Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Klopt, maar als je naar Ajax kijkt bij het totaal aantal wedstrijden dit jaar:
1. Huntelaar: 35 wedstrijden en 30 goals.
2. Suárez: 34 wedstrijden en 17 goals
3. Heitinga (!): 34 wedstrijden en 7 goals
Ik vind het opvallend hoeveel goals Huntelaar heeft gemaakt en nog steeds maakt voor Ajax en dat de prestaties van het team desondanks al jaren onder de maat zijn. Ajax wint de laatste jaren iedere keer de Johan Fruit schaal en dan heb je het zo ongeveer wel gehad...
Ik vind het opvallend hoeveel goals Huntelaar heeft gemaakt en nog steeds maakt voor Ajax en dat de prestaties van het team desondanks al jaren onder de maat zijn. Ajax wint de laatste jaren iedere keer de Johan Fruit schaal en dan heb je het zo ongeveer wel gehad...
De vraag stellen is hem beantwoorden.Bertje schreef:Van Basten heeft nooit gezegd dat Huntelaar naar het buitenland moet, maar dat hij moet kijken of het voor zijn ontwikkeling goed is om nog een jaar in Nederland te blijven. Huntelaar zegt dat hij nog niet uitgeleerd is in Nederland. Voila.Harm schreef:Dat komt doordat Van Basten ook een scholletje is
En de KNVB beker. Ook niet iets om heel erg trots op te zijn, maar iig wel wat serieuzer dan de cruijff-schaal. Overigens is het verschil in de competitie tussen Ajax en PSV over de laatste 62 wedstrijden precies 4 punten, dus zo ver ligt Ajax nu ook weer niet achter op PSV. Hoewel dat ook iets over het PSV van de laatste jaren zegtBaseman schreef:Klopt, maar als je naar Ajax kijkt bij het totaal aantal wedstrijden dit jaar:
I think I lost my fucking headache
ASReal's Mijatovic wil Huntelaar
Volgens de Spaanse krant AS heeft technisch directeur Mijatovic van Real Madrid zijn zinnen gezet op Klaas Jan Huntelaar als versterking voor de aanval. Coach Schuster zou echter een voorkeur hebben voor Drogba. Mijatovic is al een paar jaar geïnteresseerd in de spits van Ajax en zou zich afgelopen zomer ook al gemeld hebben. Volgens AS heeft Real Madrid begrepen dat Ajax 35 miljoen euro vraagt voor de topscorer. De spits heeft geen clausules in zijn contract.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik denk dat de max ligt bij 3 miljoen netto. hij presteert wel constant waardoor de kans op scheve gezichten binnen de selectie kleiner lijkt.Rishi schreef:Ik denk dat ze bedoelen dat dat salarisplafond er niet meer is. Maar 4 miljoen netto lijkt me wat overdreven ja
Als Real echter +/- 30 miljoen bied is het verstandig om hem te laten gaan.
Wat zijn in zijn ogen echte topclubs?
Real, Barca, Man U, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Man U, Bayern.
Bayern betaalt nooit de jackpot. Liverpool heeft zat spitsen en gaan denk ik geen geld meer uittrekken aan spitsen.
Arsenal past hij niet bij. Barca ook niet.
Ik zie hem alleen naar Chelsea, Real of Man U gaan. En als 1 van hun komt mag hij gaan. Dan gunnen we hem dat wel. Maar wel als ze 30+ betalen!
Real, Barca, Man U, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Man U, Bayern.
Bayern betaalt nooit de jackpot. Liverpool heeft zat spitsen en gaan denk ik geen geld meer uittrekken aan spitsen.
Arsenal past hij niet bij. Barca ook niet.
Ik zie hem alleen naar Chelsea, Real of Man U gaan. En als 1 van hun komt mag hij gaan. Dan gunnen we hem dat wel. Maar wel als ze 30+ betalen!
IK GELOOF!!!!!!
Je draait de zaak om. Waarom zou je met een veel scorende spits niet ook andere spelers kunnen laten scoren?Baseman schreef:Klopt, maar als je naar Ajax kijkt bij het totaal aantal wedstrijden dit jaar:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Omdat ze dat zelf niet willen. Die spitsen leven van doelpunten.Bertje schreef:Je draait de zaak om. Waarom zou je met een veel scorende spits niet ook andere spelers kunnen laten scoren?Baseman schreef:Klopt, maar als je naar Ajax kijkt bij het totaal aantal wedstrijden dit jaar:
Hij wil naar Real Madrid denk, lees dit maar eens:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=629776
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=629776
Dat boeit niet. Wat boeit is dat het vele geld dat binnen komt grotendeels in losers wordt geinvesteerd. En dat keer op keer lichtgewicht-trainers worden aangesteld.joey schreef:Inderdaad. Helaas leveren we steeds in.
Als Ajax 30 mio voor KJH kan krijgen, moet je 'm natuurlijk verpatsen. En dan voor de verandering dat geld eens in gedegen aankopen investeren. Zo moeilijk is dat niet.
Tot de laatste vijf woorden klopt het 100%Als Ajax 30 mio voor KJH kan krijgen, moet je 'm natuurlijk verpatsen. En dan voor de verandering dat geld eens in gedegen aankopen investeren. Zo moeilijk is dat niet.
Die laatste vijf, daar draait het om. Ik kan me niet voorstellen dat MvG bewust "de verkeerde spelers" koopt. Hij had belangstelling voor niveau-Modric (Lees prijsniveau), maar spelers van dat niveau komen niet naar Ajax.
Liverpool trekt in één zomer ± 18 jonge Oost-Europeanen aan, andere verenigingen zullen er minder hebben aangetrokken, maar de "Chivuutjes" zullen er wel bij zitten. Die komen ook niet. Blijven er niet veel talenten over. Er voetballen al honderden Brazilianen en Argentijnen in warme landen en Rusland, de besten komen niet zo maar naar Nederland.
-
- AT Toto winner 10/11
De vraag is alleen in hoeverre je er van uit kunt gaan dat een erkende pruts-aankoper en een volslagen groentje op dat gebied straks 30 miljoen euro gaan uitgeven. Van alle zaken die voor volgend seizoen zullen gaan plaatsvinden heb ik dáár met afstand het hardste hoofd in.Thomas schreef:Het is kipsimpel om betere spelers aan te trekken dan Ajax heeft gedaan.
We hebben naar alle waarschijnlijkheid mínstens een aanvallende middenvelder, twee centrale verdedigers, een linkshalf, een rechtsbuiten en een spits nodig. Minstens, want ook de rechtshalf, rechtsback, linksback en linksbuiten hebben mogelijk versterking nodig.

Ik snap je zorgen, maar dit is natuurlijk niet reëel. Ik verwacht dat Ajax allereerst een centrumverdediger zoekt die ook als rechtsback uit de voeten kan. Wat mij betreft komt er daarnaast nog een centrumverdediger bij, aangezien Kuffour samen met Rommedahl, Luque, Colin, MKD, Mitea, Ogararu en Urzaiz mag vertrekken. Huntelaar vertrekt waarschijnlijk, dus daar moet een vervanger voor komen. Ajax heeft daarnaast nog twee nieuwe buitenspelers nodig (wellicht een jongen die net als Suarez op beide flanken kan spelen) en eventueel een linkshalf voor het geval Davids vertrekt. Dus:Scherrer schreef:We hebben naar alle waarschijnlijkheid mínstens een aanvallende middenvelder, twee centrale verdedigers, een linkshalf, een rechtsbuiten en een spits nodig. Minstens, want ook de rechtshalf, rechtsback, linksback en linksbuiten hebben mogelijk versterking nodig.
-Centrumverdediger #1
-Centrumverdediger #2
-Spits
-Linksbuiten
-Rechtsbuiten
-Linkshalf
Dat zou al heel wat zijn. Nog meer aankopen verwachten is niet realistisch.