Klopt, die noemde hij toen een spelvervuiler.LucaS schreef:Ach, we zijn toch al genaaid deze wedstrijd dus dat kan er wel bij. Uilenberg is toch voor twente? De vorige keer dat er een belangrijke wedstrijd tussen twente en Ajax aankwam besloot hij de scheidsrechters subtiel te wijzen op het feit dat Huntelaar toch veel strenger bestraft diende te worden.
Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Ach, we hebben er 27 miljoen voor gekregen. Met een beetje mazzel is ie binnen een paar jaar terug voor nog geen derde van dat bedrag
I think I lost my fucking headache
Het past beter bij Feyenoord, wil je zeggen?Feest schreef:Smakeloos. Klasseloos. On-Ajax.
Hugo zal er vanavond wel over beginnen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik weet niet of het aan mijn anatomie ligt, maar ik krijg het vanuit zo'n handpositie niet voor elkaar. Lijkt mij een duidelijk voorbeeld van photoshop.
(ik hoor het graag als het wel aan mijn anatomie ligt..)
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is volgens mij ook gephotoshopt.Protea schreef:Ik weet niet of het aan mijn anatomie ligt, maar ik krijg het vanuit zo'n handpositie niet voor elkaar. Lijkt mij een duidelijk voorbeeld van photoshop.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het is inderdaad een vreemde vinger. De foto komt toch van het ANP, niet?
Het lukt mij trouwens ook niet om de vinger zo te krijgen, als ik een vuist maak.
Het lukt mij trouwens ook niet om de vinger zo te krijgen, als ik een vuist maak.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het is een ANP-foto inderdaad. Dus dan lijkt het te kloppen..
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ach, of die foto nu echt is of niet. Daar schors je niemand voor. In het stadion zal het niemand zijn opgevallen. Als je nu uitgebreid het publiek gaat staan uitdagen is het een ander verhaal maar dit gaat nergens over.
Nil volentibus arduum
Vind ik ook.
Kijk, Suarez is een schoffie, een gentleman is hij niet. Maar vandaag werd hij zo uitgescholden... Ik begrijp zijn reactie wel.
Kijk, Suarez is een schoffie, een gentleman is hij niet. Maar vandaag werd hij zo uitgescholden... Ik begrijp zijn reactie wel.
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien was zijn vinger wel aan Vink gericht en had hij dus gewoon gelijk...
- Jinne
- Site Admin
Dan had Luis een voorspellende gave deze wedstrijd.Jabu schreef:Misschien was zijn vinger wel aan Vink gericht en had hij dus gewoon gelijk...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Inderdaad. Neem niet aan dat ze elkaar na de wedstrijd gingen omhelzen.
IK GELOOF!!!!!!
Daar hoef je bij Vink natuurlijk niet echt een Einstein voor te zijn!Jinne schreef:Dan had Luis een voorspellende gave deze wedstrijd.Jabu schreef:Misschien was zijn vinger wel aan Vink gericht en had hij dus gewoon gelijk...
- Giacomo Puccini
Schitterende actie van Suarez. Niet gefotoshopt trouwens. Als je goed oplet kun je het ook bij de bewegende beelden zien.
Ajax!
Ga lekker die schijtsrechter vervolgen stelletje K Mongolen , wat een zooitje in dat Zeist stel eens echte schijtsrechters op niet van die met 2 maten meten. Feyenooit Ajax is al 3 jaar achter elkaar bepaald door de schijtsAanklager onderzoekt 'Ajax-vinger' Van onze Telesportredactie
Doelpuntmaker Marko Pantelic wordt omhelsd door Demy de Zeeuw en Luis Suarez. Van die laatste lijkt de opgestoken middelvinger te zijn.
ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek gestart naar Luis Suarez. De aanvoerder van Ajax wordt er van verdacht tijdens Feyenoord-Ajax (1-1) na het doelpunt van Marko Pantelic zijn middelvinger te hebben opgestoken naar het Feyenoord-publiek.
Volgens toeschouwers zou de uitgestoken middelvinger van Ajacied Luis Suarez een reactie zijn op de 'vinger' van de Feyenoordfan, bovenaan in het midden.
Sommige foto's lijken dat te onderschrijven, andere platen van de 'mysterieuze' vinger zouden ook richting Marko Pantelic en Dennis Rommedahl kunnen wijzen. TV-beelden gaven eveneens de indicatie dat Suarez de dader was. Op basis waarvan de aanklager een vooronderzoek is gestart, weet een woordvoerster van de KNVB niet.
,,Om iemand in staat van beschuldiging te stellen, heeft de aanklager tenminste twee bewijsmaterialen nodig. Dat kunnen bijvoorbeeld tv-beelden of verklaringen zijn", aldus de woordvoerster.
Mocht Suarez worden gestraft, dan lijkt de schade mee te vallen. Ron Jans kreeg - na Groningen-Heerenveen (2-3) - voor hetzelfde vergrijp slechts een berisping. Bij de 'mysterieuze middelvinger' zou Ajax zich op verzachtende omstandigheden kunnen beroepen. Het voorval was volgens sommige Ajacieden een reactie op de kwetsende spreekkoren aan het adres van Demy de Zeeuw.
In het betreffende vak aanwezige toeschouwers spraken van een reactie van Suarez op de uitgestoken middelvinger van een Feyenoordsupporter.

Laatst gewijzigd door Toppie op di feb 02, 2010 9:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Suarez heeft een voorwaardelijke schorsing van 1 wedstrijd gekregen (wat inmiddels geaccepteerd is door Ajax). Bron: ANP/AS
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
WAT?!
Welke pot mist hij dan?
Welke pot mist hij dan?
Jij hebt wel kunnen ontcijferen wat Toppie schrijft?Rishi schreef:Inderdaad.

- Ajaciedjuh
Peter schreef:WAT?!
Welke pot mist hij dan?

Misschien de WC-pot als hij slecht mikt!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Voorwaardelijk.Peter schreef:WAT?!
Welke pot mist hij dan?
Salvador Dali
Salvador Dali
Voorwaardelijk, Peter.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Laat maar.