Jeffrey Sarpong
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Jeffrey Sarpong
Ajax schijnt hem niet te willen verhuren. Dat snap ik niet hoor gezien zijn gebrek aan speeltijd de afgelopen jaren.
Laatst gewijzigd door Rooie op do jun 25, 2009 8:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Voetbalzone voor mij, maar daar is ook Sportweek de originele bron.
Sarpong wil dus eerst de voorbereiding afwachten. Kan dus altijd nog zo zijn dat hij eind juli wel graag elders aan de bak wil.
Sarpong wil dus eerst de voorbereiding afwachten. Kan dus altijd nog zo zijn dat hij eind juli wel graag elders aan de bak wil.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is Sarpong niet de dynamische middenvelder met duelkracht die we zoeken, overigens?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Iemand enig idee wat er met hem aan de hand is?
Is hij geblesseerd oid? Zag op het middenveld toch wel mogelijkheden voor Sarpong.
Is hij geblesseerd oid? Zag op het middenveld toch wel mogelijkheden voor Sarpong.
Speelde afgelopen week nog mee met Jong Ajax.
Jeffrey moet spelen, anders kan hij het wel schudden. Hij staat al zo lang stil.Jinne schreef:Ajax schijnt hem niet te willen verhuren. Dat snap ik niet hoor gezien zijn gebrek aan speeltijd de afgelopen jaren.
Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij is van de lichting Goossens, v.d. Heijden (Anita speelde in dezelfde jeugdteams, maar is jonger). Goossens stond jaren stil, Sarpong ook (v.d. Heijden heeft m.i. minder kans op topvoetbal en was langdurig geblesseerd) waarom hij niet mag worden verkocht met terugkoopregeling, of worden verhuurd is mij een raadsel, bij Jong Ajax is hij niet meer op zijn plaats. Einde voor een groot talent?joey schreef:Jeffrey moet spelen, anders kan hij het wel schudden. Hij staat al zo lang stil.Jinne schreef:Ajax schijnt hem niet te willen verhuren. Dat snap ik niet hoor gezien zijn gebrek aan speeltijd de afgelopen jaren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het laten spelen van Kennedy is juist bedoeld om hem nog eens in de etalage te zetten lijkt me. Ik ben echter bang dat we hem niet kwijt raken voor hij transfervrij is. Dan is er vast wel een Engelse clubje te vinden dat zijn jaarsalaris zal overnemen.Vedette-10- schreef:Als Ajax spelers als Kennedy boven hem blijft verkiezen als halfspeler, dan gaat hij niet het redden. Hij moet inderdaad doorbreken, ik vind ook zeker dat hij de voorkeur verdient te genieten.
Niettemin heeft Sarpong (wanneer hij steeds fit is geweest) wel erg weinig gespeeld in de voorbereiding, ben benieuwd of hij het nog redt bij Ajax. Ik zou hem, na toch wel aardig wat wedstrijden gezien te hebben, ook nog niet aan een positie kunnen toewijzen bij Ajax.
Mwah, de voorbereiding is al ver gevorderd. Blijkbaar ziet Jol iets in spelers in wie wij niets zien.
Ik vind Sarpong zéker een talent. En dus zou ik hem een jaartje verhuren aan een mooie eredivisieclub. Iets voor NEC?
Ik vind Sarpong zéker een talent. En dus zou ik hem een jaartje verhuren aan een mooie eredivisieclub. Iets voor NEC?
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zou wederom voor Willem II kiezen. Die hebben een extreem smalle selectie en dus komt zo'n speler zeer waarschijnlijk aan veel speelminuten.joey schreef:Mwah, de voorbereiding is al ver gevorderd. Blijkbaar ziet Jol iets in spelers in wie wij niets zien.
Ik ben bang dat het bij Roda nog altijd een beetje een rommeltje is. Ik zie spelers liever naar een club gaan waar wat meer rust heerst en waar er niet zo'n idioot langs de lijn staat.
Ik heb m'n twijfels over Sarpong. Het schiet allemaal niet zo op met hem. Nog een jaar voornamelijk naast het veld of in jong Ajax is in ieder geval geen goed plan. Hij moet spelen.
Ik heb m'n twijfels over Sarpong. Het schiet allemaal niet zo op met hem. Nog een jaar voornamelijk naast het veld of in jong Ajax is in ieder geval geen goed plan. Hij moet spelen.
Nil volentibus arduum
RKC natuurlijk. Goede contacten met Jol en goede ervaringen met Vertonghen en Vermaelen
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Vreemd dat deze jongen nog geen nieuwe club heeft. Lijkt me toch een interessante speler voor menig club in de Eredivisie. En anders moet hij maar gewoon naar Haarlem hoor. Deze jongen heeft niets meer in Jong Ajax te zoeken, daar houdt hij de ontwikkeling van jongere spelers tegen. Dat moet je hem dan ook heel duidelijk maken.
Ajax!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind het vooral schokkend dat Ajax er niets in ziet. Hij staat namelijk op het lijstje van 'te verkopen spelers'. Hopelijk wordt hij gewoon verhuurd aan een club als Sparta en laat hij mooie dingen zien. Ik blijf namelijk fan.
- Giacomo Puccini
Mwah, eerlijk is eerlijk, op iedere positie heeft hij minimaal twee betere spelers voor zich. Neemt niet weg dat hij zich zou kunnen ontwikkelen, maar dan wordt het snel tijd dat hij een club vindt.
Ajax!
Volendam wilde hem huren, maar Sarpong heeft vandaag laten weten te blijven vechten voor zijn plaats bij Ajax.
Website van Volendam geeft in ieder geval aan dat er geen versterkingen meer komen.
Website van Volendam geeft in ieder geval aan dat er geen versterkingen meer komen.
- martijn401
ik hoop dat hij die kans ook krijgt, vind het geen verkeerde speler.
Ik ook niet, maar wel op het middenveld aub.