Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 2:24 pm

LucaS schreef:Hij moet opzeggen binnen 15 dagen na de laatste speeldag van het seizoen! (?)
ja, en? dan is-ie helemaal niets waard

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di dec 02, 2008 2:32 pm

Bertje schreef:
joey, naar aanleiding van P10 die zei dat Ajax Huntelaar moest halen (jaja!) schreef:Meen je dat, Pienaar? Huntelaar is toch veel te traag?
Zlatan Son of God schreef::onfire.gif: Hij gaat weg, hij gaat weg :onfire.gif:

Krijgen we dan eindelijk een voetballende spits!! :ajaxscarf.gif:
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di dec 02, 2008 2:39 pm

Dat belooft niet veel goeds voor Arnautovic. :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di dec 02, 2008 3:19 pm

Donkey Shot schreef:
Voetske schreef:Dan heb ik iets gemist, Doc, valt Berg ( nu ) onder het webster arrest dan ?.
:blush.gif: oeps vaudju, berg speelt nog geen 1.5 jaar bij de groningers [augustus 2007] zijn contract loopt in augustus 2010 'af' en niet a.s zomer

en johnk, heard that one before, maar wat gebeurde er met dat "onder geen beding verkopen van Vlaar" Werd die niet als nog, en voor een lager bedrag dan Ajax bood verkocht?
Maar dat is gewoon omdat die geiten wollen sok niet aan Ajax wou verkopen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 3:29 pm

dat was inderdaad het geval, wanneer feijenoord niet gekomen was, had het allemaal precies zo gegaan als gezegd. arbitrage zaak en vlaar was ajacied

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » di dec 02, 2008 3:35 pm

fieuw!

gelukkig maar!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 3:37 pm

het is phew!!! :drls.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 3:41 pm

Jabu schreef:
Bertje schreef:
joey, naar aanleiding van P10 die zei dat Ajax Huntelaar moest halen (jaja!) schreef:Meen je dat, Pienaar? Huntelaar is toch veel te traag?
Zlatan Son of God schreef::onfire.gif: Hij gaat weg, hij gaat weg :onfire.gif:

Krijgen we dan eindelijk een voetballende spits!! :ajaxscarf.gif:
:smallgrin.gif:
Ja? Het ging hierover dat hij een betere optie was dan Charisteas.. Nou en dat klopt, want we zochten toen iemand die doelpunten kon maken en kon renderen in een 4-3-3 systeem. Wat ik al eerder aan heb gegeven, Huntelaar rendeert prima maar hij is wel goede vleugels spelers nodig die hem kunnen bedienen van de zijkanten en middenvelders die hem kort in de loop kunnen aanspelen.

Helaas heeft Ajax nooit geld gespendeerd in deze velugelspelers en de spelmakers laten gaan. Mede hierdoor heeft Huntelaar niet aan mijn volwachtingen voldaan. Namelijk een goed aanspeelpunt zijn, goals maken en ajax beter laten spelen.

Daarnaast had ik verwacht dat Huntelaar nog wel aan zijn snelheid zou kunnen werken, maar helaas is dat nooit gelukt. Bijreal weet ik nog neit zo zeker of hij het gaat maken, want Real heeft goede middenvelders, maar missen de aanvoer vanaf de vleugels.

Jammer dat je de verkeerde teksten gaat opvissen...

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » di dec 02, 2008 3:49 pm

Zlatan Son of God schreef: Ja? Het ging hierover dat hij een betere optie was dan Charisteas.. Nou en dat klopt, want we zochten toen iemand die doelpunten kon maken en kon renderen in een 4-3-3 systeem. Wat ik al eerder aan heb gegeven, Huntelaar rendeert prima maar hij is wel goede vleugels spelers nodig die hem kunnen bedienen van de zijkanten en middenvelders die hem kort in de loop kunnen aanspelen.

Helaas heeft Ajax nooit geld gespendeerd in deze velugelspelers en de spelmakers laten gaan. Mede hierdoor heeft Huntelaar niet aan mijn volwachtingen voldaan. Namelijk een goed aanspeelpunt zijn, goals maken en ajax beter laten spelen.

Daarnaast had ik verwacht dat Huntelaar nog wel aan zijn snelheid zou kunnen werken, maar helaas is dat nooit gelukt. Bijreal weet ik nog neit zo zeker of hij het gaat maken, want Real heeft goede middenvelders, maar missen de aanvoer vanaf de vleugels.
Grappig, ik dacht altijd dat je vond dat hij er gewoon geen reet van kon. :blush.gif: Dit is allemaal veel subtieler.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 4:03 pm

Frustraties maken het soms wel zo ja.. Nee Hij is een prima spits voor een elftal dat om hem heen gebouwd wordt. Goede vleugelsspelers en een snel aansluitend middenveld.

Helaas heeft Ajax dit de laatste jaren niet gehad, waardoor Huntelaar van veel mindere waarde is voor dit Ajax. Momenteel heeft Ajax met deze spelersgroep veel meer behoefte aan een spits met meer individuele kwaliteiten en snelheid.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di dec 02, 2008 4:10 pm

Zlatan Son of God schreef:Frustraties maken het soms wel zo ja.. Nee Hij is een prima spits voor een elftal dat om hem heen gebouwd wordt. Goede vleugelsspelers en een snel aansluitend middenveld.

Helaas heeft Ajax dit de laatste jaren niet gehad, waardoor Huntelaar van veel mindere waarde is voor dit Ajax. Momenteel heeft Ajax met deze spelersgroep veel meer behoefte aan een spits met meer individuele kwaliteiten en snelheid.
Dit weer zo vaag hé.Noem dan ook eens wat die spits zo allemaal in huis moet hebben .. maar vind het toch knap dat KJH ondanks dat het elftal niet om hem heen was/is gebouwd er zo veel in het netje heeft kunnen leggen ..

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 4:23 pm

De spits die ik wil zien moet snel zijn in de bal kunnen komen om vervolgens de bal vast te houden, kunnen terugleggen op de bijsluitende middenvelders, verplaatsen naar de vleugels of zelf voor de actie gaan.

Huntelaar kan alleen in de bal komen, maar doordat hij niet snel is heeft hij altijd de verdediger strak op zich. Nu hij geen passes meer krijgt van de middenvelders zie je dat hij toch een stukje moeilijk scoort.

Ik denk dat Huntelaar wel baalde dat de Mul, Perez, en eerder rosales en Sneijder Ajax hebben verlaten. Zij konden hem vaak nog vrij voor het doel zetten. En iedereen weet dat Huntelaar ze er dan wel makkelijk in legt.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » di dec 02, 2008 4:26 pm

Luque niet te vergeten.. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 4:27 pm

Vedette-10- schreef:Luque niet te vergeten.. :blush.gif:
Speelde hij wel eens dan?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » di dec 02, 2008 4:29 pm

Geintje.. :ajaxsmiley.gif:

Maar echte buitenspelers zijn goud waard voor Huntelaar.
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 02, 2008 4:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di dec 02, 2008 4:29 pm

Zlatan Son of God schreef:De spits die ik wil zien moet snel zijn in de bal kunnen komen om vervolgens de bal vast te houden, kunnen terugleggen op de bijsluitende middenvelders, verplaatsen naar de vleugels of zelf voor de actie gaan.

Huntelaar kan alleen in de bal komen, maar doordat hij niet snel is heeft hij altijd de verdediger strak op zich. Nu hij geen passes meer krijgt van de middenvelders zie je dat hij toch een stukje moeilijk scoort.

Ik denk dat Huntelaar wel baalde dat de Mul, Perez, en eerder rosales en Sneijder Ajax hebben verlaten. Zij konden hem vaak nog vrij voor het doel zetten. En iedereen weet dat Huntelaar ze er dan wel makkelijk in legt.
Jaja, tis nogal wat .. maar serieus, zou het ook kunnen zijn dat al wat jij aan het opnoemen bent niet in het elftal aanwezig is.Opkomende middenvelders enz.En die moeten dan dus ook scorend vermogen bezitten, toch ?.En ook op lopende spitsen, daar is Suarez een mooi voorbeeld van, ook daar zitten spelers strak op .. en dan zie je dat dat dan ongelooflijk moeilijk voetballen is ...

Afijn, namen heb je die ook ?.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 4:33 pm

Vedette-10- schreef:Geintje.. :ajaxsmiley.gif:

Maar spelers als Lazic, Kennedy, Goossens en Luque zouden goud waard zijn voor Huntelaar.
wederoim een geintje?

vergeet ik godverdommebijna weer te lachen :drecul.gif:

jezus wat ben jij lollig zeg!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » di dec 02, 2008 4:36 pm

Ik heb het iets aangepast, zodat je weet wat ik bedoel. En de rechtsbuitens zijn van een minder groot kaliber, maar zelfs bijvoorbeeld een Kennedy kan Huntelaar goed bedienen als ze samenspelen.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » di dec 02, 2008 4:53 pm

Zlatan Son of God schreef:De spits die ik wil zien moet snel zijn in de bal kunnen komen om vervolgens de bal vast te houden, kunnen terugleggen op de bijsluitende middenvelders, verplaatsen naar de vleugels of zelf voor de actie gaan.

Huntelaar kan alleen in de bal komen, maar doordat hij niet snel is heeft hij altijd de verdediger strak op zich. Nu hij geen passes meer krijgt van de middenvelders zie je dat hij toch een stukje moeilijk scoort.

Ik denk dat Huntelaar wel baalde dat de Mul, Perez, en eerder rosales en Sneijder Ajax hebben verlaten. Zij konden hem vaak nog vrij voor het doel zetten. En iedereen weet dat Huntelaar ze er dan wel makkelijk in legt.
nou wat zal hij gaan renderen bij Real dan. De enige buitenspeler die zij hebben ligt 11 van de 12 maanden in de lappenmand!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 5:02 pm

Zeg ik toch ook dat ik het niet zo snel zie maken bij real!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di dec 02, 2008 5:05 pm

Voetske schreef:
Zlatan Son of God schreef:De spits die ik wil zien moet snel zijn in de bal kunnen komen om vervolgens de bal vast te houden, kunnen terugleggen op de bijsluitende middenvelders, verplaatsen naar de vleugels of zelf voor de actie gaan.

Huntelaar kan alleen in de bal komen, maar doordat hij niet snel is heeft hij altijd de verdediger strak op zich. Nu hij geen passes meer krijgt van de middenvelders zie je dat hij toch een stukje moeilijk scoort.

Ik denk dat Huntelaar wel baalde dat de Mul, Perez, en eerder rosales en Sneijder Ajax hebben verlaten. Zij konden hem vaak nog vrij voor het doel zetten. En iedereen weet dat Huntelaar ze er dan wel makkelijk in legt.
Jaja, tis nogal wat .. maar serieus, zou het ook kunnen zijn dat al wat jij aan het opnoemen bent niet in het elftal aanwezig is.Opkomende middenvelders enz.En die moeten dan dus ook scorend vermogen bezitten, toch ?.En ook op lopende spitsen, daar is Suarez een mooi voorbeeld van, ook daar zitten spelers strak op .. en dan zie je dat dat dan ongelooflijk moeilijk voetballen is ...

Afijn, namen heb je die ook ?.
Ik ben het eens met ZSOG. Huntelaar is een uitstekende afmaker, maar daarnaast vind ik em niet veel bijdragen.

Het zou denk ik al veel schelen als je een snelle spits haalt. Suarez is niet heel vlug en Mickey wil de meeste ballen ook in z'n voeten hebben. Als je een complimentair team in de spits wil hebben, denk ik dat je zoiets moet halen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 5:06 pm

De Drogba van Odense komt toch :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 5:13 pm

Voetske schreef:
Zlatan Son of God schreef:De spits die ik wil zien moet snel zijn in de bal kunnen komen om vervolgens de bal vast te houden, kunnen terugleggen op de bijsluitende middenvelders, verplaatsen naar de vleugels of zelf voor de actie gaan.

Huntelaar kan alleen in de bal komen, maar doordat hij niet snel is heeft hij altijd de verdediger strak op zich. Nu hij geen passes meer krijgt van de middenvelders zie je dat hij toch een stukje moeilijk scoort.

Ik denk dat Huntelaar wel baalde dat de Mul, Perez, en eerder rosales en Sneijder Ajax hebben verlaten. Zij konden hem vaak nog vrij voor het doel zetten. En iedereen weet dat Huntelaar ze er dan wel makkelijk in legt.
Jaja, tis nogal wat .. maar serieus, zou het ook kunnen zijn dat al wat jij aan het opnoemen bent niet in het elftal aanwezig is.Opkomende middenvelders enz.En die moeten dan dus ook scorend vermogen bezitten, toch ?.En ook op lopende spitsen, daar is Suarez een mooi voorbeeld van, ook daar zitten spelers strak op .. en dan zie je dat dat dan ongelooflijk moeilijk voetballen is ...

Afijn, namen heb je die ook ?.
Klopt Ajax mist opkomende middenvelders. Van Basten kiest juist voor veel defensieve middenvelders, waardoor er altijd een groot gat ligt tussen het middenveld en de aanval.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di dec 02, 2008 5:21 pm

Zlatan Son of God schreef:
Voetske schreef:
Zlatan Son of God schreef:De spits die ik wil zien moet snel zijn in de bal kunnen komen om vervolgens de bal vast te houden, kunnen terugleggen op de bijsluitende middenvelders, verplaatsen naar de vleugels of zelf voor de actie gaan.

Huntelaar kan alleen in de bal komen, maar doordat hij niet snel is heeft hij altijd de verdediger strak op zich. Nu hij geen passes meer krijgt van de middenvelders zie je dat hij toch een stukje moeilijk scoort.

Ik denk dat Huntelaar wel baalde dat de Mul, Perez, en eerder rosales en Sneijder Ajax hebben verlaten. Zij konden hem vaak nog vrij voor het doel zetten. En iedereen weet dat Huntelaar ze er dan wel makkelijk in legt.
Jaja, tis nogal wat .. maar serieus, zou het ook kunnen zijn dat al wat jij aan het opnoemen bent niet in het elftal aanwezig is.Opkomende middenvelders enz.En die moeten dan dus ook scorend vermogen bezitten, toch ?.En ook op lopende spitsen, daar is Suarez een mooi voorbeeld van, ook daar zitten spelers strak op .. en dan zie je dat dat dan ongelooflijk moeilijk voetballen is ...

Afijn, namen heb je die ook ?.
Klopt Ajax mist opkomende middenvelders. Van Basten kiest juist voor veel defensieve middenvelders, waardoor er altijd een groot gat ligt tussen het middenveld en de aanval.
Kijk, ik snap best wat je bedoelt.Maar de jaren dat we met Huntelaar geen kampioen zijn geworden ligt niet aan de voorhoede, of zoals je wilt, het gemis aan een " beweegelijkere " spits.Daarbijk is KJH veel meer aanspeelbaar als je wil doen voorkomen.Maar goed, we zullen wel eens gaan zien wat voor soort spits AJAX gaat halen ..

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 5:23 pm

De jaren dat we geen kampioen zijn geworden lag meer aan het feit dat we een zeer matige en dunne verdediging hadden en daarnaast we te weinig mensen hadden die in "de belangrijke" wedstrijden (dus met meer druk en tegenstand) ook voor goede passes op Huntelaar konden zorgen.

Gesloten