Robbert Schilder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do jul 27, 2006 1:02 pm

HtC is communicatief niet zo handig. Al is z'n stopwoordje 'koekenbakker' inmiddels ook doorgedrongen tot het vocabulaire van Feyenoord's nieuwe TD. :D

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » do jul 27, 2006 10:11 pm

Baseman schreef:Persoonlijk vind ik het nogal triest dat een talentje van 20 bij het grote Ajax zo ongeveer weigert om een bepaalde positie n te vullen :nooo:

Die jongen zou God op zijn knieen moeten danken dat hij daar mag spelen...een typische Nederlandse instelling en een belangrijke reden dat oa PSV sneller een jonge buitenlander haalt. Die willen wel vechten voor hun kansen en accepteren een rol als reserve.

PS: Ik blijf het vreemd vinden dat Charisteas mag vertrekken !
Na Huntelaar de enige speler die als centrumspits goed uit de voeten kan bij Ajax.
Precies, daarom pakt HtC hem aan. Direct een voorbeeld stellen en ja ook over Charisteas ben ik het helemaal met je eens.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za jul 29, 2006 3:33 pm

Baseman schreef: een typische Nederlandse instelling en een belangrijke reden dat oa PSV sneller een jonge buitenlander haalt. Die willen wel vechten voor hun kansen en accepteren een rol als reserve.
Ja, dat zal de reden zijn! :rofl:

Schilder gooit zijn eigen glazen in, dat deden Colin en niet-Nederlander Vonlanthen en niet-Nederlander Leandro bij PSV ook. Je lult dus uit je nek.

Schilder zeurt, Maduro, Urby, Vermeer en ààààlll die anderen zeuren niet. Het heeft dus geen ene fuck te maken met buitenlander of niet, maar is puur persoonsgebonden.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 4:02 pm

Meteen korte metten maken met dit soort gedrag van notabene een 'stagiare'. Als hij nou op een andere positie had aangetoond een toekomstige wereldtopper te worden had ik het nog enigzins kunnen billijken.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jul 29, 2006 4:06 pm

Welkom op AT, Ossegal en veel postplezier gewenst! :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 4:07 pm

Ossegal schreef:Meteen korte metten maken met dit soort gedrag van notabene een 'stagiare'. Als hij nou op een andere positie had aangetoond een toekomstige wereldtopper te worden had ik het nog enigzins kunnen billijken.
wat een flauwekul, een speler mag toch aangeven dat hij liever op een andere positie speelt. Schilder heeft nooit geweigerd om linksback te staan, hij heeft alleen gezegd dat hij zichzelf niet als linksback ziet. Prima, een speler die voor zichzelf op durft te komen :xyxthumbs:

Het enige wat hem kwalijk te nemen valt is dat hij de uitspraak voor de camera van AT5 deed in plaats van intern.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 4:12 pm

Ramona schreef:Welkom op AT, Ossegal en veel postplezier gewenst! :xyxthumbs:
Dank je! :xyxthumbs:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 4:16 pm

Henk de Gier schreef:
Ossegal schreef:Meteen korte metten maken met dit soort gedrag van notabene een 'stagiare'. Als hij nou op een andere positie had aangetoond een toekomstige wereldtopper te worden had ik het nog enigzins kunnen billijken.
wat een flauwekul, een speler mag toch aangeven dat hij liever op een andere positie speelt. Schilder heeft nooit geweigerd om linksback te staan, hij heeft alleen gezegd dat hij zichzelf niet als linksback ziet. Prima, een speler die voor zichzelf op durft te komen :xyxthumbs:

Het enige wat hem kwalijk te nemen valt is dat hij de uitspraak voor de camera van AT5 deed in plaats van intern.
Volgens mij is het aan de trainer om te bepalen wat voor een speler je bent en op welke positie je het beste uit de verf komt. Gewoon meedoen met de trainingen en keurig je mond houden. Je een beetje rustig opstellen en voetballend je plek verdienen. Zo'n jongen moet niet eens in de media komen de eerste weken. Kan alleen maar fout gaan.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 4:22 pm

en daar ben ik het niet mee eens, je mag als speler best voor jezelf opkomen en als de speler zich veel prettiger voelt op het middenveld en denkt dat zijn kwaliteiten daar beter tot z'n recht komen mag hij dat aangeven. Het "mond houden en meetrainen" is een opvatting uit de jaren 50, maar die tijden liggen gelukkig ver achter ons.

Zet Schilder maar voor een camera hoor, die heeft nu een hele wijze les geleerd.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 4:30 pm

Het met mij oneens zijn mag, Henk de Gier. Geen probleem. Maar misschien ben ik wel van de oude stempel. Ik ben voor eerst hard werken je kansen pakken en je plek verdienen. Pas daarna kun je wat meer naar buiten treden. Schilder zou er gewoon voor moeten zorgen dat de trainer niet om hem heen kan op zijn geliefde positie.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 4:35 pm

daar doet Schilder ongetwijfeld enorm z'n best voor, en aangezien Schilder niet heeft gezegd nooit op linksback te spelen zal hij zonder morren op die plek gaan staan als Henk ten Cate hem nodig heeft.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 4:38 pm

Toen hem gevraagd werd wat zijn favoriete positie was had hij natuurlijk moeten antwoorden: het veld!

Maargoed, dat is gebeurd en gedane zaken nemen geen keer. Nu maar hopen dat hij zich op een positieve manier onderscheid. Heb er alleen nog weinig fiducie in.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 4:43 pm

nah, ik ben van mening dat een speler best een favoriete plek mag hebben, en daar voor uit mag komen ook, zolang hij maar niet weigert om op andere plekken te spelen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za jul 29, 2006 4:46 pm

Inderdaad, als iemand zich niet lekker voelt op een bepaalde positie moet hij dat aangeven. Dat is in het belang van iedereen.

Hallo............2006!!!!! Niet de jaren 20
IK GELOOF!!!!!!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 5:04 pm

Die zogenaamde mondigheid van de jaren 2006 (blablabla..) bevalt mij maar matig. En om mij meteen af te schilderen als een jaren vijftig- of zelfs een jaren twintigfanaat gaat mij te ver.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 5:05 pm

ik heb je nooit als jaren 50 fanaat af willen schilderen, ik gaf alleen aan dat het tijdperk van mond houden en alles accepteren ondanks dat je het er niet mee eens bent al een jaartje of 50 geleden is begonnen met afbrokkelen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 29, 2006 5:07 pm

Ossegal schreef:Die zogenaamde mondigheid van de jaren 2006 (blablabla..) bevalt mij maar matig. En om mij meteen af te schilderen als een jaren vijftig- of zelfs een jaren twintigfanaat gaat mij te ver.
Dat deed je zelf.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 5:13 pm

Oh. Waar dan?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 29, 2006 5:35 pm

Ossegal schreef:Het met mij oneens zijn mag, Henk de Gier. Geen probleem. Maar misschien ben ik wel van de oude stempel. Ik ben voor eerst hard werken je kansen pakken en je plek verdienen. Pas daarna kun je wat meer naar buiten treden. Schilder zou er gewoon voor moeten zorgen dat de trainer niet om hem heen kan op zijn geliefde positie.
Dat haalde ik er in ieder geval uit. Maar zullen we het hierbij laten, voordat het een vervelende strijd van welles-nietes wordt?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 5:47 pm

Mijn idee! :xyxthumbs:

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2006 9:03 am

Henk de Gier schreef: wat een flauwekul, een speler mag toch aangeven dat hij liever op een andere positie speelt. Schilder heeft nooit geweigerd om linksback te staan, hij heeft alleen gezegd dat hij zichzelf niet als linksback ziet. Prima, een speler die voor zichzelf op durft te komen :xyxthumbs:

Het enige wat hem kwalijk te nemen valt is dat hij de uitspraak voor de camera van AT5 deed in plaats van intern.
Hendrik, Schilder is geen gearriveerde speler, hij moet blij zijn dat ie de kans heeft een plek in de selectie af te dwingen. Dat bereik je niet door eisen te stellen.

Schilder had moeten zeggen: ik ga m'n stinkende best doen op linksachter, om me zodoende in de kijker te spelen voor de positie van linkshalf, waar ik eigenlijk liever speel.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » zo jul 30, 2006 12:56 pm

Henk de Gier schreef:ik heb je nooit als jaren 50 fanaat af willen schilderen, ik gaf alleen aan dat het tijdperk van mond houden en alles accepteren ondanks dat je het er niet mee eens bent al een jaartje of 50 geleden is begonnen met afbrokkelen.
Maar je zult met me eens zijn dat we iets zijn doorgeschoten met de mondigheid van de jeugd dezer dagen.

Zo'n Schilder heeft een doel voor ogen, lijkt mij. Laat hem daar aan werken. Zijn mondigheid heeft hem heus geen goed gedaan, hoor.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 30, 2006 2:14 pm

Heeft hij ergens gezegd dat hij perse niet als back wilt spelen dan?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:34 pm

wimpey schreef:
Henk de Gier schreef: wat een flauwekul, een speler mag toch aangeven dat hij liever op een andere positie speelt. Schilder heeft nooit geweigerd om linksback te staan, hij heeft alleen gezegd dat hij zichzelf niet als linksback ziet. Prima, een speler die voor zichzelf op durft te komen :xyxthumbs:

Het enige wat hem kwalijk te nemen valt is dat hij de uitspraak voor de camera van AT5 deed in plaats van intern.
Hendrik, Schilder is geen gearriveerde speler, hij moet blij zijn dat ie de kans heeft een plek in de selectie af te dwingen. Dat bereik je niet door eisen te stellen.

Schilder had moeten zeggen: ik ga m'n stinkende best doen op linksachter, om me zodoende in de kijker te spelen voor de positie van linkshalf, waar ik eigenlijk liever speel.
Wilhelmus, Schilder heeft geen enkele eis gesteld, hij heeft alleen uitgesproken een voorkeur te hebben voor een andere positie als linksback, niets anders.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:36 pm

Ossegal schreef:
Henk de Gier schreef:ik heb je nooit als jaren 50 fanaat af willen schilderen, ik gaf alleen aan dat het tijdperk van mond houden en alles accepteren ondanks dat je het er niet mee eens bent al een jaartje of 50 geleden is begonnen met afbrokkelen.
Maar je zult met me eens zijn dat we iets zijn doorgeschoten met de mondigheid van de jeugd dezer dagen.

Zo'n Schilder heeft een doel voor ogen, lijkt mij. Laat hem daar aan werken. Zijn mondigheid heeft hem heus geen goed gedaan, hoor.
Sommige jeugd is doorgeschoten, maar ik vind niet dat dit op Schilder slaat. Schilder heeft alleen, in al z'n jeugdigheid. een fout gemaakt door zijn voorkeur niet intern bekend te maken maar voor de camera van AT5
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Plaats reactie