Marko Pantelic
Moderator: mods
Re: Marko Pantelic
Ligt het aan mij of.... ?
ik ben eigenlijk alweer klaar met deze prutser....
bij mij staat deze al in het rijtje: Urzaiz, Gabrich
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat ligt aan jou ja. We hebben deze 'prutser' net 2 hele wedstrijden aan het werk gezien, nadat hij maanden zonder club (en dus georganiseerde training) heeft gezeten.
I think I lost my fucking headache
dus mag hij in ons eerste prutsen tot hij weer op niveau is?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat zeg ik niet, het zou wellicht verstandig zijn om voorlopig met Cvitanich te beginnen. Maar dat is wat anders dan Pantelic al compleet afschrijven en tot nieuwe Gabrich te bombarderen.
ik ben de eerste die mijn mening zou wijzigen als ie goeie wedstrijden zou spelen...
geef ik netjes toe dat ik het verkeerd heb gezien.
maar zoals hij nu op me overkomt....
denk ik toch echt aan Gabrich
tegen anderlecht... dat hij ruzie met de bal had en dat een tegenstander van achteren heel ontspannen hem de bal afneemt.
en hij stond erbij en keek erna. dat is wel EXTREEM uit vorm zijn.....
wat denk jij dan op zo'n moment?
bij mij komen er dan echt oer-gedachtes omhoog als: prutser, weggooier, wissel, elimineren
geef ik netjes toe dat ik het verkeerd heb gezien.
maar zoals hij nu op me overkomt....
denk ik toch echt aan Gabrich

tegen anderlecht... dat hij ruzie met de bal had en dat een tegenstander van achteren heel ontspannen hem de bal afneemt.
en hij stond erbij en keek erna. dat is wel EXTREEM uit vorm zijn.....
wat denk jij dan op zo'n moment?
bij mij komen er dan echt oer-gedachtes omhoog als: prutser, weggooier, wissel, elimineren

Hij is nog slechter!Mano schreef:Ligt het aan mij of.... ?
IK GELOOF!!!!!!
Tjonge jonge, en dat op basis van twee wedstrijden. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Aangezien hij vooral heel erg afwezig is, is het voor mij nog wat te vroeg om te oordelen. Als hij 10-15 ballen per wedstrijd krijgt is het veel.
Hij is nu al 3x ingevallen en in 2 wedstrijden een basisplaats. Hij is niemand voorgekomen, kan geen ballen vasthouden, loopt zich niet vrij, doet gewoon HELEMAAL GEEN FUCK!!!! Zelfs Feyenoorders hebben medelijden met mij....
IK GELOOF!!!!!!
Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat er weinig aanleiding is om hem op dit moment in de basis te zetten.
Het lijkt mij in ieder geval dat er weinig aanleiding is om hem een Ajax-shirt te geven...
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Jol heeft als nadeel dat Cvitanich hem ook geen enkele aanleiding geeft om hem die basisplek te gunnen. Ik zou Castillion gewoon een keertje laten invallen en kijken hoe en wat.Enganche schreef:Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat er weinig aanleiding is om hem op dit moment in de basis te zetten.
Misschien dat Cvita ook niet al te best speelt (en het ook niet veel beter zal doen) maar hij heeft tenminste wat diepgang in zijn spel, gaf daarnaast een loepzuivere assist op Suarez en die 2 lijken gewoon beter samen te spelen dan Suarez-Pantelic. Aan die gast erger ik me gewoon dood!
IK GELOOF!!!!!!
Cvitanich is ook niet alles, maar heeft toch meer laten zien dan Pantelic. Verschil is dat Cvitanich na een mindere helft wordt gewisseld en dat Pantelic nóg minder presteert en gewoon twee volledige wedstrijden mag blijven staan. Er wordt met twee maten gemeten.
Pantelic is voor de basis gehaald, Jol stelt hem niet voor niets nu al op. En dus kun je concluderen dat Jol het niet ziet zitten in Cvitanich en voorlopig niet van plan is om Castillion een kans te geven.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat kan wel zo zijn, maar meten met twee maten is erg kwalijk. Dat brengt op de lange duur ook tweespalt in de selectie. Ik heb alle vertrouwen dat Pantelic een goede voetballer is als hij fit is, maar nu voegt hij nog niet echt wat toe
- peter
Op zich wel waar, maar Jol wilde Cvitanich niet voor niets al slijten in de zomer. Hij zag het overduidelijk niet zitten in de jongen en het is vanwege vormfouten dat hij niet elders speelt. Jol zal zelfs nu al vinden dat Pantelic de betere van de twee is, want anders kiest hij heus wel voor een ander.Enganche schreef:Cvitanich is ook niet alles, maar heeft toch meer laten zien dan Pantelic. Verschil is dat Cvitanich na een mindere helft wordt gewisseld en dat Pantelic nóg minder presteert en gewoon twee volledige wedstrijden mag blijven staan. Er wordt met twee maten gemeten.
Natuurlijk, zo werkt het. Trainers hebben heus niet om wat voor reden dan ook bepaalde voorkeuren die ze er doorheen willen drukken (Atouba, Kerlon...). 

- peter
Dat is op een ander vlak en kun je niet vergelijken. Jij denkt dus dat Jol bewust niet kiest voor de beste 11 spelers? Ik denk dat Jol meerdere belangen heeft (zie je voorbeelden), maar dat hij nog altijd wel de beste 11 opstelt. Het feit dat z'n eigen aankoop Atouba juist niet speelt, onderstreept dat.
Ik denk dat ook trainers subjectief (kunnen) zijn. Op dit moment kan je onmogelijk stellen dat Pantelic het beter doet dan Cvitanich.
Maar je kunt ook niet stellen dat Cvitanich het nadrukkelijk beter doet dan Pantelic. Beetje lood om oud ijzer.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Pantelic zit er 2 maanden en Dario 19 en is net zoals Sulejmani een miskoop.Enganche schreef:Ik denk dat ook trainers subjectief (kunnen) zijn. Op dit moment kan je onmogelijk stellen dat Pantelic het beter doet dan Cvitanich.
Sterker nog, alle trainers zijn subjectief.
Cvitanich heeft nog geen moment kunnen overtuigen, dus je kunt moeilijk zeggen dat hij ergens recht op heeft. Ik denk dat hij zijn langste tijd gehad heeft bij Ajax en misschien zelfs al in de winterstop vertrokken is.
Cvitanich heeft nog geen moment kunnen overtuigen, dus je kunt moeilijk zeggen dat hij ergens recht op heeft. Ik denk dat hij zijn langste tijd gehad heeft bij Ajax en misschien zelfs al in de winterstop vertrokken is.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
@Enganche
Ik meen het als ik zeg dat ik het een beetje lood om oud ijzer vind. Pantelic is erg onzichtbaar, maar Cvitanich doet ook verrekt weinig goed. Verder zal het ook meespelen dat Cvitanich zich een paar keer onprofessioneel heeft gedragen bij een wissel.
Jol laat Pantelic langer staan, maar dat is een beetje hetzelfde als met Aissati. Krijgt ook voorlopig het vertrouwen, maar hoort ook vaak voortijdig gewisseld te worden.
Ik meen het als ik zeg dat ik het een beetje lood om oud ijzer vind. Pantelic is erg onzichtbaar, maar Cvitanich doet ook verrekt weinig goed. Verder zal het ook meespelen dat Cvitanich zich een paar keer onprofessioneel heeft gedragen bij een wissel.
Jol laat Pantelic langer staan, maar dat is een beetje hetzelfde als met Aissati. Krijgt ook voorlopig het vertrouwen, maar hoort ook vaak voortijdig gewisseld te worden.
Ik snap het qua financienen al niet dat Ajax hem haalde, als je genoeg spitsen hebt. Je hebt Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Bodul, Castillion en dan ga je Pantelic halen. Wat zou hij verdienen. Hoewel de Bundesliga volgers met lof over hem spreken, kan ik er totaal niet warm van worden. Ik hoop echt dat hij slaagt, maar dan moet hij wel wat meer laten zien. Vooral dan maar in ieder geval iets meer werklust. Blijft bij mij nog steeds de vraag of de ander genoemde spitsen zoveel slechter zijn.... denk het namelijk niet. Cvitanich is alleen maar ontevreden geworden nadat Jol met Pantelic en andere spitsen bezig was en hem niet echt meer een eerlijke rol gaf.
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen