Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 19, 2007 6:51 pm

Inhoud ook. Niemand die deze nulliteit op voetbalgebied nog serieus neemt.

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » di jun 19, 2007 6:56 pm

Het is een hele vreemde en het komt wat rottig zijn bek uit soms, maar nu heeft ie eigenlijk gewoon gelijk.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jun 19, 2007 7:23 pm

Dat Kenneth Perez zijn ongenoegen uitte over de opstelling van Ajax om weg te kunnen naar PSV, zegt veel, zo niet alles, over deze speler, die louter opviel door matige prestaties en wangedrag. Ondanks zijn vele treffers in diverse invalbeurten, speelt Ajax met Kenneth in de basis echt niet beter. Hij trekt namelijk de complete linkerflank open voor de tegenstander, omdat hij zichzelf graag als valse spits ziet, terwijl hij de linker helft van het veld moet bewaken. Dat was al bij de voorbereiding op het afgelopen seizoen zichtbaar.
Huh?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 19, 2007 7:43 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vraag me inderdaad ook af wat je Ajax hierover kunt verwijten, Wimpey.
Ik ook. De liefde moet van twee kanten komen. Ajax moet zich soepel opstellen, maar Perez moet begrijpen dat soepel minder soepel wordt als hij van alle clubs in de wereld uitgerekend de concurrent kiest.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di jun 19, 2007 7:48 pm

Wimpey bedoelt het misschien meer in zn algemeenheid, er zijn toch vaak probleempjes bij transfers van AJAX.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 19, 2007 7:53 pm

Ach, als Ajax Perez voor een half miljoen naar PSV laat gaan, Sneijder voor acht miljoen naar Valencia en zelf zes miljoen neertelt voor Defour, dan zijn we ook niet blij. Wat Perez en Sneijder betreft, dat zal uiteindelijk wel in orde komen.
Harry van Raaij stond bekend als een geweldig onderhandelaar, maar hij stelde zich nóg harder op dan MVG. 'Voor zes miljoen kan Man. Utd. het shirt van Robben krijgen', dat werk. Hij bood Van Nistelrooij aan Italiaanse clubs aan (VN kwaad toen hij daar achter kwam) en hield Van Bommel aan zijn contract terwijl hij weg wilde. Het hoort allemaal bij het spel, als het té soepel gaat heb je iets fout gedaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 7:57 pm

Harry van Raay, is dat dun dieje die alles bij elkaar loog ?.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 19, 2007 8:02 pm

Alles in het belang van zijn club, Voetske. :biggrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di jun 19, 2007 8:34 pm

brigade zuid schreef:Wimpey bedoelt het misschien meer in zn algemeenheid, er zijn toch vaak probleempjes bij transfers van AJAX.
Meer dan bij andere verenigingen?

Help mijn geheugen opfrissen, maar welke problemen waren er bij de komst van Gentenaar, Ogararu, Stam, Gabri, Roger, Krohn-Dehli, Davids, Leonardo, Delorge (tussen Ajax, Ado en de speler!) en Bakircioglu?

Het zijn er veel, dat is misschien een probleem. Voor mijn gevoel gingen Charisteas, Rosenberg en Rosales niet met ruzie weg, al zullen ze een plaats op de reservebank niet als zaligmakend hebben gezien.

Spelers (of hun zaakwaarnemers) maken vaak wat stennis om de eigen inkomsten te vergroten, maar dat gebeurt toch niet alleen bij Ajax? Magath en Hofland hebben nu toch ook ineens "" iets"". Ooijer ging ook biet zonder problemen weg.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 8:37 pm

Mido, Zlatan .. Winter ... Witsche .. Van Halst .. Averladze ... van de Vaart ... er was altijd wel iets .... niet direct/indirect met de transfers .. maar de laatste jaren was er altijd wel een flinke rel ..

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » di jun 19, 2007 8:45 pm

Mooi al die namen: een duidelijke verschil van de voor en na MvG-periode.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 19, 2007 8:48 pm

Gaan we Mido er zelfs bij halen? Die had overal stront. En Zlatan heulde met Juventus, die maakte expres amok om de transfersom omlaag te krijgen. Bij Juventus is hij trouwens ook niet lekker weggegaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » di jun 19, 2007 8:54 pm

Trouwens, Cruijff ging ook rottig weg. :hypocrite.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di jun 19, 2007 9:00 pm

Voetske schreef:Mido, Zlatan .. Winter ... Witsche .. Van Halst .. Averladze ... van de Vaart ... er was altijd wel iets .... niet direct/indirect met de transfers .. maar de laatste jaren was er altijd wel een flinke rel ..
Tja, Arveladze, zes jaar geleden, wat was het probleem? Hij wilde niet bijtekenen, een soort Castelenactie?
Mido vijf verenigingen de laatste vijf jaar, uit het Egyptisch elftal gezet, kortom: de schuld van Ajax?
Niets ten nadele van Zlatan, de beste Ajacied van de laatste jaren, maar geheel probleemloos is zijn verblijf in het Zweedse elftal niet, evenals de overgang naar Inter.
Van Halst: ben ik echt vergeten, was dat bij zijn komst of bij zijn vertrek?
Winter??????????? Zijn komst was overbodig, maar wat is er meer gebeurd?
Welke Witsche?

Na al deze problemen deze tijd "altijd wel een flinke rel"?????
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 9:05 pm

De Boeren! Kanu, Finidi Sjors!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » di jun 19, 2007 9:10 pm

Een schande is het :drecul.gif:

Maar als je de laatste aan- en verkopen ziet zoals demosthenes die netjes neerzet, dan kun je toch niet anders concluderen dat het nu beter gaat, veel beter.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:30 pm

PSV en Ajax praten verder over Perez

PSV hoopt woensdag de transfer van Kenneth Perez naar Eindhoven af te ronden. Een afvaardiging van de landskampioen zit woensdag om de tafel met de technische leiding van Ajax, waar Perez onder contract staat.

PSV lonkt al langer naar de Deense aanvaller, maar de clubs zijn er de afgelopen weken niet in geslaagd tot een akkoord te komen.

Martin van Geel, technisch-directeur van Ajax, is dinsdagavond van vakantie teruggekeerd. ,,De onderhandelingen lopen. Naar ik heb begrepen, heeft PSV voor de derde keer een bod gedaan.’’ Ajax heeft al wel overeenstemming met Feyenoord over een transfersom. Perez heeft echter zijn zinnen op PSV gezet.
AD
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 9:32 pm

Wat valt er dan verder te praten? Voor het bod dat Feyenoord heeft gedaan mogen ze hem hebben, en voor geen cent minder. Kunnen ze zich de reis uit het verre brabant ook besparen
I think I lost my fucking headache

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di jun 19, 2007 9:34 pm

PSV zal denk ik nu eenmaal meer moeten betalen voor Perez dan Feyenoord denk ik..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:35 pm

Wat apart trouwens dat MVG in deze tijd van het jaar op vakantie gaat.

@Luuk: ik dacht dat Ajax Perez van jou sowieso aan PSV moest verkopen omdat hij daar per se heen wil?
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di jun 19, 2007 9:36 pm

Daniel_vT schreef:PSV zal denk ik nu eenmaal meer moeten betalen voor Perez dan Feyenoord denk ik..
Kunnen ze niet maken, althans ik vermoed dat je dan sowiezo een evt. arbitrage verliest.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 9:36 pm

Dan heb ik me onduidelijk uitgedrukt (of jij hebt niet goed gelezen); ik vind dat PSV net zoveel moet betalen als Feyenoord
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:40 pm

Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben. En zijn we het eens. :cheer.gif:

Wat die armoedzaaiers uit Rotterdam kunnen betalen, moet PSV ook kunnen betalen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » di jun 19, 2007 9:42 pm

In eindhoven zijn het ook armoedzaaiers. Tenzij ze inmiddels hun parkeerterrein hebben verkocht natuurlijk.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » di jun 19, 2007 9:42 pm

Was PSV vroeger niet een topclub die gewoon z'n verantwoordelijkheid nam? Als je het niet kan betalen moet je niet meedoen aan het transferspel. Toch??!
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Plaats reactie