Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Heeft deze Romma ook een trackrecord qua scoops? Anders heeft het weinig zin hierover door te speculeren.
Inderdaad, ik geloof het pas als het op Ajax.nl staat.Jöhnk schreef:Heeft deze Romma ook een trackrecord qua scoops? Anders heeft het weinig zin hierover door te speculeren.
Nil volentibus arduum
Dat geldt natuurlijk voor elke transfer.Marillion schreef:Inderdaad, ik geloof het pas als het op Ajax.nl staat.Jöhnk schreef:Heeft deze Romma ook een trackrecord qua scoops? Anders heeft het weinig zin hierover door te speculeren.
- Giacomo Puccini
Mijn probleem met El Hamdaoui ligt met name op het mentale vlak, ik vind hem vaak wat onprofessioneel en onplezierig overkomen. Als voetballer vind ik hem bovendien wat overschat. Het niveau van AZ kan hij wel aan, maar of hij het een stapje hoger aankan moeten we nog maar afwachten. Vijf miljoen en een fiks jaarsalaris is dan een fiks risico. Ik was voor de jongere en talentvollere Dembele gegaan.
Ajax!
Ja, het is zeker een risico. Kost toch tien miljoen aan transfergeld en salaris en je moet maar afwachten of het gaat lukken met die jongen. Het is een vreemd figuur.Giacomo Puccini schreef:Mijn probleem met El Hamdaoui ligt met name op het mentale vlak, ik vind hem vaak wat onprofessioneel en onplezierig overkomen. Als voetballer vind ik hem bovendien wat overschat. Het niveau van AZ kan hij wel aan, maar of hij het een stapje hoger aankan moeten we nog maar afwachten. Vijf miljoen en een fiks jaarsalaris is dan een fiks risico. Ik was voor de jongere en talentvollere Dembele gegaan.
Het stinkt aan alle kanten!
Geloven sowieso pas als het officieel is inderdaad.Marillion schreef:Inderdaad, ik geloof het pas als het op Ajax.nl staat.Jöhnk schreef:Heeft deze Romma ook een trackrecord qua scoops? Anders heeft het weinig zin hierover door te speculeren.
Maar als iemand met een bepaalde betrouwbaarheid iets meldt dan kan het interessant zijn daarover wat te speculeren. Dat lijkt hier echter niet het geval.
- InnerHarbour
Iemand op Ajax netwerk beweerd het onderstaande
Geen idee of het waar is maar ik schrik niet van die bedragen.Ajax bood 7,5 ton excl. premies, Mounir wilde 1,35 milj. excl. premies (hij verdiend nu 8 ton incl premies)
YNWA
Ook van het forum:
Update
Gerucht bevestigd. Van der Boog is vandaag weer naar zijn vakantieadres vertrokken en Van der Aat heeft zijn rol nu overgenomen. Vandaag worden de gesprekken voortgezet. Issue is nog steeds het belachelijk hoge basis salaris wat EH vraagt. Onderhandelingsvariant is nu een identiek (laag) basissalaris en een verhoogd premiestelsel op basis van zijn eigen prestaties
Update 2
Ajax is er bijna uit met El Hamdaoui Deze middag komt het nog rond is de verwachting.
Update 3
Mpenza gaat niet komen. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken. El Hamdaoui gaat vanavond rondkomen met Ajax. Mido gaan ze voor vrijwel niets aantrekken, net als Daniel de Ridder voor weinig. Leonardo gaan ze met NAC in een uitruil betrekken met een drietal jeugdspelers en met gesloten beurs.
Conclusie: 1 Pantalic weg en een 2 Rommedahl. Een goede spits erbij, een tweede spits als breekijzer (Mido), Leonardo en De Ridder op rechts. In totaal een prima versterking voor de vrijwel intact gebleven selectie.
El Hamdaoui moet voor dinsdagavond bij de UEFA ingeschreven staan als extra spits voor de CL, dus Ajax gaat het vanavond rondmaken met hem.
Update
Gerucht bevestigd. Van der Boog is vandaag weer naar zijn vakantieadres vertrokken en Van der Aat heeft zijn rol nu overgenomen. Vandaag worden de gesprekken voortgezet. Issue is nog steeds het belachelijk hoge basis salaris wat EH vraagt. Onderhandelingsvariant is nu een identiek (laag) basissalaris en een verhoogd premiestelsel op basis van zijn eigen prestaties
Update 2
Ajax is er bijna uit met El Hamdaoui Deze middag komt het nog rond is de verwachting.
Update 3
Mpenza gaat niet komen. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken. El Hamdaoui gaat vanavond rondkomen met Ajax. Mido gaan ze voor vrijwel niets aantrekken, net als Daniel de Ridder voor weinig. Leonardo gaan ze met NAC in een uitruil betrekken met een drietal jeugdspelers en met gesloten beurs.
Conclusie: 1 Pantalic weg en een 2 Rommedahl. Een goede spits erbij, een tweede spits als breekijzer (Mido), Leonardo en De Ridder op rechts. In totaal een prima versterking voor de vrijwel intact gebleven selectie.
El Hamdaoui moet voor dinsdagavond bij de UEFA ingeschreven staan als extra spits voor de CL, dus Ajax gaat het vanavond rondmaken met hem.
mtrules schreef:Ook van het forum:
Update
Update 2
Update 3

Pek en veren staan al klaar voor Romma.
Ajax Inside meldt:
De geruchten worden steeds hardnekkiger dat Mounir El Hamdaoui rond 19:00 vandaag alsnog de nieuwe nummer 9 van Ajax zal worden. Bovendien zouden ook Daniël de Ridder en Achmed 'Mido' Hossam rond zijn met Ajax. Het bericht is afkomstig van Wouter Gudde, speler en commercieel administratief medewerker bij Excelsior. Deze club heeft financieel belang bij de transfer van El Hamdaoui vanwege de toch aanzienlijke opleidingsvergoeding die de club hierbij zou ontvangen.
Bovendien wordt op een ander forum dit bericht bevestigd door Romma, die contact zou hebben met iemand binnen de organisatie van Ajax:
"Mounir El Hamdaoui heeft toch nog een akkoord bereikt met Ajax. Na een laatste gesprek met de clubleiding hebben beiden partijen water bij de wijn gedaan. Mounir zal op jaarbasis +- 1,4 miljoen euro verdienen exl. eventuele premies. Ajax heeft hem voor 3 jaar gecontracteerd met een optie voor nog 2 jaar. Ajax zal dit zo snel mogelijk bekendmaken nadat zij AZ hebben ingelicht. Mounir kan aanstaande woensdag gelijk aantreden in het CL duel met PAOK. Ik kan jullie ook alvast vertellen dat Mpenza niet gaat komen! Hij blijkt niet transfervrij te zijn en Ajax gaat nu proberen Mido en/of de Ridder transfervrij over te nemen. Ajax gaat geen aankoop meer doen (totdat er een topper vertrekt) waar ze transfergeld moeten betalen."
UPDATE 1: Ook Mike Verweij, de doorgaans betrouwbare journalist van de Telegraaf, meldt op zijn Twitter dat achter de schermen vandaag al de hele dag door Martin Jol en Rick van de Boog aan transfers wordt gewerkt en dat mogelijk vanavond nog de naam van een nieuwe aanwinst bekend wordt.
http://www.ajaxinside.nl/items/lees/496 ... d-met-Ajax
De geruchten worden steeds hardnekkiger dat Mounir El Hamdaoui rond 19:00 vandaag alsnog de nieuwe nummer 9 van Ajax zal worden. Bovendien zouden ook Daniël de Ridder en Achmed 'Mido' Hossam rond zijn met Ajax. Het bericht is afkomstig van Wouter Gudde, speler en commercieel administratief medewerker bij Excelsior. Deze club heeft financieel belang bij de transfer van El Hamdaoui vanwege de toch aanzienlijke opleidingsvergoeding die de club hierbij zou ontvangen.
Bovendien wordt op een ander forum dit bericht bevestigd door Romma, die contact zou hebben met iemand binnen de organisatie van Ajax:
"Mounir El Hamdaoui heeft toch nog een akkoord bereikt met Ajax. Na een laatste gesprek met de clubleiding hebben beiden partijen water bij de wijn gedaan. Mounir zal op jaarbasis +- 1,4 miljoen euro verdienen exl. eventuele premies. Ajax heeft hem voor 3 jaar gecontracteerd met een optie voor nog 2 jaar. Ajax zal dit zo snel mogelijk bekendmaken nadat zij AZ hebben ingelicht. Mounir kan aanstaande woensdag gelijk aantreden in het CL duel met PAOK. Ik kan jullie ook alvast vertellen dat Mpenza niet gaat komen! Hij blijkt niet transfervrij te zijn en Ajax gaat nu proberen Mido en/of de Ridder transfervrij over te nemen. Ajax gaat geen aankoop meer doen (totdat er een topper vertrekt) waar ze transfergeld moeten betalen."
UPDATE 1: Ook Mike Verweij, de doorgaans betrouwbare journalist van de Telegraaf, meldt op zijn Twitter dat achter de schermen vandaag al de hele dag door Martin Jol en Rick van de Boog aan transfers wordt gewerkt en dat mogelijk vanavond nog de naam van een nieuwe aanwinst bekend wordt.
http://www.ajaxinside.nl/items/lees/496 ... d-met-Ajax
Dit is trouwens wel een superinsider hoor. Hij heeft niet alleen bronnen binnen Ajax, maar kennelijk ook bronnen bij NOS teletekst. 

-
- AT Toto winner 10/11
Haha, dit is echt geniaal. Achter elke boom komt nu een insider vandaan. Bring it on! Genieten dit.
- Daily Blind
Alles prima als die KUT Leonardo maar wegblijft. Een kakkerlak (El hamdaoui) is al erg genoeg!
Over insiders gesproken, waar is Thijs als je hem nodig hebt? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Er zit daar trouwens ook een joey. Ben jij dat toevallig?joey schreef:Wie is Romma?![]()
joey op forum.headliner.nl schreef:hij is 26 3jaar is dan gewoon geloofwaardg hoor! Als hij het goed doet dan zal hij na miss 2jaar verkocht worden terwijl hij nog onder contract staat en die otie aaa. Dat kan best ~..
-
- AT Toto winner 10/11
Ben je tegenwoordig al een kakkerlak als je bij Excelsior hebt gespeeld?Zlatan Son of God schreef:Alles prima als die KUT Leonardo maar wegblijft. Een kakkerlak (El hamdaoui) is al erg genoeg!
- Daily Blind
Komt gewoon van feyenoord hoor.Scherrer schreef:Ben je tegenwoordig al een kakkerlak als je bij Excelsior hebt gespeeld?Zlatan Son of God schreef:Alles prima als die KUT Leonardo maar wegblijft. Een kakkerlak (El hamdaoui) is al erg genoeg!
Jöhnk schreef:Er zit daar trouwens ook een joey. Ben jij dat toevallig?joey schreef:Wie is Romma?![]()
joey op forum.headliner.nl schreef:hij is 26 3jaar is dan gewoon geloofwaardg hoor! Als hij het goed doet dan zal hij na miss 2jaar verkocht worden terwijl hij nog onder contract staat en die otie aaa. Dat kan best ~..

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 15/16
En ook fan van fnoord.Scherrer schreef:Ben je tegenwoordig al een kakkerlak als je bij Excelsior hebt gespeeld?Zlatan Son of God schreef:Alles prima als die KUT Leonardo maar wegblijft. Een kakkerlak (El hamdaoui) is al erg genoeg!

Mounir El Hamdaoui heeft alsnóg een akkoord bereikt over een 3-jarig contract bij Ajax, zo meldt Radio Rijnmond. De 26-jarige spits is vanmiddag opnieuw langdurig in gesprek gegaan met Martin Jol en Rick van den Boog, dat meldde een zegsman van AZ op de radiozender. Na enkele uren overleg zijn de twee partijen het alsnog eens geworden over de hoogte van het salaris van El Hamdaoui.
Twee dagen geleden kwamen de spits en de Amsterdammers er niet uit over de hoogte van het salaris van de goaltjesdief van AZ. Het verschil tussen vraag en aanbod was bijna één miljoen euro. Ajax heeft het salaris van 1,1 miljoen verhoogd naar 1,3 miljoen euro en een constructie bedacht waarbij dit salaris elk jaar op kan lopen met 100.000 euro. El Hamdaoui zal dan wel 23 doelpunten in competitieverband moeten maken om deze salarisverhoging te verdienen.
Vanavond zal de spits onderworpen worden aan een medische keuring en waarschijnlijk morgenochtend worden gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Ajax. AZ En Ajax bereikte eerder al een akkoord over een transfersom van 5 miljoen euro.
Twee dagen geleden kwamen de spits en de Amsterdammers er niet uit over de hoogte van het salaris van de goaltjesdief van AZ. Het verschil tussen vraag en aanbod was bijna één miljoen euro. Ajax heeft het salaris van 1,1 miljoen verhoogd naar 1,3 miljoen euro en een constructie bedacht waarbij dit salaris elk jaar op kan lopen met 100.000 euro. El Hamdaoui zal dan wel 23 doelpunten in competitieverband moeten maken om deze salarisverhoging te verdienen.
Vanavond zal de spits onderworpen worden aan een medische keuring en waarschijnlijk morgenochtend worden gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Ajax. AZ En Ajax bereikte eerder al een akkoord over een transfersom van 5 miljoen euro.
- Cluijffert
ach, met al die namen is de verwachting al zo laag, het kan alleen maar tegenvallen.
ik ga Sataras eten en we horen het morgen wel (volgens een jongen die iemand kent binnen Ajax dan).
overigens, de fake-ness ligt er bij de newsflash van hierboven naturlijk wel erg dik bovenop.
ik ga Sataras eten en we horen het morgen wel (volgens een jongen die iemand kent binnen Ajax dan).
overigens, de fake-ness ligt er bij de newsflash van hierboven naturlijk wel erg dik bovenop.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ik zie niks op de site staan, Mtrules... Controleer het de volgende keer aub na. Dit is gewoon een verzonnen bericht.
Nee, het stond net op Ajaxshowtime, maar kan niks vinden op de site van rtv rijnmond. Dus die kerel kan het zelf verzonnen hebben of hij heeft het gehoord op de radio.D_skilled schreef:Ik zie niks op de site staan, Mtrules... Controleer het de volgende keer aub na. Dit is gewoon een verzonnen bericht.
- Daily Blind
Is niet terug te horen op de radio.mtrules schreef:Nee, het stond net op Ajaxshowtime, maar kan niks vinden op de site van rtv rijnmond. Dus die kerel kan het zelf verzonnen hebben of hij heeft het gehoord op de radio.D_skilled schreef:Ik zie niks op de site staan, Mtrules... Controleer het de volgende keer aub na. Dit is gewoon een verzonnen bericht.

Heerlijk naief.