Jan Vertonghen
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Zoals al gezegd werd, als je bang bent dat hij je pijn kan doen stel hem dan op en verhuur hem niet. Punt. Die jongen heeft gewoon zijn werk uitstekend gedaan en liet gisteren ook weer zijn fantastische linker been zien. Extra redenen om hem terug te halen van de zomer. Maar toch blijf ik het vreemd vinden, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen en me echt wel inhouden. Ok, dan zouden mensen je kunnen beschuldigen van expres slecht spelen maar dan geef je gewoon als reden je dag niet te hebben. En als je dan scoort ga je niet zo juichen, maarja hij deed gewoon zijn werk. Niet dat het mij dan minder laat balen ofzo.. :nooo:
-
- AT Toto winner 15/16
Een lul is het. Ik hoop dat hij mislukt bij Ajax. Dan ga ik net zo lopen juichen als hij gisteren deed.Daniel_vT schreef:Ja inderdaad, hij juichde wel heel uitbundig. Alsof ie niet blijf is dat ie verhuurd is en het Ajax ff lekker in wreef hoe dom het geweest was dat ze hem verhuurde.. Zou ie tegen zijn zin verhuurd zijn?
Twee verschillende situaties die niet te vergelijken zijn. Aissati is zeker niet minder als een Culina of een Vayrinen. En PSV heeft een hele dunne selectie. Vertongen is verhuurd omdat hij niet beter is als Davids Gabri en Maduro ( al heb ik daar me twijfels over) en moet ervaring opdoen. Ajax komt ook niet tekort op de middenveldpositie.brigade zuid schreef:En wij hier maar lachen dat Psv Aissati verhuurt.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Giacomo Puccini
Maar bij een blessure + schorsing heeft Ajax ook al gelijk moeite om een volwaardig middenveld in het veld te sturen.Rishi schreef:Twee verschillende situaties die niet te vergelijken zijn. Aissati is zeker niet minder als een Culina of een Vayrinen. En PSV heeft een hele dunne selectie. Vertongen is verhuurd omdat hij niet beter is als Davids Gabri en Maduro ( al heb ik daar me twijfels over) en moet ervaring opdoen. Ajax komt ook niet tekort op de middenveldpositie.brigade zuid schreef:En wij hier maar lachen dat Psv Aissati verhuurt.
Mee eens.Rishi schreef:Het is makkelijk achteraf maar bij Ajax waren in 1x 2 centrale mensen geblesseerd. Ook zonder Vertonghen bij Ajax en RKC met Vertonghen moeten we RKC oprollen. We hebben het niet over Ronaldinho ofzo
Een schande om je in dit stadium van de competitie te laten aftroeven door een degradant (zie ook excelsior thuis). Ga dan strijdend ten onder.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Giacomo Puccini
Toch opvallend want bij RKC stond hij bij mijn weten meestal op het middenveld en pakte hij zelfs verdienstelijk zijn doelpuntjes en assists mee. Zijn schot is toch een wapen.joey schreef:Jan Vertonghen zegt vandaag in Het Parool dat hij de sfeer bij Ajax helemaal niet hard vindt. Hij kan het weten, zegt hij, want hij speelt er al vier jaar. 'Ik heb er nog nooit last van gehad.'
Hij ambieert een positie in de verdediging bij Ajax.
Wat ik me afvraag: is hij wel geschikt om op het hoogste niveau als verdediger te spelen? Hoe houdt hij zich staande als Ajax onderliggende partij is en er achterin gebikkeld moet worden? Qua type zouden Vermaelen en Vertonghen elkaar na het afscheid van Stam goed aanvullen, ware het niet dat het beiden linksbeners zijn. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling komend seizoen. De concurrentie is hevig maar dat hoort erbij bij een topclub.
Ajax!
Ach, Gabri en Davids zijn toch de helft van de tijd geschorst. 
Vertonghen zal wel weten dat zijn kans komt als Davids stopt.

Vertonghen zal wel weten dat zijn kans komt als Davids stopt.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo jun 24, 2007 7:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.