Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 19, 2006 7:42 pm

Arthur schreef:Dat kan hij natuurlijk niet zeggen, maar zijn bronnen zijn in het verleden in ieder geval wel betrouwbaar gebleken :eusa_liar:
Yep, daarom vraag ik het :hypocrite:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo nov 19, 2006 7:51 pm

Lijkt me geen gekke deal. Stel dat Rosales voor 2 miljoen naar Spanje toe gaat en dan Leonardo voor minder dan 1 miljoen halen. Worden we toch niet slechter van?
Ajaciedjuh schreef:
Arthur schreef:Dat kan hij natuurlijk niet zeggen, maar zijn bronnen zijn in het verleden in ieder geval wel betrouwbaar gebleken :eusa_liar:
De bron is sowieso betrouwbaar anders zou het niet in dit topic staan.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 19, 2006 8:11 pm

Dubbel schreef:Lijkt me geen gekke deal. Stel dat Rosales voor 2 miljoen naar Spanje toe gaat en dan Leonardo voor minder dan 1 miljoen halen. Worden we toch niet slechter van?
Ajaciedjuh schreef:
De bron is sowieso betrouwbaar anders zou het niet in dit topic staan.
Als de bron zo betrouwbaar is, dan kan deze ook wel genoemd worden. Anders moet dit gerucht in de onbetrouwbaar forum. Borst zal er vanavond wel over beginnen als het waar is (hij bracht 't tenslotte vorige week).

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 19, 2006 8:41 pm

Alexander schreef:Leonardo zo goed als rond met Ajax.
En deze keer ben je wel serieus, Alex? :eusa_pray:

Als ik Leonardo was zou ik ook voor Ajax kiezen. Bij PSV wint hij het toch niet van Kone en Farfan.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 19, 2006 9:58 pm

:X :X :X :X

Hoop voor de verandering dat Alex ongelijk heeft. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 19, 2006 10:22 pm

Niemand zit er zeker Studio Voetbal te kijken ;) ?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 19, 2006 10:29 pm

Alexander schreef:Niemand zit er zeker Studio Voetbal te kijken ;) ?
Jah.. ik had al commentaar geplaatst in het Ajacieden op TV topic.

Maar zijn reactie was tekekend ja :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 19, 2006 10:32 pm

Dat hij er niets over wilde zeggen? Nou en?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 19, 2006 10:34 pm

joey schreef:Dat hij er niets over wilde zeggen? Nou en?
Non-verbale communicatie.

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 19, 2006 10:48 pm

Leo is helemaal rond met Ajax, die komt voor 100% zeker. De reactie van Van Geel was in dat opzicht tekenend.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo nov 19, 2006 10:51 pm

zo dat hebben ze snel geregeld!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 19, 2006 10:54 pm

Alexander schreef:Leo is helemaal rond met Ajax, die komt voor 100% zeker. De reactie van Van Geel was in dat opzicht tekenend.
Zat ik toch goed met mijn eerste indruk :yes:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 19, 2006 11:14 pm

Alexander schreef:Leo is helemaal rond met Ajax, die komt voor 100% zeker. De reactie van Van Geel was in dat opzicht tekenend.
Mooi. :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 19, 2006 11:20 pm

Zijn we mooi klaar mee. :sad:

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo nov 19, 2006 11:23 pm

mooi huntelaar nu voor 25 miljoen verkopen en we zijn in business!

Vossie

Bericht door Vossie » ma nov 20, 2006 12:26 am

Lul niet zo stom WP Legend... wie gaat die ballen er dan inschieten?
Dat is namelijk wat KJH wel heel goed kan, op dit moment komt hij echter veel te weinig in die positie. Met Leo kan dat misschien wat veranderen.
Er is best wel wat ophef trouwens over de mogelijke komst van Leonardo... ex-feyenoorder en huilebalk/verwend joch... maar wel een erg groot talent. Die gozer moet gewoon nog volwassen worden, niet iedereen is volwassen op z'n 21e... die jongen heeft gewoon een vreemde jeugd gehad, het lievelingetje dat niks verkeerd kon doen. Een Stam zou helend kunnen werken voor hem.
De voetballer Leonardo is natuurlijk een aanwinst, al zal hij ook wel af en toe met ze man mee moeten lopen.
Rosales eruit en Leonardo erin en dan met Babel en Leonardo wisselend op beide flanken ben je levensgevaarlijk.
Ben trouwens benieuwd of iedereen straks (als hij komt en gaat spelen zoals gehoopt) nog zo principieel is... :yes:
Leooo Leeeooooo! :eusa_dance:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma nov 20, 2006 12:59 am

Leonardo, die komt echt niet...

..toch? :eusa_pray:
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 20, 2006 3:37 am

Ik ben ook enthousiast over een aanval Babel-Huntelaar-Leonardo. Die moet goed zijn voor minimaal 40 goals.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma nov 20, 2006 7:37 am

Vossie schreef:Lul niet zo stom WP Legend... wie gaat die ballen er dan inschieten?
kennelijk begrijp je sarcasme niet... Alexander heeft nl. wel vaker van dit soort berichten, je moet ze met een korreltje zout nemen!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 20, 2006 10:31 am

Hopelijk gaat het alsnog naar PSV:

RvC akkoord met transfer Leonardo in winterstop

BN De Stem meldt dat er groen licht is bij PSV voor het halen van Leonardo. Ook de Raad van Commissarissen heeft akkoord gegeven voor de transfer. De transfersom van de Braziliaan bedraagt 750.000 euro. "Het is nu aan Leonardo om een beslissing te nemen," aldus Stan Valckx. In BN De Stem geeft de Braziliaan zelf aan de tijd te nemen voor een beslissing. "Ik heb geen haast. Ik zou niet weten wanneer ik kan nadenken over mijn toekomst, want ik ben volledig bezig met NAC en de competitie is net begonnen."
PN

Wat moet PSV trouwens met hem? Die hebben al twee dribbelaars.

TIES

Bericht door TIES » ma nov 20, 2006 11:11 am

Precies, wij kunnen Leo best gebruiken en voor €750.000 is toch een koopje. En karakter, daar valt aan te werken kijk maar naar Sneijder.

MHF

Bericht door MHF » ma nov 20, 2006 12:21 pm

Leonardo? :? Typische Ajax buitenspeler..... :hypocrite:

Ik heb het eerlijk gezegd totaal gehad met mensen als De Mul en Rosales maar of Leonardo daar nu het antwoord op is? Het lijkt mij geen slimme keuze, ook al is z'n prijs te overzien en zal hij ongetwijfeld beter renderen dan bij NAC. Het teambelang zal er niet bij gebaat zijn.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

999

Bericht door 999 » ma nov 20, 2006 1:01 pm

joey schreef:Hopelijk gaat het alsnog naar PSV:

RvC akkoord met transfer Leonardo in winterstop

BN De Stem meldt dat er groen licht is bij PSV voor het halen van Leonardo. Ook de Raad van Commissarissen heeft akkoord gegeven voor de transfer. De transfersom van de Braziliaan bedraagt 750.000 euro. "Het is nu aan Leonardo om een beslissing te nemen," aldus Stan Valckx. In BN De Stem geeft de Braziliaan zelf aan de tijd te nemen voor een beslissing. "Ik heb geen haast. Ik zou niet weten wanneer ik kan nadenken over mijn toekomst, want ik ben volledig bezig met NAC en de competitie is net begonnen."
PN

Wat moet PSV trouwens met hem? Die hebben al twee dribbelaars.
Mogen we zachtjes zeggen dat AJAX ( alweer ) vergeten is om ( goede ) buitenspelers aan te trekken, en nu Rosales te kennen heeft gegeven ( en Rosenberg ) te willen vertrekken, weer een beetje langs de pot piest ?.En als paniek/noodoplossing ene Leo in de picture heeft.
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » ma nov 20, 2006 1:06 pm

Het blijft toch frappant dat Ajax er elke keer in slaagt om met nieuwe spelers op de proppen te komen waarvan elke leek direct al zegt dat ze niet bij Ajax passen, alleen de Ajax-scouting lijkt dat maar niet duidelijk te zijn. Iedereen wist na de kapitaalvernietigende fiasco's met Machlas en Sonck dat Rosenberg niet het type spits is waar Ajax naar op zoek is. Iedereen behalve........ Hetzelfde geldt voor Bremen bankzitter en derde Griekse tragedie in de Ajax-aanval Charisteas. Meer een Ajax-spits, maar logischerwijs als Bremen bankzitter niet goed genoeg voor het niveau dat Ajax nastreeft. Over de buitenspelers die eigenlijk geen buitenspeler zijn zullen we maar niet eens beginnen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 20, 2006 1:24 pm

Ik ben het in principe met je eens, Jabukajaja. (Met de kanttekening dat ik van Harry meer verwacht had. Hem vond en vind ik een speler die bij Ajax in de spits past. Misschien geen geweldenaar, maar wel nuttig.)

Volgens mij is Leonardo opgebloeid omdat hij bij Nac in een vrije rol speelt. Bij Feyenoord kwamen zijn kwaliteiten niet tot hun recht, juist omdat hij als vleugelspits werd gezien.

Leonardo zelf heeft ook al aangegeven nooit meer als vleugelspits gebruikt te willen worden (in de Sportweek van circa een half jaar terug), dus het lijkt me sterk dat-ie Ajax boven Psv verkiest. Temeer omdat bij Psv een ware kolonie aan Portugees sprekende voetballers rondloopt.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma nov 20, 2006 1:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten