Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » wo mar 14, 2007 3:11 pm

Het is niet door Snor geschreven maar door iemand met goede bronnen bij Ajax. Perez ligt niet zo goed in de groep maar wat er geschreven wordt is overdreven.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 3:13 pm

Welk gedeelte is overdreven? Dat hij een slechte invloed zou hebben op Huntelaar? Heb je enig idee waarom hij niet zo goed ligt in de groep?

cento

Bericht door cento » wo mar 14, 2007 3:39 pm

toch vi:
'Sneijder over Perez: 'Hij eruit of ik eruit''
Volgens Voetbal International is er bij Ajax een controverse ontstaan rond Kenneth Perez. De Deen zou een slechte invloed hebben op Huntelaar en niet goed in de groep liggen.

Volgens VI zou Perez overhoop liggen met Stam en Davids en zou Sneijder zelfs een soort ultimatum hebben gesteld: 'Hij eruit of ik eruit.' Tekst: Ajax Netwerk
bron ajax.blieb.nl

J.C.

Bericht door J.C. » wo mar 14, 2007 3:57 pm

cento schreef:toch vi:
Donnie ontkent toch ook niet dat het uit VI komt? De Snor schrijft dat blaadje niet in zijn eentje vol, dit artikel is van de 'Ajax-watcher' van VI; Peter Wekking.

cento

Bericht door cento » wo mar 14, 2007 4:27 pm

ok, verkeerd geïnterpreteerd. :D

goodfella

Bericht door goodfella » wo mar 14, 2007 4:40 pm

Als het zo is dan oprotten met die gast!

Per direct contract ontbinden. :yes:

Arwin

Bericht door Arwin » wo mar 14, 2007 4:42 pm

Is er niemand die het artikel in de VI zelf heeft gelezen? Kenneth Perez verliest strijd in de ArenA heet het, las ik op VI.nl. Weten we gelijk wat er precies staat en hoe geloofwaardig het is.

999

Bericht door 999 » wo mar 14, 2007 4:52 pm

Dat gaat dan weer lekker mocht dit waar zijn, Perez weg en Sneijder ook.Zit je meteen met een groot gat in de selectie.Zeker omdat Perez mijn inziens een geschikte kandidaat was om Sneijder te vervangen ( 10 ) .
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 4:58 pm

Ach, dat het weer een drukke zomer zou worden was al duidelijk. Ik vind Perez ook een goede en slimme speler, maar we zitten eigenlijk toch al het hele seizoen met hem in onze maag. Als hij weg gaat zit je wel met een buitenspeler die geen buitenspeler is minder opgescheept. Dat vind ik dan weer een klein voordeel.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 14, 2007 5:02 pm

Thomas schreef:Ach, dat het weer een drukke zomer zou worden was al duidelijk. Ik vind Perez ook een goede en slimme speler, maar we zitten eigenlijk toch al het hele seizoen met hem in onze maag. Als hij weg gaat zit je wel met een buitenspeler die geen buitenspeler is minder opgescheept. Dat vind ik dan weer een klein voordeel.
Rare redenatie. Hoezo voordeel? Dan zit je ook helemaal zonder '10'. Want Perez is volgens velen, waaronder ikzelf en ook jij, een geschikte en meest voordehandliggende opvolger van Sneijder die zeer waarschijnlijk vertrekt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 5:08 pm

Er moest sowieso een nieuwe '10' gehaald worden want op zo'n cruciale positie moet er concurrentie zijn. Ik heb nooit gezegd dat Perez de nieuwe nummer '10' van Ajax moest worden.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 14, 2007 5:13 pm

Ik ga het niet zoeken, maar volgens mij heb je toch meerdere keren aangegeven het geen groot probleem te vinden mocht Sneijder vertrekken, O.A. omdat we met Perez al een opvolger hebben.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 5:15 pm

Dat betwijfel ik. Desalniettemin heb ik wel altijd aangegeven het geen probleem te vinden indien Sneijder vertrekt. Vooral vanwege het feit dat er veel goeds met het transfergeld gedaan kan worden, maar ook omdat we alvast een goede '10' in huis hebben. En dat laatste betekent dus niet dat het vast staat dat Perez de opvolger van Sneijder wordt.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 14, 2007 5:17 pm

Wie dan?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 5:22 pm

Een aankoop dus, hè. ;)

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 14, 2007 5:33 pm

Thomas schreef:Dat betwijfel ik. Desalniettemin heb ik wel altijd aangegeven het geen probleem te vinden indien Sneijder vertrekt. Vooral vanwege het feit dat er veel goeds met het transfergeld gedaan kan worden, maar ook omdat we alvast een goede '10' in huis hebben. En dat laatste betekent dus niet dat het vast staat dat Perez de opvolger van Sneijder wordt.
'...maar ook omdat we alvast een goede '10' in huis hebben.' Heb je het dan wel over Perez?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 5:35 pm

Ja. We hebben er dus eentje in huis, maar een talentvolle concurrent die de mogelijkheid heeft om beter te worden is altijd welkom.

goodfella

Bericht door goodfella » wo mar 14, 2007 5:36 pm

Perez verliest stammenstrijd bij Ajax

Dat is de strekking van het artikel. Hij beinvloedt Huntelaar negatief. Stam en Davids hebben genoeg van zijn gedrag. Net als Sneijder.

Het schijnt dat Sneijder, Babel en Huntelaar bij elkaar zijn gezet om het uit te praten, aangezien zij het moeten doen bij Ajax.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 5:50 pm

goodfella schreef:Het schijnt dat Sneijder, Babel en Huntelaar bij elkaar zijn gezet om het uit te praten, aangezien zij het moeten doen bij Ajax.
Wat moeten zij met elkaar uitpraten dan?

goodfella

Bericht door goodfella » wo mar 14, 2007 5:56 pm

Uitpraten, praten

Het schijnt volgens insiders dat Ten Cate die drie bij elkaar heeft gezet om waarschijnlijk de situatie Perez uit te praten. Aangezien Huntelaar, Sneijder en Babel het moeten doen bij Ajax volgens HtC. Na Ajax - Heerenveen zijn er namelijk harde verwijten richting Perez ontstaan aangezien hij de teamdiscipline ondermijnde alsmede Huntelaar op negatieve wijze heeft beinvloedt de afgelopen maanden. Stam en Davids hebben Perez een veeg onderuit de pan gegeven. Dus niet zozeer een probleem tussen die drie jonkies, maar een probleem Perez.

Men vond Ajax trouwens goed voetballen. Als een team. ;)

Het lijkt me niet uit de duim gezogen, aangezien de geruchten ten aanzien van Perez hardnekkig zijn. Oprotten dus met Perez. :yes:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 6:01 pm

En er staat verder niet in wat voor invloed Perez op Huntelaar zou hebben?

Ik zei net al dat we al het hele seizoen met Perez in onze maag zitten vanwege het luxeprobleem, maar blijkbaar is die jongen niet in staat om zich als een prof te gedragen wanneer hij op de bank zit.

goodfella

Bericht door goodfella » wo mar 14, 2007 6:07 pm

Thomas schreef:En er staat verder niet in wat voor invloed Perez op Huntelaar zou hebben?
Er staat in dat Huntelaar makkelijk te beinvloeden is. Perez schijnt er op trainingen een potje van te maken behalve tov Huntelaar. Die wil nog wel eens een goede bal van Perez krijgen. En zo probeert Perez te stoken binnen de groep.

Toppie

Bericht door Toppie » wo mar 14, 2007 6:18 pm

Tuurlijk stuur Perez weg en over 1 jaar of volgend seizoen lopen de ruziemakers weg en kunnen we weer op zoek naar de vervanger van Perez.
Nou ik zeg je, wat er ook gebeurt Perez binnen houden. Ajax heeft op heel veel momenten hem nog nodig. Is een speler met veel kwaliteiten.
En als sneijder of Stam of wie dan ook vertrekken zal het hun een rot zorg zijn dat Perez nood gedwongen destijds is vertrokken

Trouwens er zijn wel meer lastige mannetjes bij Ajax aan te wijzen. :X

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 6:21 pm

Als Perez de lastige is moet je Perez natuurlijk wegsturen. Dat lijkt me duidelijk. De keuze tussen Stam, Davids, Babel en Huntelaar of Perez lijkt me ook geen moeilijke.

Overigens hoop ik dat degenen die het HTC-bashen tot een extremisme hebben verworven hebben gelezen dat Ten Cate Huntelaar dus zeer belangrijk vindt, volgens het stuk van de VI.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 14, 2007 6:33 pm

goodfella schreef: Er staat in dat Huntelaar makkelijk te beinvloeden is. Perez schijnt er op trainingen een potje van te maken behalve tov Huntelaar. Die wil nog wel eens een goede bal van Perez krijgen. En zo probeert Perez te stoken binnen de groep.
Het zou allemaal best waar kunnen zijn. En ook niet waar kunnen zijn. Perez is ongetwijfeld gefrustreerd omdat ie niet speelt. KJH kan evenmin op het onvoorwaardelijke vertrouwen van zijn trainer rekenen, dus dat die 2 naar elkaar toe trekken, lijkt me wel logisch. Als m.n. Perez zijn frustratie uit door er met de pet naar te gooienof de boel te verzieken, moet Ajax optreden. Maar een 'hij eruit of ik eruit' lijkt me wat voorbarig. Perez lijkt me geen type-Mido (om er maar een te noemen). Storm in een glas water, lijkt me.

Plaats reactie