Jurgen Colin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo sep 02, 2007 1:33 pm

joey schreef: Ik denk dat Ajax goed genoeg is voor de HCE. Internationaal is het een ander verhaal.
Tegen een club met een begroting van 5 miljoen euro en de sportieve kracht van Emmen of de Eagles mag je van Ajax toch wat meer verwachten dan 2 nederlagen, joey.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo sep 02, 2007 6:42 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Ik denk dat Ajax goed genoeg is voor de HCE. Internationaal is het een ander verhaal.
Tegen een club met een begroting van 5 miljoen euro en de sportieve kracht van Emmen of de Eagles mag je van Ajax toch wat meer verwachten dan 2 nederlagen, joey.
Wat zei je toen een paar jaar geleden (oké) Ajax Olympique Lyon versloeg?

Zou voetbal zo zijn dat geld de stand op de ranglijst bepaalde, dan zou Ajax steeds tweede worden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

robiono
Berichten: 180
Lid geworden op: za jan 07, 2006 8:47 pm

Bericht door robiono » do dec 13, 2007 9:01 pm

Toch schrijnent om te zien die foto. Het raakt me op de 1 of andere manier.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do dec 13, 2007 9:03 pm

Welke foto?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do dec 13, 2007 9:07 pm

Zie het Rommelhok. All I want for christmas...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do dec 13, 2007 9:36 pm

Zondag allemaal maar een liedje voor hem zingen dan. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do dec 13, 2007 10:12 pm

Colin in Oranje!

Volgens mij valt de anti-Colin sfeer wel mee. Als je het vergelijkt met wat Boukhari indertijd over zich heen kreeg.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do dec 13, 2007 10:16 pm

Maar onze vriend Colin heeft het niveau gewoon niet en kan daar zelf niets aan doen, waarom hem dan belachelijk maken?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do dec 13, 2007 10:17 pm

Ze moeten hem in de rust een kunstje laten doen als een soort van nar.

Nee, gekheid. Colin kan er weinig aan doen, maar zoveel speelt hij ook weer niet. Moet er daarom ook niet al te veel last van hebben, denk ik zo.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do dec 13, 2007 11:20 pm

brigade zuid schreef:Zondag allemaal maar een liedje voor hem zingen dan. :excited.gif:
OK. Zet jij 'm in? :icon_cry.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do dec 13, 2007 11:31 pm

Jurgen Colin is een jood.. is een jood is een joohood.. :ajaxscarf.gif:

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » vr dec 14, 2007 2:20 pm

Nihad schreef:Colin in Oranje!

Volgens mij valt de anti-Colin sfeer wel mee. Als je het vergelijkt met wat Boukhari indertijd over zich heen kreeg.
Dat was pas echt schandalig, schaamteloos.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr dec 14, 2007 2:22 pm

Er is toch een groot verschil tussen collin en boukhari.. collin heeft nog nooit als een aap het uitvak staan uitdagen zoals boukhari in breda

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za dec 15, 2007 1:35 pm

Ach gut, kijk nu: het troetelkind van the Creep stond op het punt een streep onder zijn geweldige carrière te zetten... Nog een paar maanden, hr. Colin, dan zit je Ajax-carrière er op. Effe op de tanden bijten! :smallgrin.gif:

Sinds zijn komst naar Ajax dit seizoen is ex-NAC'er Jurgen Colin het mikpunt van kritiek. "Dat moet afgelopen zijn", vindt supportersclub AFCA.

Vak 410 rolt morgen - als het duel met PSV doorgaat - een spandoek uit om Colin een hart onder de riem te steken. Hij was nooit echt van plan om de gedachte tot uitvoering te brengen, maar Colin sprak zijn twijfels wel uit naar zijn zaakwaarnemer en vriendin. "Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen.".

Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za dec 15, 2007 3:02 pm

Wat kan die jongen er aan doen dat Ten Cate het in z'n kop haalde dat hij dit niveau aan zou kunnen?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » za dec 15, 2007 9:21 pm

Niets. Als je als voetballer de kans krijgt om naar Ajax te komen dan pak je die kans aan. En we moeten nu ook niet doen of die jongen er helemaal niets van kan. Eerder heeft hij zowel bij PSV als NAC laten zien dat hij weldegelijk kwaliteiten heeft.

Zijn uitstapje naar Engeland heeft hem geen goed gedaan. Dan kan het zijn dat het even duurt voor je weer op je oude niveau bent. En dat had normaal niet zo'n punt geweest omdat hij is gehaald als backup. Maar door omstandigheden moest hij gelijk vol aan de bak. Tja, dan kun je het vervolgens wel aan het Ajax publiek overlaten om iemand af te branden. Dat was zelfs met een eigenwijze klasbak als Zlatan bijna gelukt......
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Bericht door Cruijff » zo dec 16, 2007 12:52 pm

Thomvak425 schreef:
Nihad schreef:Colin in Oranje!

Volgens mij valt de anti-Colin sfeer wel mee. Als je het vergelijkt met wat Boukhari indertijd over zich heen kreeg.
Dat was pas echt schandalig, schaamteloos.
Wat pas echt schandalig was, was het bedroevende spel van Boukhari toen thuis tegen NEC. Zo slecht mag een Ajacied simpelweg niet spelen, dan ben je het shirt gewoon niet waard.

Later in het seizoen heeft Boukhari echter ook weer erg goede wedstrijden gespeeld, met name in de play-offs en de bekerfinale (Cocu werd volledig afgebluft) was hij subliem.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 16, 2007 1:21 pm

Het verschil tussen Boukhari en Colin is dat je bij Boukhari wel wist dat hij het wel enigszins kon en vaak de indruk had dat hij gewoon niet wilde of geen zin had.. Bij Colin zie je gewoon dat hij het niveau niet heeft.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 15, 2008 7:35 pm

Colin vergroot defensieve zorgen Koster
Jürgen Colin heeft Ajax-interim-trainer Adrie Koster opnieuw hoofdpijn bezorgd. De rechtsback heeft aan het treffen met AZ een pijnlijke knie overgehouden en trainde al twee dagen niet mee.

Omdat Koster al met de geblesseerden Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen, die weliswaar dicht bij hun rentree zijn, te maken heeft, heeft hij nog maar weinig keus voor het KNVB Beker-duel met NAC Breda. Dat duel zal woensdag gespeeld worden.

In vergelijking met het duel met AZ keert George Ogararu wel terug bij de selectie. De eerste keus van Koster op de rechtsbackpositie komt terug van een schorsing.

Tegen AZ formeerden Siem de Jong, John Heitinga, Jan Vertonghen en Urby Emanuelson de defensie. Na rust viel Colin in voor De Jong. Colin raakte in het duel dus geblesseerd, al hoefde hij niet vervangen te worden.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » wo jan 16, 2008 9:04 am

banjavi schreef:
Colin vergroot defensieve zorgen Koster
Jürgen Colin heeft Ajax-interim-trainer Adrie Koster opnieuw hoofdpijn bezorgd. De rechtsback heeft aan het treffen met AZ een pijnlijke knie overgehouden en trainde al twee dagen niet mee.

Omdat Koster al met de geblesseerden Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen, die weliswaar dicht bij hun rentree zijn, te maken heeft, heeft hij nog maar weinig keus voor het KNVB Beker-duel met NAC Breda. Dat duel zal woensdag gespeeld worden.

In vergelijking met het duel met AZ keert George Ogararu wel terug bij de selectie. De eerste keus van Koster op de rechtsbackpositie komt terug van een schorsing.

Tegen AZ formeerden Siem de Jong, John Heitinga, Jan Vertonghen en Urby Emanuelson de defensie. Na rust viel Colin in voor De Jong. Colin raakte in het duel dus geblesseerd, al hoefde hij niet vervangen te worden.

voetbalprimeur.nl

Merken we niet veel van, denk ik....

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo jan 23, 2008 10:43 pm

Speelde vandaag een puike pot. Mag ook gezegd worden! Wellicht toch een bruikbare kracht, nu hij wat aan zelfvertrouwen gewonnen heeft?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 23, 2008 10:43 pm

Hij speelde afgelopen weekend ook al goed, hoor.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo jan 23, 2008 10:47 pm

Das waar, maar toch vond ik hem vandaag echt opvallend goed. Vorige keer deed hij gewoon goed mee.

Anyway, toch wel leuk!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Mr. Ajax
Berichten: 14589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 23, 2008 11:15 pm

Absoluut leuk, en ik ben altijd van mening gebleven dat hij gewoon een bruikbare kracht voor AJAX kan zijn als hij in vorm raakt en aan zelfvertrouwen wint. Maar na twee aardige wedstrijden hem nu de helemaal opprijzen vind ik te kortzichtig. Laat hem nog een paar goeie potjes spelen, dan kunnen we verder praten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo jan 23, 2008 11:20 pm

Kreeg ook goede publieke ondersteunig vandaag.. wordt nog wel wat misschien.

Plaats reactie