Eyong Enoh
Moderator: mods
Re: Eyong Enoh
Ik vond Enoh steeds beter gaan voetballen. De laatste tijd is hij steeds een van de betere van het team. De (domme) overtredingen worden ook steeds minder. Erg nuttige speler!!

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
joey schreef:mama mia!

Ik moet er eigenlijk alleen maar om lachen. Maar dat zal wel beledigend zijn.

Hoezeer ik dit soort praktijken (genezingen) afkeur. Het is voor de levensstijl van een speler wel goed als ze in "de Here" zijn.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Als hij zich zo blijft ontwikkelen, mag hij van mij vaker in dat pak naar de kerk hoor! 

Toch mooi zo'n stukje cultuur, als ze er anderen geen kwaad mee doen...
In de links naast het filmpje stond ook een leuk stukje:
http://www.youtube.com/watch?v=vUZzZVZA ... re=related
Wel vreselijk off topic.
http://www.youtube.com/watch?v=vUZzZVZA ... re=related
Wel vreselijk off topic.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind het altijd een beetje eng. Doet voor mij altijd een beetje sekte-achtig aan. 

En dat is het dus ook.Peter schreef:Ik vind het altijd een beetje eng. Doet voor mij altijd een beetje sekte-achtig aan.
Maar wel een vrolijke sekte met veel relativeringsvermogen.
Tijdens de wedstrijd gaan ze er tegen aan, en daarna weer lekker andere dingen doen.
Een stuk beter dan "onze" erediensten waar je als niet gelovige toch ook met enige verbazing naar kijkt

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Nieuwslog.nlPortret Enoh zondagavond op TV
Ajacied Eyong Enoh is zondagavond te zien in het TV-programma 'Hand van God'. Presentator Sander Kramer portretteert vijf gelovige topvoetballers op weg naar het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika. Enoh is één van deze voetballers die in the picture staat.
Tijdens de eerste uitzending krijgt men een kijkje bij het trainingskamp van Enoh met het nationale Kameroense team en thuis in Diemen bij zijn vrouw en twee kinderen. En we zullen hem fanatiek in actie zien. Zowel bij Ajax als in de kerk.
Hand van God is zondag 9 mei om 20.00 uur te zien bij de RKK op Nederland 3.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Staat volgens Voetbalcentraal in de belangstelling van Rijkaards Galatasaray.
Niet laten gaan, tenzij voor veel geld en Schaars retour. Anders: oprotten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Enoh is minimaal 1 klasse beter dan Schaars. In dit forum vaak verguist geweest (de laatste tijd minder), maar is 1 van de belangrijkste spelers in het team.De Dominee schreef:Staat volgens Voetbalcentraal in de belangstelling van Rijkaards Galatasaray.
Contract openbreken!!! Daar waren ze mee bezig, dus tempo svp.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Absoluut. Verreweg de meest ondergewaardeerde speler van Ajax.Ajaciedjuh schreef:Enoh is minimaal 1 klasse beter dan Schaars. In dit forum vaak verguist geweest (de laatste tijd minder), maar is 1 van de belangrijkste spelers in het team.De Dominee schreef:Staat volgens Voetbalcentraal in de belangstelling van Rijkaards Galatasaray.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Schaars is een linkshalf, geen defensieve middenvelder.
-
- AT Toto winner 15/16
Beter toch, De Zeeuw vind ik de meest irritante speler die AJAX ooit gehad heeft.
Win-win inderdaad.
Maar ik zie het verband niet. Is Schaars soms ook over zijn vriendin heen geweest of zo?
Maar ik zie het verband niet. Is Schaars soms ook over zijn vriendin heen geweest of zo?
Dat snap ik ook niet.
Overigens kan Schaars Enoh wel vervangen, maar natuurlijk niet in precies dezelfde rol.
Overigens kan Schaars Enoh wel vervangen, maar natuurlijk niet in precies dezelfde rol.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Geen idee. Ik lul ook maar wat hoor. Maar misschien dat Demy weer bang is dat hij in de schaduw zal gaan staan van Schaars?
IK GELOOF!!!!!!
Net zoals hij nu in de schaduw van Enoh staat?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Gaat het contract van Enoh nog een keer opengebroken worden? Of wordt hij anders deze winter verkocht?
Anders loopt die jongen gratis de deur uit en dat kan Ajax zeker niet gebruiken.
Anders loopt die jongen gratis de deur uit en dat kan Ajax zeker niet gebruiken.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Hij staat nog wel een aantal jaartjes onder contract. 2012 volgens mij. Ajax heeft de optie verlengt, alleen zou het wel goed zijn om deze open te breken. Waardering en verlenging.Bertje schreef:Gaat het contract van Enoh nog een keer opengebroken worden? Of wordt hij anders deze winter verkocht?
Nu alleen geen spelers meer uit de rug laten lopen!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je moet nu verlengen, anders loop je het risico dat Enoh, net als Urby, z'n contract laat aflopen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!