Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo jan 03, 2007 12:44 pm

Omdat hij waarschijnlijk bang is dat niemand het anders leest.
Bertje for President!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo jan 03, 2007 12:44 pm

Thomas schreef:Tottenham heeft een uitstekende selectie. Ajax zou willen dat ze zo'n team hadden.
Die Jol mag me dan ook een beetje investeren! En nog komt ie niet veel verder...

V.w.b. Davids, afgelopen zomer had ie de kans naar Ajax te komen, maar hij zit liever op de bank bij de Spurs. Wat mij betreft blijft ie daar ook lekker zitten. Een bijna 34-jarige pitbull op retour aantrekken is korte-termijn-politiek. Laat Ajax liever zoeken naar een duurzame oplossing.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jan 03, 2007 1:04 pm

Thomas...ik denk dat je bedoeld: Ajax mag jaloers zijn op het feit dat Tottenham zoveel mag investeren. Niet op die selectie want dat is niet veel soeps hoor. Leuke spelers...geen team

En Davids mag lekker daar blijven. Hoef ik echt niet meer te zien
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 03, 2007 1:06 pm

joey schreef:Waarom plaats je dit in een Ajax-zone, Banjavi?
Oh.. :(... dit slaat inderdaad nergens op... moest een ander berichtje zijn, maar ik was op de kleuterschool ook al slecht in knippen en plakken...

Dit moet het goede berichtje zijn... :blush:
Ook Van der Vaart wellicht naar Ajax

www.voetbalonline.nl, 3 januari 2007 10:43 - De geruchten over oud-Ajacieden die terugverlangen naar Amsterdam zijn dezer dagen niet van de lucht. Nwankwo Kanu en Edgar Davids zouden een terugkeer naar de Arena overwegen en volgens de Duitse krant Die Welt wil ook Rafael van der Vaart graag terugkeren bij Ajax. Momenteel sis hij aanvoerder van het Duitse Hamburger SV, maar hij zou het daar niet langer naar zijn zin hebben. Volgens Die Welt zou Ajax hem in januari al willen overnemen, ter vervanging van Sneijder die in de belangstelling staat van diverse topclubs.
Maar hoewel Die Welt een gerespecteerde krant is, lijkt het gerucht van weinig waarde. Allereerst zou Van der Vaart als hij al weg wil bij HSV het liefst naar Spanje gaan. Ten tweede is hij waarschijnlijk veel te duur voor de Amsterdammers.

voetbalonline
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » wo jan 03, 2007 1:08 pm

Bovenstaand bericht bleek helemaal niet in die Duitse krant te staan, heb ik al gelezen.

Overigens zou het wel een goede speler zijn vind ik, die ik zeker niet, zoals sommige anderen voorstelden, lekker in Hamburg zou laten.

Mr. Ajax
Berichten: 14588
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 03, 2007 1:24 pm

Ik zou de terugkomst van v.d. Vaart ook toejuichen :yes:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 03, 2007 3:29 pm

Geruchten rond v/d Vaart gaan door ...... deze keer met het zeeeeeeer serieuze de Bild :X


Van der Vaart wilt graag terug
Woensdag 3 januari, door ronaldinho, Hamburg, 15.21u GMT+01.00, Bild

Rafael van der Vaart komt steeds dichter bij een overstap naar zijn oude club Ajax. De 23-jarige middenvelder van HSV zou zowieso weg willen bij degratie van zijn huidigseriouse e club, maar er gaat nu ook iets anders meespelen, namelijk zijn zoontje Damián. Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie zouden graag willen dat hij in Nederland opgroeit. Dit meldt Bild in haar ochtendeditie.

Naar verluidt heeft technisch directeur Martin van Geel gisteren contact opgenomen met de leiding van HSV. Om nog iets te kunnen bewijzen als aanvoerder zou Van der Vaart tot de zomer willen blijven. Ajax zou weten van de clausule in zijn contract, namelijk dat hij voor 6 miljoen weg zou mogen naar een oude club, Ajax dus.
Bild meldt ook dat HSV gaat kijken of er een mogelijk is om hem te houden, maar of dat lukt is nog de vraag. Martin van Geel hoopt binnenkort antwoord te krijgen.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo jan 03, 2007 3:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo jan 03, 2007 3:29 pm

Rishi schreef: En Davids mag lekker daar blijven. Hoef ik echt niet meer te zien
Eens. :yes:

Afgelopen zomer was je kans, nu hoef ik je niet meer.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » wo jan 03, 2007 3:32 pm

Ajaciedjuh, trap er niet in, AS is sowieso nog erger geworden dan eerst... iedereen kan daar posten wat ie wilt.


Ik zie het niet gebeuren, tenzij RS, Sneijder en nog een paar worden verkocht.

en voor hoe lang zal ie dan blijven?


Zou wel leuk zijn:

Steek

Ogararu, Stam, Vermealen
Davids,
Gabri, VdV, Emanuelson
Leonardo, Huntelaar, Babel

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jan 03, 2007 3:39 pm

Zelfs op het forum van www.transfermarkt.de staat dit gerucht niet, terwijl daar de gekste roddels worden geplaatst. Bijvoorbeeld dat Werder Huntelaar wil hebben. ;)
Als Raf had gezegd dat hij weg wilde, zou dat groot nieuws zijn in Duitsland. Hij is een van de sterren daar. Dit verhaal komt regelrecht uit de duim van een of ander jochie. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jan 03, 2007 3:44 pm

Peter schreef:Als alles daar zo top is, dan vraag ik me af waarom men 7e staat in de PL, gevolgd door een aantal clubs die er vlak achter staan. Bolton en Portsmouth hebben dus nog fantastischere selecties?
Tsja, Arsenal staat slechts 7 punten voor op Tottenham dus hoe goed kunnen die dan eigenlijk zijn? :hypocrite:

Even serieus, in Engeland hebben ze last van een echte competitie. Altijd lastig, maar Tottenham doet het zo slecht nog niet. Thuis spelen the Spurs over het algemeen prima, maar uit gaat het nog erg slecht. Sowieso is Tottenham een stuk minder dreigend vanaf het middenveld zonder Aaron Lennon, maar het lijkt vooral in de koppies te zitten dat er niets te halen valt buiten White Harte Laine.

En als antwoord op je laatste vraag: ja, Bolton en Portsmouth hebben prima selecties. Ajax zou het uitermate moeilijk tegen ze krijgen en eerlijk gezegd zie ik ze zeker niet winnen van die twee ploegen.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ach er zijn toch ieder jaar wel ploteslinge hoogvliegers, die een stuntjaar hebben? Vorig jaar heel lang Charlton, we hebben een jaar of 10 geleden zelfs ineens Blackburn als kampioen gehad. Bolton is overigens al een tijdje een stabiele PL-club. Ajax zou het daar heel moeilijk tegen hebben, vermoed ik zo.

Spurs zie ik overigens niet zozeer als een topclub; meer een sleeping giant.
Bolton heeft een prima ploeg. Ze qua speelstijl een beetje aan PSV denken, alleen dan heersen ze natuurlijk niet zo in Engeland als PSV doet in Nederland. Ze spelen vanuit een gesloten verdediging (die echter meer van teamwerk uitgaat dan individuele kwaliteit), hebben een uitstekende doelman op goal staan (Jääskeläinen), beschikken over een belangrijke oude rot op het middenveld (Gary Speed) en teren vaak op de klasse van spitsen Anelka en Diouf.

wimpey schreef:
Thomas schreef:Tottenham heeft een uitstekende selectie. Ajax zou willen dat ze zo'n team hadden.
Die Jol mag me dan ook een beetje investeren! En nog komt ie niet veel verder...
Fijn om te weten dat je de rest van m'n post ook hebt gelezen, Wimpey ;) :
En even over Jol. Het is echt niet allemaal geweldig wat hij er laat zien en natuurlijk heeft hij veel geld uit mogen geven. Dat gold echter ook voor z'n voorgangers. Onder Jol z'n leiding heeft de scouting van Tottenham echter fantastische koopjes mogen halen in plaats van de ene floppende ster na de andere.
Verder komt hij wel degelijk verder. Voor Jol z'n komst haalde Tottenham vaker niet dan wel Europees voetbal en stond het geregeld in de grauwe middenmoot.
Rishi schreef:Thomas...ik denk dat je bedoeld: Ajax mag jaloers zijn op het feit dat Tottenham zoveel mag investeren. Niet op die selectie want dat is niet veel soeps hoor. Leuke spelers...geen team
Huddlestone, Berbatov, Zokora, Lennon, Dawson, Robinson, etc. Ik zou ze allemaal heel graag bij Ajax zien hoor.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo jan 03, 2007 3:53 pm

Huddlestone, Berbatov, Zokora, Lennon, Dawson, Robinson, etc. Ik zou ze allemaal heel graag bij Ajax zien hoor.
Vandaar de uitspraak:
Leuke spelers...geen team
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 03, 2007 4:36 pm

RTVNH neemt het zelfs over ...... alhoewel de 15 miljoen het stuk nog onwaarschijnlijker maakt (typefout?)

'Van der Vaart wil terug naar Ajax'
AJAX De Duitse krant Die Welt schrijft dat Rafael van der Vaart graag terug wil naar Ajax.
Van der Vaart vertok in de zomer van 2005 voor ruim 15 miljoen euro van Ajax naar het Duitse Hamburger SV. Nu zijn club in degradatiegevaar zit, zou hij het niet langer naar zijn zin hebben.
Ajax zou de aanvaller deze maand al overnemen, schrijft Die Welt. Hij moet dan Wesley Sneijder vervangen die in de belangstelling staat van diverse topclubs. De vader van Van der Vaart laat weten dat zijn zoon inderdaad terug wil naar Ajax, maar nu nog niet.
3 januari 2007 - 15:42

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 03, 2007 4:37 pm

RosenbergSpits schreef:Ajaciedjuh, trap er niet in, AS is sowieso nog erger geworden dan eerst... iedereen kan daar posten wat ie wilt.
Ben maar gerust hoor ;) ik geloof er geen snars van, maar het is wel leuk om in de groep te gooien voor de discussies :yes:
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo jan 03, 2007 4:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jan 03, 2007 4:49 pm

Jesse schreef:
Huddlestone, Berbatov, Zokora, Lennon, Dawson, Robinson, etc. Ik zou ze allemaal heel graag bij Ajax zien hoor.
Vandaar de uitspraak:
Leuke spelers...geen team
Daar ben ik het dus ook niet echt mee eens. Maar dat had ik al in het eerdere deel van m'n post geschreven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jan 03, 2007 5:10 pm

Ajaciedjuh schreef:RTVNH neemt het zelfs over ...... alhoewel de 15 miljoen het stuk nog onwaarschijnlijker maakt (typefout?)

'Van der Vaart wil terug naar Ajax'
AJAX De Duitse krant Die Welt schrijft dat Rafael van der Vaart graag terug wil naar Ajax.
Van der Vaart vertok in de zomer van 2005 voor ruim 15 miljoen euro van Ajax naar het Duitse Hamburger SV. Nu zijn club in degradatiegevaar zit, zou hij het niet langer naar zijn zin hebben.
Ajax zou de aanvaller deze maand al overnemen, schrijft Die Welt. Hij moet dan Wesley Sneijder vervangen die in de belangstelling staat van diverse topclubs. De vader van Van der Vaart laat weten dat zijn zoon inderdaad terug wil naar Ajax, maar nu nog niet.
3 januari 2007 - 15:42
Nieuwe Jaar beloofd veel goeds, Kanu, Davids, van de Vaart, Zlatan wil ook wel en Chivu heeft nog even bedenktijd nodig maar de komt ook wel ... Zijn er nog meer die terug willen naar AJAX ;)

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo jan 03, 2007 7:23 pm

www.ajaxonline.org schreef:Gerucht over Van der Vaart wordt door vader ontzenuwd
--------------------------------------------------------------------------------
3 januari 2007

Rafael van der Vaart wil graag terug naar Ajax. Volgens de Duitse krant Die Welt doet dat verhaal althans de ronde in het geruchtencircuit. Van der Vaart maakte in de zomer van 2005 voor een bedrag van ruim vijf miljoen euro de overstap van Ajax naar Hamburger SV. Nu zijn club dit seizoen tegen degradatie vecht, zou de international het niet langer naar zijn zin hebben.

Volgens Die Welt voelt Ajax er veel voor om Van der Vaart terug naar De Arena te halen. De middenvelder zou in dat geval de vervanger moeten worden van Wesley Sneijder, die in de belangstelling staat van diverse topclubs. Tegenover RTV Noord-Holland wilde Ramon van der Vaart, de vader van de Heemskerker, het gerucht slechts gedeeltelijk bevestigen. "Hij wil inderdaad terug naar Ajax, maar daar is het nu nog veel te vroeg voor."
Deze winterstop te vroeg? Nouja, dan maar in de zomer. :P

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jan 03, 2007 7:26 pm

Ik denk dat Ramon wil zeggen dat Rafael vdVaart zijn carrière wil afsluiten bij Ajax. :sad:

Welkom Daniel_vT!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jan 03, 2007 9:08 pm

Ajax ook in de markt voor Belhadj?

Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
ann

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » wo jan 03, 2007 10:05 pm

tsja, niet echt de positie waar we nou echt duidelijk versterking nodig hebben.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jan 03, 2007 10:33 pm

Jöhnk schreef:
Ajax ook in de markt voor Belhadj?

Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
ann
Dit bericht staat inderdaad in l'Équipe:

Belhadj attise les convoitises

Nadir Belhadj fait partie des joueurs de L1 les plus courtisés du mercato mais le latéral gauche sedanais reste pour l'heure muet sur son avenir.

Lille, Lens et Sochaux sont sur les rangs pour s'ajoindre les services de l'international algérien de 24 ans, ainsi que deux clubs néerlandais prestigieux, l'Ajax d'Amsterdam et le PSV Eindhoven.

Le club ardennais avait d'abord fixé à 6,5 millions d'euros l'indemnité de transfert mais semblerait prêt à revoir ses prétentions à la baisse. L'ancien Gueugnonais a inscrit deux buts en dix-neuf rencontres cette saison.
Opvallend dat de Franse topclubs hem niet willen hebben.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jan 03, 2007 10:37 pm

Lyon is een klasse apart, maar dit is de top vijf in Frankrijk, Joey:

1 Olympique Lyon 19 - 50
2 RC Lens 19 - 35
3 FC Sochaux 19 - 33
4 Saint-Etienne 19 - 31
5 Lille OSC 19 - 31

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jan 03, 2007 10:38 pm

Staan hoog, maar ik vind dat geen topclubs.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jan 03, 2007 10:41 pm

De meeste spelers zullen op dit moment verheugder zijn met interesse van Lille en Lens (wel degelijk grote clubs in Frankrijk) dan met interesse van PSG en Monaco (de nummers 15 en 16 respectievelijk).

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jan 04, 2007 1:54 am

Peter schreef:Ik denk dat Ramon wil zeggen dat Rafael vdVaart zijn carrière wil afsluiten bij Ajax. :sad:

Welkom Daniel_vT!
Snap ik, maar was meer sarcastisch bedoeld. ;) Er zijn continue van dat soort berichten, net als in de zomer vakantie dat Vieira misschien op huurbasis zou komen omdat ie dat zelf zo graag wilde. Is ook niets van gekomen.. Nee inderdaad, een linksback hebben we nu niet echt nodig. Ik zat meer te denken aan nog een extra middenvelder of een (echte) links of rechts buiten..

Plaats reactie