De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jan 30, 2006 1:27 am

Het lijkt mij geen succes want dan heb je straks weer iemand die alles nog moet leren. Bondscoach is een heel ander vak dan clubtrainer. Nu kan hij op basis van zijn naam en uitstraling een heleboel bereiken maar als je dagelijks voor een groep staat gaat dat niet meer op.

Laat Ajax nu gewoon eens een trainer met ervaring aanstellen, zeker met zo'n jonge groep is dat gewoon heel belangrijk. Er zijn geen spelers die de groep leiding geven, het moet allemaal van de technische staf komen. Dan heb je gewoon een ervaren trainer nodig.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jan 30, 2006 1:32 am

Het blijft anders, dat is waar. Maar Marco van Basten heeft overal aanzien hoor. Daar hoeft hij geen ervaring als clubtrainer voor te hebben. Kijk maar hoe het bij Oranje is gegaan met de media, etc.

Mijn eerste keuze blijft Leo Beenhakker.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma jan 30, 2006 7:59 am

Ik weet het ook zo net nog niet met van Basten. Toch liever iemand met echte ervaring deze keer. Beenhakker zou een optie zijn, ja. Nog meer namen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 30, 2006 1:49 pm

Het probleem is dat er zoveel criteria zijn. Beenhakker brengt ons niet naar de top, dat kan ik je zo ook wel vertellen.

Ajax heeft behoefte aan iemand met uitstraling die Ajax de juiste richting op kan duwen. De enige die ik kan bedenken is Van Basten, maar ik ben dan ook niet zo goed ingevoerd.

Ik vrees dat de Beenhakkers en Ten Cates gewoon door zouden blijven ploeteren. Misschien dat ze meer uit de spelersgroep zouden weten te halen, maar Ajax heeft ook iemand nodig die kan helpen met saneren binnen de club.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jan 30, 2006 2:25 pm

Ajax heeft juist iemand met ervaring nodig. Iemand die weet wat het inhoudt om trainer te zijn van een topclub. Beenhakker is zo iemand. Dan mag jij mij vertellen wat hij mist om coach van Ajax te worden?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 30, 2006 2:37 pm

Beenhakker is een draaikont. Hij zegt nu dat hij het fanastisch vindt en over een jaar wil hij weer met zijn kloten ergens in de zon liggen. Ik vind Beenhakker niet iemand voor de lange termijn en we moeten nu juist een organisatie neerzetten die het wel een tijdje samen volhoudt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jan 30, 2006 2:47 pm

Dat is een aardig argument. Al zou je een clausule kunnen laten opnemen in z'n contract voor het geval hij opeens iets anders wil gaan doen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 30, 2006 2:49 pm

Dan zit je met een trainer die niet blij is en zich waarschijnlijk niet meer 100% geeft.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jan 30, 2006 2:53 pm

Dat is waar. Maargoed, je weet het nooit met Beenhakker.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma jan 30, 2006 2:56 pm

Thomas schreef:Dat is waar. Maargoed, je weet het nooit met Beenhakker.
Dat zegt Bertje dus ook. :D

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 30, 2006 2:58 pm

Maargoed, Maartoe slaat de spijker daar flink op z'n kop.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma jan 30, 2006 3:47 pm

Mijn ideale situatie: Beenhakker maakt het seizoen af, Van Gaal begint volgend jaar aan zijn tweede termijn als Ajaxcoach.

Beenhakker lijkt me ideaal om de spelers wat meer vertrouwen te geven, van ingewikkelde tactische verzinsels moeten we het toch niet meer hebben.
Van Gaal spreekt voor zich, lijkt me.

Gebruikersavatar
Undertaker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 11:41 am

Bericht door Undertaker » ma jan 30, 2006 3:51 pm

Correct me if I am wrong, but isn't Beehakker currently the manager of Trinidad and qualified for the Worldcup?
Try me, I'll make you famous.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 30, 2006 3:53 pm

Arthur schreef:Mijn ideale situatie: Beenhakker maakt het seizoen af, Van Gaal begint volgend jaar aan zijn tweede termijn als Ajaxcoach.
Van Gaal - Jaakke en de rest is bekend. Gebeurt niet, Arthur.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 30, 2006 3:55 pm

Nihad schreef:Ik denk dat het van Basten wordt. :yes:
Ik ook, Nihad.

Gebruikersavatar
Undertaker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 11:41 am

Bericht door Undertaker » ma jan 30, 2006 4:01 pm

I hope not (yet). I mean, the guy is a legend, but hardly experienced as manager. And from what I have seen, Holland didn't play particularly impressive in their qualifying matches.

So why would Van Basten would be better than Blind, for example?
Try me, I'll make you famous.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 30, 2006 4:14 pm

wimpey schreef:
Nihad schreef:Ik denk dat het van Basten wordt. :yes:
Ik ook, Nihad.
Ik ook, gelukkig neemt 'ie Schippie altijd met zich mee. Nu nog en ervaren assisten vinden. :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jan 30, 2006 4:52 pm

VDL mag blijven. Zoutzak Krol kunnen we wel ergens dumpen. Van Basten lijkt me de enige logische en reele optie.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » ma jan 30, 2006 9:12 pm

Je kunt zeggen wat je wilt over Martin van Geel maar de man zit bepaald niet stil. :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » ma jan 30, 2006 9:17 pm

Nihad schreef:VDL mag blijven. Zoutzak Krol kunnen we wel ergens dumpen. Van Basten lijkt me de enige logische en reele optie.
Je wilt dus Krol bij Van Basten dumpen? ;)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Bericht door MHF » ma jan 30, 2006 11:39 pm

Dubbel schreef:Je kunt zeggen wat je wilt over Martin van Geel maar de man zit bepaald niet stil. :xyxthumbs:
Zeker niet! Prima verhaal. We weten allemaal nog niet hoe e.e.a. zal gaan uitpakken maar ik beschouw het recente nieuws over Stam en Perez als positief. Van Geel is daadwerkelijk de daad bij het woord gaan voegen. Top, ik neem alvast enig voorbehoud weg...

Ik begon onlangs trouwens over de positie van Sneijder en het al dan niet aantrekken van een dynamische middenvelder. Perez dus op 10, weten we nu zo goed als zeker. Dan vraag ik mij af; blijft Sneijder? Zijn de geruchten zoals de mogelijke interesse van bijvoorbeeld Milan zijde toch meer op z'n plaats dan we nu denken? En hoe zit het dan met de afspraak over Sneijder zijn positie en het recent bijtekenen? Los van het feit of Sneijder nu vertrekt en wat ik daar van zou vinden, zou ik wel bijna gaan denken dat we eindelijk iemand binnen hebben met handelsgeest die weet hoe het spel gespeeld moet worden. Als ik dat nog eens mag meemaken bij Ajax... Dan heb ik nog een hoop veren te steken!
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jan 30, 2006 11:56 pm

Sneijder rechtshalf. Urby linkshalf, Maduro op 4. En een 3-mans verdediging bestaande uit Vermaelen, Stam en Grygera.

Als Perez op 10 komt. Ik denk echter dat Perez de nieuwe links of rechtsbuiten wordt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » di jan 31, 2006 12:02 am

Nee man MHF, niet zo gek doen! Sneijder blijft nog zeker een jaar. Anders zou me dat echt heel erg van hem tegenvallen. Nog niet zo lang geleden heeft Sneijder bij Jack van Gelder, voor mij overtuigend, gezegd dat hij het nog goed naar z'n zin heeft bij Ajax en een vertrek voorlopig nog niet aan de orde is. Niet voor niets heeft ie pas nog tot 2009 bijgetekend. Sneijder en Perez gaan gewoon naast elkaar spelen op het middenveld, dat kan volgens mij prima.
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Bericht door MHF » di jan 31, 2006 12:15 am

Dirk Scheringa schreef:Nee man MHF, niet zo gek doen! Sneijder blijft nog zeker een jaar. Anders zou me dat echt heel erg van hem tegenvallen. Nog niet zo lang geleden heeft Sneijder bij Jack van Gelder, voor mij overtuigend, gezegd dat hij het nog goed naar z'n zin heeft bij Ajax en een vertrek voorlopig nog niet aan de orde is. Niet voor niets heeft ie pas nog tot 2009 bijgetekend. Sneijder en Perez gaan gewoon naast elkaar spelen op het middenveld, dat kan volgens mij prima.
We zullen zien Herman, euh Dirk. Ik zeg ook niet dat ie weggaat maar ik ben toch benieuwd of er ontwikkelingen te verwachten zijn op dit vlak. Laat ik het zo zeggen, het zou mij niet verbazen als dit verhaal nog een staartje krijgt. En als dat zo is loopt Sneijder tenminste niet voor een peulenschil de Arena uit. Anderzijds zijn er trouwens wel meerdere opstellingen denkbaar waarin beide heren zouden kunnen functioneren, afhankelijk van wie er blijven en komen. Nogmaals, we zullen het zien!
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 31, 2006 12:23 am

Sneijder staat zeer nadrukkelijk in de belangstelling van Milan. Op alle Milan-fora wordt er over zijn komst gespeculeerd. Mocht die belangstelling concreet worden, dan hebben we alvast een creatieve middenvelder. Tenminste zo lijkt het. Ik sta er niet van te kijken indien Sneijder alsnog vertrekt.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie