Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 02, 2008 11:44 pm

Die is mooi. :rofl.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41139
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di dec 02, 2008 11:45 pm

:drecul.gif:

Die is mooi zeg. En dan ook als scheidsrechter gewoon die bal op de stip leggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di dec 02, 2008 11:46 pm

De slechtste schwalbe van het jaar dan toch zeker.

Ach, misschien moeten sommige analisten er eens over nadenken waarom Uruguay en Duitsland meervoudig wereldkampioen zijn en Nederland niet.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » wo dec 03, 2008 9:57 am

Marillion schreef::drecul.gif:

Die is mooi zeg. En dan ook als scheidsrechter gewoon die bal op de stip leggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Niet alleen dat: maar hij staat (eh...valt) ook nog eens buitenspel!! :rofl.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo dec 03, 2008 11:44 am

waarbij hij zich ontrekt aan het spel, en dus geen buitenspel kan liggen :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do dec 04, 2008 8:36 am

Keller pleit Suarez vrij

AMSTERDAM, donderdag
Ajax-aanvaller Luis Suarez lijkt vrijuit te gaan voor de vermeende tik die hij zondag gaf aan Sander Keller. De aanklager betaald voetbal stelde een onderzoek in naar de mogelijke overtreding van de Uruguayaan, maar FC Utrechtverdediger Keller pleit hem vrij. „Ik kreeg een tik, het deed pijn, maar ik geloof niet dat er sprake was van opzet. Direct na het duel heb ik al aangegeven, dat er wel meer dingen gebeuren in een wedstrijd en Luis niet veel valt te verwijten.” Indien nodig zal hij dat ook schriftelijk verklaren. „Maar mijn mening is nog niet gevraagd.”

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » do dec 04, 2008 12:42 pm

Erg nette reactie van Keller dit, tenminste een voetballer die weet dat wanneer je uitdeelt, je ook moet kunnen incasseren zonder te zeuren.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 2:04 pm

Hij zegt anders wel dat hij een tik kreeg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » do dec 04, 2008 2:12 pm

Maar dat is anders dan erover gaan zeuren, dat zegt ie omdat er naar gevraagd wordt. Verder geeft ie ook aan dat ie vindt dat er niks aan de hand is omdat er zoveel van zulke dingen gebeuren in een wedstrijd. Ik vind het netjes van hem.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 2:53 pm

joey schreef:Hij zegt anders wel dat hij een tik kreeg.
en dat hij niet dacht dat het opzet was
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 3:19 pm

Wat hij denkt lijkt me niet van belang. Het gaat erom of de tuchtcommissie denkt dat het opzet was.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 3:25 pm

Het lijkt me dat hij er het dichtst bijstond en dat hij heel goed kan beoordelen of iemand hem een dreun verkoopt of per ongeluk raakt
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 3:27 pm

Je weet nooit of een speler eerlijk is of dat hij collegiaal wil zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 3:28 pm

Inderdaad, dat weet je niet. Maar als de beelden geen uitsluitsel geven moet je ergens op af gaan lijkt me
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr dec 05, 2008 2:32 pm

Sportweek schreef:Luis Suarez: 'Ik denk dat ik volgend seizoen nog bij Ajax speel'

Door Bart Vlietstra

Luis Suarez (foto) verwacht niet dat hij op korte termijn Ajax verlaat. “Mijn doel is een grote club. Daarom heb ik voor Ajax gekozen,” zegt de Uruguayaan in Sportweek. “Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Zlatan Ibrahimovic; allemaal zijn ze via Ajax op de grote tafel terechtgekomen.”

De grote tafel?
“Ja, de grote tafel. De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.”

Kun je mee op het hoogste niveau?
“Dat heb ik met Uruguay bewezen. (…) Maar ik wil kampioen worden en Champions League spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » vr dec 05, 2008 3:17 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 3:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 05, 2008 3:18 pm

Jammer dat hij zich zo vergist in de capaciteiten van van Basten :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » vr dec 05, 2008 3:21 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 3:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr dec 05, 2008 3:39 pm

LucaS schreef:Jammer dat hij zich zo vergist in de capaciteiten van van Basten :hypocrite.gif:
Hehe. :smallgrin.gif:

Helemaal ondenkbeeldig is het niet, nog een seizoen Suárez. Het zou kunnen dat de grote clubs het nog even aanzien met hem. Hij is natuurlijk erg intuitief (daarom had AZ bijv nooit interesse, dixit Van Gaal), en op zijn gedrag valt ook nog wel wat aan te merken. Suarez wil bovendien in 1 keer naar de absolute top, hij hoeft niet zo nodig naar Istanbul, Moskou of Newcastle.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za dec 06, 2008 8:44 am

Verkoop Suarez onbespreekbaar

Van onze speciale verslaggever


AMSTERDAM, zaterdag

Luis Suarez hoeft er niet op te rekenen dat hij mag vertrekken, indien zich in januari een club meldt voor de Uruguyaan. „De situatie is anders dan bij Huntelaar en een verkoop in principe onbespreekbaar”, aldus Marco van Basten. „Klaas-Jan lag maar tot 2010 vast. Luis staat nog lang onder contract. Het was overigens niet zo dat Klaas-Jan naar Real wilde en dat dus ook gebeurde”, legde de trainer uit. „Maar dit was voor iedereen de meest verstandige keuze. Ajax is een voetbalclub en geen financiële instelling. Wij willen de klasse in principe op het veld hebben. Mensen komen niet naar de ArenA om een doos met geld te zien. Maar het kan niet zo zijn dat iemand aan het einde van zijn contract voor niks wegloopt. De meeste basisspelers liggen nu tot 2011 of langer vast.”

De trainer beaamde dat de vorm van Huntelaar ook meewoog om het licht op groen te zetten. „Het speelde mee dat het eerste half jaar minder was dan we van hem waren gewend. De afgelopen jaren had hij een hoger doelpuntengemiddelde. Misschien was hij met ’dit soort’ dingen bezig, al heb ik hem daar nooit op kunnen betrappen. Hij heeft zich altijd professioneel opgesteld.”

Het vertrek van Huntelaar houdt overigens niet in dat Van Basten zijn voor het seizoen geformuleerde doelstelling – kampioen worden – aanpast. „We hebben een goede, brede selectie en zullen een gedeelte van het bedrag dat is binnengekomen wijselijk besteden aan een andere aanvaller.” Daarbij is geen haast. „Het is niet de bedoeling om als een gek te gaan kopen. Ik hoor veel namen en absurde bedragen erachter. Marcus Berg: 15 miljoen, bijvoorbeeld. Dat gaat Ajax dus niet doen.”

Overigens is er al een vervanger voor Huntelaar in de selectie aanwezig. „We hebben al eerder geanticipeerd op een mogelijk vertrek en Dario Cvitanich aangetrokken”, aldus Van Basten. De Argentijnse Kroaat werd afgelopen zomer voor 6 miljoen euro van Banfield overgenomen. „Hij is geen topscorer à la Huntelaar, maar hij kan andere jongens tot scoren laten komen. Met Cvitanich, Sulejmani en Suarez hebben we jongens die veel kunnen creëren. Het lijkt me logisch dat we Dario nu de kans gunnen.”
Nu, vroeger trapte spelers nog wel eens na bij een transfer, maar dit is natuurlijk ook een klote uitspraak van van Basten.Als ie die zo'n grote jongen is had ie er meteen aan toe moeten voegen, Maar misschien ligt het/dat ook aan de nieuwe trainer(sstaf ) ..

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » za dec 06, 2008 10:15 am

Onbespreekbaar ja ja, waar hebben we dat eerder gehoord. Al komt er een club met 30 of 40 miljoen dan is die weg. En anders gaat de Groningen variant weer opspelen , niet komen op de training, transfer forceren.
Bah die van Basten wordt met de dag erger :kots:

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » za dec 06, 2008 10:21 am

Toppie, hou eens op man.
Denk je nu echt dat van Basten liever geld heeft dan dat zijn topspelers weg gaan en hij geen resultaten zal boeken (want daar wordt hij immers op afgerekend)?

Huntelaar was in de zomer onbespreekbaar, maar de situatie lag zoals van Basten terecht zegt nu anders. Suarez heeft dit jaar wel duidelijk toegevoegde waarde dus ja als er een club met 40 miljoen komt zal het heel moeilijk te houden zijn maar ik geloof best dat van Basten niet zo snel zal meewerken als met Huntelaar.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » za dec 06, 2008 10:25 am

J.G. schreef:Toppie, hou eens op man.
Denk je nu echt dat van Basten liever geld heeft dan dat zijn topspelers weg gaan en hij geen resultaten zal boeken (want daar wordt hij immers op afgerekend)?

Huntelaar was in de zomer onbespreekbaar, maar de situatie lag zoals van Basten terecht zegt nu anders. Suarez heeft dit jaar wel duidelijk toegevoegde waarde dus ja als er een club met 40 miljoen komt zal het heel moeilijk te houden zijn maar ik geloof best dat van Basten niet zo snel zal meewerken als met Huntelaar.
Jij schijnt de voetbalwereld goed te kennen. :blush.gif:

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » za dec 06, 2008 10:26 am

Is that all you've got?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za dec 06, 2008 10:37 am

J.G. schreef:Toppie, hou eens op man.
Denk je nu echt dat van Basten liever geld heeft dan dat zijn topspelers weg gaan en hij geen resultaten zal boeken (want daar wordt hij immers op afgerekend)?

Huntelaar was in de zomer onbespreekbaar, maar de situatie lag zoals van Basten terecht zegt nu anders. Suarez heeft dit jaar wel duidelijk toegevoegde waarde dus ja als er een club met 40 miljoen komt zal het heel moeilijk te houden zijn maar ik geloof best dat van Basten niet zo snel zal meewerken als met Huntelaar.
Tuurlijk wel, als er een club komt die 40 Miljoen biedt voor Suarez houd van Basten echt niks tegen hoor !!.En zeker als het een aansprekende club is die zich meld voor Suarez, dat zag ook toen hij bij Groningen balde.

Verder is dit natuurlijk gelul van de bovenste plank
De trainer beaamde dat de vorm van Huntelaar ook meewoog om het licht op groen te zetten. „Het speelde mee dat het eerste half jaar minder was dan we van hem waren gewend. De afgelopen jaren had hij een hoger doelpuntengemiddelde. Misschien was hij met ’dit soort’ dingen bezig, al heb ik hem daar nooit op kunnen betrappen. Hij heeft zich altijd professioneel opgesteld.”
want als je zo gaat redeneren dan kun je elke drie maanden wel een speler van deze selectie waar interesse in is van andere clubs laten vertrekken ..

Plaats reactie