Perez
Moderator: mods
- Donnie Darko
toch vi:
bron ajax.blieb.nl'Sneijder over Perez: 'Hij eruit of ik eruit''
Volgens Voetbal International is er bij Ajax een controverse ontstaan rond Kenneth Perez. De Deen zou een slechte invloed hebben op Huntelaar en niet goed in de groep liggen.
Volgens VI zou Perez overhoop liggen met Stam en Davids en zou Sneijder zelfs een soort ultimatum hebben gesteld: 'Hij eruit of ik eruit.' Tekst: Ajax Netwerk
Ach, dat het weer een drukke zomer zou worden was al duidelijk. Ik vind Perez ook een goede en slimme speler, maar we zitten eigenlijk toch al het hele seizoen met hem in onze maag. Als hij weg gaat zit je wel met een buitenspeler die geen buitenspeler is minder opgescheept. Dat vind ik dan weer een klein voordeel.
Rare redenatie. Hoezo voordeel? Dan zit je ook helemaal zonder '10'. Want Perez is volgens velen, waaronder ikzelf en ook jij, een geschikte en meest voordehandliggende opvolger van Sneijder die zeer waarschijnlijk vertrekt.Thomas schreef:Ach, dat het weer een drukke zomer zou worden was al duidelijk. Ik vind Perez ook een goede en slimme speler, maar we zitten eigenlijk toch al het hele seizoen met hem in onze maag. Als hij weg gaat zit je wel met een buitenspeler die geen buitenspeler is minder opgescheept. Dat vind ik dan weer een klein voordeel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat betwijfel ik. Desalniettemin heb ik wel altijd aangegeven het geen probleem te vinden indien Sneijder vertrekt. Vooral vanwege het feit dat er veel goeds met het transfergeld gedaan kan worden, maar ook omdat we alvast een goede '10' in huis hebben. En dat laatste betekent dus niet dat het vast staat dat Perez de opvolger van Sneijder wordt.
'...maar ook omdat we alvast een goede '10' in huis hebben.' Heb je het dan wel over Perez?Thomas schreef:Dat betwijfel ik. Desalniettemin heb ik wel altijd aangegeven het geen probleem te vinden indien Sneijder vertrekt. Vooral vanwege het feit dat er veel goeds met het transfergeld gedaan kan worden, maar ook omdat we alvast een goede '10' in huis hebben. En dat laatste betekent dus niet dat het vast staat dat Perez de opvolger van Sneijder wordt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Perez verliest stammenstrijd bij Ajax
Dat is de strekking van het artikel. Hij beinvloedt Huntelaar negatief. Stam en Davids hebben genoeg van zijn gedrag. Net als Sneijder.
Het schijnt dat Sneijder, Babel en Huntelaar bij elkaar zijn gezet om het uit te praten, aangezien zij het moeten doen bij Ajax.
Dat is de strekking van het artikel. Hij beinvloedt Huntelaar negatief. Stam en Davids hebben genoeg van zijn gedrag. Net als Sneijder.
Het schijnt dat Sneijder, Babel en Huntelaar bij elkaar zijn gezet om het uit te praten, aangezien zij het moeten doen bij Ajax.
Uitpraten, praten
Het schijnt volgens insiders dat Ten Cate die drie bij elkaar heeft gezet om waarschijnlijk de situatie Perez uit te praten. Aangezien Huntelaar, Sneijder en Babel het moeten doen bij Ajax volgens HtC. Na Ajax - Heerenveen zijn er namelijk harde verwijten richting Perez ontstaan aangezien hij de teamdiscipline ondermijnde alsmede Huntelaar op negatieve wijze heeft beinvloedt de afgelopen maanden. Stam en Davids hebben Perez een veeg onderuit de pan gegeven. Dus niet zozeer een probleem tussen die drie jonkies, maar een probleem Perez.
Men vond Ajax trouwens goed voetballen. Als een team. ;)
Het lijkt me niet uit de duim gezogen, aangezien de geruchten ten aanzien van Perez hardnekkig zijn. Oprotten dus met Perez. :yes:
Het schijnt volgens insiders dat Ten Cate die drie bij elkaar heeft gezet om waarschijnlijk de situatie Perez uit te praten. Aangezien Huntelaar, Sneijder en Babel het moeten doen bij Ajax volgens HtC. Na Ajax - Heerenveen zijn er namelijk harde verwijten richting Perez ontstaan aangezien hij de teamdiscipline ondermijnde alsmede Huntelaar op negatieve wijze heeft beinvloedt de afgelopen maanden. Stam en Davids hebben Perez een veeg onderuit de pan gegeven. Dus niet zozeer een probleem tussen die drie jonkies, maar een probleem Perez.
Men vond Ajax trouwens goed voetballen. Als een team. ;)
Het lijkt me niet uit de duim gezogen, aangezien de geruchten ten aanzien van Perez hardnekkig zijn. Oprotten dus met Perez. :yes:
Er staat in dat Huntelaar makkelijk te beinvloeden is. Perez schijnt er op trainingen een potje van te maken behalve tov Huntelaar. Die wil nog wel eens een goede bal van Perez krijgen. En zo probeert Perez te stoken binnen de groep.Thomas schreef:En er staat verder niet in wat voor invloed Perez op Huntelaar zou hebben?
Tuurlijk stuur Perez weg en over 1 jaar of volgend seizoen lopen de ruziemakers weg en kunnen we weer op zoek naar de vervanger van Perez.
Nou ik zeg je, wat er ook gebeurt Perez binnen houden. Ajax heeft op heel veel momenten hem nog nodig. Is een speler met veel kwaliteiten.
En als sneijder of Stam of wie dan ook vertrekken zal het hun een rot zorg zijn dat Perez nood gedwongen destijds is vertrokken
Trouwens er zijn wel meer lastige mannetjes bij Ajax aan te wijzen. :X
Nou ik zeg je, wat er ook gebeurt Perez binnen houden. Ajax heeft op heel veel momenten hem nog nodig. Is een speler met veel kwaliteiten.
En als sneijder of Stam of wie dan ook vertrekken zal het hun een rot zorg zijn dat Perez nood gedwongen destijds is vertrokken
Trouwens er zijn wel meer lastige mannetjes bij Ajax aan te wijzen. :X
Als Perez de lastige is moet je Perez natuurlijk wegsturen. Dat lijkt me duidelijk. De keuze tussen Stam, Davids, Babel en Huntelaar of Perez lijkt me ook geen moeilijke.
Overigens hoop ik dat degenen die het HTC-bashen tot een extremisme hebben verworven hebben gelezen dat Ten Cate Huntelaar dus zeer belangrijk vindt, volgens het stuk van de VI.
Overigens hoop ik dat degenen die het HTC-bashen tot een extremisme hebben verworven hebben gelezen dat Ten Cate Huntelaar dus zeer belangrijk vindt, volgens het stuk van de VI.
Het zou allemaal best waar kunnen zijn. En ook niet waar kunnen zijn. Perez is ongetwijfeld gefrustreerd omdat ie niet speelt. KJH kan evenmin op het onvoorwaardelijke vertrouwen van zijn trainer rekenen, dus dat die 2 naar elkaar toe trekken, lijkt me wel logisch. Als m.n. Perez zijn frustratie uit door er met de pet naar te gooienof de boel te verzieken, moet Ajax optreden. Maar een 'hij eruit of ik eruit' lijkt me wat voorbarig. Perez lijkt me geen type-Mido (om er maar een te noemen). Storm in een glas water, lijkt me.goodfella schreef: Er staat in dat Huntelaar makkelijk te beinvloeden is. Perez schijnt er op trainingen een potje van te maken behalve tov Huntelaar. Die wil nog wel eens een goede bal van Perez krijgen. En zo probeert Perez te stoken binnen de groep.