Jeroen Verhoeven
Moderator: mods
Re: Jeroen Verhoeven
Dan hebben ze pech, want een Ajacied trekt nooit zijn jasje uit!
I think I lost my fucking headache
Maar als iedereen altijd zijn jasje aanheeft, dan hoeven er nog geen initialen in, dan gaan ze met speler/ trainer en al in de wasmachine.
Dat hoeft niet, want Nederlanders stinken zo en zo al
Thijs, hoor je het? jullie kunnen bezuinigen op de wasserettekosten. Misschien is er zo nog wat ruimte voor Ajax om een nieuwe speler aan te trekken.
Nog zo'n Amsterdam Tournament en onze Jeroentje wordt eerste keeper.
-
Hij vind het blijkbaar een eervolle rol om derde keeper te zijn bij Ajax, terwijl hij ook aan zichzelf kan denken om lekker een altijd-spelende en gewaardeerde keeper te zijn bij een mindere club. Abnormale clubliefde, daar heb ik alleen maar respect voor.
Hoe hij er ook uitziet, het draait om het spelniveau. Hij heeft zich, tegen alle verwachtingen in, in de Eredivisie zich aardig weten te onderscheiden en dat mensen hem slechts betreft zijn uiterlijk kunnen afzeiken(wat triest is) is daarvan een bewijs. Knap gepresteerd.
Een welkome derde keeper, iemand die gedreven is en het de andere keepers moeilijk wil maken. Ik hoop dat hij snel herstelt en ik gun hem alle geluk!
Hoe hij er ook uitziet, het draait om het spelniveau. Hij heeft zich, tegen alle verwachtingen in, in de Eredivisie zich aardig weten te onderscheiden en dat mensen hem slechts betreft zijn uiterlijk kunnen afzeiken(wat triest is) is daarvan een bewijs. Knap gepresteerd.
Een welkome derde keeper, iemand die gedreven is en het de andere keepers moeilijk wil maken. Ik hoop dat hij snel herstelt en ik gun hem alle geluk!
Het heeft niet zoveel met clubliefde te maken denk ik, temeer met de kans om als minder talentvolle keeper toch eens bij een topclub te werken en een (veel) beter salaris op te strijken dan bij Volendam. Hij had waarschijnlijk ook zo bij Feyenoord en PSV als derde keeper getekend, had de kans zich voorgedaan.Vedette-10- schreef:Hij vind het blijkbaar een eervolle rol om derde keeper te zijn bij Ajax, terwijl hij ook aan zichzelf kan denken om lekker een altijd-spelende en gewaardeerde keeper te zijn bij een mindere club. Abnormale clubliefde, daar heb ik alleen maar respect voor.
Clubliefde? Geld zul je bedoelen. Keepers van dat niveau verdienen niet zoveel.
Gentenaar gaf onlangs ruiterlijk toe, dat hij naar Ajax gekomen was vanwege het geld. Een paar jaar Ajax tikt aardig aan.
Gentenaar gaf onlangs ruiterlijk toe, dat hij naar Ajax gekomen was vanwege het geld. Een paar jaar Ajax tikt aardig aan.
Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn ambitie is om ooit eerste keeper te worden bij Ajax. Zei hij gisteren bij Studio Ajax. Was verder geen toevoeging voor het programma. Rammelde een hoop clichés eruit.
Zal nu zijn kans moeten grijpen!!!
Hij liet zich behoorlijk gelden vanmiddag. Niet slecht voor iemand die het postuur van een darter heeft.WP_LeGeNd schreef:Zal nu zijn kans moeten grijpen!!!
Hij heeft in verhouding vooral een dikke kop. Uitstekend ingevallen gelukkig.
Wat een invalbeurt 

Ik snap niet waarom iedereen zo verbaasd is? Was bij volendam altijd een geweldige lijnkeeper. Hij is eigenlijk ook niet minder dan Vermeer.
Hij ging wel flink onder een corner door en in de 1-op-1 moest Vertonghen hem redden. Misschien dat het zenuwen waren, want daarna had hij inderdaad een paar geweldige reddingen.
Lijnkeeper. Bij iedere hoge bal zat ie ernaast.Baseman schreef:Wat een invalbeurt
Dat gebeurd Stekelenburg ook bijna wekelijks. Verhoeven heeft Ajax gisteren in de slotfase een nederlaag weten te besparen met een paar uitstekende reddingen. Daar is denk ik iedereen het wel over eens. En dat is een prima prestatie van een keeper die door bijna iedereen bij voortduring belachelijk is gemaakt.
Nil volentibus arduum
Hij heeft ongetwijfeld zwakke punten en is ongetwijfeld niet beter dan Steek. Daarom is hij ook derde keeper. Maar hij had een paar geweldige reddingen, daar staat een derde keeper voor.
-
- AT Toto winner 15/16
Het is toch geen gezicht zo'n keeper in de goal, dat moet je als AJAX niet willen.
Laten we deze jongen in godsnaam op z'n prestaties beoordelen en niet op z'n gewicht of uiterlijk!
En toch.....
Zo een Mido. 25 kilo teveel, minimaal.. En toch bieden ze hem een contract aan en hij speelt ook nog. Moet gewoon niet kunnen vind ik. Topsport onwaardig.
Zo een Mido. 25 kilo teveel, minimaal.. En toch bieden ze hem een contract aan en hij speelt ook nog. Moet gewoon niet kunnen vind ik. Topsport onwaardig.
IK GELOOF!!!!!!
Nou, geweldig...hij kan best heel aardig keepen, maar daar is ook alles wel mee gezegd.WP_LeGeNd schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo verbaasd is? Was bij volendam altijd een geweldige lijnkeeper.
Tegen Excelsior maakte hij echter een aantal echt fantastische reddingen, en invallen is voor een keeper al niet makkelijk. Dat type reddingen zie ik hem niet snel meer maken, maar dankzij hem houdt Ajax wel een punt over aan deze wedstrijd.
En? Hoe deed hij het? Vandaag startte Jeroen tegen WII. Heb er zelf niets van gezien. Toch wel benieuwd of hij het vandaag waar heeft kunnen maken.D_skilled schreef:Zijn ambitie is om ooit eerste keeper te worden bij Ajax. Zei hij gisteren bij Studio Ajax. Was verder geen toevoeging voor het programma. Rammelde een hoop clichés eruit.