Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Chris
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 10:06 pm
Locatie: Buitenpost

Bericht door Chris » ma jun 25, 2007 12:02 pm

Bertje schreef:Zuiverloon is dan ook een middenvelder, want hij mist snelheid. Maarja, op het middenveld komt hij weer handelingssnelheid tekort. Gewoon een matige voetballer die heus niet naar Ajax komt.
Hij is juist sneller dan je denkt Bertje, qua handelingssnelheid heb je gelijk. Ik mag idd hopen dat hij niet naar Ajax want hij ontgroeid het subtopniveau niet.

@ Joey: Kan ook de aanpak van Verbeek zijn, keihard en straalt totaal geen warmte uit. Dit itt Foppe die ook de menselijke kant van een voetballer kan bereiken. Waardoor een voetballer zich prettiger gaat voelen en beter gaat voetballen.
Chris a.k.a Giiser

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » ma jun 25, 2007 12:31 pm

een goeie tip" De Ridder halen!!! :welcome:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 12:41 pm

Chris schreef:Hij is juist sneller dan je denkt Bertje, qua handelingssnelheid heb je gelijk. Ik mag idd hopen dat hij niet naar Ajax want hij ontgroeid het subtopniveau niet.
Hmm, ik heb hem altijd te traag gevonden. Bovendien heeft hij vrijwel geen verdedigend inzicht, terwijl we aan de rechterkant juist iemand nodig hebben die de goede momenten van knijpen herkent.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jun 25, 2007 12:45 pm

Ik krijg van de geruchten Zenden en zuiverloon nou niet bepaald een harde plasser. Zenden is een voetballer die met name "in dienst van" speelt, het is geen spelmaker, integendeel. In wiens dienst moet ie dan spelen? Of moet ie de stand-in van Davids worden? Lijkt me een idiote gedachte.

En Zuiverloon... Ik ben er wat ambivalent over. Kan zijn dat ie doorbreekt, kan ook die subtopper blijven van niveautje Van Nieuwenburg.

Kortom; er ontstaat nog steeds geen fijn, verwachtingsvol gevoel in de richting van seizoen 2007-2008.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 12:54 pm

Dit komt dan toch ook van de 'bronnen van Ajaxonline binnen Ajax'? Dit heeft niets in deze topic te zoeken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 25, 2007 12:58 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kortom; er ontstaat nog steeds geen fijn, verwachtingsvol gevoel in de richting van seizoen 2007-2008.
Bij mij ook niet, dat komt vooral doordat Grygera niet vervangen wordt. Ik heb daar een heel naar gevoel bij.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 1:09 pm

We hebben dan ook (nog) geen geld om hem te vervangen. We hebben immers niets voor Grygera gekregen. Hij had afgelopen winter verkocht moeten worden. Foutje van Van Geel.

Een vertrek van De Mul lijkt op dit moment het meest zeker, dus ik neem aan dat voor het geld van Tom een verdedigend sterke rechtsback wordt aangetrokken. Van der Wiel schuift dan door als back-up van Stam, zodat Vertonghen back-up van Davids kan worden. Daarnaast zal er bij een vertrek van Sneijder een vervanger worden aangetrokken en ik gok dat aan de hand van het geld wat er dan nog overblijft wordt gekeken wat voor 'Appie Happie'-spits er wordt aangetrokken. Als er nog aardig wat geld is zou het me niets verbazen als Ajax twee vliegen in één klap wilt slaan door een breekijzer te halen dat ook kan doorgroeien tot vervanger van Huntelaar.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jun 25, 2007 3:15 pm

Bertje schreef:Dit komt dan toch ook van de 'bronnen van Ajaxonline binnen Ajax'? Dit heeft niets in deze topic te zoeken.
Ik weet dat die bronnen zeer betrouwbaar zijn dus ik postte het hier. :wink.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 3:38 pm

Als je weet dat ze zeer betrouwbaar zijn kun je ons vast wel meer vertellen. Ik dacht dat het de bedoeling was dat zolang een site geen duidelijke bron opgeeft het niet bij het betrouwbare transfernieuws hoort.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma jun 25, 2007 4:02 pm

Geld?

De volgende elf spelers hebben niets gekost: Heitinga, Stekelenburg, Vermaelen, Emanuelson, Gabri, Sneijder, Davids, Vertonghen, De Mul, Delorge en Babel.

Rosales, Charisteas en Rosenberg hebben dit seizoen geld opgeleverd, m.a.w. waarom zou Ajax geen geld hebben? Leonardo en Bakicioglu kostten bij elkaar € 1.500.000 en Stam, Ogararu en Perez waren toch al betaald?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 4:05 pm

Davids heeft wel geld gekost. Bakircioglü alleen kostte al zo'n anderhalf miljoen, meen ik. Al met al is er wel zo'n vijf miljoen uitgegeven. Daarnaast is er verlies geleden.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma jun 25, 2007 4:07 pm

Bertje schreef:Davids heeft wel geld gekost. Ook vergeet je Bakircioglü nog. Al met al is er toch zeker zo'n vijf miljoen uitgegeven. Daarnaast is er verlies geleden.
Davids kwam transfervrij (daarom duurde het zo lang voordat hij kwam), maar zal aan salaris wel "wat" kosten. Bakircioglu heb ik wel genoemd en in ieder krant stond toch echt € 750.000
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jun 25, 2007 4:07 pm

Ik heb ergens gehoord dat Davids een oprotpremie van TH wilde en dat Ajax die uiteindelijk heeft moeten betalen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 4:11 pm

Dat heb ik ook gehoord, Jöhnk.
Demosthenes schreef:
Bertje schreef:Davids heeft wel geld gekost. Ook vergeet je Bakircioglü nog. Al met al is er toch zeker zo'n vijf miljoen uitgegeven. Daarnaast is er verlies geleden.
Davids kwam transfervrij (daarom duurde het zo lang voordat hij kwam), maar zal aan salaris wel "wat" kosten. Bakircioglu heb ik wel genoemd en in ieder krant stond toch echt € 750.000
Hier staat toch echt wat anders.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 25, 2007 4:30 pm

Al met al merk je dat Ajax op de kleintjes let. Blijkbaar is er geen geld.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma jun 25, 2007 5:27 pm

Dat is mooi, want hoe meer geld er in het verleden werd uitgegeven, hoe minder het team er uiteindelijk van werd.

Ik zie sowieso meer in een gestage groei naar de top dan in het proberen in één keer een topteam bij elkaar te kopen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jun 25, 2007 5:33 pm

joey schreef:Al met al merk je dat Ajax op de kleintjes let. Blijkbaar is er geen geld.
Triest hoor.

Van het Rosales, Harry en Rosenberg geld moet toch ook nog wel over zijn? Ook maar een spelersfondsje oprichten?

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma jun 25, 2007 6:05 pm

Bertje schreef:Dat heb ik ook gehoord, Jöhnk.
Demosthenes schreef:
Bertje schreef:Davids heeft wel geld gekost. Ook vergeet je Bakircioglü nog. Al met al is er toch zeker zo'n vijf miljoen uitgegeven. Daarnaast is er verlies geleden.
Davids kwam transfervrij (daarom duurde het zo lang voordat hij kwam), maar zal aan salaris wel "wat" kosten. Bakircioglu heb ik wel genoemd en in ieder krant stond toch echt € 750.000
Hier staat toch echt wat anders.
Ik geloof direct dat daar een hoger bedrag staat, ik denk dat het bedrag langzaam maar zeker opliep tot 1,5 miljoen, maar er stond, bij het begin van de onderhandelingen, toch echt een transfersom van 750.000.

De vraag blijft dat er weinig is uitgegeven, maar dat er wel geld is binnengekomen. Waarom geen versterkingen?

Naschrift:

Om te voorkomen dat mijn opmerking over die 750.000 door anderen dan Bert(je) verkeerd gelezen kan worden, heb ik even via Google gezocht en wat blijkt? Mijn geheugen is zo slecht nog niet, vier pagina's over Bakircioglu en 750.000, zie http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Bak ... %3Dlang_nl

Ik beweer niet dat het bedrag exact die 750.000 is, wel dat er sprake van was. Het echte bedrag kennen we niet, zal niet openbaar worden gemaakt.
Laatst gewijzigd door Aristides op ma jun 25, 2007 6:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 25, 2007 6:27 pm

Van ANN geplukt:
Van Geel zegt vandaag in Het Parool dat er zeker een vervanger voor De Mul wordt aangetrokken, omdat het er toch sterk op lijkt dat Sevilla de transfer gaat doorzetten. Over namen wilde Van Geel zich niet uitlaten.

Ik denk dat Ajax Castelen gaat (proberen) halen (deze zin hoort dus bij onbetrouwbaar nieuws).

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jun 25, 2007 6:28 pm

Fnoord laat toch geen spelers naar AJAX gaan.

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » ma jun 25, 2007 6:36 pm

Ruiltje met gesloten beurs met Lindenbergh dan maar.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jun 25, 2007 6:46 pm

Demosthenes schreef: Ogararu was al gekocht voordat HtC trainer werd.
Dit zou betekenen dat het kwade genius Danny Blind, samen met MVG, verantwoordelijk was voor de aankoop van deze roestende Roemeen. 95% van AT zou natuurlijk blind voor dit scenario tekenen!!

Aankopen worden door de TD en de trainer gefiatteerd. Je denkt toch niet dat MVG spelers aantrekt in wie de (aanstaande) trainer niet gekend is?! HtC is voor de aankoop van Ogararu net zo goed (deels) verantwoordelijk als voor het aantrekken van 'het snelste oog van de HCE' (Roger dus) en een overbodige aankoop als Leonardo.

HtC speelde geregeld 4-4-2 het voorbije seizoen. In dat kader zou het aantrekken van Zenden eigenlijk nog niet zo onlogisch zijn. Qua positie (linkshalf) dan, kwalitatief lijkt het me een overbodige zet.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 25, 2007 6:52 pm

Mijn gedachten t.a.v. Castelen is het volgende:
- Castelen heeft nog een 1 jaar contract, dus feyenoord wil verkopen;
- Ajax werd in verband gebracht met Slory (wat niet juist bleek te zijn), maar waar rook is, is vuur;
- feyenoord heeft voldoende alternatieven en heeft geld nodig;
- Op het FNN heb ik gelezen dat een insider ook kwam met de mededeling dat Ajax bezig is met Castelen;
- Castelen is Nederlands (prioriteiten bij Ajax : eerste zoektocht), dus Ajax zal hem zien als alternatief voor de Mul;
- Castelen is een soortgelijke speler als de Mul (die zeker weggaat).

Tot dusver mijn gedachtengang (er zal wel niks van kloppen :drecul.gif: )

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma jun 25, 2007 10:07 pm

Dit zou betekenen dat het kwade genius Danny Blind, samen met MVG, verantwoordelijk was voor de aankoop van deze roestende Roemeen. 95% van AT zou natuurlijk blind voor dit scenario tekenen!!

Aankopen worden door de TD en de trainer gefiatteerd.
Wat een opwinding.

Afgelopen zomer gaat er een discussie over het aantrekken van Ogararu en de mededeling van HtC dat hij Ogararu niet heeft zien spelen, behalve op tv. Vond men i.h.a. een slechte zaak, nu krijgt hij de schuld van het aantrekken?

Die 95%?????????? Waar heb je het in hemelsnaam over?????????????? Op AT lijkt Danny Blind soms heilig. Ik krijg nog de rillingen van het slechte voetbal onder hem (ook toen hij de A1 trainde)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Vossie
Berichten: 314
Lid geworden op: za dec 02, 2006 4:20 pm

Bericht door Vossie » ma jun 25, 2007 10:50 pm

Volgens mij wilde HtC toch juist Ogararu. Waren geruchten dat juist MvG Kromkamp wilde halen, dan valt het nog wel mee toch... :drecul.gif:

Gesloten