Oke jongen, ik ga geen spelletjes spelen wie de grootste lul heeft. Kijk gewoon een keer met je ogen open, gratis tipThomas schreef: EDIT: Nu is Gabri een zuivere passer?

Moderator: mods
Wat is er nu zo vreselijk moeilijk aan om vragen over een eventueel te beantwoorden met: dat zien we tegen die tijd wel weer. Ik ben er nu in ieder geval niet mee bezig.? Ik word zo verschrikkelijk moe van dat oeverloze gezeur over transfers. Alsof we bij Ajax nog niet genoeg zorgen aan ons hoofd hebben.HUNTELAAR BEVESTIGT BEZIG TE ZIJN AAN LAATSTE SEIZOEN BIJ AJAX
Bron: ajaxf-side.nl
Klaas Jan Huntelaar is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. Dit meldt de spits van Ajax vanavond in de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen. Huntelaar speelt vanaf januari 2006 bij Ajax en zegt toe te zijn aan stapje hogerop, hetgeen volgens hem goed is voor zijn ontwikkeling. Volgens ' The Hunter' , die momenteel de topscorerslijst aanvoert met 7 doelpunten, zal hij vertrekken mocht er zich een topclub melden deze zomer.
Eens, al hebben de zorgen van AJAX er niks mee te maken.Geef gewoon een " ben ik niet mee bezig " antwoord.En maak binnen AJAX bekend dat je wel toe bent aan het einde van dit seizoen aan een nieuw avontuur .Thomas schreef:Wat is er nu zo vreselijk moeilijk aan om vragen over een eventueel te beantwoorden met: dat zien we tegen die tijd wel weer. Ik ben er nu in ieder geval niet mee bezig.? Ik word zo verschrikkelijk moe van dat oeverloze gezeur over transfers. Alsof we bij Ajax nog niet genoeg zorgen aan ons hoofd hebben.HUNTELAAR BEVESTIGT BEZIG TE ZIJN AAN LAATSTE SEIZOEN BIJ AJAX
Bron: ajaxf-side.nl
Klaas Jan Huntelaar is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. Dit meldt de spits van Ajax vanavond in de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen. Huntelaar speelt vanaf januari 2006 bij Ajax en zegt toe te zijn aan stapje hogerop, hetgeen volgens hem goed is voor zijn ontwikkeling. Volgens ' The Hunter' , die momenteel de topscorerslijst aanvoert met 7 doelpunten, zal hij vertrekken mocht er zich een topclub melden deze zomer.
Toch niet het befaamde schaduwelftal he??Marillion schreef:Heel netjes is het niet, verrassend evenmin.
Maar goed, nu kan Ajax in ieder geval volgend seizoen niet aankomen met het excuus dat ze pas op het laatste moment wisten dat hij weg zou gaan. Dan hebben we deze keer misschien wel een lijstje met opvolgers klaar.
Precies. Nu kunnen ze die vervanger gewoon al in mei halen. Ook als Huntelaar nog niet verkocht is.brigade zuid schreef:Ik ben er wel blij mee dat ie het nogmaals aangeeft anders krijgen we volgend jaar augustus weer dat slappe gelul van MvG en HtC dat ze het niet zagen aankomen, waardoor ze geen goede vervanger konden halen.. net als bij Sneijder dit jaar.
Ik denk eerlijk gezegd (en zou dat ook het meest logische vinden) dat Suarez de nieuwe nummer 9 zou worden dan. Een echte Ajax spits toch wel hoor denk ik..Marillion schreef:Heel netjes is het niet, verrassend evenmin.
Maar goed, nu kan Ajax in ieder geval volgend seizoen niet aankomen met het excuus dat ze pas op het laatste moment wisten dat hij weg zou gaan. Dan hebben we deze keer misschien wel een lijstje met opvolgers klaar.
AJAX een vervanger halen terwijl KjH nog niet verkocht is ?.Zou nieuws zijn ...Jöhnk schreef:Precies. Nu kunnen ze die vervanger gewoon al in mei halen. Ook als Huntelaar nog niet verkocht is.brigade zuid schreef:Ik ben er wel blij mee dat ie het nogmaals aangeeft anders krijgen we volgend jaar augustus weer dat slappe gelul van MvG en HtC dat ze het niet zagen aankomen, waardoor ze geen goede vervanger konden halen.. net als bij Sneijder dit jaar.