De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » vr mar 24, 2006 6:37 pm

Rishi schreef:Waarom in Frankrijk? Alsof zo een Fransman naar Ajax komt. En waarom niet in Argentinie en Brazilie?
Dan zit je daar met DAM of Steef opgescheept ;)

Ik vind het trouwens niet een erg uitgebreid netwerk. Eén scout voor Scandinavië, is dat niet wat weinig? En helemaal niks voor buiten Europa?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 24, 2006 7:07 pm

Ik ben ik schreef:
Rishi schreef:Waarom in Frankrijk? Alsof zo een Fransman naar Ajax komt. En waarom niet in Argentinie en Brazilie?
Dan zit je daar met DAM of Steef opgescheept ;)

Ik vind het trouwens niet een erg uitgebreid netwerk. Eén scout voor Scandinavië, is dat niet wat weinig? En helemaal niks voor buiten Europa?
Vooral dat vind ik schandalig. Staar je maar lekker blind op Europa, jongens. :nooo:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 24, 2006 7:12 pm

En ziedaar: een gat in de markt.

:bis:

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr mar 24, 2006 7:24 pm

Nu nog een product met de juiste prijs/kwaliteitsverhouding en marketing :hypocrite:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 24, 2006 7:27 pm

Als jij 't maar grappig vindt, Neef. :aai:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 24, 2006 7:29 pm

Ik vind het alleen grappig als één van die aankopen de verdediging van Feyenoord zoek speelt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » vr mar 24, 2006 7:43 pm

Steef schreef:Als jij 't maar grappig vindt, Neef. :aai:
Reageer jij dan ook eens: zou je een positie als vaste scout voor één club (bijvoorbeeld Ajax) ambiëren? Of voel je je dan te beperkt?

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr mar 24, 2006 7:43 pm

Steef schreef:Als jij 't maar grappig vindt, Neef. :aai:
Grappig ? Ik bedoelde dat een gat in de markt op zich niets zegt. Je zult de rest ook op orde moeten hebben.
Als jij drie toppers voor AJAX binnenhaalt in de klasse van Alex, Farfan en Gomez mag je blijven :yes:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 24, 2006 7:48 pm

Die jongens zijn voor iedereen te scouten. Niet lastig, Olympisch and A-internationals.

Van Geel zal ze binnen moeten halen. Vind 't veel knapper om een echt onbekende jongen binnen te halen die een topper blijkt.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr mar 24, 2006 7:50 pm

Nou kom op, van je luie reet af en doe je werk :yes:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 25, 2006 6:12 am

@ Neef: het is gewoon Gomes, niet Gomez.
Steef schreef:Die jongens zijn voor iedereen te scouten. Niet lastig, Olympisch and A-internationals.

Van Geel zal ze binnen moeten halen. Vind 't veel knapper om een echt onbekende jongen binnen te halen die een topper blijkt.
En nou heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag of je zo'n positie als vaste scout voor Ajax zou ambiëren?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 25, 2006 6:24 am

Over Keizer:
23/3/2006 - Keizer blijft op de achtergrond
(Gepost door RvN)

De nieuwe technisch adviseur Piet Keizer zal op eigen verzoek zoveel mogelijk in de luwte gaan werken, ver weg van de media, zo meldde Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. "Hij wordt zeker geen spreekbuis" aldus de technisch directeur. Keizer zal alleen intern adviezen gaan geven, naar Van Geel toe als ook naar de diverse geledingen.
Ajax Netwerk

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za mar 25, 2006 6:57 am

Thomas schreef:@ Neef: het is gewoon Gomes, niet Gomez.
Thankz :xyxthumbs:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 25, 2006 5:18 pm

Neefkens schreef:
Thomas schreef:@ Neef: het is gewoon Gomes, niet Gomez.
Thankz :xyxthumbs:
Neef, het is gewoon th... :thomas:

;)

Gebruikersavatar
Berend Stoker
Berichten: 3583
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 2:33 pm

Bericht door Berend Stoker » za mar 25, 2006 5:49 pm

Steef schreef:Als jij 't maar grappig vindt, Neef. :aai:
Heeft jouw consultancybureau eigenlijk een website, Steef?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za mar 25, 2006 6:13 pm

Nee, vooralsnog niet. Dat is stap 2 van het businessplan. Stap 1 is om alles in N/M/Z Amerika in kaart te brengen, contactinfo te verschaffen, beeldmateriaal en andere belangrijke info. Aangezien ik toch niks van doen moet hebben met particulieren heb ik ook niet zoveel aan een website vooralsnog. Pas als de toko staat en is doorgegroeid wil ik wel iets hebben waar BVO's via betaling toegang krijgen tot scoutingsrapporten.

Maar vooralsnog is het volstrekt onnodig. Ken zoveel flutbedrijfjes die denken dat een website het belangrijkste onderdeel is, maar direct contact met klanten werkt nog immer veel en veel beter. De mensen die ik moet spreken, weten mij te vinden en vice versa.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za mar 25, 2006 6:27 pm

Rishi schreef:Waarom in Frankrijk? Alsof zo een Fransman naar Ajax komt. En waarom niet in Argentinie en Brazilie?
Omdat we anders de grote Escudé zouden zijn misgelopen, suffie! :D

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr apr 14, 2006 6:12 am

In de Telegraaf van vandaag staat dat van Geel voor 5 jaar een stadionverbod heeft gekregen van mr. geitenwollensokken. Wat een eikel is die vent toch :redcard:

Het moet niet gekker worden!?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr apr 14, 2006 7:17 am

Stadionverbod Ajax-directeur

AMSTERDAM, vrijdag

AZ heeft Martin van Geel een stadionverbod van vijf jaar opgelegd.
De technisch directeur van Ajax kreeg dat te lezen in een aangetekende brief van AZ-voorzitter Dirk Scheringa. Van Geel, die AZ vorig jaar juli verruilde voor Ajax, is met stomheid geslagen: „Dit slaat nergens op.” De technisch directeur liet AZ-Ajax dit jaar schieten omdat zijn veiligheid niet kon worden gegarandeerd.

Dirk Scheringa legt technisch directeur van Ajax stadionverbod voor vijf jaar op

VAN GEEL IN DE BAN

AMSTERDAM, vrijdag

Martin van Geel is de komende vijf jaar niet welkom in Alkmaar. De technisch directeur van Ajax ontving een aangetekende brief van AZ waarin hem een stadionverbod voor vijf jaar werd opgelegd. Tussen beide clubs botert het niet sinds Van Geel in juli vorig jaar naar Amsterdam verkaste. Van Geel is met stomheid geslagen. Ajax onderzoekt de werkelijke betekenis van de ban die door voorzitter Dirk Scheringa persoonlijk werd uitgesproken.

„Dit slaat nergens op”, zegt Van Geel, die zich voor aanvang van het lopende seizoen plechtig had voorgenomen nergens op te reageren. „Ik wilde vooral de goede dingen van mijn dienstverband in Alkmaar koesteren, maar dit gaat nu wel heel erg ver.”

Geen van de topmensen van AZ wil commentaar geven op de brief, die alleen door Scheringa is ondertekend. Ze hadden het stil willen houden. De preses voelde zich verraden toen Van Geel koos voor positieverbetering. Het werd hem later verweten dat hij als het ware handelde met voorkennis, door Ron Vlaar naar Ajax te willen halen. Daarna werd ook Kenneth Perez gecontracteerd. Van Geel kan in de ogen van Scheringa geen goed meer doen. Het ontlokte de topman van Frisia zelfs de opmerking dat Vlaar onder geen beding naar Ajax mocht gaan, waardoor het sterk op een persoonlijke vete begon te lijken.

Volgens Van Geel is het niet duidelijk waarop het stadionverbod gebaseerd is. „Ik zou in mijn huidige functie gebruik maken van kennis opgedaan in mijn tijd bij AZ. Maar wat is dat? Bijna alles is bij iedereen bekend. Ik heb zeven jaar bij Willem II en drie jaar bij AZ gewerkt. Ik kan toch niet mijn geheugen even uitwissen? Dat kan Marcel Brands (zijn opvolger bij AZ, red.) ook niet, en Rob Baan, en Henry van der Vegt, en noem ze allemaal maar op. Sinds mijn vertrek heeft Ajax twee keer contact gezocht met AZ. Over Ron Vlaar en over Kenneth Perez. Dat is het.”

Vlaar koos uiteindelijk voor Feyenoord, omdat Ajax het gevraagde bedrag niet wilde betalen. Perez tekende nadien bij Ajax. Die transfer leverde op het zakelijke vlak geen knelpunten op, al was AZ hevig ontstemd omdat het nieuws voor de bekerwedstrijd tegen MVV wereldkundig werd gemaakt. Coach Louis van Gaal vond dat het de voorbereiding op het duel verstoorde. Opnieuw werd de zwartepiet bij Van Geel neergelegd. „Laag bij de grond”, oordeelde Van Gaal. Volgens de oefenmeester van AZ, tevens de voorganger van Van Geel bij Ajax, zijn de verhoudingen tot op heden zeer bekoeld.

Afgelopen zondag bezocht namens AZ alleen Brands, die niets met de voorgeschiedenis te maken heeft, de competitiewedstrijd in de ArenA. Volgens een woordvoerder van AZ ligt er een afspraak dat de bestuursleden van beide partijen niet bij elkaar op bezoek zouden komen, maar eerder dit seizoen waren de directieleden van Ajax met hun echtgenotes wel gewoon aanwezig bij het duel in Alkmaar. Van Geel bleef daar wijselijk weg, nadat hem via een medewerker van Scheringa zou zijn medegedeeld dat zijn veiligheid niet gegarandeerd kon worden. Eerder had Scheringa nog in een interview gezegd dat Van Geel van harte welkom was.

Volgens de Nederlandse voetbalbond kunnen clubs voormalige werknemers een stadionverbod opleggen. „Maar uiteraard niet willekeurig. Daarvoor zal iemand eerst de huisregels geschonden moeten hebben”, aldus zegsman Frank Huizinga. AZ heeft die regels gepubliceerd op de eigen website, maar die bepalingen slaan vrijwel geheel op supporters en vernielingen. Er kan echter een uitzondering gemaakt worden op basis van het huisrecht. Huizinga: „Een bewoner mag natuurlijk zelf bepalen wie hij op zijn verjaardag uitnodigt.”

Dus in dit geval is Martin van Geel een ongenode gast op het feestje van Dirk Scheringa.
De T.

De macht van het geld slaat weer toe.Maar weer eentje die ze niet alle vijf op een rijtje heeft.Was Scheringa maar zo verontwaardigd toe van Geel names Az spelers van ( gratis ) Willem II overnam.

Het zal wel niet gebeuren en ook niet kunnen, maar stel dat we tegen Az in de plee-offs moeten spelen dan zou het elftal eens voor de grap moeten roepen dat het zich solidiar stelt met van Geel en mooi thuis blijven.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr apr 14, 2006 8:05 am

Scheringa bewijst nu dat ie volledig geschift is. Blijkbaar is ie gewend dat iedereen in zijn omgeving danst op zíjn muziekje. Hij is het lachertje in de voetballerij geworden. Brands moet zich ook kapot schamen.

De hypocrisie van dit is onvoorstelbaar, op dit moment is ie zelf bezig om W2 verder leeg te halen (Augustien en Dembele), maar als een werknemer volledig volgens contract overstapt naar AJAX dan is ie de gebeten hond en krijgt ie een stadionverbod :nooo:

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » vr apr 14, 2006 8:30 am

Ik neem die man ook totaal niet serieus, ik zie hem nog zitten bij cafe de sport. Hij wilde de naam van Ajax niet zeggen en bleef het maar hebben over die club uit Amsterdam.

Een volslagen geschifte supporter die door zijn geld en macht voorzitter is. Door deze persoon zal Az niet tot sympathieke club uitgroeien, waarvan iedereen hoopt dat die uitgroeit tot de 4e club van Nederland. Op een gegeven moment, zal heel voetbalminnend Nederland verlangen dat deze man flink op zijn bek gaat.
Laatst gewijzigd door sudesh op vr apr 14, 2006 8:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » vr apr 14, 2006 8:31 am

Wat een sneue man, zeg :D:D

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr apr 14, 2006 8:42 am

Ik kan hier alleen maar om lachen! :drecul2:

Al is het natuurlijk wel vervelend voor Van Geel.

Mitchelinho
Berichten: 89
Lid geworden op: wo mar 08, 2006 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Mitchelinho » vr apr 14, 2006 8:51 am

Als dit egt zo is waarom roept MvG geen assistent technis directeur in het leven? die mag wel binnenkomen en de zaken voor MvG regelen :eusa_dance:

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » vr apr 14, 2006 8:52 am

Piet Keizer?

Ajax werkt als de bekende rode lap bij Scheringa, die man bezit teveel rancune.

Plaats reactie