Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14593
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Mr. Ajax » vr jul 30, 2010 5:31 pm

Verder was Sulejmani pas 19 toen hij bij ons tekende. Een talent. El Hamdaoui is 26 en is al twee (?) keer topscorer van de eredivisie geweest en ook nog speler van het jaar. Valt dus helemaal niet te vergelijken. Machlas is ook wel topscorer eredivisie en zelfs Europees topscorer geweest, maar bij hem kon iedereen die goed wilde kijken duidelijk zien dat hij technisch niet veel met een bal kon, en dus niet bij ons paste. Net als 'doelpuntenmachine' Wesley Sonck, bijvoorbeeld.

El Hamdaoui scoort enorm veel, en is technisch duidelijk zeer begaafd. Daarnaast is hij zoals gezegd dus ook erg sterk in de combinatie. En dit allemaal laat hij al een paar jaar zien. Ik ben ook zeker dat hij er meteen zal staan en dat we veel plezier aan hem gaan beleven.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » vr jul 30, 2010 5:50 pm

Linksom rechtsom, doelpunten maken kan ie ..

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Starring » vr jul 30, 2010 5:54 pm

Mounir El Hamdaoui is samen met Suarez met afstand de beste van de huidige selectie. Geweldige aankoop! Dit wordt geen koningskoppel maar een levensgevaarlijke moordduo voorin.

Komop Ajax, nu graag werkelijk alles op alles zetten op de CL te halen. :ajaxscarf.gif:
AFCA!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11442
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Toppie » vr jul 30, 2010 6:02 pm

Als Mounir maar niet zoveel kansen mist als Luis :blush.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Daily Blind » vr jul 30, 2010 6:19 pm

Starring schreef:Mounir El Hamdaoui is samen met Suarez met afstand de beste van de huidige selectie. Geweldige aankoop! Dit wordt geen koningskoppel maar een levensgevaarlijke moordduo voorin.

Komop Ajax, nu graag werkelijk alles op alles zetten op de CL te halen. :ajaxscarf.gif:
Vooral Siem gaat enorm renderen van zijn aanwezigheid. Ondanks alles geen waardering voor El Hamdaoui dat hij het op deze manier heeft gespeeld. Hij moet toch ingezien dat de wedstrijd van afgelopen woensdag van enorme belang is voor Ajax (en eigen toekomst). En al helemaal als het op financiele gebied aan komt. Van een kale kip valt niet te plukken, Mounir. Je had een bijdrage kunnen leveren om de kip weer een vacht te geven.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Aristides » vr jul 30, 2010 7:08 pm

Ik wacht eerst maar af welke spelers bij Ajax vertrekken, of die vervangen worden enz.

In de Twente-topic is volgens een Twentefan Twente sterker geworden, die "schaal blijft wel in Twente", psv is duidelijk sterker geworden en als wij dan ook kampioen worden! Drie schalen.

Mijn blik op de Sulejmani-transfer had, zoals ik al schreef, niets te maken met de kwaliteiten van de spelers, maar met het enthousiasme waarmee ze werden begroet.

Ik ben net zo blij met een versterking voor Ajax als iedere andere fan, maar ik heb al zoveel "versterkingen" zien komen (en een paar jaar later zien gaan: Kinkladze, Machlas, Meeuws, Sonck, Rosenborg, Babagida en vele anderen) terwijl een ander mij ineens verbaast, iemand waar ik weinig van verwachtte, type Wouters.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door gaizka » vr jul 30, 2010 8:14 pm

Aristides schreef:Ik wacht eerst maar af welke spelers bij Ajax vertrekken, of die vervangen worden enz.

In de Twente-topic is volgens een Twentefan Twente sterker geworden, die "schaal blijft wel in Twente", psv is duidelijk sterker geworden en als wij dan ook kampioen worden! Drie schalen.

Mijn blik op de Sulejmani-transfer had, zoals ik al schreef, niets te maken met de kwaliteiten van de spelers, maar met het enthousiasme waarmee ze werden begroet.

Ik ben net zo blij met een versterking voor Ajax als iedere andere fan, maar ik heb al zoveel "versterkingen" zien komen (en een paar jaar later zien gaan: Kinkladze, Machlas, Meeuws, Sonck, Rosenborg, Babagida en vele anderen) terwijl een ander mij ineens verbaast, iemand waar ik weinig van verwachtte, type Wouters.
Normaal gesproken gaat het dit jaar tussen Ajax en PSV, hopelijk vertrekt Affelay nog, dat zou een stuk schelen. Twente gaat nooit meer zo'n seizoen beleven, zoveel wedstrijden beslist in het laatste kwartier + Ruiz waar werkelijk alles lukte.

Wouters is wel heel lang geleden, noem dan een Arveladze of iets recenter Chivu en Maxwell.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 30, 2010 9:15 pm

Bertje schreef:
Ajax Rules schreef:Jij was anders de man die vond dat Suarez en El Hamdaoui niet complementair waren. Volgens mij heb je zelfs letterlijk gezegd dat je het in dat licht een vreemde aankoop vond.

Waarom ben je van mening veranderd? Heeft Steef je op andere gedachten gebracht?
Ik heb er wel wat twijfels bij. Maar ik ben gewoon blij dat we die spits binnen hebben.

En het blijft natuurlijk een uitstekende spits.
Zo kijk ik er ook tegenaan. Uitstekende spits voor de Eredivisie dan.

Qua karakter vind ik Ham een beetje een slappe gast, maar ja, je kan niet alles hebben. Voor 5-7 miljoen betaal je voor een speler van het niveau van Ham niet te veel. Ik ben blij dat we eindelijk weer een echte 9 hebben, in de zin van: redelijk kopsterk, scorend vermogen, lengte, kracht, en nog een aardige techniek ook. Laten we hopen dat het klikt met zijn collega's, anders gaat hij een splijtzwam worden.
Ajax!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » vr jul 30, 2010 10:34 pm

LucaS schreef:Niemand beweegt, alleen Barcelona smijt met geld om nog wat eigen jeugd in het eerste te krijgen. Maar goed, die hadden natuurlijk ook nog wat geld over
Ja, 441 miljoen schuld en lekker door blijven gaan. Ondertussen klagen over die mongolen uit Madrid. Zlatan transfer met 46 miljoen bijbetaling vond ik vorig seizoen echt bizar, Eto'o had weliswaar nog maar 1 jaar contract, maar toch... die is en blijft een heel stuk doelgerichter.
goodfella schreef:
joey schreef: Suarez heeft een vertrek geforceerd bij Groningen. Dat kan hij bij Ajax ook doen.

Wat El Ham. betreft: elke speler kan mislukken. Niemand had twijfels over Sulejmani. En iedereen was dolblij met Machlas.* Ik heb in de loop der jaren geleerd dat je het nooit zeker weet met spelers.
Dat Suarez een vertrek kan forceren heb je al meerdere keren geroepen. Vorig jaar wist je het trouwens nog zeker dat Suarez weg zou gaan. Nu een jaar later is hij nog steeds Ajacied.
Zie ik ook niet snel gebeuren dat Suarez een vertrek forceert. Hij oogt opvallend loyaal aan Ajax, als geld het belangrijkste was geweest had hij al 3 of 4 transferperiodes eerder ervandoor kunnen gaan. Zijn shirt van de 100 goals is een beetje ijdeltuiterij maar in mijn ogen ook een oprecht bedankje aan Ajax vanwege de opstelling rondom de zwangerschap van Sofia.
Mr. Ajax schreef:Verder was Sulejmani pas 19 toen hij bij ons tekende. Een talent. El Hamdaoui is 26 en is al twee (?) keer topscorer van de eredivisie geweest en ook nog speler van het jaar. Valt dus helemaal niet te vergelijken.
Mee eens, ook al was Mounir "slechts" 1 keer topscorer van de Eredivisie hij heeft zich met die 50 goals zeker bewezen, in combinatie met Suarez, de Jong, een snelle flankspeler of eventueel Mido hebben we waarschijnlijk een dodelijke aanval.

De Sulejmani aankoop was link, zijn enige wapens waren zijn linkerbeen en snelheid (mits hij geen overgewicht meesjouwt). Koppen kan ie niet, met rechts schieten of een voorzet geven evenmin. Dat Marco hem persé wilde hebben en dat in elk medium riep gaf Heerenveen de kans om een idioot bedrag te vragen, Ajax betaalde toch wel.

Ben vanmiddag trouwens ff wat wezen kopen bij Sportshop Kralingen, ook één van zijn broers kon vertellen dat de volgende voorronde CL met hem gespeeld kan worden en op een gegeven moment verscheen er in de deuropening een Antilliaan in een fnoord shirt die schreeuwde dat dit echt niet kan maar dat hij nog steeds de handtekening wil van Mounir.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Aristides » vr jul 30, 2010 11:28 pm

Normaal gesproken gaat het dit jaar tussen Ajax en PSV, hopelijk vertrekt Affelay nog, dat zou een stuk schelen. Twente gaat nooit meer zo'n seizoen beleven, zoveel wedstrijden beslist in het laatste kwartier + Ruiz waar werkelijk alles lukte.

Wouters is wel heel lang geleden, noem dan een Arveladze of iets recenter Chivu en Maxwell.
Als je veel spelers haalt, zal er wel af en toe een prima aankoop tussen zitten, maar Chivu had bijna bij Vitesse gespeeld (met Lobont), die scout (naam even kwijt, ex-eredivisie, blond, beetje vlassig haar, zat toen (nu?) bij Vitesse en deed er goed werk.

Tussen Psv en Ajax? Toch weer niet één doelpunt verschil?

Arveladze was een prima aankoop, maar in het tweede seizoen al minder en Maxwell is als middenvelder uitstekend. Ik herinner me ook nog een Oliseh (goed verkocht), een Rudy uit die tijd, waren toch "iets minder'. Enig idee hoeveel spelers er toen zijn gekocht? (ook Kinkladze!)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » vr jul 30, 2010 11:39 pm

Morten Olsen mocht zich in 1997 inderdaad helemaal scheel kopen, we werden het eerste seizoen met spectaculair veel doelpunten kampioen, maar gevoelsmatig vielen de prestaties wat tegen omdat we opeens in Europees verband geen (halve) finales meer haalden.

Arveladze was in zijn tweede seizoen een stukkie minder, maar na de komst van Machlas was het zonde dat hij vaak op de bank zat. Hij deed het veel beter dan Nikos. Een wedstrijd die me nog erg bij is gebleven van het seizoen 2000/2001 was toen hij 3 keer scoorde tegen feyenoord, maar we toch 3-4 verloren.
"Woont hier ene meneer Grim?" vroegen zeer beperkte aanvallers als David Connolly.

"Jazeker, rechtdoor blijven dribbelen dan kom je daar vanzelf!" aldus de reactie van pannenkoeken als John Nieuwenburg en Tim de Cler.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » za jul 31, 2010 12:45 am

De angst dat de inkomsten (of in ieder geval de winstgevendheid) van die winkel van de familie El Hamdaoui zullen teruglopen daar hebben ze al wat op gevonden. Ik kom er net pas achter dat die broer van Mounir me 50 eurocent wisselgeld (één gulden tien!) te weinig heeft teruggegeven. :bomb.gif:

Kut Marokkaan! :dissapprove.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Banjavi » za jul 31, 2010 12:49 am

Starring schreef:Mounir El Hamdaoui is samen met Suarez met afstand de beste van de huidige selectie. Geweldige aankoop! Dit wordt geen koningskoppel maar een levensgevaarlijke moordduo voorin.

Komop Ajax, nu graag werkelijk alles op alles zetten op de CL te halen. :ajaxscarf.gif:
Denk je niet dat Suarez gewoon weggaat?? :blush.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Banjavi » za jul 31, 2010 12:51 am

Aristides schreef:
Normaal gesproken gaat het dit jaar tussen Ajax en PSV, hopelijk vertrekt Affelay nog, dat zou een stuk schelen. Twente gaat nooit meer zo'n seizoen beleven, zoveel wedstrijden beslist in het laatste kwartier + Ruiz waar werkelijk alles lukte.

Wouters is wel heel lang geleden, noem dan een Arveladze of iets recenter Chivu en Maxwell.
Als je veel spelers haalt, zal er wel af en toe een prima aankoop tussen zitten, maar Chivu had bijna bij Vitesse gespeeld (met Lobont), die scout (naam even kwijt, ex-eredivisie, blond, beetje vlassig haar, zat toen (nu?) bij Vitesse en deed er goed werk.

Tussen Psv en Ajax? Toch weer niet één doelpunt verschil?

Arveladze was een prima aankoop, maar in het tweede seizoen al minder en Maxwell is als middenvelder uitstekend. Ik herinner me ook nog een Oliseh (goed verkocht), een Rudy uit die tijd, waren toch "iets minder'. Enig idee hoeveel spelers er toen zijn gekocht? (ook Kinkladze!)

Hoe heette die aankoop van van gaal ook al weer die niet omver te duwen was?
Die vent bakte er echt niets van. Ik ben zijn naam volledig kwijt. Volgens mij was dat een aankoop in 1996.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » za jul 31, 2010 1:40 am

banjavi schreef:Denk je niet dat Suarez gewoon weggaat?? :blush.gif:
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Toen ze El Hamdaoui en Mido met Ajax linkten was ik er een beetje bang voor dat ze daarna Luis zouden verkopen, maar nu ben ik er stellig van overtuigd dat vrijwel geen club die transfersom op tafel kan leggen. Juventus wellicht, maar die hebben een kutseizoen gedraaid en spelen hooguit Europa League. Onze Uruguyaanse vrind droomt ervan om in Barcelona te gaan wonen met zijn Sofia, maar hij zal Ajax heus niet inruilen voor Espanyol. ;) En de plaatselijke FC gaat hem deze zomer echt niet halen.

Als Ajax het verneukt in Griekenland moeten we gaan vrezen voor Suárez, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat we Champions League gaan spelen met Siem de Jong, Luis, El Hammie, Mido, eventueel Daniël de Ridder en Steek. Van der Wiel zie ik nog wel een transfer maken, maar een enorme ramp zal dat niet zijn.
banjavi schreef:Hoe heette die aankoop van van gaal ook al weer die niet omver te duwen was?
Die vent bakte er echt niets van. Ik ben zijn naam volledig kwijt. Volgens mij was dat een aankoop in 1996.
Ivan Gabrich uiteraard. :drecul.gif: Wat een bak! Waar valt dat hilarische verhaal van Menno te lezen over 'de manier waarop hij bij Ajax terecht was gekomen?'

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » za jul 31, 2010 9:49 am

El Hamdaoui zet eindelijk handtekening onder vierjarig contract

AMSTERDAM – De overgang van Mounir El Hamdaoui (26) van AZ naar Ajax is in Nederland niet alleen de transfer van de week, maar uiteindelijk ook een transfer van een week. Nadat de clubs vorige week vrijdag al een akkoord bereikten over de gespreide transfersom (minimaal vijf en door bonussen maximaal zeven miljoen euro), de Marokkaanse international tot twee keer toe zijn woord gaf aan trainer Martin Jol, maar uit het niets met drie aanvullende eisen kwam, zette hij veel later dan gepland zijn handtekening onder het vierjarig contract. „Ik ben blij dat alles nu rond is en ik voor Ajax kan spelen”, zei de kersverse aanwinst. Waarschijnlijk debuteert de Rotterdammer vanavond al in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente.

„Ik heb twee keer eerder gedacht dat het voor 99 procent oké was, maar schatte de kans dat Mounir zou komen op andere momenten op 1 procent”, blikte Jol terug op de roerige afgelopen week. De trainer hield altijd hoop op de aanvaller, waarmee hij eerder samenwerkte bij Tottenham Hotspur. „Omdat ik als enige wist hoe graag hij naar Amsterdam wilde komen.” De Scheveninger is blij met de transfer. „Omdat we na Luis de tweede topschutter van Nederland in huis hebben gehaald. We wilden iemand die doelpunten kon maken, want die misten we na het vertrek van Marko Pantelic.”

Met het aantrekken van El Hamdaoui kwam er een einde aan de transfersoap in vier bedrijven. Hoe duur het aanvankelijke gebrek aan daadkracht van de Ajax-directie daadwerkelijk is, zal komende woensdag in Thessaloniki blijken als de Ajacieden – na het teleurstellende gelijkspel thuis (1-1) – ten koste van PAOK Saloniki de play-offs van de Champions League moeten zien te halen.

Bij uitschakeling zonder de niet-speelgerechtigde El Hamdaoui loopt Ajax voor het vijfde jaar op rij de noodzakelijke Champions Leaguemiljoenen mis en rijst de vraag hoe de Amsterdammers het er mét de nieuwe nummer negen vanaf hadden gebracht. Indien er direct na de overeenstemming tussen Ajax en AZ ook met de speler spijkers met koppen waren geslagen, had hij tegen de Grieken twee keer van de partij kunnen zijn. „Als we thuis gewoon de kansen hadden benut, was deze discussie niet gevoerd”, was Jol op voorhand mild.

De trainer keek liever vooruit en was na de nachtelijke onderhandelingen vooral blij dat de speler zich gisterochtend – nog met AZ-tas – in de Ajax-kleedkamer meldde. Daar stelde El Hamdaoui zich voor aan zijn nieuwe ploeggenoten, maar kreeg hij te horen dat hij om verzekeringstechnische redenen nog niet met de groep mocht trainen. Onder leiding van René Wormhoudt werkte hij zich in de gym wel in het zweet.

Na de training kreeg hij op De Toekomst een rondleiding van Jol en voerde hij een uitvoerig gesprek met de trainer. In de tussentijd streken de zaakwaarnemers van de Marokkaan en de Ajax-leiding de laatste plooien glad, waarna het contract eindelijk kon worden getekend en El Hamdaoui uit handen van Jol het shirt met nummer negen kreeg. „Het was een drukke week, maar alles is goed gekomen”, glom de hoofdrolspeler, die ondanks zijn Rotterdamse achtergrond altijd al een groot bewonderaar van Ajax was. „Ik denk dat iedereen weet dat dit een grote club is. En zo keek ik er als kleine jongen ook tegenaan. Ajax heeft zoveel successen behaald en is een echte topclub. Niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld.”

„Wat mijn doel is? De derde ster op het shirt van Ajax is wel één van de dingen die ik wil bereiken”, doelde El Hamdaoui op het binnenhalen van Ajax’ dertigste landstitel. „Ik kijk ernaar uit om met Luis Suarez te voetballen. Hij is een goede voetballer en ik hou ervan om met goede voetballers te spelen.” De aanwezigheid van Jol speelde evenwel de grootste rol. „Ik ken de trainer al een tijdje en heb een goede band met hem. Mede vanwege hem ben ik naar Ajax gekomen.”

De weg lijkt nu vrij voor een vertrek (op huurbasis) van Miralem Sulejmani. West Ham United is bereid het hele salaris van de Serviër over te nemen en dat bedrag is voor Ajax nodig om (een deel van) de transfer van El Hamdaoui te bekostigen. Gezien de grote belangen en magere bezetting in de aanval, lijkt het waarschijnlijk dat Ajax het licht pas na PAOK op groen zet.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Aristides » za jul 31, 2010 10:04 am

Leuk zo'n interview, gestandaardiseerd (geldt niet de poster)
„Het was een drukke week, maar alles is goed gekomen”, glom de hoofdrolspeler, die ondanks zijn Rotterdamse achtergrond altijd al een groot bewonderaar van Ajax was. „Ik denk dat iedereen weet dat dit een grote club is. En zo keek ik er als kleine jongen ook tegenaan. Ajax heeft zoveel successen behaald en is een echte topclub. Niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld.”
Kunnen we niet beter afspreken dat we met codes gaan werken, want het is maar goed dat er af en toe Ajax staat, anders had het ook een interview met Smolov kunnen zijn of die "Oezbeek" van Twente. Spreek nummers af, zoiets als hierboven is interview 1 en worden de supporters geroemd (Is Smolov vergeten, merkte een poster op, schande, hij moet nog veel leren) dan 1a en worden supporters en stadion genoemd 1b, met trainer erbij 1c enz.

Gaat een speler weg, interview 2 enz.

Ik lees ze wel, al jaren, maar waarom? Laten we hopen dat zijn voetballen wat avontuurlijker is, dat er onverwachte momenten in zitten, want daarvoor ga ik naar het stadion, voor mij geen Dynamo Kiev van enkele decennia geleden. Bij AZ heeft hij dat laten zien, nu afwachten wat hij bij Ajax (Is bij een topclub altijd anders, interview 4) laat zien.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 31, 2010 10:11 am

goodfella schreef:Dat Suarez een vertrek kan forceren heb je al meerdere keren geroepen. Vorig jaar wist je het trouwens nog zeker dat Suarez weg zou gaan. Nu een jaar later is hij nog steeds Ajacied.
Tja, er moet eerst een club komen waar hij heen wil. :confused.gif:

Hij vond het de vorige keer geen probleem om een vertrek te forceren, dus vind hij dat de volgende keer vast ook niet. Naar de arbitragecommissie stappen vind ik nogal wat.

Suarez zet nu in op een absolute topclub. Een dergelijke club zou wellicht een prijs willen en kunnen betalen die in de buurt komt van wat Ajax vraagt. Maar als die club niet komt, dan moet de prijs enorm naar beneden. Want dan kiest Suarez eieren voor zijn geld, hij blijft echt niet zijn hele carrière bij Ajax.

Ik zie het niet gebeuren dat zich zo'n club meldt. Suarez is een goede voetballer maar niet echt top.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 31, 2010 12:14 pm

toch wel lekker, we hebben bijna de complete aanvalslinie van Barcelona! :smallgrin.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rijkaard » za jul 31, 2010 12:43 pm

Joey, ik weet dat jij een vreemd soort paranoia koestert richting voetballers, en ik zeg ook niet dat dat geheel onterecht is. Maar je roept al 2 seizoenen dat Suarez bereidt is bij Ajax een vertrek te forceren en daar ook op uit is, terwijl uit al zijn acties en woorden het tegengestelde duidelijk blijkt.

Maar alles wat niet in jouw straatje past doe je af als demagogisch gelul om de supporters te pleasen. En alles wat in je straatje past, als is de bron de buurvrouw van de vriend de vriendin van de schoonzus van Suarez, voor 100% waarheid aan te nemen.

Voorlopig hebben we gewoon een voorhoede met Suarez en El Hamdaoui, en al duurt dat maar een maand, op het moment staan die 2 er gewoon hoe je het ook wendt of keert.
Is 1995 echt zolang geleden??

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 31, 2010 12:55 pm

Ontken ik dat dan? :confused.gif:

Van paranoia is geen sprake. Ik begrijp die voetballers juist heel goed. Clubs zetten spelers ook zo aan de kant. De tijd van clubliefde is allang voorbij, voetballers zijn huurlingen geworden.

Er heeft zich nog geen club gemeld waar Suarez heen wil. Dus hij kán op dit moment niet eens een breuk forceren. Maar ik ben ervan overtuigd dat hij dat wel zal doen als het hem zo uitkomt. In het verleden heeft hij het immers ook gedaan.

Suarez wil natuurlijk wel een keertje weg. Als het niet dit jaar is, dan volgend jaar. En de vraagprijs kan dan een obstakel blijken.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door goodfella » za jul 31, 2010 1:04 pm

joey schreef:
goodfella schreef:Dat Suarez een vertrek kan forceren heb je al meerdere keren geroepen. Vorig jaar wist je het trouwens nog zeker dat Suarez weg zou gaan. Nu een jaar later is hij nog steeds Ajacied.
Tja, er moet eerst een club komen waar hij heen wil. :confused.gif:

Hij vond het de vorige keer geen probleem om een vertrek te forceren, dus vind hij dat de volgende keer vast ook niet. Naar de arbitragecommissie stappen vind ik nogal wat.

Suarez zet nu in op een absolute topclub. Een dergelijke club zou wellicht een prijs willen en kunnen betalen die in de buurt komt van wat Ajax vraagt. Maar als die club niet komt, dan moet de prijs enorm naar beneden. Want dan kiest Suarez eieren voor zijn geld, hij blijft echt niet zijn hele carrière bij Ajax.

Ik zie het niet gebeuren dat zich zo'n club meldt. Suarez is een goede voetballer maar niet echt top.
Jij zag het ook niet voor je dat Suarez vorig seizoen nog bij Ajax zou spelen. Dus de trommel met lulkoek gaat regelmatig open.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 31, 2010 1:14 pm

Omdat er geen club kwam, dus. Blijkbaar is Suarez niet zo gewild als wij in onze wijsheid dachten. Ook nu is er blijkbaar geen belangstelling voor hem.
Het stinkt aan alle kanten!

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rijkaard » za jul 31, 2010 1:49 pm

Ja met die cirkelredenering win je elke discussie.

Als er geen club komt kan hij geen vertrek forceren. Maar ik denk dat er clubs genoeg zijn die Suarez willen voor 15 miljoen euro, maar inderdaad niet voor de 30 miljoen die ajax vraagt. Je zou dan ook zeggen dat Suarez een vertrek wil forceren voor die 15 miljoen, maar dat doe hij dus NIET!!

Dit is dezelfde redenering als zeggen dat als Ajax achter een talent aanzit terwijl de grote clubs er niet achter aan zitten dat het dan wel geen bijzonder talent zou zijn. Maar aan de andere kant te roepen dat als de grote clubs ook interesse hebben Ajax kansloos is en ze in een andere vijver moeten vissen....
Is 1995 echt zolang geleden??

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door LucaS » za jul 31, 2010 1:51 pm

Natuurlijk forceert Suarez een gesprek als er een club komt waar hij naartoe wil en Ajax laat hem niet gaan. Er is geen enkele reden aan t e nemen dat Ajax zoveel meer voor Suarez betekent als Grunn
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie