Darko Bodul

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » do aug 14, 2008 11:35 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 2:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » ma aug 18, 2008 11:23 am

Hoor je nou ook al stemmen? :drecul.gif:

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma aug 18, 2008 12:01 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma aug 18, 2008 12:03 pm

Ik ook en ik heb die hoopvolle uitspraken ook gehoord.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 20, 2008 5:06 pm

Bodul traint morgen mee met het eerste.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo aug 20, 2008 5:56 pm

Thomas schreef:Bodul traint morgen mee met het eerste.
Alleen hij of zoals gebruikelijk altijd geheel jong Ajax op de donderdag?

MvB
Berichten: 255
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 11:08 am

Bericht door MvB » do aug 21, 2008 12:01 pm

Dat laatste dus. Er deden 6 spelers van jong ajax mee.

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67157[/url]

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 21, 2008 12:03 pm

Zes spelers is heel Jong Ajax?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 21, 2008 12:07 pm

Natuurlijk, de rest zijn verbannen eerste elftalspelers! :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 21, 2008 12:08 pm

LucaS schreef:Natuurlijk, de rest zijn verbannen eerste elftalspelers! :1evil.gif:
:drecul.gif:

Anders hadden we Perez, Luque weer terug bij het 1ste elftal!

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » wo dec 17, 2008 7:38 pm

Nadat Darko Bodul afgelopen zomer transfervrij naar Ajax kon, omdat Heerenveen een optie in zijn contract was vergeten te lichten, tekende Bodul een contract voor een seizoen met een optie voor Ajax voor nog eens twee seizoenen. De spits doet het goed bij Ajax en de Amsterdammers zullen die optie dan ook zeer waarschijnlijk gaan lichten. Blind: "We zijn zeer tevreden over de ontwikkeling van Darko. Hij is een echte Ajax-voetballer. Een goed aanspeelpunt met een verfijnde techniek. Darko kan de bal met gevoel heel achteloos voor een medespeler klaarleggen. Hij is zonder meer een jongen met perspectief."
Stond op Ajax Netwerk.

Heb hem helaas zelf nog niet kunnen bewonderen, maar wat vinden de mensen ervan die hem wel aan het werk gezien hebben?

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo dec 17, 2008 8:15 pm

Nou, je kunt wel een soort indruk krijgen van hem via de samenvattingen van Jong Ajax op ajaxtv. Daarin heb ik kunnen zien dat het een goed aanspeelbare spits is die beschikt over een goede techniek en een neusje voor de goal heeft (scoorde in de afgelopen twee wedstrijden van Jong Ajax geloof ik allebei de wedstrijden twee keer). Maar allerbelangrijkste nog; Die jongen kan goed combineren (brengt in een fractie van een seconde in een één-twee ook medespelers in scoringspositie), passen en ziet het spelletje goed. Direct verlengen als ik het op basis van dit doe.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo dec 17, 2008 11:00 pm

Ze zijn vergeten de optie te lichten? Dan hebben ze dus echt liggen slapen bij Heerenveen.

In die filmpjes maakt hij inderdaad een goede indruk, Daniel.

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » wo dec 17, 2008 11:05 pm

Heb hem 2 hele wedstrijden live aan het werk gezien en lijkt me een zeer talentvolle spits. Na de bekerwedstrijd Jong Ajax - Jong feyenoord vergeleek ik hem (qua type spits) met Zlatan, erg sterk en zeer technisch. Hopelijk komt hij binnenkort een keer bij de wedstrijdselectie van 1.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo dec 17, 2008 11:20 pm

Het is een beetje jammer dat hij volgens de berichtgeving een nogal domme rode kaart heeft gepakt bij Jong Ajax. Dat zal hem een schorsing van een paar wedstrijden opleveren.

En dat is zonde want als hij het goed doet zou ik 'm wel eens bij de selectie willen zien.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do dec 18, 2008 1:27 am

Pierre schreef:Heb hem 2 hele wedstrijden live aan het werk gezien en lijkt me een zeer talentvolle spits. Na de bekerwedstrijd Jong Ajax - Jong feyenoord vergeleek ik hem (qua type spits) met Zlatan, erg sterk en zeer technisch. Hopelijk komt hij binnenkort een keer bij de wedstrijdselectie van 1.
Alleen niet echt de snelste!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do dec 18, 2008 1:28 am

Niet bepaald, nee. Zit sowieso weinig diepgang in z'n spel.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do dec 18, 2008 11:58 am

Maar als hij een goed aanspeelpunt is dan heeft hij wellicht meerwaarde in combinatie met Sulejmani en Suarez. Zelf heeft hij dan misschien geen diepgang maar met die twee om hem heen is dat niet direct een probleem lijkt mij.

Niet om hem nu meteen maar tot spits van het 1e te bombarderen hoor. Maar misschien kan hij eens bij de selectie worden gehaald om dit uit te proberen als invaller of zo.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr feb 06, 2009 7:54 pm

Darko Bodul wacht geduldig op zijn debuut
Written by Marc daemen
Wednesday, 04 February 2009
Na een lange periode van niet voetballen is Darko Bodul weer helemaal klaar om in de tweede seizoenshelft te vlammen. Door de winterstop en een schorsing speelde de spits van Jong Ajax ruim zes weken niet. Sinds afgelopen maandag mag hij zijn talent weer bij Jong Ajax laten zien en dat met de aanvoerdersband om zijn arm. “Dat had ik echt niet verwacht”, vertelt een gelukkige Bodul tegen highlow.nl, die geduldig wacht op zijn debuut bij het eerste.
Een kleine twee maanden geleden kreeg Darko Bodul in de wedstrijd tegen Jong FC Utrecht een onterechte rode kaart. Ondanks dat de televisiebeelden uitwezen dat er weinig aan de hand was kreeg de aanvaller een schorsing van twee wedstrijden opgelegd. Hierdoor miste Bodul onder andere de topper tegen Jong Feyenoord afgelopen week. “We zijn wel in beroep gegaan tegen die rode kaart. Uiteindelijk kreeg ik toch twee wedstrijden schorsing. Het is ontzettend vervelend dat je dan een paar wedstrijden moet missen. Bovendien was het frustrerend om je ploeg dan te zien verliezen van Jong Feyenoord. Het enige wat je dan kan doen is wachten totdat je weer speelgerechtigd bent”, aldus Bodul die bij zijn rentree liet zien dat het met de scherpte wel goed zit. “Tegen Jong Willem II was ik getergd en maak ik twee mooie doelpunten. De vorm is er en ik blijf mijn best doen om die vast te houden.”

Darko Bodul werd afgelopen maandag beloond voor het goede spel wat hij het hele seizoen al laat zien. Captain Danilo moest geblesseerd het veld verlaten en droeg zijn band over aan Bodul. Het was een verrassing voor de jonge spits dat hij de nieuwe leider zou worden. “Het voelde heel erg lekker. Ik had het totaal niet verwacht, maar aanvoerder zijn bij Ajax is heel mooi. Ik kreeg als taak mee om het team op sleeptouw te nemen en dat lukte goed. Bij Heerenveen heb ik trouwens in de A1 en bij de beloftes ook de aanvoerdersband gedragen. Dus helemaal nieuw is het niet.” Na een prima goal in de eerste helft besliste Bodul tegen Jong Willem II de wedstrijd in de tweede helft door opnieuw te scoren.

Door zijn twee doelpunten staat Darko Bodul nu bovenaan in het topscorerklassement. Hij heeft zijn ex-ploeggenoot John Goossens ingehaald en weet dat hij de naar NEC vertrokken Heemstedeling nu definitief achter zich laat. “Ik ben John nu gepasseerd op de topscorerslijst en hij kan mij niet meer inhalen”, grapt de spits, die blijft wachten op zijn kansen in het eerste elftal van Ajax. “Ik blijf doorgaan met doelpunten scoren en hoop een kans te krijgen bij het eerste. Maar ik heb geduld.” Met doelpuntenmachine Darko in haar gelederen heeft Jong Ajax een grote kans om sinds jaren weer eens de landstitel voor beloften te veroveren. Bodul heeft er het volste vertrouwen in. “Als we zo blijven doorgaan en iedere wedstrijd met de volle 100% inzet spelen, dan zit de kans er wel in dat we kampioen worden”. Met het aantrekken van Bodul heeft de scouting van Ajax prima zaken gedaan. De jonge spits heeft alles in zich om uit te groeien tot publiekstrekker. Hij lijkt klaar voor het eerste elftal en wellicht leeft zijn beste vriend Miralem Sulejmani op als hij samen met zijn maatje in de voorhoede staat. Want dat is de droom van beide spelers. Een koppel vormen in de aanvalslinie van Ajax. Alleen de vraag blijft wanneer.

Marc Daemen
Highlow

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo feb 08, 2009 8:10 pm

Pal Fischer. Maar dan nog minder en nog langzamer.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 8:12 pm

Zou hem wel opstellen zondag als Cvita niet fit is.

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » zo feb 08, 2009 8:49 pm

wimpey schreef:Pal Fischer. Maar dan nog minder en nog langzamer.
Moeten we hem afrekenen op een invalbeurt in de slechtse wedstrijd van Ajax sinds tijden? Hij oogt wel wat traag, dat ben ik met je eens.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo feb 08, 2009 11:12 pm

Ik had 'm vandaag lekker op de bank laten zitten. Zo'n jongen moet nu, zonder fatsoenlijke voorbereidingstijd met de selectie, debuteren in een wedstrijd waarin Ajax dramatisch speelt. Da's niet echt een eerlijke kans natuurlijk.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma feb 09, 2009 9:43 am

Idd anders wordt het net een gevalletje Hosé! Een speler met veel talent, die zijn verwachtingen niet kon waarmaken in een dramatisch slecht draaiend elftal wat onder druk lag. Vervolgens wordt er teveel van deze jongen verwacht wat ze nog lang niet konden waarmaken.

Hosé had dan ook een slechte mentaliteit, maar dit was wel degelijk de basis van zijn falen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma feb 09, 2009 10:54 am

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di jan 05, 2010 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie