Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma dec 01, 2008 10:13 pm

Thijs schreef:Ze vroegen zondag of ik morgen wilde werken bij Ajax, dan had ik even kunnen vragen wat er waar is van alle geruchten, ware het niet dat ik morgen een dagje naar het buitenland ga. Naar, oh ironie, Madrid... :blush.gif:
Dan kun je dat toch prima combineren?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » ma dec 01, 2008 10:13 pm

Fenerbahce schreef::sad.gif:

Had graag de lijn Sulejmani, Huntelaar, Suarez willen zien, onverslaanbaar .. :ajaxscarf.gif:

Maar helaas .. :blush.gif:
Misschien dan toch ... :neutral.gif: :onfire.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma dec 01, 2008 10:14 pm

elliquido schreef:dat is wel erg kort door de bocht.

en mischien zijn er nog andere clubs die meer willen bieden dan 20.

psv zou zelfs er 20 miljoen voor over willen hebben
Manchester city 21 miljoen :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » ma dec 01, 2008 10:14 pm

1/12/2008 - AD: Ajax vroeg 48 uur bedenktijd aan Real Madrid
(Gepost door RvN)



Volgens het Algemeen Dagblad heeft Real Madrid maandag de onderhandelingen met Huntelaar zelf en diens agent afgerond. Ajax staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van zijn geblesseerde spits, die in de zomer volgend jaar voor een sterk gereduceerd bedrag zou mogen vertrekken. Het akkoord tussen de twee clubs zou rond een prijs van 20 miljoen euro liggen. Ajax vroeg maandag 48 uur bedenktijd om met een vraagprijs te komen, aldus de onderhandelaars van Real, die zich "zeer optimistisch" toonden over een goede afloop.


Volgens het Spaanse persbureau EFE (zie Nu.nl) was het de bedoeling van Real Madrid om de transfer aan het begin van de avond naar buiten te brengen, maar zouden complicaties dat op het laatste moment hebben tegengehouden.
Bron: AN


Daar zit dus de crux van die 20 miljoen: een gelimiteerde transfersom over een half jaar....

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma dec 01, 2008 10:17 pm

Het is nu gewoon een onderhandelingsspel en REAL staat in zijn hemd als het nu niet rondkomt. En daar houdt die voorzitter niet zo van.
Boden ze voor Sneijder eerst ook niet 20 miljoen en werd het toen 27 miljoen?
Slop weet hoe dat spelletje toen ging, dus wie weet.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » ma dec 01, 2008 10:20 pm

Highlow.nl:
'Berg is goed voor Groningen, niet voor Ajax.'
Written by Jacques Happe
Monday, 01 December 2008
John van 't Schip heeft maandagavond tegenover highlow.nl ontkent dat Ajax al rond is met Real Madrid over een vertrek van Klaas Jan Huntelaar. "Je weet meer dan ik", antwoordde de assistent van hoofdcoach Marco van Basten op geruchten dat Huntelaar per 1 januari een Madrileen is. Voorzitter Uri Coronel vertelde highlow.nl om 21.55 uur: "Het is pertinent niet waar!" Markus Berg wordt bij Ajax niet als kandidaatopvolger gezien van Huntelaar. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."
Zojuist meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldt de club: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht." Iedere maandagmiddag heeft de technische staf (inclusief scouting) overleg en daar is een mogelijk vertrek niet aan de orde geweest, melden bronnen binnen Ajax. Over een opvolger voor Klaas Jan Huntelaar wordt wel druk gespeculeerd. Zo melden media in Denemarken dat technisch manager Danny Blind in Denemarken is om met de 23-jarige Baye Djiby Fall te praten over een overgang naar Ajax. Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 01, 2008 10:22 pm

Neefkens schreef:Het is nu gewoon een onderhandelingsspel en REAL staat in zijn hemd als het nu niet rondkomt. En daar houdt die voorzitter niet zo van.
Boden ze voor Sneijder eerst ook niet 20 miljoen en werd het toen 27 miljoen?
Slop weet hoe dat spelletje toen ging, dus wie weet.
Wie weet, inderdaad. Alleen had Sneijder nog een contract van twee jaar. Een wezenlijk andere situatie.

Ach, misschien komt er nog een klein bedrag bij. Maar KJH is weg, ga daar maar vanuit.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma dec 01, 2008 10:25 pm

KJH naar een topclub, mar da kon toch nie ?.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma dec 01, 2008 10:25 pm

Ik denk dat de nood bij Real nu hoger is en een spits is normaal gesproken duurder dan een middenvelder.
We zullen zien. Ik gok op 26,5 miljoen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma dec 01, 2008 10:27 pm

Speelt die toch nog CL in z'n carriere

Vossie
Berichten: 314
Lid geworden op: za dec 02, 2006 4:20 pm

Bericht door Vossie » ma dec 01, 2008 10:28 pm

joey schreef:Wie weet, inderdaad. Alleen had Sneijder nog een contract van twee jaar. Een wezenlijk andere situatie.

Ach, misschien komt er nog een klein bedrag bij. Maar KJH is weg, ga daar maar vanuit.
Een wezenlijk andere situatie, namelijk een nieuw bestuur en een nieuwe technische staf. Het is nu trouwens midden het seizoen, dat kost ook wat.
Dat hij vertrekt als Real het gewenste bedrag betaalt staat als een paal boven water.
Niet getreurd, ALS je het goed doet (zoals bij elke uitgaande transfer) kan je er prima op vooruit gaan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 01, 2008 10:29 pm

Erop vooruit gaan? Dat roept iedereen nu wel, maar dat moet ik nog zien. Ik denk dat het een gevoelig verlies is.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma dec 01, 2008 10:30 pm

Ik vind dat Ajax-spelers pas weg mogen als ze minimaal één keer kampioen zijn geworden bij ons. Zullen we dat voortaan als extra clausule toevoegen?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma dec 01, 2008 10:31 pm

Vossie schreef:
joey schreef:Wie weet, inderdaad. Alleen had Sneijder nog een contract van twee jaar. Een wezenlijk andere situatie.

Ach, misschien komt er nog een klein bedrag bij. Maar KJH is weg, ga daar maar vanuit.
Een wezenlijk andere situatie, namelijk een nieuw bestuur en een nieuwe technische staf. Het is nu trouwens midden het seizoen, dat kost ook wat.
Dat hij vertrekt als Real het gewenste bedrag betaalt staat als een paal boven water.
Niet getreurd, ALS je het goed doet (zoals bij elke uitgaande transfer) kan je er prima op vooruit gaan.
We hebben in 2 jaar voor pakweg 60 miljoen verkocht maar nog steeds geen goeie verdedigers , dat is toch eigenlijk triest

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » ma dec 01, 2008 10:32 pm

LouisXIV & co schreef:Ik vind dat Ajax-spelers pas weg mogen als ze minimaal één keer kampioen zijn geworden bij ons. Zullen we dat voortaan als extra clausule toevoegen?
Pffff... Dan moeten ze wel erg lang bij Ajax blijven... :666.gif:

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » ma dec 01, 2008 10:32 pm

Het is inderdaad maar afwachten of je er op vooruit gaat.
Die Deense spits, tja... Is dat wat? En waarom toch die hype rond Arnautovic? Kan iemand mij dat uitleggen.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma dec 01, 2008 10:35 pm

joey schreef:Erop vooruit gaan? Dat roept iedereen nu wel, maar dat moet ik nog zien. Ik denk dat het een gevoelig verlies is.
Ik ben geen fan van Huntelaar, maar hem midden in het seizoen verkopen vind ik nou ook niet echt handig.... Wellicht gaat dat doorwerken in de koppies van de andere spelers?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma dec 01, 2008 10:35 pm

MVH schreef:Het is inderdaad maar afwachten of je er op vooruit gaat.
Die Deense spits, tja... Is dat wat? En waarom toch die hype rond Arnautovic? Kan iemand mij dat uitleggen.
Vind ik ook geen Ajax spits Arnautovic

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 01, 2008 10:37 pm

Ik heb nog nooit ergens gelezen dat Ajax belangstelling heeft voor Arnautovic, dus ik weet niet waaromk iedereen zich zo druk over hem maakt.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 01, 2008 10:37 pm

Zuidema schreef:Huntelaar heeft toch een contract van nog anderhalf jaar? En liep Sneijders contract niet over een jaar af? Anderhalf jaar tegen 1 jaar, Huntelaar tegen Sneijder, 20 miljoen tegen 27 miljoen. Vind het niet echt in verhouding met elkaar. Zeker niet voor een club die zit te springen om een vervanger voor RVN. Daar had je mee kunnen spelen. Maar goed, hoe reeel is die 20 miljoen?
Sneijder had nog twee jaar contract.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » ma dec 01, 2008 10:37 pm

Toppie schreef:
MVH schreef:Het is inderdaad maar afwachten of je er op vooruit gaat.
Die Deense spits, tja... Is dat wat? En waarom toch die hype rond Arnautovic? Kan iemand mij dat uitleggen.
Vind ik ook geen Ajax spits Arnautovic
Ik heb hem niet vaak zien voetballen, moet ik toegeven.
Ik wil eerst Cvita wel eens in de spits zien.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma dec 01, 2008 10:38 pm

Voetske schreef:KJH naar een topclub, mar da kon toch nie ?.
Inderdaad. Aristidis en ZSoG zullen zo wel met berichten komen dat er totaal geen interesse voor Huntelaar is.
joey schreef:Erop vooruit gaan? Dat roept iedereen nu wel, maar dat moet ik nog zien. Ik denk dat het een gevoelig verlies is.
Dat denk ik ook. Er was de afgelopen wedstrijden al te zien dat Ajax Huntelaar in de spits mist.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma dec 01, 2008 10:38 pm

Coronel doet ook net of die gek is :faga1.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma dec 01, 2008 10:39 pm

stomme zet van hunt. kiest-ie voor een club die onder druk staat en boordevol nederlanders zit. lekkere omgeving om fit te raken...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma dec 01, 2008 10:40 pm

Volgens Sportweek is de prijs tussen de 23 en 24 miljoen nu.

Gesloten