Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Ronald! » di jan 26, 2010 5:05 pm

Rishi schreef:Vond ze af en toe een beetje lam. Die Schaars had wel doormidden geschopt mogen worden. Dembele mocht ook tevaak aanzetten voor een dribbel!
De intentie was er wellicht wel, maar de uitvoering was misschien niet altijd perfect. Of heb je echt dissonanten gezien zondag?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » di jan 26, 2010 5:07 pm

Ik niet. Vechtlust was er wel, maar goed voetbal niet. Vooral Aissati deed maar wat in verdedigend opzicht.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Daily Blind » di jan 26, 2010 8:11 pm

Als de rest van het team al de helft van de inzet en vechtlust van Suarez had stonden we nu gewoon bovenaan de ranglijst. Te veel spelers geven niet thuis en laten het gewoon afweten. Week in week uit.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » di jan 26, 2010 8:32 pm

Als ie wat minder zou vechten, maar de cruciale kansen tegen Sparta en Nac maakt deden we ook nog vrolijk mee .. Als de achterhoede tegen Nac en Psv iets alerter is .. Als Psv nu eens enkele niet net met 1 - 0 wint .... Als dit als dat . vind het trouwens wel mee vallen die vechtlust ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » di jan 26, 2010 10:20 pm

Inzet, vechtlust, het zal wel. Ajax moet vooral beter voetballen.

We zijn F. niet, verdomme. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Ronald! » di jan 26, 2010 11:18 pm

joey schreef:Inzet, vechtlust, het zal wel. Ajax moet vooral beter voetballen.

We zijn F. niet, verdomme. :1evil.gif:
Dus we zullen je niet meer horen over de inzet en vechtlust aan Ajax-zijde? Is immers van weinig belang als ik dit zo lees.

Volgens mij begint beter voetbal juist met inzet en heeft het daar regelmatig aan ontbroken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » di jan 26, 2010 11:19 pm

Nee, daar zit 'm het probleem niet, volgens mij. Ajax heeft nooit vechtvoetbal gespeeld. Het probleem is dat Ajax, om allerlei redenen die je zelf wel kunt bedenken, technisch en tactisch niet meer het niveau heeft om vechtvoetbal te vermijden.

Kun je twee dingen doen...
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Daily Blind » di jan 26, 2010 11:43 pm

joey schreef:Nee, daar zit 'm het probleem niet, volgens mij. Ajax heeft nooit vechtvoetbal gespeeld. Het probleem is dat Ajax, om allerlei redenen die je zelf wel kunt bedenken, technisch en tactisch niet meer het niveau heeft om vechtvoetbal te vermijden.

Kun je twee dingen doen...
Wie heeft het over vechtvoetballen.. vechten / knokken om het uiterste eruit te halen daar hebben we het over. Zou fijn zijn als luie spelers als Urby, Aissati, de Jong, rommedahl dit ook eens zouden doen.

Gebruikersavatar
Seb4
Berichten: 10
Lid geworden op: di jan 26, 2010 4:16 pm
Contacteer:

Re: Luis Suárez

Bericht door Seb4 » wo jan 27, 2010 3:15 am

Suarez voetbalt veel te inefficiënt om te slagen bij clubs als Barcelona of Manchester United.

Van de 10 ballen verkloot hij er 5. Van de 10 kansen mist hij er 7. En dat in de Eredivisie.

Bij Ajax kan hij zich een dergelijke falingspercentage permiteren, omdat hij in de meeste wedstrijden zoveel ballen krijgt dat er uiteindelijk genoeg overblijft dat wel lukt.

In een sterkere competitie, spelend tegen veel betere verdedigers, zal zijn gemiddelde slagingspercentage nóg een stuk lager liggen, terwijl hij ook nog eens veel minder ballen zal krijgen. Gevolg is een drastische afname in het aantal waardevolle acties.

Eigenlijk is Ajax momenteel de ideale club voor Suarez. Om Julius Caesar te citeren: Beter de baas van een barbaars dorpje in de provincie, dan de tweede man in Rome.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luis Suárez

Bericht door Lionel » wo jan 27, 2010 9:31 am

Bij Barca of Real heeft hij ook betere spelers om zich heen he.. Wanneer wordt Luis nou een keer zelf voor de keeper gezet? 1x per wedstrijd maar? En dat is volgens mij nog veel..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » za jan 30, 2010 10:33 am

Misschien onzin, maar toch:
'Contractverlenging Suárez en komst Lodeiro nog niet afgerond'
Zaterdag, 30 januari 2010 om 07:27 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden


Volgens Voetbal International heeft Luis Suárez zijn contract bij Ajax nog niet verlengd en is de komst van zijn landgenoot Nicolás Lodeiro naar de Amsterdamse club nog niet afgerond. Ajax zou vanwege financiële problemen de overgang van Lodeiro en de contractverlenging van Suárez nog niet hebben afgerond.

Ajax maakte onlangs bekend dat Suárez had bijgetekend tot de zomer van 2013. Volgens het televisieprogramma zijn beide partijen nog niet tot een akkoord gekomen en wil de Uruguayaanse smaakmaker zijn contract bij de hoofdstedelingen alleen bij een verdubbeling van zijn honorarium verlengen.

Ook zou Ajax nog niet verzekerd zijn van de komst van Lodeiro. De Amsterdamse club meldde onlangs dat de transfer van de middenvelder definitief was afgerond. Volgens het televisieprogramma heeft Ajax overeenstemming bereikt met de speler en werkgever Nacional, maar zou het transfergeld vooralsnog niet zijn geaccepteerd. Beide handelingen werden door Ajax als beklonken beschouwd.

VZ

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door MVH » za jan 30, 2010 12:34 pm

Het schijnt te kloppen, volgens de goed geïnformeerde Bugsy op AN.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Giacomo Puccini » za jan 30, 2010 12:48 pm

Dit werd gisteren inderdaad door Johan Derksen gemeld. Maar of het waar is, dat vraag ik me af. Hij zit er wel vaker compleet naast.

Er werd ook gemeld dat Lodeiro door Ajax met een cheque op pad was gestuurt om in zijn vaderland wat zaken te regelen maar dat de cheque door de banken daar niet werd geaccepteerd. Een beetje een vaag verhaal. Waarom zou Ajax namelijk niet zelf het geld gewoon over maken?
Ajax!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luis Suárez

Bericht door peter » za jan 30, 2010 12:49 pm

Tsja, het zou me niets verbazen. Ajax zit er niet zo warmpjes bij, maar ik krijg dat bij een AR ook maar niet tussen de oren.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Giacomo Puccini » za jan 30, 2010 12:55 pm

Er werd ook gemeld dat een rekening die Ajax aan AZ moest voldoen in verband met de transfer van Demy de Zeeuw, te laat is betaald. Ajax had in december moeten betalen, maar dit gebeurde blijkbaar pas deze maand. Dit zou duiden op een slechte liquiditeit.

Ik vind het een beetje bubieus dat AZ zo'n verhaal de wereld in slingert, tenminste ik neem aan dat Ajax er niet zelf mee naar Johan Derksen is gestapt. Te laat betalen is niet netjes, maar het kan verschillende oorzaken hebben. Zou er structureel te laat betaald worden, dan is er natuurlijk wel iets aan de hand.
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door brigade zuid » za jan 30, 2010 1:21 pm

Ik wist niet dat het zo slecht met AJAX ging qua financieën.

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door MVH » za jan 30, 2010 1:42 pm

Maar Ajax is een beursgenoteerd bedrijf en moet de juiste informatie naar buiten brengen of niets als het nog niet helemaal zeker is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » za jan 30, 2010 4:20 pm

Giacomo Puccini schreef:Er werd ook gemeld dat Lodeiro door Ajax met een cheque op pad was gestuurt om in zijn vaderland wat zaken te regelen maar dat de cheque door de banken daar niet werd geaccepteerd. Een beetje een vaag verhaal. Waarom zou Ajax namelijk niet zelf het geld gewoon over maken?
Zwart geld, hehe. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » za jan 30, 2010 5:38 pm

Hou nou toch op, Ajax stuurt een aankomende speler met een cheque van 4 miljoen op pad om verschillende types mee te betalen? Dat gelooft toch niemand?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door joey » za jan 30, 2010 5:41 pm

Geen flauw idee. Volgens Steef zitten er louche lui bij Nacional.

(Ik maakte maar een geintje.)
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » za jan 30, 2010 6:27 pm

Ik had het niet over jou, maar meer in zijn algemeenheid. Ik geloof er echt geen bal van dat Ajax een speler met een cheque van 4 miljoen op het vliegtuig zet.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Luis Suárez

Bericht door Dr. Living Stoned » za jan 30, 2010 6:43 pm

Belachelijk nieuws van die snor. Ajax betichten van het betalen met ongedekte cheques... is dat niet strafbaar? Ikzou een klacht tot laster overwegen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door goodfella » zo jan 31, 2010 1:17 am

Giacomo Puccini schreef:Er werd ook gemeld dat een rekening die Ajax aan AZ moest voldoen in verband met de transfer van Demy de Zeeuw, te laat is betaald. Ajax had in december moeten betalen, maar dit gebeurde blijkbaar pas deze maand. Dit zou duiden op een slechte liquiditeit.

Ik vind het een beetje bubieus dat AZ zo'n verhaal de wereld in slingert, tenminste ik neem aan dat Ajax er niet zelf mee naar Johan Derksen is gestapt. Te laat betalen is niet netjes, maar het kan verschillende oorzaken hebben. Zou er structureel te laat betaald worden, dan is er natuurlijk wel iets aan de hand.
De liquiditeitspositie van Ajax is een ramp GP. Ik verwacht grote problemen met de salarisbetalingen dit seizoen. Wat natuurlijk volstrekt logisch is, want Ajax schiet er elke maand voor meer dan een miljoen bij in. :666.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luis Suárez

Bericht door LucaS » zo jan 31, 2010 9:51 am

Geen enkel probleem, Ajax zal gewoon een lening afsluiten of een kredietlimiet op haar bankrekeningen hebben. Elke cent salaris zal gewoon op tijd worden uitbetaald.
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Luis Suárez

Bericht door Neefkens » zo jan 31, 2010 9:59 am

Prachtig dat paniekvoetbal van sommigen hier, zonder te weten wat er echt aan de hand is. Liever de Snor geloven dan bekwame AT-lieden zoals Luuk. :ajaxsmiley.gif:
Natuurlijk moet AJAX opletten en dat doen ze ook.

Plaats reactie