Stefano Denswil

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

De Dominee
Berichten: 5924
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Stefano Denswil

Bericht door De Dominee » di dec 03, 2013 4:15 pm

Jup. Vult het in als RvP qua type. Volgend jaar concurreren met Hoesen als hij verlengt. Siem en Sigthorsson zijn er dan niet meer bij neem ik aan.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » di dec 03, 2013 4:43 pm

Spits? Hij heeft een beetje de fysiek van Chadli of niet?
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » di dec 03, 2013 4:50 pm

Rishi schreef:Spits? Hij heeft een beetje de fysiek van Chadli of niet?
Volgens mij toch een koppie kleiner, niet?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door Bert » di dec 03, 2013 5:03 pm

Hij lang hij precies is weet ik niet, maar hij is een ranke jongen. Er zit fysiek nog wel aardig wat rek in, denk ik.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Demosthenes » di dec 03, 2013 5:21 pm

Bert schreef:Hij lang hij precies is weet ik niet, maar hij is een ranke jongen. Er zit fysiek nog wel aardig wat rek in, denk ik.
Kishna heeft nog geen eigen topic, dus toch maar hier. Er is niets mis met zijn lengte, zie http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Vereni ... 1/A1-1.htm

Hij zal sterker kunnen worden, maar lijkt mij geen "fysiek sterke speler" te worden, moet het ook niet van zijn fysiek hebben, het gaat om zijn balbehandeling, hij kan een bal "strelen".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door wimpey » wo dec 18, 2013 12:24 pm

'United gaat bieden op Denswil'

ENGELSE TABLOID - Midden in de onderhandelingen tussen Ajax en Stefano Denswil lijkt Manchester United roet in het eten te willen gooien. De Engelsen zouden volgens Metro in januari een bod op de centrumverdediger gaan neerleggen.

David Moyes zou al diverse scouts naar Amsterdam hebben gestuurd om Denswil te bekijken. De Engelsen zouden vijf miljoen pond (6 miljoen euro) over hebben voor het talent, dat dan eerst weer verhuurd aan Ajax zou worden.

Het huidige contract van Denswil loopt tot medio 2015. Zijn zaakwaarnemer, Winnie Haatrecht, liet eerder aan Ajax Showime weten dat hij verwacht er uit te komen met Ajax. 'Stefano is heel blij dat Ajax tevreden over hem is en langer met hem door wil. We streven er naar om voor oud en nieuw duidelijkheid te hebben. Ik verwacht dat we er wel uit gaan komen.'

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » wo dec 18, 2013 12:44 pm

20 miljoen
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41032
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » wo dec 18, 2013 1:55 pm

Gewoon verlengen en Manchester terugsturen. Wij hebben ambities en willen spelers langer vasthouden. Bovendien staan we er financieel gewoon goed voor. Er is dus geen enkele noodzaak.

Geef die jongen de mogelijkheid om zich te ontwikkelen en een verlenging waaruit waardering blijkt. Dan kan hij de stap over een paar jaar met veel meer bagage maken. Goed voor hem én goed voor Ajax.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door raymon » wo dec 18, 2013 2:15 pm

What are the odds dat er tijdens de onderhandelingen opeens een andere club geinteresseerd is!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » wo dec 18, 2013 3:22 pm

Marillion schreef:Gewoon verlengen en Manchester terugsturen. Wij hebben ambities en willen spelers langer vasthouden. Bovendien staan we er financieel gewoon goed voor. Er is dus geen enkele noodzaak.

Geef die jongen de mogelijkheid om zich te ontwikkelen en een verlenging waaruit waardering blijkt. Dan kan hij de stap over een paar jaar met veel meer bagage maken. Goed voor hem én goed voor Ajax.
Eens, dit moet geen optie zijn, voor beide partijen. Denswil is hier voorlopig op zijn plaats, vind ik. Op de goede weg ook.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33924
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Duke » di apr 01, 2014 9:18 am

Denswil wil niet nóg een seizoen stand-in Moisander zijn

De onderhandelingen tussen Ajax en Stefano Denswil (20) over een nieuw contract zijn stilgelegd. De verdediger wil weten welke sportieve plannen Ajax met hem heeft, voordat de gesprekken hervat zullen worden.

'We hebben nog geen akkoord met Stefano kunnen bereiken', beaamt voetbaldirecteur Marc Overmars tegen Voetbal International. 'De onderhandelingen verlopen een beetje stroef, maar hopelijk gaan we er straks uitkomen. We willen hem graag voor lange tijd vastleggen.'

Het huidige contract met Denswil - afgelopen zondag maker van de openingsgoal tegen FC Twente (3-0) - loopt tot medio 2015, met een optie op nog een seizoen. Ajax heeft hem een aanbieding gedaan tot de zomer van 2018, tegen een verbeterd salaris.

'Met geld heeft het absoluut niks te maken', benadrukt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. 'Het gaat erom wat de sportieve perspectieven van Stefano bij Ajax zijn. Dit seizoen speelt hij alleen als Niklas Moisander niet inzetbaar is. Die situatie willen we niet nóg een seizoen.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Ajaciedjuh » di apr 01, 2014 9:23 am

Denswil moet gewoon de strijd aangaan met Moisander. De beste zal spelen. Als hij daar niet in geloofd, moet hij niet bijtekenen en elders gaan spelen.

Overigens ligt de druk vooral bij Denswil, want hij heeft een contract t/m 2015 met een eenzijdige optie van nog 1 seizoen (dus 2016).

Ik verwacht dat ze er wel uit zullen komen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Jöhnk » do apr 03, 2014 10:52 am

De Boer op persconferentie: Ajax wil contract van Denswil opwaarderen, daaruit blijkt vertrouwen. Denswil moet laten zien dat hij beter is dan Moisander. In de zomer begint iedereen weer op nul.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Demosthenes » do apr 03, 2014 11:45 am

Jöhnk schreef:De Boer op persconferentie: Ajax wil contract van Denswil opwaarderen, daaruit blijkt vertrouwen. Denswil moet laten zien dat hij beter is dan Moisander. In de zomer begint iedereen weer op nul.
Verhaal heb ik ook gelezen, maar Vermeer en Cillessen zijn ook steeds op "0" begonnen; pas na een aantal fouten van Vermeer werd Cillessen eerste keeper, het verschil zie je in het aantal tegendoelpunten. Denswil weet ook wel dat Moisander speelt en dat hij alleen bij absentie van Moisander in de basis staat, dat hij voor het derde of vierde jaar in Jong Ajax zal spelen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13427
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Arthur » do apr 03, 2014 1:28 pm

Dat lijkt me ook terecht. Voorlopig is Moisander nog wel een stuk beter dan Denswil.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door Bert » do apr 03, 2014 1:46 pm

Overigens was Denswil tegen RKC een stuk beter, assertiever, dan tegen Twente. Hij had dan weer wel moeten scoren.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » ma apr 21, 2014 9:33 am

Was gisteren een drama. Hij moet een jaartje worden verhuurd aan een club in de degradatiezone.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » ma apr 21, 2014 9:59 am

Ik weet het niet, Bertje. Die jongen heeft fysiek alles mee maar gogme is ook belangrijk.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » ma apr 21, 2014 10:35 am

IQ van een baksteen.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door Bert » ma apr 21, 2014 11:09 am

Yopi? Volgens mij is dat precies wat ik altijd zeg over Denswil.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Demosthenes » ma apr 21, 2014 11:39 am

Rishi schreef:Was gisteren een drama. Hij moet een jaartje worden verhuurd aan een club in de degradatiezone.
Had vorig jaar al gemoeten of nog eerder; na één jaar Jong Ajax (blessures niet meegerekend) moet gekozen worden: Ajax 1, vertrekken of verhuren. Hij staat al een tijd stil in zijn ontwikkeling en misschien kan hij niet beter. Jammer dat Ajax daar dan achter komt als hij in Ajax 1 i.p.v. RKC-1.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door wimpey » ma apr 28, 2014 11:13 am

Denswil blijft rustig: 'Duurt beetje lang'

WACHTEN, WACHTEN - Stefano Denswil hoopt zijn contract bij Ajax te verlengen. De verdediger speelde het afgelopen seizoen zeer regelmatig, mede door blessureleed van Niklas Moisander. De Fin bleek echter al de reden dat er nog steeds geen krabbel is gezet.

Denswil wil een toekomst met speeltijd en als Moisander blijft, lijkt de kans daarop te slinken. Zijn agent Winnie Haatrecht benadrukte al dat Denswil wil spelen en dus wordt er gewacht met tekenen. 'Het duurt inderdaad een beetje lang. We zijn er nog steeds mee bezig. Natuurlijk wil ik graag verlengen en bij Ajax blijven. Ik speel hier al dertien jaar. Maar we moeten even zien wat we gaan doen', vertelt Denswil zelf aan Ajax Life.
Tis goed. :excited.gif: Hopen dat Moisander blijft. Denswil is tot dusver niets meer dan een liability.

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Alexander » ma apr 28, 2014 11:22 am

Denswil heeft alles in zich om een goede speler voor Ajax 1 te worden, maar bakt er vooralsnog te weinig van. Zou eigenlijk een jaar verhuurt moeten worden aan een club op niveau Groningen, als Moisander blijft.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41032
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » ma apr 28, 2014 11:31 am

Als hij bij afwezigheid van Moisander nou zou laten zien dat hij er klaar voor was dan had hij een goede reden om te twijfelen. Maar voorlopig zie ik daar niets van terug. Hij is vooral ongeconcentreerd en slordig. Dat moet hij afleren.

Verhuren zou een optie kunnen zijn maar eigenlijk wil je wel drie spelers voor die twee centrale posities hebben.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » di apr 29, 2014 10:17 am

Als hij zelf twijfelt mag hij oprotten. Speelt echt waardeloos. Te arrogant.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie