Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
En wie schrijf jij dan toe in de groep "Lucas/MVB-fans"?
Tja, voor Suarez gelden andere maatstaven. Maar inderdaad, ik zal er niet rouwig om zijn als hij vertrekt.
I think I lost my fucking headache
mmwwwaahhh wie ga je daarvoor vervangen , die is er nml niet nee de man van het jaar gaan we hopelijk niet verkopen , maar ja kroon juwelen verkopen we graagLucaS schreef:Tja, voor Suarez gelden andere maatstaven. Maar inderdaad, ik zal er niet rouwig om zijn als hij vertrekt.

Precies, net zoals Huntelaar alleen dat niet deed en Sneijder ook niet. Allemaal prima spelers, maar in je eentje win je niet een hele competitie.999 schreef:Ik mis het : Maar ook Suarez maakt ons geen kampioen .
- Daily Blind
Jabu schreef:Precies, net zoals Huntelaar alleen dat niet deed en Sneijder ook niet. Allemaal prima spelers, maar in je eentje win je niet een hele competitie.999 schreef:Ik mis het : Maar ook Suarez maakt ons geen kampioen .
Idd allemaal prima spelers. Maar als je er geen fatsoenlijke coach bij hebt die er iets van weet te maken, kan je nog net zolang top spelers halen.
Op http://www.fifa.com/worldfootball/clubf ... 50323.html
Dat laatste zal internationaal misschien meer aanspreken dan het eerste.Luis Suarez’ outstanding season
Looking at scorer points for goals and assists combined, the eye is drawn inexorably to the extraordinary stats posted by Uruguay star Luis Suarez. Plying his trade for Amsterdam giants Ajax in the Dutch Eredivisie, the front man currently boasts a prolific 21 goals and 14 assists. As if that were not enough, Suarez is also joint top of the provider rankings in South American qualifying for the 2010 FIFA World Cup South Africa™, where he shares the lead with Salvador Cabanas of Paraguay.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Hij is dan ook de speler die het verschil maakt. In doelpunten, assists en het willen winnen en daar dan ook alles voor doen. Heerlijke voetballer die op intuitie speelt. Weer eens wat anders dan Overmars en Finidi.LucaS schreef:Tja, voor Suarez gelden andere maatstaven. Maar inderdaad, ik zal er niet rouwig om zijn als hij vertrekt.
- Daily Blind
Enige speler die een beetje het niveau haalt.
Nu ook niet ...Zlatan Son of God schreef:Enige speler die een beetje het niveau haalt.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Een beetje zeg ik ook, mar is ook erg moeilijk als je geen steun krijgt van de overige 10 spelers. As ik Suarez was wist ik het wel, zo snel mogelijk weg uit Amsterdam!
Schei toch uit, hoeveel kansen mag je missen ?.Egoistische zak ... Suarez dan . staat gewoon alleen voor zichzelf te spelen ..Zlatan Son of God schreef:Een beetje zeg ik ook, mar is ook erg moeilijk als je geen steun krijgt van de overige 10 spelers. As ik Suarez was wist ik het wel, zo snel mogelijk weg uit Amsterdam!
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Nu heb je het over de 2de helft. Wel even kijken wanneer iets gepost is.999 schreef:Schei toch uit, hoeveel kansen mag je missen ?.Egoistische zak ... Suarez dan . staat gewoon alleen voor zichzelf te spelen ..Zlatan Son of God schreef:Een beetje zeg ik ook, mar is ook erg moeilijk als je geen steun krijgt van de overige 10 spelers. As ik Suarez was wist ik het wel, zo snel mogelijk weg uit Amsterdam!
En de eerste helft zag je boy wonder niet ..Zlatan Son of God schreef:Nu heb je het over de 2de helft. Wel even kijken wanneer iets gepost is.999 schreef:Schei toch uit, hoeveel kansen mag je missen ?.Egoistische zak ... Suarez dan . staat gewoon alleen voor zichzelf te spelen ..Zlatan Son of God schreef:Een beetje zeg ik ook, mar is ook erg moeilijk als je geen steun krijgt van de overige 10 spelers. As ik Suarez was wist ik het wel, zo snel mogelijk weg uit Amsterdam!
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Klopt dat zei ik toch ook, maar hij werkte zich de pleuris, maar in je eentje kan je het niet tegen 11 van AZ.
Het was weer drama vandaag. Voor de zoveelste keer.
- Daily Blind
Klopt Ajax is al het gehele seizoen drama.LucaS schreef:Het was weer drama vandaag. Voor de zoveelste keer.
Het is het Suarez topic, en mijn opmerking ging dan ook over onze eigen clown Luis en niet over Ajax.
Wat een negativisme weer ...LucaS schreef:Het is het Suarez topic, en mijn opmerking ging dan ook over onze eigen clown Luis en niet over Ajax.

Blij met de punten ...
Het afmaken van kansen evenals het slecht nemen van corners en geven van voorzetten. Is het probleem van heel ajax, en niet alleen suarez.
Daarnaast bleek vandaag nogmaals hoe sloom en zwak de verdediging is.
gr.
Daarnaast bleek vandaag nogmaals hoe sloom en zwak de verdediging is.
gr.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vond Suarez de beste aanvaller van de dag. Gaf hij ook de 'assist' op die niet te missen kans van Cvitanich. Wat een drama.
Eeuhhm, een penalty missen van 11 meter met een keeper in de goal is makkelijker dan vanaf 1,5 meter de bal in een leeg doel tikken? Fijn dat ik dat weet.LucaS schreef:Suarez miste een nog grotere kans
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Nee, Suarez miste (ik meen in de eerste helft) voor een leeg doel op een voorzet van rechts.