Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Pride of Amsterdam » wo jul 28, 2010 12:41 pm

Galatasaray zal Mounir ook moeten compenseren natuurlijk, want als hij in Turkije gaat spelen dan kan hij niet zo vaak meer in de zaak staan. En wat dacht je van al die vliegtickets die hij dan bij Sportzaak Kralingen moet declareren?
Op naar de vierde ster!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door LucaS » wo jul 28, 2010 12:43 pm

Thom schreef:
joey schreef:Rationeel gezien heb je daar ongetwijfeld gelijk in, maar ik denk dat het voor hem ook een gevoelskwestie is.

Het is niet om hem te verdedigen, hoor. Maar soms begrijp je mensen beter door je te verdiepen in hoe ze denken. Wat niet betekent dat je het met hun redeneringen eens hoeft te zijn.

Getver, wat ben jij belerend en politiek correct zeg.
Tja, dat is inderdaad een eigenschap die tegenwoordig niet meer gebruikelijk is, je proberen in te leven in een ander.
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » wo jul 28, 2010 1:04 pm

Scherrer schreef:Hij schijnt er in zijn vrije tijd zelf af-en-toe te staan om bij te springen en aangezien hij nu toch geen club heeft om zich op te richten staat 'ie er misschien wel. Ik ga zo even langs. :biggthumpup.gif:
Klopt, ik meen me te herinneren dat Louis van Gaal hem in het seizoen 2007/2008 eens buiten de selectie heeft gehouden vanwege zijn activiteiten in de sportzaak. AZ speelde op zaterdagavond een competitiewedstrijd en Mounir had overdag eventjes achter de kassa gestaan. Vond Louis geen goede voorbereiding. Gebeurde geloof ik in dezelfde maand dat Ryan Donk zich volgens Van Gaal niet goed had voorbereid op een avondwedstrijd door overdag lekker in het zonnetje naar een wedstrijd van de AZ jeugd te kijken... :hypocrite.gif:
Scherrer schreef:Ajax is ook voor hem gewoon het hoogst haalbare in Nederland. Ik ben er alleen van overtuigd dat hij na AZ 'gewoon' naar het buitenland wil. Hij is al topscorer en landkampioen van Nederland geweest. Hoeveel heeft hij hier nog te winnen (in zijn ogen)? Hij is ook op een leeftijd dat je de stap naar het buitenland wel moet gaan maken, anders wordt het lastig.
Ik denk dat hij inderdaad graag naar een (middel)grote club in het buitenland wil, maar erg goed zal hij niet in de markt liggen. Topscorer 2008/2009 staat aardig op het palmares, maar verder heeft hij weinig bewezen (vorig seizoen ook weer een aantal fraaie treffers, maar vooral tegen de kleine clubjes).

Het is een jongen die al voor wat ellende heeft gezorgd en op het hoogste niveau, de Champions League, heeft hij vorig seizoen zeker geen visitekaartje afgegeven. Toch denk ik dat hij in potentie dat niveau aan kan en die kans had hij dus al vanaf vanavond kunnen grijpen bij Ajax. De jongen is nu 26 jaar dus na 1 of 2 jaar vlammen bij Ajax (goed presteren in de CL, veel goals maken in de Eredivisie en kampioen worden) kan hij zeker nog een forse transfer maken. Een grote club uit het buitenland zit er voor hem nu niet in, of hij moet inderdaad als Marokkaan in Turkije willen spelen...

...Overigens zit ik dubio of ik hem wel in Ajax shirt wil zien. Hij heeft zich al met diverse acties een vrij vervelend ventje of zeg maar gerust een enorm irritante etter getoond. Aan de andere kant lijkt hij me de beste en de enige betaalbare optie voor de vacature in de spits. Ik zie Ajax in geen enkele andere visvijver voor 5 miljoen euro een trefzekere speler met behoorlijk wat snelheid, techniek en vaardigheden om in de combinatie te spelen opsnorren.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Kaboem » wo jul 28, 2010 2:11 pm

ElHam wacht gewoon af wat de uitslag vanavond gaat worden. Hij wil zekerheid omtrent CL!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door beelzebub » wo jul 28, 2010 2:17 pm

Nou, na vanavond is er een return en als we winnen nog een 4e voorronde CL, dus hij kan lang wachten. Vanaf dit seizoen mag je in de CL voorronde spelen en voor een andere team uitkomen in de poulefase, dus daarop had hij niet hoeven wachten.

Al kan je niet voor 3 clubs binnen 1 jaar uitkomen volgens de FIFA regels ofzo... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Kaboem » wo jul 28, 2010 2:18 pm

Ik ben maar een leek! :blush.gif:
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Pride of Amsterdam » wo jul 28, 2010 2:18 pm

Kaboem schreef:ElHam wacht gewoon af wat de uitslag vanavond gaat worden. Hij wil zekerheid omtrent CL!
Die zekerheid heeft hij na vanavond ook niet.Of hij moet gaan wachten tot we het echt helemaal gehaald hebben.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Toppie » wo jul 28, 2010 5:34 pm

EL ACHTERHAM DOEI wacht van mijn part al te lang, opzouten !

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » wo jul 28, 2010 6:38 pm

Cruijff schreef:...Overigens zit ik dubio of ik hem wel in Ajax shirt wil zien. Hij heeft zich al met diverse acties een vrij vervelend ventje of zeg maar gerust een enorm irritante etter getoond. Aan de andere kant lijkt hij me de beste en de enige betaalbare optie voor de vacature in de spits. Ik zie Ajax in geen enkele andere visvijver voor 5 miljoen euro een trefzekere speler met behoorlijk wat snelheid, techniek en vaardigheden om in de combinatie te spelen opsnorren.
Even in zijn algemeenheid peilen hoe het gevoel er voor staat.

Zijn we met z'n allen niet gewoon zo hypocriet (of flexibel :smallgrin.gif:) dat we nu over de moeizame onderhandelingen enorme problemen maken maar dat we alles vergeten zijn wanneer hij tekent, in de eerste 5 wedstrijden gewoon 5 doelpunten scoort en tegen Feyenoord in de Kuip een hattrick maakt? Dan staan we toch gewoon allemaal voor 'm te juichen?
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » wo jul 28, 2010 6:45 pm

Ik juich sowieso altijd. Maar ik heb heb dan ook nog niet geroepen El Hamdaoui gestenigd moet worden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door LucaS » wo jul 28, 2010 6:47 pm

Dan scanderen we massaal zijn naam
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Daily Blind » wo jul 28, 2010 8:54 pm

Mounir Danmaarnie..hebben we niet meer nodig.

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door kruifie » wo jul 28, 2010 9:59 pm

Vanavond is maar weer eens gebleken hoezeer we een aanspeelpunt missen in de 16...wat een los zand de 2e helft... :oha.gif:

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Giacomo Puccini » wo jul 28, 2010 10:01 pm

Optyfen met die kameel. Slap karakter, heb ik altijd gevonden, en bewijst hij nu opnieuw.
Ajax!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » wo jul 28, 2010 11:09 pm

Topic kan dicht. Jack van Gelder meldt net in het Sportjournaal dat Mounir nadrukkelijk 'nee' heeft gezegd tegen Ajax.
Laatst gewijzigd door D_skilled op wo jul 28, 2010 11:25 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » wo jul 28, 2010 11:09 pm

Prima, is dat ook duidelijk.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » wo jul 28, 2010 11:18 pm

Dat is dan de tweede tegenvaller van vandaag. Al ziet de optimist nog wel een positief punt, namelijk dat er nu tenminste duidelijkheid is.

Snel doorschakelen naar de tweede optie dan maar? Of krijgen we morgen stiekem toch nog een nieuwe aflevering van deze soap?
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » wo jul 28, 2010 11:26 pm

Pfff, nu wordt er natuurlijk een of andere baggerspits gehaald. Wat een hoerenavond.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » wo jul 28, 2010 11:29 pm

D_skilled schreef:Topic kan dicht.
Of toch niet, waarschijnlijk zijn er geen goede opties voorhanden.
Jol: 'El Hamdaoui heeft nee gezegd'

Het is nog hoogst onzeker of de transfer van Mounir El Hamdaoui van AZ naar Ajax rond gaat komen. De clubs zijn het eens over de transfersom, maar Ajax wil niet aan de (salaris-)eisen van de Marokkaanse spits voldoen. ,,Hij heeft 'nee' gezegd, dus we kijken naar anderen'', aldus trainer Martin Jol.

Ajax heeft El Hamdaoui de tijd gegeven om na te denken. ,,Als hij er nog even over na wil denken, is dat goed'', aldus Jol. De oefenmeester wil graag een spits toevoegen aan zijn selectie. Na het vertrek van Marko Pantelic beschikken de Amsterdammers niet meer over een echte aanvalsleider. ,,En Mounir is gewoon een goede spits die doelpunten maakt'', zei Jol.
Bron: ANP

Ik zou het bod gewoon intrekken. Nee is nee, dit komt een beetje wanhopig over.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » wo jul 28, 2010 11:32 pm

Jol probeert inderdaad kost wat kost de deur open te houden en hem niet af te vallen in de media. Op zich niet onverstandig natuurlijk maar er komt een moment dat we verder moeten.

Het zal er in de praktijk op neerkomen dat we gaan proberen om een ander te strikken maar dat El Hamdaoui tot het moment van tekenen alsnog kan bellen om te melden dat hij toch voor Ajax wil komen spelen. Krijgen we straks een nieuwe soap. Heeft Ajax mondelinge toezeggingen gedaan aan een speler en komt El Hamdaoui er op het laatste moment alsnog tussendoor.... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do jul 29, 2010 1:22 am

Heeft Pantelic al ergens getekend ..

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » do jul 29, 2010 2:21 am

Marillion schreef:
Cruijff schreef:...Overigens zit ik dubio of ik hem wel in Ajax shirt wil zien. Hij heeft zich al met diverse acties een vrij vervelend ventje of zeg maar gerust een enorm irritante etter getoond. Aan de andere kant lijkt hij me de beste en de enige betaalbare optie voor de vacature in de spits. Ik zie Ajax in geen enkele andere visvijver voor 5 miljoen euro een trefzekere speler met behoorlijk wat snelheid, techniek en vaardigheden om in de combinatie te spelen opsnorren.
Even in zijn algemeenheid peilen hoe het gevoel er voor staat.

Zijn we met z'n allen niet gewoon zo hypocriet (of flexibel :smallgrin.gif:) dat we nu over de moeizame onderhandelingen enorme problemen maken maar dat we alles vergeten zijn wanneer hij tekent, in de eerste 5 wedstrijden gewoon 5 doelpunten scoort en tegen Feyenoord in de Kuip een hattrick maakt? Dan staan we toch gewoon allemaal voor 'm te juichen?

Tuurlijk werkt het dan zo dat hij dan gigantisch bewierookt wordt... Maar naast dit vervelende gedoe rond de transfer heeft hij zich ook al op andere vlakken een nare gozer met rot karakter getoond. Weet niet meer met welke AZ speler hij vorig seizoen op de vuist is gegaan, doorgaans hebben er twee schuld wanneer er twee vechten, maar volgens alle betrokkenen was Mounir duidelijk degene die zich had misdragen. Zelfs een softie pur sang als Ronald Koeman heeft hem uit de selectie geknikkerd.

Ik acht het niet onmogelijk dat hij ook bij Ajax de boel gaat verstoren, mot gaat schoppen met Suarez, Mido, Sulejmani of wie dan ook. Als echt een fijne jongen voor in de groep staat ie niet bekend. Als El Hamdaoui komt is voor mij gevoelsmatig de kans dat Suarez wordt verkocht ook een stuk groter. Vooral als het volgende week in Saloniki mis gaat is de kans daarop groot.

Toch zonde, voor 5 miljoentjes de topscorer van anderhalf seizoen geleden op de kop tikken was prima geweest als transferdeal. Hij heeft als voetballer bepaalde eigenschappen en kwaliteiten waardoor ik denk dat hij wel in het Ajax voetbal zal passen.

Rampscenario is dat Ajax nog wanhopig tot en met volgende week naar Mounir blijft vissen en dat onze briljante scouting (KUCH) vervolgens met een enorme flutspits op de proppen komt...

...Wat mij betreft zaterdag tegen Twente een spandoekje met MOUNIR ELDANMAARNIE.

En als we de CL mislopen de ruiten eruit aan de Oudedijk 274 te rdam (of maak ik me nu schuldig aan opruiïng? :smallgrin.gif: ?)

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » do jul 29, 2010 2:30 am

In dat geval dan maar goed dat ik expres het verkeerde huisnummer heb geplaatst. Wel lullig voor de brave r'damse burger die op nummer 274 woont. ;)

Overigens wordt de grap om de waardeloze website van Sportshop Kralingen steeds mooier en mooier. De site is niet meer bereikbaar vanwege het overschrijden van het dataverkeer. Krijgen we toch maar mooi voor elkaar met zo'n Ajax forum! :drecul.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Neefkens » do jul 29, 2010 6:24 am

Graag of niet, heel simpel. Iemand die zo acteert in een onderhandeling wil ik er niet eens bij hebben. Er moet namelijk wel een goede kop op zitten.

Dag en NEXT.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cluijffert » do jul 29, 2010 6:49 am

Idd. Ajax gedraagt zich nu als een wanhopige meisje ipv zelfrespect te tonen en dit mannetje terecht te vertellen dat de aanbod is ingetrokken.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Plaats reactie