Lorenzo Ebecilio
Moderator: mods
Re: Lorenzo Ebecilio
Dat kan ik in het buitenland helaas niet bekijken... Wat wordt er gezegd??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Ebecilio moet zijn contract verlengen , al is het maar vanwege de huldigingen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Viel goed in tegen Twente. Jongen heeft tijd nodig, maar is ook nog erg jong.
Ik denk niet dat dit een favoriete speler van me gaat worden. Te weinig balgevoel/techniek en inzicht, naar mijn mening.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij kan wel fantastisch dansen.
SC Heerenveen wil Ebecilio
Bron: AD
GEEN TROEF WANT CLUBS AL ROND - Lorenzo Ebecilio staat in de belangstelling van SC Heerenveen als mogelijke opvolger van Oussama Assaidi. Dit nadat de onderhandelingen over Yanic Wildschut (VVV Venlo) zijn afgebroken.
Ebecilio wil echter niet verhuurd worden. Drie weken geleden liet de aanvaller weten dat hij bij Ajax wil blijven om voor zijn kansen te gaan.
De aanvaller van Ajax is geen troef meer, omdat Ajax en SC Heerenveen al uit de transfersom zijn. Assaidi moet nog persoonlijk rond komen met Ajax.
Bron: AD
GEEN TROEF WANT CLUBS AL ROND - Lorenzo Ebecilio staat in de belangstelling van SC Heerenveen als mogelijke opvolger van Oussama Assaidi. Dit nadat de onderhandelingen over Yanic Wildschut (VVV Venlo) zijn afgebroken.
Ebecilio wil echter niet verhuurd worden. Drie weken geleden liet de aanvaller weten dat hij bij Ajax wil blijven om voor zijn kansen te gaan.
De aanvaller van Ajax is geen troef meer, omdat Ajax en SC Heerenveen al uit de transfersom zijn. Assaidi moet nog persoonlijk rond komen met Ajax.
Misschien moet Frank nog eens met hem gaan praten. Gezien zijn prestaties vorig jaar en de recente berichten over zijn conditie betwijfel ik of hij veel aan spelen toe gaat komen.
Nil volentibus arduum
- peter
Ozbiliz was een miljoen, dus daar kun je Ebecilio ook wel voor strikken.
Moet zeggen dat ik nog altijd wel iets zie in die jongen, hoor. Het is bij vlagen compleet pet, maar toch. Ik heb veel minder met Lukoki en Ozbiliz bijvoorbeeld.
Moet zeggen dat ik nog altijd wel iets zie in die jongen, hoor. Het is bij vlagen compleet pet, maar toch. Ik heb veel minder met Lukoki en Ozbiliz bijvoorbeeld.
In een paar weken tijd zowel Lorro als Ozzie kwijt? Dat zou nog eens wat zijn!
Face your fears and live your dreams, No Fear
Eens. Deed het als rookie in 2010 / 2011 heel behoorlijk. M.i. een nuttige fringe player, mits fit en geconcentreerd. Dat is Lukoki bijv. m.i. helemaal niet. Die kan alleen maar rennen.Peter schreef: Moet zeggen dat ik nog altijd wel iets zie in die jongen, hoor. Het is bij vlagen compleet pet, maar toch. Ik heb veel minder met Lukoki en Ozbiliz bijvoorbeeld.
Hij is alleen niet fit, en dat is hij bijna nooit. Matige sportmentaliteit, gaat ook verschrikkelijk vaak uit. Een andere omgeving dan Amsterdam zou 'm goed doen. Misschien eerst verhuren voor een jaar?
Precies, De Boer heeft aangegeven dat hij niet tevreden is over zijn instelling. Dat geeft wel te denken want zo'n jongen moet er gewoon alles aan doen als hij zich wil ontwikkelen. Ik weet niet of hij zijn leven inmiddels beter voor elkaar heeft maar als dat niet het geval is dan valt hij af.
Hij is wel iemand die vanaf de bank nog wel eens wat kan forceren.
Hij is wel iemand die vanaf de bank nog wel eens wat kan forceren.
Nil volentibus arduum
Dan moeten we wel nóg een speler halen voor het eind van de transferwindow om Ebicilio te vervangen... Van mij hoeft hij niet weg zolang we achterin geen versterking hebben. First things first.
- Jinne
- Site Admin
Naast Assaidi nog een versterking voor de vleugels?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Tuurlijk niet. Ebecilio is voorbijgestreefd door Fischer dus kan zo afvloeien. Eventueel nog een terugkoopclausule bedingen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Voor zover ik heb begrepen is Sana voor de rechterkant gehaald.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Maar hij kan ook op links.
Onnodig om een extra speler te halen als je Fischer hebt.
Onnodig om een extra speler te halen als je Fischer hebt.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Telesport
EBECILIO MAG WEG BIJ AJAX
• Lorenzo Ebecilio
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM – Lorenzo Ebecilio (20) heeft van Ajax te horen gekregen dat hij dit seizoen mag worden verhuurd. Voor de Amsterdamse club is een verkoop ook bespreekbaar. Geïnteresseerde clubs kunnen ook aankloppen voor Dico Koppers (20) die Ajax ergens een jaar op huurbasis wil stallen. De harde mededeling voor Ebecilio is opvallend, omdat de vleugelaanvaller een aandeel had in de kampioenschappen van 2011 en 2012 en ’concurrent’ Aras Özbiliz ook al uit Amsterdam is vertrokken. Voor Miralem Sulejmani en Gregory van der Wiel, die tot de zomer van 2013 onder contract staan, is nog geen club concreet geworden. Sulejmani maakte gisteren een uur zijn opwachting in Jong Ajax tegen Jong FC Groningen (0-0) en nadert zijn rentree in Ajax 1.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ebicilio heeft zich het afgelopen jaar helemaal niet ontwikkeld en is in mijn ogen op rechts voorbij gestreeft door Lukoki en op links door Fisher. Vindt hem wel wat hebben en hij begon razend goed in het eerste. Mijn voorkeur heeft een jaar verhuren aan een behoorlijke eredivisieploeg, Heerenveen of Groningen ofzo.
VVV en Heerenveen willen Ebecillio
Bron: Telegraaf |
IN DE BELANGSTELLING - VVV Venlo en SC Heerenveen hebben zich officieel gemeld voor Lorenzo Ebecillio. Beide clubs willen de aanvaller graag op huurbasis overnemen.
De aanvaller, die een aandeel had in de kampioenschappen van 2011 en 2012, kreeg eerder van directeur voetbalzaken Marc Overmars al te horen dat hij mag worden verhuurd of verkocht.Voor het duel tegen NAC viel Ebecillio al buiten de selectie en ook gisteren trainde hij weer met Jong Ajax mee.
Bron: Telegraaf |
IN DE BELANGSTELLING - VVV Venlo en SC Heerenveen hebben zich officieel gemeld voor Lorenzo Ebecillio. Beide clubs willen de aanvaller graag op huurbasis overnemen.
De aanvaller, die een aandeel had in de kampioenschappen van 2011 en 2012, kreeg eerder van directeur voetbalzaken Marc Overmars al te horen dat hij mag worden verhuurd of verkocht.Voor het duel tegen NAC viel Ebecillio al buiten de selectie en ook gisteren trainde hij weer met Jong Ajax mee.
Volgens De T. is er ook interesse van de club van Theo Janssen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ebecillio speelt al bij Ajax hoor.wimpey schreef:Volgens De T. is er ook interesse van de club van Theo Janssen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Welke club zal het worden?Ajax1.nl @ajax1nl
Lorenzo Ebecilio traint niet met #Ajax mee vandaag en vertrekt van het sportcomplex.
- peter
Heerenveen gok ik.