Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di dec 02, 2008 10:13 am

Natuurlijk, het is voor Ajax zaak om er het maximale uit te halen
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 02, 2008 10:19 am

Tja, het zal nu nog om de kleine dingen gaan. Wie betaalt de commissies, de opleidingsvergoeding? (Wie betaalt Lemic? :666.gif: ) Krijgt Ajax nog een bonus als KJH X keer scoort of Madrid kampioen wordt? Het lijkt me duidelijk dat KJH weg is.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di dec 02, 2008 10:19 am

joey schreef:Hoezo? Was het Webster-arrest er dan al toen KJH voor Ajax tekende?

KJH heeft zelf gezegd dat hij het WA heeft 'bestudeerd'. Waarom zou hij dan doen als het op hem niet van toepassing was?

Hoe dan ook, het komt er waarschijnlijk niet van. Madrid betaalt gewoon. Maar ik denk niet dat KJH zich laat tegenhouden. Die wil weg.
Ik gaf ook aan dat ik niet weet of dit ook voor Huntelaar geldt.

Een speler die weg wil (zeker naar zo'n topclub) houd je inderdaad niet tegen. Het is nu zaak om het maximale eruit te halen en daarnaast het elftal sterker maken. Maar het is klote dat Huntelaar weggaat. Eindelijk hadden we weer een spits die er minimaal 25 inschiet in een seizoen.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » di dec 02, 2008 10:31 am

Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.

En als er ook maar iemand binnen Ajax het woord 'trein' in de mond durft te nemen, ga ik dit kalenderjaar sowieso niet meer naar Ajax. Even bijkomen van alle ellende. (zou iedereen massaal moeten doen als signaal)

Kom op man. Je beste spits laten lopen in een jaar dat je kampioen MOET worden. Je staat binnen één wedstrijd van de nummer-1, dus alles in eigen hand. En dan flik je dit. Mijn sig wordt waarheid.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 10:33 am

:onfire.gif: Hij gaat weg, hij gaat weg :onfire.gif:

Krijgen we dan eindelijk een voetballende spits!! :ajaxscarf.gif:

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » di dec 02, 2008 10:43 am

LouisXIV & co schreef:Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.
Joh, de stoorzender is weg, vanaf januari weer totaalvoetbal in de Arena.

(heb ik van horen zeggen.)

Het is inderdaad wel een erg goed excuus wat betreft het niet behalen van een kampioenschap.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 10:49 am

LucaS schreef:Lekker vaag weer allemaal. Real mag helemaal niet met Huntelaar praten als Ajax daarvoor geen toestemming heeft gegeven. Blijkbaar is die toestemming er dus wel
of de zaawaarnemer kon niet wachten, hoe dan ook Ajax zegt "geen onderhandelingen" dus is t gewoon een fake bericht, klakkeloos overgenomen door de media, die al eerder een excelsior-opa wilde overnemen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di dec 02, 2008 10:53 am

Real Ajax schreef:
LouisXIV & co schreef:Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.
Joh, de stoorzender is weg, vanaf januari weer totaalvoetbal in de Arena.

(heb ik van horen zeggen.)

Het is inderdaad wel een erg goed excuus wat betreft het niet behalen van een kampioenschap.
BS. Ajax heeft met Sulejmani, Cvitanich en Sno dire mogelijkheden gekocht voor de spitspositie.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 02, 2008 10:54 am

LouisXIV & co schreef:Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.

En als er ook maar iemand binnen Ajax het woord 'trein' in de mond durft te nemen, ga ik dit kalenderjaar sowieso niet meer naar Ajax. Even bijkomen van alle ellende. (zou iedereen massaal moeten doen als signaal)

Kom op man. Je beste spits laten lopen in een jaar dat je kampioen MOET worden. Je staat binnen één wedstrijd van de nummer-1, dus alles in eigen hand. En dan flik je dit. Mijn sig wordt waarheid.
Louis, wat een verdriet. :aai.gif:

Jij loopt langer mee dan vandaag, je weet hoe het gaat bij Ajax. Of de voorzitter nu Jaakke is of Coronel, of de trainer nu Koe is of Van Basten, de handel gaat voor alles. Het is een vicieuze cirkel: door de tegenvallende resultaten kan Ajax de begroting amper rondbreien, dus moeten er spelers verkocht, dus vallen de resultaten tegen. Face it, wij zijn een opleidingsinstituut geworden.

KJH is niet de laatste. Komende zomer raken we weer drie, vier belangrijke spelers kwijt. Kunnen we een nieuwe start maken. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 10:56 am

Daarom moet er nu spelers worden gehaald voor het geld van Huntelaar. Dan kunnen we met goed materiaal kampioen worden en vervolgens hebben we een team dat de klapjes kan opvangen van spelers die zullen vertrekken: Suarez, Kennedy, Rommedahl, Leonardo... :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 02, 2008 10:59 am

Zlatan Son of God schreef:Daarom moet er nu spelers worden gehaald voor het geld van Huntelaar. Dan kunnen we met goed materiaal kampioen worden en vervolgens hebben we een team dat de klapjes kan opvangen van spelers die zullen vertrekken: Suarez, Kennedy, Rommedahl, Leonardo... :smallgrin.gif:
Stekelenburg, Emanuelson, Vermaelen...
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 11:00 am

Vermaelen zie ik nog niet vertrekken. Urby mag van mij al jaren weg!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 11:04 am

t webster arrest? :drecul.gif: Dat houdt toch in dat de club hunt moet laten gaan tegen de restantwaarde van zijn contract? En dat is 20 miljoen? Of zo Real Ajax gewoon wat extra's toestoppen? het maakt het verhaal er wel aannemelijker op... :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di dec 02, 2008 11:04 am

Op zichzelf ben ik het grotendeels met Louis XIV eens. Het lijkt me alleen goed om de ellende iets te nuanceren.

Dit schreef Louis XIV zelf:
Je staat binnen één wedstrijd van de nummer-1, dus alles in eigen hand.
Daar voeg ik aan toe dat Louis XIV in hoogsteigen persoon naast me stond in Hamburg, dus dat Ajax er in Europa niet zo beroerd voor staat op het moment (en vrijwel zeker gaat overwinteren), weet hij ook.

Dan vraag ik me af: wat is dan precies "alle ellende"?

Zó verrot gaat het ook weer niet... Met de woede over de verkoop van Huntelaar ben ik het verder geheel eens.

K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op di dec 02, 2008 11:07 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 02, 2008 11:05 am

Ach, zo gaat het soepeler en sneller. En de meeste clubs zitten niet op toepassing van het Webster-arrest te wachten. Maar kJH kan er wel mee dreigen/er een beroep op doen natuurlijk. Hij weet verdomd goed wat het inhoudt.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di dec 02, 2008 11:06 am

Ajaciedjuh schreef:
joey schreef:
LucaS schreef:Lekker vaag weer allemaal. Real mag helemaal niet met Huntelaar praten als Ajax daarvoor geen toestemming heeft gegeven. Blijkbaar is die toestemming er dus wel
Inderdaad, hij mag dus met Madrid praten. Kortom, Ajax speelt de vermoorde onschuld, maar er wordt volop onderhandeld.

KJH is weg. Niet meer tegen te houden trouwens, want hij kan zich altijd beroepen op het Webster-arrest.
Ik heb ooit ergens gelezen dat Ajax zich daar tegen gewapend heeft. Dit is contractueel vastgelegd. Ik weet niet of dit bij Huntelaar ook het geval is.
Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 11:10 am

joey schreef:Ach, zo gaat het soepeler en sneller. En de meeste clubs zitten niet op toepassing van het Webster-arrest te wachten. Maar kJH kan er wel mee dreigen/er een beroep op doen natuurlijk. Hij weet verdomd goed wat het inhoudt.
maar natuurlijk, Real doet Ajax de centen gewoon kado. De sint woont dus echt in Spanje

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 02, 2008 11:12 am

Harm schreef:Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.
Zo is dat, Harm. De macht komt steeds meer bij de speler te liggen. Of we dan leuk vinden of niet.

Ajax wilde Huntelaar afgelopen zomer al verkopen (vandaar de aankoop Cvitanich), maar er kwam geen club die veel wilde betalen. Nu is die club er wel. Bij Ajax staan ze te juichen, neem dat van mij aan. Weer een dikke, vette transfersom binnen. Al die mooie verhalen ('Ik wil hem het liefst erbij houden', blabla...) moet je niet geloven.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » di dec 02, 2008 11:21 am

Kowalczyk schreef:Dan vraag ik me af: wat is dan precies "alle ellende"?
De ellende is dat we al vier jaar geen kampioen zijn geworden en nu in een jaar dat psv eindelijk een valse start maakt we opgescheept zitten met een goed draaiend AZ. Als we dan kampioen willen worden, moeten we alle, maar dan ook echt alle zeilen bijzetten. En niet je grootzeil verkopen voordat het echt gaat waaien.

AZ heeft vorig jaar laten zien hoe ver je komt als je een goed team hebt, maar je scorende spitsen verkoopt. Huntelaar is een onmisbare schakel in de weg naar eindelijk een kampioenschap. Mét Klaas is het geen zekerheidje, maar zónder Klaas wordt het wel veel moeilijker. En dat vind ik doffe ellende.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 11:21 am

Harm schreef:Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.
zeker wel, door een gelimiteerde transfersom op te nemen in het contract.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di dec 02, 2008 11:21 am

Mwah, met Klaas zijn we ook nooit kampioen geworden.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di dec 02, 2008 11:23 am

Donkey Shot schreef:
Harm schreef:Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.
zeker wel, door een gelimiteerde transfersom op te nemen in het contract.
Lul niet Doc. Ook al heeft een speler een gelimiteerde transfersom, dan kan hij nog steeds aanspraak maken op dat Webster arrest. Het webster arrest heeft helemaal niks met transfersommen, maar met data te maken.

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... ter#470684
Laatst gewijzigd door Harm op di dec 02, 2008 11:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » di dec 02, 2008 11:23 am

Arthur schreef:Mwah, met Klaas zijn we ook nooit kampioen geworden.
Als je zo gaat redeneren, kun je meteen het hele team verkopen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 02, 2008 11:30 am

Als er voldoende geld op tafel komt wel, ja.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di dec 02, 2008 11:38 am

Liever niet zeg. Het is al wat dat we weer onze beste speler moeten verkopen
I think I lost my fucking headache

Gesloten