Robbie Wielaert
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Wielaert wellicht al in Ajax-basis
AMSTERDAM - Ajax-trainer Marco van Basten sluit niet uit dat aanwinst Rob Wielaert (30) zondag in de uitwedstrijd tegen NEC in de basis start. „We hebben nog enkele trainingen voor de boeg voordat we het elftal voor de wedstrijd gaan formeren’’, zei de trainer tijdens de officiële presentatie van de van FC Twente overgekomen verdediger. „Om hem ook meteen aanvoerder te maken, overweeg ik niet’’, liet Van Basten weten. „Dat lijkt me een beetje snel.’’
Wielaert zelf was blij dat alle commotie achter de rug was en hij zich eindelijk kon concentreren op datgene waarvoor hij naar Amsterdam was gekomen: voetballen. „Het is helemaal niet nodig wat dit allemaal in Twente teweeg heeft gebracht. Ik heb namelijk heel veel aan de club te danken en het was een hele moeilijke beslissing de club midden in het seizoen te verlaten. Maar ik wilde niet meer gokken op de derde trein’’, zei de international van Oranje B met een kwinkslag.
Of de komst van Wielaert het gevolg is van de moeizame eerste seizoenshelft die de afgelopen zomer gehaalde Oleguer heeft gedraaid, wilde Van Basten niet met zoveel woorden zeggen. „We halen met Rob extra kwaliteiten binnen. Hij heeft het voordeel dat hij Nederlands spreekt, wat in de coaching goed van pas komt. Bovendien zijn we bezig met topsport en willen een zo goed en sterk mogelijk elftal hebben staan.’’
Dat Wielaert in Europees verband niet meer voor de Amsterdammers mag uitkomen omdat hij al voor de tukkers in de UEFA Cup heeft gespeeld, vindt de verdediger jammer, maar hij richt zich liever op de duels en trainingen die hij wel kan afwerken. „Natuurlijk was het makkelijker geweest als ik ook het trainingskamp in Portugal mee had kunnen maken, maar het is nu eenmaal anders gelopen.’’ Het toernooitje dat Wielaert met zijn ploeg op zijn eerste training afwerkte, sloot hij als kampioen af. „Een voorbode voor het eind van dit seizoen? Ik hoop het.’’
Blij met de punten ...
Volgens Derksen slaat de opmerking van Munsterman op het feit dat Ajax in termijnen wilde betalen. Ajax zou krap bij kas zitten.'Ik moet eerst het geld hebben. Ajax is Ajax. Ik weet niet of dat goed komt'.
Ook zou Ajax veel meer voor Wielaert hebben betaald dat de 3,1 miljoen waarvan sprake was in de media.
http://www.vi.nl/WebTV/WebTVBesteJohan/ ... rdZijn.htm
Het stinkt aan alle kanten!
Hahaha. Die Derksen. Kerel zit er constant naast qua Ajax.
A: waarom zou Ajax krap bij kas zitten?
B: als je overeenkomt in termijnen te betalen, kom je dat overeen met twee partijen. Dan ga je daar dus niet over zeuren. Net als dat in termijnen niets te maken heeft met het 'afwachten of Ajax wel betaalt, want het is Ajax'. Die opmerking impliceert een niet-betaling van Ajax in het verleden of moeilijkheden daaromtrent.
Dat Ajax meer zou hebben betaald is natuurlijk ook waanzin. Munsterman probeert dat zelf niets eens in de pers te krijgen, zo duidelijk is het dat zoiets niet het geval is.
Wanneer komt Jack Tuyp Johan? Of Den Ouden?
A: waarom zou Ajax krap bij kas zitten?
B: als je overeenkomt in termijnen te betalen, kom je dat overeen met twee partijen. Dan ga je daar dus niet over zeuren. Net als dat in termijnen niets te maken heeft met het 'afwachten of Ajax wel betaalt, want het is Ajax'. Die opmerking impliceert een niet-betaling van Ajax in het verleden of moeilijkheden daaromtrent.
Dat Ajax meer zou hebben betaald is natuurlijk ook waanzin. Munsterman probeert dat zelf niets eens in de pers te krijgen, zo duidelijk is het dat zoiets niet het geval is.
Wanneer komt Jack Tuyp Johan? Of Den Ouden?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Volgens mij zit iemand bij Ajax gewoon onzin informatie te lekken om Johan te fukken. Dan zie ik ze allemaal de volgende ochtend na de opgenomen uitzending tijdens de koffie in de bestuurskamer onder tafel liggen van het lachen als Johan met droge ogen in zijn programma beweert dat Ajax Den Ouden wil halen.
Als het 1,5 euro meer was geweest dan in de meda is verschenen dan had Munsterman daar al lang een punt van gemaakt. Die man doet alles om de nederlaag minder groot te laten lijken.
Laatst gewijzigd door Arthur op do jan 15, 2009 3:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat doet Munsterman nu blijkbaar ook, Arthur. Via Derksen.
Ik weet het niet, hoor. Ik meld het alleen maar.
Dat zou Thijs dan moeten horen.El Clavo schreef:Volgens mij zit iemand bij Ajax gewoon onzin informatie te lekken om Johan te fukken. Dan zie ik ze allemaal de volgende ochtend na de opgenomen uitzending tijdens de koffie in de bestuurskamer onder tafel liggen van het lachen als Johan met droge ogen in zijn programma beweert dat Ajax Den Ouden wil halen.

Het stinkt aan alle kanten!
-
Volgens de jaarverslagen:
Liquide middelen volgens (half)jaarcijfers AFC AJAX NV
x 1.000
30-jun-08 18.866
31-dec-07 29.670
30-jun-07 24.046
31-dec-06 23.015
30-jun-06 19.088
Dus tenzij iemand er met de kas vandoor is, kan je verwachten dat Ajax niet helemaal blut is. Of er is iets bijzonders gebeurd de afgelopen maanden
Liquide middelen volgens (half)jaarcijfers AFC AJAX NV
x 1.000
30-jun-08 18.866
31-dec-07 29.670
30-jun-07 24.046
31-dec-06 23.015
30-jun-06 19.088
Dus tenzij iemand er met de kas vandoor is, kan je verwachten dat Ajax niet helemaal blut is. Of er is iets bijzonders gebeurd de afgelopen maanden
I think I lost my fucking headache
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Was ook niet richting jou bedoeld, maar op No Fear, omdat Johan wat Ajax betreft er altijd naast zit.joey schreef:Dat doet Munsterman nu blijkbaar ook, Arthur. Via Derksen.
Dat zou Thijs dan moeten horen.El Clavo schreef:Volgens mij zit iemand bij Ajax gewoon onzin informatie te lekken om Johan te fukken. Dan zie ik ze allemaal de volgende ochtend na de opgenomen uitzending tijdens de koffie in de bestuurskamer onder tafel liggen van het lachen als Johan met droge ogen in zijn programma beweert dat Ajax Den Ouden wil halen.![]()
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
ASWielaert: 'Voel me gelijk thuis'
zondag 18 januari, door KJHuntelaar, Amsterdam, 17:37u, Eredivisie Live
Rob Wielaert debuteerde zondag tegen zijn oude club NEC in de basis bij Ajax en zag zijn nieuwe ploeg met 2-4 zegevieren. De 30-jarige verdediger vindt dat het team een compliment verdiend. ‘Zeker omdat we op een gegeven moment met tien man kwamen te staan.’
‘Je weet dat NEC- uit lastig wordt,’ zei Wielaert tegen Eredivisie Live. ‘De eerste helft speelden we redelijk en hadden we al op voorsprong moeten komen. In de tweede helft hadden we de wedstrijd misschien beter moeten uitspelen.’
De eerste week bij Ajax is Wielaert goed bevallen. ‘Je hoort wel eens dat Ajax een kille club is, maar dar heb ik niets van gemerkt. Integendeel, ik ben door iedereen heel goed opgevangen. Ik voel me gelijk thuis.’
Opvallend. Elia vond Ajax ook al een 'gezellige club'.