Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » di dec 02, 2008 6:26 pm

AS spreekt overigens van 20 miljoen + 4 miljoen aan bonussen.

Real zou 18+4 bieden, Ajax 20+4 vragen.

Maar de partijen zouden eruit komen, Real zou naar de 20 willen gaan.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 6:32 pm

Ajax wil van die klote clubjes zoals AGOVV, De Graafschap, Pisvee en Heerenveen in de onderhandeling het verlies daarvan reduceren. Totaal 4 miljoen aan onkosten en dan nog belasting op het transfer bedrag.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di dec 02, 2008 7:10 pm

Zlatan Son of God schreef:De jaren dat we geen kampioen zijn geworden lag meer aan het feit dat we een zeer matige en dunne verdediging hadden en daarnaast we te weinig mensen hadden die in "de belangrijke" wedstrijden (dus met meer druk en tegenstand) ook voor goede passes op Huntelaar konden zorgen.
Dus geef je in al die posting aan waar het " probleem " ligt, en dat is dus niet bij KJH, waarom denk jij dat die passing, verdediging, opkomende middenvelders problemen met een beweegelijkere spits opgelost zullen zijn, immers de basis van het " probleem KJH " ( de passing, verdediging, opkomende middenvelders )
blijft intakt, ZSGOF ?.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 7:29 pm

'Spanjaarden staan achter komst Huntelaar'
Uit onderzoek van de Spaanse krant Marca blijkt dat de bezoekers van het digitale thuisfront van de krant achter de eventuele komst van Klaas-Jan Huntelaar staan naar Real Madrid. Van de ongeveer dertigduizend stemmen bleek 73,47 procent achter de komst van de Dremptenaar te staan

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di dec 02, 2008 7:29 pm

Ach, het probleem. Er zijn meerdere problemen. Zo vind ik het een probleem dat er te weinig balvastheid in de ploeg (met name in de voorhoede) zit. Aan dat probleem draagt KJH bij.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 02, 2008 7:33 pm

Eerst maar eens Aissati inpassen. We kunnen wel wat extra handelingssnelheid gebruiken op het middenveld.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » di dec 02, 2008 8:12 pm

Van nu.nl:

Huntelaar naar Real Madrid
Uitgegeven: 2 december 2008 20:03
Laatst gewijzigd: 2 december 2008 20:06

MADRID - Real Madrid en Ajax hebben dinsdagavond de transfer van Klaas-Jan Huntelaar afgerond.

De 25-jarige spits ondertekent bij de 'Koninklijke' een contract tot medio 2013. Hij moet nog wel medisch worden gekeurd.

Bedrag
Met de overgang, die op 2 januari ingaat, is volgens Ajax een bedrag gemoeid van 27 miljoen euro. Van die som is 20 miljoen euro vast en 7 miljoen variabel.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di dec 02, 2008 8:13 pm

Zozo, 27 miljoen is wel een netjes bedrag hoor.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di dec 02, 2008 8:14 pm

Absoluut. Ik weet niet hoe die 7 miljoen is ingevuld, maar dit is een mooie som. Het ga je goed, KJH!

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » di dec 02, 2008 8:15 pm

Daniel_vT schreef:Zozo, 27 miljoen is wel een netjes bedrag hoor.
Als dit waar is, ja, dat is wel netjes. Als de voorwaarden voor die variabele betaling natuurlijk een beetje redelijk zijn...

Het staat overigens nog niet op Ajax.nl
Laatst gewijzigd door Thafunk op di dec 02, 2008 8:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di dec 02, 2008 8:15 pm

Ligt eraan natuurlijk waar de variabele 7 miljoen van afhankelijk is
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di dec 02, 2008 8:16 pm

Daniel_vT schreef:Zozo, 27 miljoen is wel een netjes bedrag hoor.
Jammer dat hij weg is. 7 miljoen variable; ligt eraan welke voorwaarden eraan te grondslag liggen of 't een goede deal is.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 8:17 pm

54 Miljoen voor 2 spelers :temp.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di dec 02, 2008 8:18 pm

Heel erg jammer, maar het is hem gegund
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » di dec 02, 2008 8:19 pm

Het artikel op nu.nl is uitgebreid met een reaktie van Marco van Basten:
Huntelaar naar Real Madrid
Uitgegeven: 2 december 2008 20:03
Laatst gewijzigd: 2 december 2008 20:12

MADRID - Real Madrid en Ajax hebben dinsdagavond de transfer van Klaas-Jan Huntelaar afgerond.

De 25-jarige spits ondertekent bij de 'Koninklijke' een contract tot medio 2013. Hij moet nog wel medisch worden gekeurd.

Bedrag
Met de overgang, die op 2 januari ingaat, is volgens Ajax een bedrag gemoeid van 27 miljoen euro. Van die som is 20 miljoen euro vast en 7 miljoen variabel.

Van Basten
Trainer Marco van Basten van Ajax reageerde met gemengde gevoelens op de komende overstap van zijn aanvalsleider. "Ik gun hem deze transfer, maar sportief gezien hadden we liever het seizoen met hem afgemaakt", liet hij weten.

"Het is logisch dat als een club als Real Madrid komt, het heel moeilijk wordt om hem hier te houden. En we moeten bij Ajax aan meer dingen denken dan aan één speler, het gaat om het voeren van toekomstgericht beleid. De situatie van Klaas-Jan is bekend en in alle opzichten wezenlijk anders dan in de afgelopen zomer."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » di dec 02, 2008 8:20 pm

Ik heb ze allemaal zien gaan voor de poen, te beginnen met JC en eindigend nu dan met Huntelaar. Tussendoor nog honderd andere. Als ze zo nodig moeten gaan, don’t let the door hit you, niemand is groter dan de club, er komt wel weer een andere.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di dec 02, 2008 8:20 pm

Neefkens op 1 december schreef:Ik denk dat de nood bij Real nu hoger is en een spits is normaal gesproken duurder dan een middenvelder.
We zullen zien. Ik gok op 26,5 miljoen.
Mwah, redelijk gegokt... :ajaxsmiley.gif:

Ik wens hem het allerbeste en nu zorgen dat we er sterker uit komen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 8:22 pm

Neefkens schreef:
Neefkens op 1 december schreef:Ik denk dat de nood bij Real nu hoger is en een spits is normaal gesproken duurder dan een middenvelder.
We zullen zien. Ik gok op 26,5 miljoen.
Mwah, redelijk gegokt... :ajaxsmiley.gif:

Ik wens hem het allerbeste en nu zorgen dat we er sterker uit komen.
Hallo ik had de primeur al op 1 september :excited.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di dec 02, 2008 8:22 pm

Het variabele gedeelte zal afhangen van zijn prestaties in Madrid. Als het gaat om het aantal doelpunten dat hij moet maken moeten we Wesley en Rafael maar even aansporen om die jongen van genoeg bruikbare ballen te voorzien.

Als die 7 miljoen uiteindelijk ook onze kant op komt dan heb ik wel vrede met dit bedrag. Want die 20 is me echt te weinig zo midden in het seizoen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di dec 02, 2008 8:23 pm

en toen lazen we allemaal dat er opvolgers binnen waren gehaald. Met zeker 2 verdedigers erbij.

Het gaat je goed KJH :ajaxsmiley.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di dec 02, 2008 8:24 pm

Het ga je goed, Klaas Jan. Dank voor je vele doelpunten en de 2 bekers die je voor ons won. De landstitel volgt bij je terugkeer dan wel. Ik zal je altijd nauwlettend blijven volgen.

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » di dec 02, 2008 8:24 pm

Nu ook op Ajax.nl:
Akkoord Ajax en Real Madrid

Amsterdam, 02 dec 2008
Ajax en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over de transfer van Klaas Jan Huntelaar. Met de overgang, per 2 januari 2009, is een totaalbedrag gemoeid van 27 miljoen euro, waarvan 20 miljoen euro vast en 7 miljoen euro variabel.

Klaas Jan Huntelaar (25) kwam in de winterstop van het seizoen 2005-2006 van Heerenveen naar Ajax. De aanvaller maakte zijn debuut in Amsterdam op 15 januari 2006 in de wedstrijd Ajax-NEC (1-1). Hij speelde in totaal 136 officiële wedstrijden voor Ajax waarin hij 105 doelpunten maakte. De spits won met Ajax in 2006 en 2007 zowel de KNVB Beker als de Johan Cruijff Schaal.

Kort na het akkoord tussen de clubs reageerden trainer en technisch eindverantwoordelijke bij Ajax, Marco van Basten, en manager technische zaken Danny Blind op het aanstaande vertrek van spits Klaas Jan Huntelaar. De Ajacieden vertellen meer over de beslissingen en de besluiten.

In de zomer wilde Ajax Klaas Jan niet laten gaan, waarom nu wel?

Danny Blind, manager technische zaken: ,,Wij wilden een speler als Klaas Jan in de zomer niet kwijt en al helemaal niet in de laatste week van de transfertermijn. Ook nu hadden we liever gezien dat hij zou blijven. Alleen de situatie is nu anders. We hebben ons best gedaan om zijn contract te verlengen, maar dat is niet gelukt. Zijn huidige contract loopt nog maar anderhalf jaar door en we moesten dus anticiperen. Een eventueel transfervrij vertrek is uiteraard niet in het belang van Ajax.’’

Het verschil is ook dat de transfertermijn niet in de laatste fase zit.

Blind: ,,Klopt, de nieuwe transfertermijn moet feitelijk nog beginnen. Dat is ook belangrijk. Het bedrag dat we nu ontvangen is goed voor Ajax. Voor Klaas Jan is, na drie jaar Ajax, Real Madrid een mooie stap in zijn carrière. Hij heeft de transfer dan ook absoluut verdiend.’’

Waren het spannende dagen?

,,Rondom zulke transfers zit altijd een bepaalde spanning. Er wordt veel heen en weer gebeld en we hebben intern veel overleg gevoerd. Op enig moment kregen we het gevoel dat we er uit zouden komen. En dat is dus nu gebeurd. We hebben prettig en professioneel zaken gedaan met Real.”

Wat gaat Ajax nu doen. Komt er een opvolger voor Huntelaar?

Blind: ,,Toen Ajax eind april Darío Cvitanich kocht was dat omdat men wist dat de kans aanwezig was dat Klaas Jan weg zou gaan. Je haalt de topscorer van Argentinië in principe niet voor de bank. Ik sluit niet uit dat we de komende periode een aankoop zullen doen en dat zal dan waarschijnlijk een aanvallend ingestelde speler zijn. Maar dat hoeft niet per sé een centrumspits te zijn, want in feite hebben we de opvolger van Klaas Jan dus al in huis.’’

Marco van Basten: ,,Ik gun Klaas Jan deze transfer. Laat ik dat vooropstellen. Sportief gezien hadden we liever het seizoen met hem afgemaakt. Het is logisch dat als een club als Real Madrid komt, het heel moeilijk wordt om hem hier te houden. En we moeten bij Ajax aan meer dingen denken dan aan één speler, het gaat om het voeren van toekomstgericht beleid. Dat vind ik heel belangrijk. De situatie van Klaas Jan is bekend en in alle opzichten wezenlijk anders dan in de afgelopen zomer.’’

Worden de doelstellingen van Ajax met het vertrek van de aanvoerder, die zo veel doelpunten voor Ajax heeft gemaakt, nu anders?

,,Nee, deze blijven hetzelfde. We willen graag kampioen worden en daar blijven we alles aan doen.’’

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di dec 02, 2008 8:29 pm

Snel geanticipeerd op de berichtgeving. Een aanvallend ingestelde speler, maar geen spits wordt ook al voorgekookt!? Toch Elia?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 8:30 pm

Huntelaar, nuevo jugador del Real Madrid


Real Madrid Club de Fútbol
El Real Madrid C.F. y el AFC Ajax Amsterdam han acordado el traspaso del delantero
Realmadrid.com

El acuerdo está condicionado, como es habitual, a la superación del reconocimiento médico por parte del jugador y a la firma de sus contratos con el Real Madrid. Klaas-Jan Huntelaar estará ligado al Real Madrid hasta el 30 de junio de 2013.
Real Madrid Site

OoOooOoLE Adios :icon_mad.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di dec 02, 2008 8:31 pm

Goede deal ..

Gesloten