Perez
Moderator: mods
De discussie gaat maar door, veel nieuwe argumenten worden er niet meer aangevoerd of het moet zijn hoeveel wedstrijden Perez als linksbuiten heeft gespeeld.
In de thuiswestrijd tegen Groningen raakte Babel zwaar geblesseerd en hij heeft zes of zeven wedstrijden niet gespeeld. Wie stond er toen linksbuiten? Ik heb toen geen thuiswedstrijden gezien (twee keer Den Haag en een keer Austria Wien), omdat ik of met vakantie was en geen bekerwedstrijden bezoek.
De thuiswedstrijd tegen psv heb ik wel gezien; Perez toen op 11, Babel zal dus nog niet hebben meegedaan (weet ik niet uit m/n hoofd), m.a.w. Perez zal in die periode vaak genoeg op 11 hebben gestaan. Vaak genoeg om een beeld te krijgen van wat hij doet.
In de thuiswestrijd tegen Groningen raakte Babel zwaar geblesseerd en hij heeft zes of zeven wedstrijden niet gespeeld. Wie stond er toen linksbuiten? Ik heb toen geen thuiswedstrijden gezien (twee keer Den Haag en een keer Austria Wien), omdat ik of met vakantie was en geen bekerwedstrijden bezoek.
De thuiswedstrijd tegen psv heb ik wel gezien; Perez toen op 11, Babel zal dus nog niet hebben meegedaan (weet ik niet uit m/n hoofd), m.a.w. Perez zal in die periode vaak genoeg op 11 hebben gestaan. Vaak genoeg om een beeld te krijgen van wat hij doet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
AD.PSV en Ajax praten verder over Perez
PSV hoopt woensdag de transfer van Kenneth Perez naar Eindhoven af te ronden. Een afvaardiging van de landskampioen zit woensdag om de tafel met de technische leiding van Ajax, waar Perez onder contract staat.
PSV lonkt al langer naar de Deense aanvaller, maar de clubs zijn er de afgelopen weken niet in geslaagd tot een akkoord te komen.
Martin van Geel, technisch-directeur van Ajax, is dinsdagavond van vakantie teruggekeerd. ,,De onderhandelingen lopen. Naar ik heb begrepen, heeft PSV voor de derde keer een bod gedaan.’’ Ajax heeft al wel overeenstemming met Feyenoord over een transfersom. Perez heeft echter zijn zinnen op PSV gezet.
Blij met de punten ...
Wat klopt er net aan dan?Voetske schreef:Ja, zo lust ik er nog wel een paar ..Maarten127 schreef:Neem je de voorbereiding op dit seizoen ook mee in je berekening?
En voor het gemak.. HTC heeft Perez misschien ook op trainingen uitgeprobeerd als linksbuiten. Hebben wij niet gezien, maar naar mijn mening mag een technische staf daar best conclusies uit trekken of ze denken dat het zin heeft om dat te proberen.
Ik ga even (tijdelijk) een andere weg in slaan in deze discussie: sinds wanneer is het zo dat je reserve-aanvoerder je tweede beste speler van de selectie moet zijn? Is het in jouw ogen zo dat de aanvoerder ook de beste speler van de selectie moet zijn?Voetske schreef:Slimmer, gewoon, gun je reserve aanvoerder, wat in mijn beleving inhoudt dat je dan de TWEEDE beste speler van het veld/selectie bent
AT5Perez blijft voorlopig nog bij Ajax
20-6-2007
Kenneth Perez blijft voorlopig nog bij Ajax. Dat heeft technisch directeur Martin van Geel aan Ajax laten weten.
Ajax heeft woensdagmiddag een gesprek met PSV gehad. Daarin zijn de clubs het niet eens geworden over de transfer van Perez. PSV zou niet genoeg geld willen betalen.
Ook Feyenoord heeft interesse in de Deen. Maar dat is voor Perez onbespreekbaar.
Blij met de punten ...
PSV denkt het spel slim te spelen door het bod gewoon laag te houden. Dit omdat Ajax Perez nooit meer kan en wil behouden. Ik reken er op dat Van Geel dit ook wel weet. Als PSV het bod niet verhoogt gaat Perez niet naar PSV. It's as simple as that. En reken er maar op dat Perez straks ook eieren voor z'n geld zal kiezen en gewoon voor een andere club tekent.
-
En dat is precies wat psv wil. Ajax wil van hem af en psv kan hem goedkoop op komen halen. Gelukkig werkt Ajax daar niet aan mee. Echt respect voor MvG die gewoon zijn poot stijf houd en een keer aan de club denkt en niet in het belang van de voetballer handelt. Perez gaat maar lekker naar een Bundesliga club ofzo, lekker dicht bij Nederland en toch een aardig niveau.joey schreef:Ajax zal Perez inmiddels liever kwijt dan rijk zijn, dus zal PSV (inderdaad) weinig geboden hebben. Aan de reactie van MVG af te meten liggen vraag en aanbod nog ver uit elkaar.
Er zal nu wel een hoop kabaal komen uit het kamp-Perez.
-
Waarom zou Ajax het contract willen ontbinden? Perez wil weg, hij hoeft niet weg.... Ajax wil gewoon een aantal miljoen zien, maar psv kan dat niet ophoesten. Ze hebben een aantal dure jongens gekocht, waaronder Lazovic, maar ze hebben nog steeds moeite om de gaten in de begroting te dichten. Ik denk dat psv niet veel meer kan op transfergebied.Thomas schreef:PSV zal het spelletje net zo lang willen spelen totdat Ajax in een situatie terechtkomt waarbij het Perez aan niemand anders kwijt kan dan PSV. Als Ajax dat dan niet wel, zal men het contract van Perez moeten ontbinden. Ik denk dat PSV echter bedrogen uitkomt.
-
Tja.. dat krijg je ervan als je de boel wil forceren. Indien psv niet over de brug komt dan zie ik het somber in voor Perez. Hij heeft al aangegeven niet naar feyenoord te willen. Als je nu ineens "ja" tegen feyenoord zegt, staat dat op z'n zachtst gezegd... raar.Thomas schreef:Jij denkt dat Perez weer vrolijk onder Ten Cate komt trainen? Kom op, zeg.