Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » vr aug 15, 2008 2:55 pm

Benji schreef:Totaal onrealistisch, maar ik zal even ergens beginnen:

Denk jij dat er 'top'spelers zijn die blij zijn hoogstens 1 in de 2 wedstrijden te spelen(aannemende dat opstelling '1' en '2' in gelijke mate gebruikt worden)? Ik denk dat je dan een enorme exodus krijgt van bepalende spelers en dat er weinig spelers behoefte hebben om hier te komen spelen.
Natuurlijk zullen die spelers niet happy zijn dat ze niet spelen, maar als ze erachter komen dat ze hierdoor beter excelleren dan hebben ze begrip. Ajax wordt dan weer een topclub die internationaal potten kan breken, zouden ze geweldig vinden om er deel van uit te maken. Bovendien is constant spelen niet per definitie het beste voor de ontwikkeling. Een jonge speler moet ook wijzer ervan worden: stilstaan bij het feit dat je dingen moet verbeteren en een directe concurrent hebben.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr aug 15, 2008 4:24 pm

Wat is er precies mis met:

-------------------Stekel------------------
-----------Oleguer--------vd Wiel---------
-Silva---------------------------Vertonghen-
------------Gabri----------Lindgren-------
---------------------Aissati--------------------
------------------------------------------------
----Suarez-----------------------Sulejmani-
----------------Huntelaar-------------------

Al zie ik het liefst natuurlijk nog een extra verdediger.
Natuurlijk zullen die spelers niet happy zijn dat ze niet spelen, maar als ze erachter komen dat ze hierdoor beter excelleren dan hebben ze begrip.
Dat heb ik nog nooit bij een speler gezien. Spelers willen voornamelijk zelf spelen. Bovendien: hoe wil je automatismes krijgen als je om de wedstrijd van opstelling wisselt?
Ajax wordt dan weer een topclub die internationaal potten kan breken, zouden ze geweldig vinden om er deel van uit te maken.
Met Luque en Perez?
Bovendien is constant spelen niet per definitie het beste voor de ontwikkeling.
Hoe wordt een Suarez, Sulejmani, Aissati of Huntelaar dan beter van op de bank zitten?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 15, 2008 4:28 pm

Vraag maar aan Vergoossen, Jesse. Op de bank is Aissati afgelopen seizoen ook een stuk sterker geworden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr aug 15, 2008 4:31 pm

Vedette-10 is Vergoossen? :baaa.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 15, 2008 4:40 pm

Ik denk (lees: weet) dat Vedette-10 iemand anders is, maar kennelijk deelt hij enkele van zijn wijsheden wel met Vergoossen. Ik kan in ieder geval wel zeggen: Vedette-10 is een echte smaakmaker.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » vr aug 15, 2008 4:42 pm

Bertje schreef:Ik denk (lees: weet) dat Vedette-10 iemand anders is, maar kennelijk deelt hij enkele van zijn wijsheden wel met Vergoossen. Ik kan in ieder geval wel zeggen: Vedette-10 is een echte smaakmaker.
Er zijn geen 2 personen op deze aardkloot te vinden met dit soort denkbeelden inderdaad :drecul.gif:

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr aug 15, 2008 4:43 pm

Die theoriën van vedette komen mij ook bekend voor...

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr aug 15, 2008 4:51 pm

Wanneer beginnen de middelbare scholen in NL weer. Dan heeft onze vedette weer iets anders om z´n energie in te steken...

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » vr aug 15, 2008 4:54 pm

Jesse schreef:Wat is er precies mis met:

-------------------Stekel------------------
-----------Oleguer--------vd Wiel---------
-Silva---------------------------Vertonghen-
------------Gabri----------Lindgren-------
---------------------Aissati--------------------
------------------------------------------------
----Suarez-----------------------Sulejmani-
----------------Huntelaar-------------------

Al zie ik het liefst natuurlijk nog een extra verdediger.
De veldbezetting: geen echte vleugel(be)spelers in de basis. Silva is een inschuivende back, niet iemand die vleugelt. Vertonghen idem, al vind ik hem meer een speler die in het hart van de defensie hoort. Lindgren is geen speler die als linksback uit de voeten kan, dus de linker vleugelverdediger kan zijn plek niet gerust verlaten en de flank bespelen. Huntelaar is niet een handige meevoetballer, dus het heeft weinig zin om hem in de buurt te zetten van Sulejmani en Suarez. Bovendien is er te weinig gerichte aanvoer naar Huntelaar in deze samenstelling.
Jesse schreef:
Vedette- 10 schreef:Natuurlijk zullen die spelers niet happy zijn dat ze niet spelen, maar als ze erachter komen dat ze hierdoor beter excelleren dan hebben ze begrip.
Dat heb ik nog nooit bij een speler gezien. Spelers willen voornamelijk zelf spelen. Bovendien: hoe wil je automatismes krijgen als je om de wedstrijd van opstelling wisselt?
Als een speler inziet dat de trainer geen beunhaas is dan wijze beslissingen neemt dan weten ze dat de trainer ze niet voor de lol niet opstelt. Als ze dan beter functioneren als ze wel spelen dan hebben ze zelf baat bij de visie van de trainer, dus dan willen ze graag bij hem voor de club spelen. En de samenstelling blijft hetzelfde, dus je kan juist zo automatismen erin slijpen. Bovendien zijn de spelers geschikter voor de rollen, dus krijg je zo betere invulling van de rollen.
Jesse schreef:
Vedette- 10 schreef:Ajax wordt dan weer een topclub die internationaal potten kan breken, zouden ze geweldig vinden om er deel van uit te maken.
Met Luque en Perez?
Ja, die hebben het niveau in zich.
Jesse schreef:
Vedette- 10 schreef:Bovendien is constant spelen niet per definitie het beste voor de ontwikkeling.
Hoe wordt een Suarez, Sulejmani, Aissati of Huntelaar dan beter van op de bank zitten?
Ze krijgen de rol die hen past, dus ze kunnen als ze erover nadenken heel goed realiseren wat moet verbeteren om een wereldspeler te worden. En als ze niet spelen dan denken ze als het goed is na over hoe ze toch ongelofelijk waardevol kunnen worden. En iedereen krijgt steeds hun speeltijd, dus dan kunnen ze steeds zich afmeten.

Ik ben zelf recent zwaar geblesseerd geweest en als je niet speelt dan denk je meer. Ik ben er veel wijzer door geworden, wijzer dan als ik gewoon door kon voetballen. Dan was ik technisch waarschijnlijk iets handiger, maar dan besefte ik me niet hoe ik me moest manifesteren om goed te spelen. Toen deed ik gewoon wat in me opkwam, niet goed doordacht. En ik ben ervan overtuigd dat er op ditzelfde vlak veel te winnen valt bij de spelers.

P.S. Ik ben niet Vergoossen, ik ben een Ajacied. En wees niet ongerust: ik blijf het hele jaar door actief als het aan mij ligt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 15, 2008 5:05 pm

Benji schreef:
Bertje schreef:Ik denk (lees: weet) dat Vedette-10 iemand anders is, maar kennelijk deelt hij enkele van zijn wijsheden wel met Vergoossen. Ik kan in ieder geval wel zeggen: Vedette-10 is een echte smaakmaker.
Er zijn geen 2 personen op deze aardkloot te vinden met dit soort denkbeelden inderdaad :drecul.gif:
Wie is dit dan? Ruud Gullit?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr aug 15, 2008 5:06 pm

Vedette-10 schreef: P.S. Ik ben niet Vergoossen, ik ben een Ajacied. En wees niet ongerust: ik blijf het hele jaar door actief als het aan mij ligt.
Dringende oproep aan het mod-team!! :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » vr aug 15, 2008 5:07 pm

En handig gebruikmakend van de Slogan van Ajax:

Ik ben niet Vergoossen, ik bén Ajacied!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » vr aug 15, 2008 5:09 pm

:biggrin.gif:

Die humor kan ik wel waarderen. En ik ga me gedragen, don't worry! Het moet wel leuk blijven, dat heb ik geleerd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr aug 15, 2008 5:19 pm

Juist mooi iemand met andere opvattingen. Geeft weer wat extra stof om over te praten.

Als je HtC nu nog een topper vindt, dan moet je echt een keertje praten met wimpey.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr aug 15, 2008 5:21 pm

Peter schreef:Als je HtC nu nog een topper vindt, dan moet je echt een keertje praten met wimpey.
Tuurlijk:
Vedette-10 schreef:En HtC heeft wel aardig verstand van voetbal, hij is wijzer dan Marco.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 15, 2008 5:25 pm

Vedette-10 maakt een bemoedigende start, laten we hopen dat hij het volhoudt. :headbang.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » vr aug 15, 2008 9:32 pm

Vedette-10 is....heb ik iets gemist?

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma aug 25, 2008 7:34 am

Advocaat: Perez staat zwak

Mike Verweij

De advocaat zorgde er in oktober 1995 voor dat de eveneens naar het tweede teruggezette Rob Witschge en Regi Blinker bij Feyenoord weer mochten meetrainen met de hoofdmacht, maar ziet weinig overeenkomsten. ,,De zaak is onvergelijkbaar”, aldus Knijff. ,,Perez staat zwak. Op basis van de feiten die ik ken, wordt het voor hem een ongelooflijk moeilijke zaak.”

Volgens Knijff is er sinds 1995 nogal wat veranderd. ,,Witschge en Blinker hadden letterlijk in hun contract staan dat zij deel uitmaakten van de A-selectie. De arbitragecommissie stelde terecht dat het ‘recht op arbeid’ met zich meebracht dat zij dan ook met het A-elftal mochten trainen. Door die uitspraak hebben veel clubs hun contracten aangepast en naar ik heb begrepen, staat bij Ajax standaard in alle verbintenissen dat spelers ook kunnen worden teruggezet naar Jong Ajax. Als Perez het daar niet mee eens was, had hij die passage moeten laten verwijderen voordat hij tekende.”

Perez zal volgens de raadsman dus geen beroep kunnen doen op het recht op arbeid. ,,In dit geval gaat het om ‘goed werkgeverschap’. De vraag is of Ajax in alle redelijkheid gebruik mag maken van die contractuele regel.” Knijff is geneigd met ‘ja’ te antwoorden. ,,Zeker als de coach – in dit geval Marco van Basten – redelijke argumenten heeft om Perez terug te zetten. De trainer zegt waarschijnlijk dat de speler niet goed genoeg is. De commissie zal vervolgens niet bepalen of dat echt zo is.”
De T.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 25, 2008 7:58 am

Duidelijk verhaal, wat maar weer eens duidelijk maakt dat je beter kunt afwachten tot je de details van de zaak kent, voor je er een oordeel over geeft, zoals die jurist van voetbalzone.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma aug 25, 2008 8:17 am

Volgens mij heb ik dit een paar weken terug al gemeld
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 25, 2008 8:50 am

Die Knijf moet niet zo hard toeteren als hij het niet zeker weet.
Door die uitspraak hebben veel clubs hun contracten aangepast en naar ik heb begrepen, staat bij Ajax standaard in alle verbintenissen dat spelers ook kunnen worden teruggezet naar Jong Ajax.
En al wint Ajax die zaak, de vlag hoeft niet uit. De impasse bestaat nog steeds.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 25, 2008 9:04 am

Ik ging er eigenlijk van uit dat Knijf de advocaat van Perez was, en dat hij daarom van de hoed en de rand wist. Iets te snel gelezen. :blush.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma aug 25, 2008 9:12 am

LucaS op 13 augustus schreef:Overigens, je bent nog niet naar de supermarkt geweest?
In de VI deze week staat dat in het contract van Perez specifiek opgenomen is dat hij recht heeft op training bij het eerste óf het tweede elftal
Ik weet niet wie de bron is, maar dit was dus al eerder bekend
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 25, 2008 9:00 pm

Sportweek schreef:Perez verliest arbitragezaak

maandag 25 augustus, door Ghazii, Tegelen, 21:54u, Sportweek.nl
De arbitragezaak die Kenneth Perez tegen Ajax heeft aangespannen is maandagavond afgewezen door de commissie. De Deen wilde zijn plek in de A-selectie terugkrijgen, omdat hij trainer Marco van Basten te verstaan had gekregen dat hij voortaan met de beloften moet meetrainen. Perez was daar zeer ontstemd over, net als zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink die Ajax ‘respectloos gedrag’ verweet.

Volgens de voorzitter van de commissie is Ajax ‘binnen de grenzen van het betamelijke gebleven.’ In het contract van Perez staat dat Ajax hem naar het tweede elftal kan terugzetten, omdat het ook betaald voetbal is. De door Perez aangevoerde menselijk aspecten hadden geen invloed op de commissie.
En nu verkopen die hap! Staat ook op teletekst (807)
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op ma aug 25, 2008 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma aug 25, 2008 9:00 pm

Niks verkopen!

Plaats reactie