Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma mei 19, 2008 9:30 am

Dat ligt ook aan hoe je kiest te spelen. Zoek je een Geels of een Petterson? Met beiden kun je goed voetballen
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 19, 2008 9:34 am

Ik weet eigenlijk niet of een Nederlandse ploeg goed kan voetballen met een type Geels. We hebben minder individuele klasse dan elders, dus moeten we het hebben van goed samenspel. Dat is trouwens altijd de filosofie geweest achter de Hollandse school.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mei 19, 2008 10:47 am

En dat zag je dus wel in de laatste minuut tegen Twente, waar nu eens niet gekozen werd voor de lange bal, het gedribbel van Suarez, maar voor de combinatie.En daar kwam eigenlijk de enige echte kans van AJAX uit.

Opgezet door Gabri, KjH in een keer door op Suarez, jammer dat de bal van Suarez op Lindgren veel te diep was ...

Dus blijf ik me afvragen wat het tactisch plaatje van Koster was in deze wedstrijd .. en eigenlijk niet alleen in deze wedstrijd ..

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma mei 19, 2008 10:52 am

Tactisch plaatje? Hou toch op.

Zelfs onder Blind voetbalde Ajax beter, i.i.g. in de play-offs.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma mei 19, 2008 11:34 am

'Ajax biedt Huntelaar salaris van vier miljoen euro'
Volgens De Telegraaf heeft Ajax Klaas Jan Huntelaar voor verlenging van zijn contract 'naar verluidt' een verbetering van zijn salaris tot maar liefst vier miljoen euro aangeboden. Of dat samen met de komst van voormalig spitsen als Van Basten en Bergkamp Huntelaar het mislopen van de Champions League kan doen vergeten blijft echter de vraag. „Dit is niet het moment om over mijn toekomst te praten” aldus Huntelaar in De
Telegraaf

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma mei 19, 2008 11:42 am

Had Lindgren in die laatste minuut maar de 1-0 binnengetikt, dan was dit nu ook wat makkelijker geweest.

Ik moet het nog zien, vrees het ergste.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mei 19, 2008 12:03 pm

Huntelaar verovert Bronzen Schoen

Klaas-Jan Huntelaar is als derde geëindigd in het klassement om de Gouden Schoen, de officieuze Europese topscorerslijst. Op het podium wordt de aanvalsleider van Ajax vergezeld door Cristiano Ronaldo (Manchester United), winnaar van Gouden Schoen, en Daniel Güiza (Real Mallorca), winnaar van de Zilveren Schoen. De derde plaats van de Dremptenaar stond min of meer al vast. Luis Fabiano moest de laatste competitieronde in de Primera División door een schorsing aan zich voorbij laten gaan, terwijl de competitie in Engeland sinds vorige week ten einde is. Luca Toni scoorde drie doelpunten tegen Hertha BSC, maar kwam uiteindelijk één treffer tekort.

Güiza onderstreepte zijn uitstekende seizoen door op de laatste speeldag tegen Real Zaragoza zijn 27ste treffer van het seizoen voor zijn rekening te nemen en als topscorer in Spanje te eindigen. Ondanks zijn sublieme prestatie kwam de spits tekort om Cristiano Ronaldo van de eerste plaats te verdrijven.

Eindstand Gouden Schoen:

1. Cristiano Ronaldo (Manchester United) – 31 goals, 62 punten
2. Dani Güiza (Real Mallorca) – 27 goals, 54 punten
3. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) – 33 goals, 49,5 punten
4. Luca Toni (Bayern München) – 24 goals, 48 punten
5. Luis Fabiano (Sevilla) – 24 goals, 48 punten
6. Emmanuel Adebayor (Arsenal) – 24 goals, 48 punten
7. Fernando Torres (Liverpool) – 24 goals, 48 punten
www.voetbalzone.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma mei 19, 2008 12:34 pm

4 Miljoen???? Dan liever Sulejmani en nog een verdediger betalen van dat geld...
Pompiedom

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma mei 19, 2008 1:11 pm

Maurice schreef:4 Miljoen???? Dan liever Sulejmani en nog een verdediger betalen van dat geld...
Ja, doe er voor die 4 miljoen ook maar Pirlo erbij. :drecul.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mei 19, 2008 1:43 pm

Dan liever Sneijder...die is beter!

Ik zou Huntelaar alleen behouden als je nog een paar goede spelers erbij kunt halen. Een verdediging waarmee, zeker in de Eredivisie, 1 op 1 gespeeld kan worden en een middenveld wat de tegenstander vast kan zetten.

Zo niet dan zou ik Klaas verkopen en er een spits bij kopen met wat meer meevoetbalkwaliteiten.
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma mei 19, 2008 6:43 pm

Die € 4.000.000! Per jaar? Ik geloof er niets van, ik kan me niet voorstellen dat Ajax dat geld biedt/heeft, want wat moet je dan andere spelers gaan betalen?

Ik meen me te herinneren dat nu € 1.100.000 het salarisplafond is, dat gaat niet verviervoudigd worden.

Hij beslist na het EK, stond vandaag ergens te lezen, leuk, maar zou hij dan wel naar een topclub kunnen? Ik denk dat MvB op het EK met Van Nistelrooij zal beginnen, ik verwacht niet veel speeltijd voor KJH. Blijkbaar heeft nu geen topclub zich gemeld.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Yorlik the Barbarian
Berichten: 127
Lid geworden op: vr feb 03, 2006 4:48 pm

Bericht door Yorlik the Barbarian » ma mei 19, 2008 6:47 pm

Reken der maar op dat Huntelaar volgend seizoen voor Barcelona speelt. Vandaar dat ze die Argentijn aantrokken.
Quod volimus credimus libenter.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma mei 19, 2008 7:01 pm

Yorlik the Barbarian schreef:Reken der maar op dat Huntelaar volgend seizoen voor Barcelona speelt. Vandaar dat ze die Argentijn aantrokken.
Ajax heeft dit seizoen geluk gehad dat er weinig blessures in de voorhoede waren, ik denk dat die Argentijn wel als opvolger komt, maar of dat direct is???

Barcelona! Seizoen is afgelopen, waarom is het nog niet bekend gemaakt? Met Messi, Krickxkckx, die jonge Mexicaan en Eto is er flinke concurrentie en dan ga ik ervanuit dat Ronaldinho en Henry vertrekken en Barcelona alleen KJH aantrekt voor de spitspositie? Ik vrees dat Barceloan twee vervangers zal halen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 20, 2008 2:46 am

Yorlik the Barbarian schreef:Reken der maar op dat Huntelaar volgend seizoen voor Barcelona speelt. Vandaar dat ze die Argentijn aantrokken.
Onzin. Cvitanich is een speler die Ajax hoe dan ook wilde halen. Of Huntelaar nu weg zou gaan of niet.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di mei 20, 2008 7:55 am

€ 1.100.000 het Salaris plafond , zou toch maar eens bellen met onze geldbankzitters Kuffour en Luque. Das een hele warme bank :00000633:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr mei 23, 2008 8:33 am

Huntelaar alleen weg voor échte top
Door MAARTEN WIJFFELS

NOORDWIJK - Dat Ajax komend seizoen weer geen Champions League speelt, is voor Klaas Jan Huntelaar geen reden om aan te sturen op een vertrek deze zomer. ,,Ik zie er ook een uitdaging in om volgend seizoen te proberen met Ajax de UEFA Cup te winnen,’’ zegt Huntelaar.

,,Zoals er voor mij sowieso nog het nodige te winnen valt in Amsterdam. Ik ben bijvoorbeeld nog geen kampioen van Nederland geworden. En die ambitie heb ik wel.’’

Op weg naar het EK met het Nederlands elftal krijgt Huntelaar dagelijks vragen over hoe dichtbij een vertrek naar het buitenland is. ,,Geruchten in de media zijn er volop,’’ leest ook de spits.

,,Maar er speelt dus echt he-le-maal niets momenteel. Ook komend seizoen speel ik bij Ajax. Dat wordt alleen anders als er een club komt uit de Europese top die mij echt het gevoel geeft dat ze me willen hebben. Een club ook waar mijn kwaliteiten volledig worden benut. In dat geval hoop ik dat Ajax mee wil werken aan een transfer, ondanks het feit dat ik hier nog een contract voor twee jaar heb. Maar je praat dan over hooguit tien, twaalf topclubs waarvan iedereen de namen kan invullen. Voor een club onder die absolute top ga ik Ajax niet inruilen. De leiding weet dat. Ook Van Basten heb ik dat verteld.’’

Het EK ziet Huntelaar als een podium ‘om je internationaal goed te kunnen laten zien.’ ,,Daar is het dit seizoen nog niet van gekomen door de vroege Europese uitschakeling met Ajax. Ik kijk uiteraard uit naar het EK. Ben erop gebrand om daar goed te presteren. Maar dat is iets anders dan dat je vooraf al redeneert: het EK moet mijn springplank worden naar het buitenland.’’

Klaas Jan Huntelaar kent de verhalen van collega-internationals dat het niveau in buitenlandse competities zoveel beter is dan in de eredivisie. En dat hij daarom eigenlijk snel weg moet uit Nederland.

Maar ook daar wordt de spits uit de Achterhoek niet onrustig van. ,,Dat komt omdat ik ook regelmatig met Jaap Stam over dat thema heb gepraat,’’ verduidelijkt Huntelaar.

,, Jaap zei altijd: er zit verschil tussen eredivisie en buitenland, maar het is zeker niet zo groot als wel wordt beweerd. Waar het volgens mij veel meer om gaat is dat je als speler zelf je grenzen verlegt en nieuwe doelstellingen neerlegt die je wilt halen. En dat kan volgend seizoen ook nog prima bij Ajax.’’
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr mei 23, 2008 9:16 am

Ga nou maar gewoon.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr mei 23, 2008 9:43 am

Blijf nou maar gewoon.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » vr mei 23, 2008 10:11 am

Ik wil ook liever dat hij blijft. Prima instelling ook, niet gek laten maken door geld en B-clubs. Gewoon bij Ajax prijzen willen pakken.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 23, 2008 10:17 am

Moeilijk. Als je echt veel voor hem kunt krijgen, dan kun je met dat geld natuurlijk een hoop goed werk doen. Aan de andere kant kun je dan ook weer heel veel geld door de plee spoelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 10:34 am

Mee eens. Verkopen alleen als je daarvoor goede spelers haalt. Dembele bijvoorbeeld. Zou nu echt niet heel veel kosten
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr mei 23, 2008 10:41 am

Bertje schreef:Moeilijk. Als je echt veel voor hem kunt krijgen, dan kun je met dat geld natuurlijk een hoop goed werk doen. Aan de andere kant kun je dan ook weer heel veel geld door de plee spoelen.
Hoezo?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 11:03 am

Hoezo?

Wat dacht je van spelers als Luque, Urzaiz, Colin, Rommedahl enzo aantrekken?

30 miljoen is zo op hoor
IK GELOOF!!!!!!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr mei 23, 2008 11:20 am

Ik zal er niet om treuren als hij vertrekt, scoort alleen vooral tegen de kleintjes, is niet te zien in de top wedstrijden en te langzaam en te beperkt om als echte goede Ajax spits in het Ajax teamverband te fungeren met hoogtempo voetbal..

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 23, 2008 11:28 am

Ach, Klaas heeft unieke eigenschappen. Het is triest dat Ajax geen kansen creert met de overige 9 veldspelers. Ik zou me daar maar eerst druk om maken en dan druk maken om Klaas
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten