Zondag in de basis denk ik!Sammy Kuffour maakte een goede indruk tijdens de training. Hier is de Ghanees klaar om de bal te ontvangen.

Moderator: mods
Helemaal mee eens, maar je zegt ook dat Kuffour in de selectie moet. Dat vind ik dus niet.Beloki schreef:MvG koopt volgens hem ''de opvolger van Jaap Stam''. De gast is topfit maar zit op de tribune. Adrie vindt hem dus niet goed genoeg voor de basis. Dat vindt ik mismanagment. De TD vindt hem een topper, Adrie ziet niks in hem. Hadden we hem dan niet beter in Italië kunnen laten?
Als MvG het heeft over een voetballer als opvolger van Stam, ga ik ervan uit dat hij in de basis komt. Iniedergeval op de bank. Anders is hij geen opvolger van Stam.Bertje schreef:Ach, Stam heeft dit jaar ook wedstrijden gespeeld waarin hij het niveau van bankzitter of tribuneklant niet bepaald ontsteeg.
Daar bedoel ik mee: om jezelf (en dat met name als TD) nog enigzins geloofwaardig te houden. Nu worden we blijgemaakt met een dode mus, hij was toch zo geweldig, Martin? Waarom zit hij dan op de tribune. MvG maakt zichzelf compleet ongeloofwaardig, of Kuffour moet er snel inkomen. Ik ben er in principe voor dat de beste speelt, en ik denk dat dat nu Heitinga en Vermaelen zijn.Jöhnk schreef:Helemaal mee eens, maar je zegt ook dat Kuffour in de selectie moet. Dat vind ik dus niet.Beloki schreef:MvG koopt volgens hem ''de opvolger van Jaap Stam''. De gast is topfit maar zit op de tribune. Adrie vindt hem dus niet goed genoeg voor de basis. Dat vindt ik mismanagment. De TD vindt hem een topper, Adrie ziet niks in hem. Hadden we hem dan niet beter in Italië kunnen laten?
Helemaal mee eens! Mismanagement ten top....Beloki schreef:Als MvG het heeft over een voetballer als opvolger van Stam, ga ik ervan uit dat hij in de basis komt. Iniedergeval op de bank. Anders is hij geen opvolger van Stam.Bertje schreef:Ach, Stam heeft dit jaar ook wedstrijden gespeeld waarin hij het niveau van bankzitter of tribuneklant niet bepaald ontsteeg.
Behalve dan dat hij moet spelen in wedstrijden die Ajax moet winnen. Dat is een risico.Donkey Shot schreef:wat is mismanagement? Een speler die het kon, mag laten zien dat hij het nog steeds kan. Daarvoor betaalt Ajax nagenoeg niets en verder: Samuel doet t of zwak = geen contract of speelt prima, is opvolger van Stam en erg voordelig aangetrokken.
Ik hoop dat Martin de scouting deze keer wel op orde heeft! Dan hoef je natuurlijk niet pas in Augustus te kijken. Dat kan nu ook al...Peter schreef:Maar gaan we dan in augusuts op zoek naar een vervanger?