden. :nooo:
Goed gevonden, jabunvnvsjdnjasJabukajaja schreef:Erg apart dat juist jij hier mee komt. :pukey:Alexander schreef:Discriminatie hoort niet bij een club als Ajax. Hoe kunnen mensen dit goed praten?
Alexander schreef:Dom mannetje die Nihad, echt het type allochtoon.
Alex kan hierover nu idd beter even zijn mond houden. :X
Aangeven dat Alexander even wat minder hoog van de toren moet blazen over een onderwerp heeft in het verleden slechts averechts geholpen. ;)
Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zijn reactie. Alexander vindt dat Ajax dergelijk gedrag niet moet toleren. Hoort AT dit gedrag dan wel te tolereren?
Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zijn reactie. Alexander vindt dat Ajax dergelijk gedrag niet moet toleren. Hoort AT dit gedrag dan wel te tolereren?
Dat zou nog eens vies tegen kunnen vallen, Thomas, maar ik heb het over buitenlanders in onze selectie. hebben wij negers in de selectie ?.Thomas schreef:Ik stond er ook al van versteld, Maartoe. :xyxthumbs:
Het lijkt me erg sterk dat een neger dat zal denken, Voetske.Voetske schreef:Misschien dachten al die buitenlanders wel kkneger toen de grens Twente de ingooi gaf, alleen zeiden ze het niet.Weet jij veel.
Maar laat maar, gaat nergens over.Perez een gepaste straf, zand erover.Mocht Perez zich herhalen in de toekomst is het over en uit voor Perez.
Blij met de punten ...
Inderdaad, schandalige uitspraak van mij. Mijn welgemeende excuses!Jabukajaja schreef:Aangeven dat Alexander even wat minder hoog van de toren moet blazen over een onderwerp heeft in het verleden slechts averechts geholpen. ;)
Perez blijft wel in wedstrijdselectie van Ajax, voetbalclinic in de Bijlmer
BRON: VI.nl
Volgens Frits Barend is Henk ten Cate niet van plan Kenneth Perez buiten de wedstrijdselectie te laten voor het duel tegen Sparta na het bekendworden van de uitlatingen van Perez. Ten Cate zou wel 'in zijn maag zitten' met de situatie, maar zijn keuze te blijven bepalen op sportieve gronden. Dat meldde de analist op Talpa.
Ajax Netwerk
Volgens VI.nl heeft Ajax laten weten het incident te betreuren, maar waardering te hebben voor de manier waarop Perez zijn excuses heeft aangeboden. Perez zal volgens Ajax een voetbalclinic in De Bijlmer gaan geven en een financiële bijdrage te leveren aan een goed doel.'
Blij met de punten ...
Klasse, Alex :xyxthumbs:Alexander schreef:Inderdaad, schandalige uitspraak van mij. Mijn welgemeende excuses!Jabukajaja schreef:Aangeven dat Alexander even wat minder hoog van de toren moet blazen over een onderwerp heeft in het verleden slechts averechts geholpen. ;)
-