Gentenaar heeft interesse in terugkeer
woe. 17 december 2008
Vandaag op de site van Nijmegenleeft.nl
Dennis Gentenaar kreeg deze week van Ajax-trainer Marco van Basten te horen dat er voor hem geen toekomst meer is bij Ajax. Een vervelende mededeling, die voor de doelman niet als een verrassing kwam.
Bij zijn oude ploeg NEC was Gentenaar jarenlang een vaste waarde. Hij denkt dat de Nijmegenaren een goede kans maken om donderdag van Udinese te winnen. “Omdat Udinese al is geplaatst en omdat NEC tegen Spartak Moskou ook heel sterk speelde”, legt hij uit. “De spelers realiseren zich daarom misschien dat ze ook Udinese kunnen verslaan. Het is natuurlijk gewoon een goede ploeg. Bij NEC weet iedere speler wat zijn kwaliteiten zijn én wat zijn beperkingen zijn. Als team presteren ze daarom top.”
Gentenaar ziet het wel zitten om onder Mario Been te trainen en te spelen, maar realiseert zich dat Gabor Babos het daar goed doet. “Ik begreep dat zijn contract afloopt en dat er gesproken wordt over verlenging. Pas als ze er niet uitkomen, zou NEC een optie voor mij zijn.
Als de club dat ook ziet zitten tenminste.” De sluitpost denkt niet dat het makkelijk zal zijn een nieuwe werkgever te vinden. “Voor een keeper is dat moeilijker dan voor een speler, want een speler kan vaak op meerdere posities uit de voeten. Dat is toch een voordeel. Toch blijf ik optimistisch. Hopelijk komt er binnenkort een mooie club voorbij.”
Bron: http://www.detrouwehonden.nl/
Dennis Gentenaar
Moderator: mods
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
BRON: ELF voetbal
Doelman Gentenaar kreeg onlangs van Marco van basten te horen dat er voor hem geen toekomst meer is bij Ajax. De doelman liet tegenover ELF weten eigenlijk niets anders verwacht te hebben. "Het is duidelijk dat ik mij in de huidige situatie bij Ajax niet prettig voel. Daarom vind ik het ook zelf beter om weg te gaan." Van Basten gaf Vermeer de voorkeur na de blessure van Stekelenburg. "Daar baalde ik van, maar hij heeft zich de afgelopen periode goed ontwikkeld", aldus Gentenaar.
Ajax Netwerk
De sluitpost zegt dat er nog geen clubs concrete interesse hebben getoond. "Ik sta voor alles open, zowel in Nederland als in het buitenland. In principe wil ik wel op het hoogste niveau uitkomen en uiteraard spelen. Dat is het belangrijkste. Ik ben 33 jaar. Mijn loopbaan kan nog jaren duren, maar ik wil die laatste periode wel blijven keepen en het mooi afsluiten."
- Ramona
Ajax wil Gentenaar behouden na vertrek Vonk
Dennis Gentenaar mag Ajax niet meer verlaten. Door het vertrek van Hans Vonk naar sc Heerenveen willen de Amsterdammers de doelman niet meer kwijt.
De routinier zal vermoedelijk als derde keeper achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer gaan fungeren. Voor het vertrek van Vonk hadden beide partijen de intentie om de samenwerking te verbreken.
Maar technisch directeur Danny Blind ziet dat nu anders. "De consequentie van het vertrek van Vonk is dat Gentenaar niet mag vertrekken", aldus Blind in De Telegraaf.
-
- Ramona
Zeg ik ergens iets daarover dan?
Ik vind Babos ook beter...wat niet wil zeggen dat Dennis niet welkom is natuurlijk...hij is en blijft een NECer...dus ooit komt-ie terug...alleen niet als 1e keep...m.i.
Ik vind Babos ook beter...wat niet wil zeggen dat Dennis niet welkom is natuurlijk...hij is en blijft een NECer...dus ooit komt-ie terug...alleen niet als 1e keep...m.i.
Laatst gewijzigd door Ramona op za jan 03, 2009 4:46 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zoals verwacht dus:Peter schreef:Gentenaar heeft het gewoon verbruid bij vBasten. Wees maar niet bang dat je dan nog op coulantie mag rekenen voor wat betreft een tussentijds vertrek.
5/1/2009 - Gentenaar wil nog steeds weg bij Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: ELF voetbal
Tegenover ELF liet doelman Dennis Gentenaar weten Ajax aan zijn woord te willen houden, dat hij in de winterstop mag vertrekken. "Ik vind het moeilijk om over de huidige situatie uitspraken te doen. Vandaag of morgen heb ik een gesprek met de clubleiding. Naar aanleiding daarvan ga ik verder nadenken."
Ajax Netwerk
"Zij hebben tegen mij gezegd dat ik weg mag. In principe moeten ze gewoon hun woord houden. En anders hadden ze Hans niet moeten verkopen. Ze wisten toen al dat ik weg wil. Het probleem dat zich nu voordoet, hadden ze kunnen zien aankomen."
AN
Aan de ene kant: afspraak is afspraak. Maar anderzijds heeft Ajaxlife.nl natuurlijk ook wel een beetje gelijk met deze laatste alinea. Blijkbaar is er geen interesse; dat kan dan niet aan Ajax worden tegengeworpen.De Dennis Gentenaar-soap lijkt geboren
nieuws Door: Redactie op 5 jan 2009
Arme Dennis Gentenaar. Dacht-ie deze winterstop naar een andere club te kunnen gaan, moet-ie toch bij Ajax blijven omdat Hans Vonk zijn geluk in Heerenveen gaat beproeven. "Ik vind het moeilijk om over de huidige situatie uitspraken te doen", zegt Gentenaar desgevraagd tegenover ELF Voetbal. "Vandaag of morgen heb ik een gesprek met de clubleiding. Naar aanleiding daarvan ga ik verder nadenken."
Aankomen
Gentenaar had eerder te horen gekregen dat hij mocht vertrekken. "In principe moeten ze gewoon hun woord houden. En anders hadden ze Hans niet moeten verkopen. Ze wisten toen al dat ik weg wil. Het probleem dat zich nu voordoet, hadden ze kunnen zien aankomen."
Anderzijds Dennis, Vonk kwam met een nieuwe club. Daarmee ben jij nog niet op de proppen gekomen.
- Daily Blind
Idd Gentenaar gewoon laten gaan. Anders meot je geen beloftes maken! En dat Hij zelf nog niet met een club is gekomen maakt niks uit.. Aangezien hij er alle tijd nog voor had.Jöhnk schreef:Zeker. Als er een club komt moet Ajax meewerken. Maar is er een club?
Die Padt is toch een groot talent? Dat zei L'ami laatst in Sportweek. Ik zie het probleem niet.
Padt doorschuiven naar positie 2 en Vermeer weer lekker op zijn plekje als derde doelman.
- Ramona
Gentenaar mag weg als Padt goed genoeg is
don. 8 januari 2009
Vandaag in de Gelderlander
Als blijkt dat Sergio Padt goed genoeg is voor de positie van derde doelman, kan Dennis Gentenaar alsnog vertrekken bij Ajax. Twee clubs hadden de 33-jarige Nijmegenaar al benaderd voor een transfer, maar door het plotselinge vertrek van Hans Vonk naar Heerenveen moest hij de belangstelling afhouden. Gentenaar leeft in onmin met trainer Marco van Basten. Hij werkt momenteel in Amsterdam aan het herstel van een lichte spierblessure.
Bron: http://www.detrouwehonden.nl