Suarez is niet moe.Ik begrijp niet hoe mensen daar toch steeds op komen ...Enganche schreef:Suárez scoorde dit seizoen in ieder geval twee keer uit bij PSV en twee keer uit bij AZ.
Overigens is het een tekortkoming van Suárez dat hij al vermoeid is. Nog los van dat hij volgens mij zelf alles wil spelen, heeft hij ook moeite om z'n acties en energie te doseren. Neemt niet weg dat Jol hem tegen zichzelf in bescherming had kunnen en moeten nemen. Wat dat betreft voelde ik me hier twee maanden geleden al een roepende in de woestijn.
Marko Pantelic
Moderator: mods
Re: Marko Pantelic
Blij met de punten ...
Moe en geïrriteerd, denk ik.
Maar goed, het ging hier over de enorm opgehemelde Pantelic.
Dat laatste zou kunnen dat eerste geloof ik niks van.Ik denk eerder dat de tegenstanders zich beter in stellen op Suarez.Je ziet b.v. de laatste wedstrijden vaak het zelfde gebeuren.Suarez gaat de aktie aan, verdediger 1 stoort hem en verdediger 2 pakt hem de bal af.Iets wat trouwens ook geregeld te zien was/is tussen b.v. De Zeeuw en Enoh.Enganche schreef:Moe en geïrriteerd, denk ik.
Pantalic is een nuttige speler ala KJH, maar men maakt dus weer dezelfde fout in dit elftal.Urby b.v. die tegen Utrecht zeer goed doorgaat maar dan eigenlijk het echte afmaak werk over moet laten aan Suarez of Pantalic, en dan niet op het laatste moment.Zelfs de Zeeuw bezondigd zich daar te veel aan.Kansloze afstandsschoten.Dat " ik zal het wel effe alleen doen " syndroom, wat mijn inziens nog steeds te veel in dit elftal voor komt.
Het zijn juist deze momenten in een moeilijke wedstrijd als deze die het verschil kunnen maken, net zoals de kans(en) van Pantalic, maar ook eerder de kans van Aisattie.Die moeten er gewoon in, en dan wordt het volgens mij een geheel andere wedstrijd.
Als Pantalic mee gaat of moet voetballen gaat het altijd mis, net zoals dat bij KJH het geval was.Gebruik deze spelers toch op hun kwaliteiten die ze onmiskenbaar beziitten en waar het in elke wedstrijd altijd om zal gaan namelijk .. Doelpunten maken ..
En als je dan als Suarez zijnde het effe niet kan trekken ( om wat voor reden dan ook, want dat maakt voor het elftal niks uit ) hou het dan simpel en probeer niet ten kosten van alles toch steeds die aktie te maken terwijl de tegenstander je steeds de baas blijft, dat zal onze aanvoerder toch ook moeten leren ..
Blij met de punten ...
Enganche schreef:Wat dat betreft voelde ik me hier twee maanden geleden al een roepende in de woestijn.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Daily Blind
Puur excuses zoeken.. Suarez speelt al enkele weken erg matig. Vermoeidheid hou toch op.. we zijn pas net paar maandjes onderweg en we hebben het hier niet over dertigers, maar over jonge gasten van net 20.Enganche schreef:Suárez scoorde dit seizoen in ieder geval twee keer uit bij PSV en twee keer uit bij AZ.
Overigens is het een tekortkoming van Suárez dat hij al vermoeid is. Nog los van dat hij volgens mij zelf alles wil spelen, heeft hij ook moeite om z'n acties en energie te doseren. Neemt niet weg dat Jol hem tegen zichzelf in bescherming had kunnen en moeten nemen. Wat dat betreft voelde ik me hier twee maanden geleden al een roepende in de woestijn.
Suarez scoorde maar één keer in Eindhoven.
Die andere scoorde Ooijer.

Die gozer die er met rood had af gemoeten , die kan nog wat verwachten in de Arena. (Als die speelt)Harm schreef:Suarez scoorde maar één keer in Eindhoven.![]()
Ben het met je eens Thomas, ik roep het ook al een tijdje.. kreeg nog commentaar van Wimpey dat hij ook hard werkt (wat ik ook wel geloof hoor).Enganche schreef:Suárez scoorde dit seizoen in ieder geval twee keer uit bij PSV en twee keer uit bij AZ.
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
SWKritiek op juichen Ajax-spits Marko Pantelic
Op zondag 29 november scoorde Ajacied Marko Pantelic een hattrick tegen Vitesse in Arnhem. Na één van zijn goals zou de Servische spits een fascistisch gebaar hebben gemaakt, volgens een schrijver van een ingezonden brief in dagblad Het Parool.
‘Kijk eens goed: van beide handen strekte hij de duim, wijsvinger en middelvinger. Voor de verjaagde Bosniërs in ons land is dit een afschuwelijk aanblik Te vergelijken met de gestrekte arm van de nazi’s. Zou hij zich dit realiseren?’ (MB)
Zucht...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Misschien kan Jabu hier zijn licht over laten schijnen? Ik ben niet zo thuis in dit soort dingen. 

Het stinkt aan alle kanten!
Hij had er toch drie gemaakt? Je steekt niet je pink, ring- en middelvinger op...
IK GELOOF!!!!!!
Als ik drie vingers zou moeten opsteken, zou ik dat doen met wijsvinger, middelvinger en ringvinger. Maar misschien ligt dat aan mij. Wat Pantelic doet, vind ik omslachtig. Daar zou ik bij moeten nadenken.
Ik denk dat het logischer en makkelijker is om je duim, wijs- en middelvinger op te steken. Toch?
IK GELOOF!!!!!!
Daarom vraag ik het, dat vind ik dus niet. Maar blijkbaar zie jij dat anders.
Ik denk dat het logischer is om je duim, wijsvinger en middelvinger op te steken. Rondvraag hier op werk bevestigt dat.
IK GELOOF!!!!!!
O, dan zal het wel.
Ik weet niet of elke Serviër dat gebaar kent. Pantelic provoceert wel graag, dat wel.

Ik weet niet of elke Serviër dat gebaar kent. Pantelic provoceert wel graag, dat wel.
Ik zou dan weer wijsvinger, middelvinger en ringvinger opsteken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Bron: Voetbalprimeur'Ajax gaat in op verzoek Cvitanich'
Dario Cvitanich wil in de winterstop vertrekken bij Ajax. Volgens het Algemeen Dagblad geeft de Amsterdamse club gehoor aan dat verzoek. De spits zal echter wel een transfersom moeten opleveren.
Cvitanich, die in 2008 voor 6,5 miljoen euro overkwam van Banfield, staat nog tot medio 2013 onder contract. "Ik zou graag terug willen naar Argentinië", vertelde de spits maandag al. Ajax heeft daar wel oren naar, met name vanwege het hoge salaris van de aanvaller. Coach Martin Jol liet eerder al weten dat de salarispost flink omlaag zal moeten.
Ajax heeft daarnaast geen haast met het verlengen van het contract van Marko Pantelic. Die overeenkomst loopt in de zomer af. De Serviër zegt dat hij bij een langer verblijf wel meer wil gaan verdienen. "Als we nu zouden praten over contractverlenging, zal ik ook mijn voorwaarden inbrengen."
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou iig twee middelvingers opsteken...Jesse schreef:Ik zou dan weer wijsvinger, middelvinger en ringvinger opsteken.
Volgens mij ben jij best thuis in dat soort dingen!joey schreef:Misschien kan Jabu hier zijn licht over laten schijnen? Ik ben niet zo thuis in dit soort dingen.
Mwah, valt wel mee. Dit was me ontschoten.
Maar oké, zo onschuldig is dat gebaar van Pantelic dus niet.

Maar oké, zo onschuldig is dat gebaar van Pantelic dus niet.
Ik vind dat van Suarez veel gevaarlijker, zo meteen raakt ie nog iemand ...
Blij met de punten ...
-
Wat een bullshit en een onterechte ophef over de 'drie vingers' van Pantelic.
Als je nou niet weet wat de betekenis is, stuur dan geen ingezonden brief naar het Parool. En wat een domkoppen om deze brief als een soort van absolute waarheid te beschouwen.
Triest.
Als je nou niet weet wat de betekenis is, stuur dan geen ingezonden brief naar het Parool. En wat een domkoppen om deze brief als een soort van absolute waarheid te beschouwen.
Triest.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
Iemand met een contract van een jaar krijgt een nieuw contract aangeboden met een langere contractduur en jij vindt dat die speler dan minder zou moeten gaan verdienen?Vedette-10- schreef:Hij zou in salaris terug moeten gaan, want hij wordt ook ouder en ouder.

Dit bedrag schijnt dus meer te zijn dan hij nu verdient.Een redelijk voorstel vind ik 1,2 miljoen jaarsalaris.