De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
- Martin Eden
Dus zo absoluut zeker weet je het niet?
Ik weet het niet, geen idee. Maar Piet Keizer heeft wel een paar dingetjes mee. Hij is een echte Ajacied, loyaal aan de club en heeft een hoop voetbalverstand. Hij is afgeserveerd omdat hij als enige tegen MVG durfde in te gaan. In het rapport lees ik de mening van Keizer over het aankoopbeleid van de afgelopen jaren bijna integraal terug.
Ik weet het niet, geen idee. Maar Piet Keizer heeft wel een paar dingetjes mee. Hij is een echte Ajacied, loyaal aan de club en heeft een hoop voetbalverstand. Hij is afgeserveerd omdat hij als enige tegen MVG durfde in te gaan. In het rapport lees ik de mening van Keizer over het aankoopbeleid van de afgelopen jaren bijna integraal terug.
Het stinkt aan alle kanten!
Maar kan de beste man ook functioneren als technisch coördinator? Ik neem aan dat diegene dan Van Basten moet aanvullen. Logischer lijkt mij om Keizer gewoon bij de opleiding (en wellicht de scouting) betrokken te houden en op die manier een goede functie voor hem verzinnen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Geen idee, Bertje. Misschien is wat jij zegt inderdaad logischer.

Jij gebruikt het woord absoluut. Dat is wel erg stellig. Dan vraag ik me af waar jij dat vandaan haalt. Keizer houdt niet van de publiciteit, hij laat zelden iets van zichzelf zien.Neefkens schreef:Ik geef toch net aan dat het een beeld van me is, dat is dus niet "absoluut zeker". We geven hier meningen, mag dat wel van je? Of moet alles op feiten gebaseerd zijn?joey schreef:Dus zo absoluut zeker weet je het niet?.

Het stinkt aan alle kanten!
- Martin Eden