De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » za jan 07, 2006 12:38 pm

Bedankt voor het overtypen Joey! :D Goed vehaal!
Ze hebben zich tien jaar lang alles ontzegd. Dan rijdt die jongen eindelijk met een redelijk goed salaris en een mooie Audi onder zijn kont de brug over en dat is het dan? Nee. Dat is pas de onderste trede van de trap. Zo bezien wordt er, zeker op het mentale vlak, nog te weinig rendement uit de opleiding gehaald.
Hij snapt het!
Er heerste te veel de gedachte dat de man een Ajax-shirt gedragen moet hebben en dan was het goed. In die hoek zoekt men het ook vaak. Ik kijk daar dwars doorheen. Mij gaat het in de eerste plaats om de kwaliteit. En als daar dingen uit het verleden bij komen, prima.â€
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » za jan 07, 2006 12:48 pm

Dus doei doei Danny en welkom Marco van Basten: „Marco van Basten zit ook op die lijn.



7/1/2006 - Van Geel: ruimte om te investeren, plaatje volgend seizoen is al rond
(Gepost door RvN)



Volgens Martin van Geel is er bij Ajax ruimte om verder te investeren in versterking van de selectie. Ook na de transfer van 9 miljoen van Huntelaar. Hij liet dat weten in een interview met Langs de Lijn. Volgens Ajax wordt de visie binnen Ajax algemeen gedragen dat er wat moet gebeuren. Daarom is de bereidheid groot om de schouders er onder te zetten en voor een extra financiele inspanning te zorgen.

Volgens Van Geel zal de selectie wel iets ingekrompen worden, maar zullen van de 6,7,8 of misschien wel meer vertrekkende spelers toch wel drie kwart vervangen moeten worden. In eerste instantie zal daarvoor in de eigen opleiding gezocht worden, in tweede instantie binnen Nederland.
Ajax Netwerk
Gekeken zal dan vooral worden naar de eigenschappen ervaring, fysieke kracht en mentale weerbaarheid. "Een echte winnaar als Huntelaar is een exponent van het beleid waar we mee bezig zijn."
Ajax Netwerk
Van Geel liet weten dat Ajax al duidelijk voor ogen heeft hoe het volgend jaar wil gaan spelen en met welke spelers. "We hebben ingevuld en al welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan." De komende maanden zal onder andere Van Geel daaraan moeten gaan werken.

bron: Ajax Netwerk

Dus nog een half jaar doorbijten en dan gaan we volgend jaar oogsten?
Er gaat dus flink geinvesteerd worden?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 07, 2006 12:52 pm

Hopelijk wil Blind dan weer bij de jeugd aan de slag, er zijn al te veel oud-Ajacieden verloren gegaan de laatste jaren.

Wat me trouwens een beetje tegen viel was dat van Geel zei dat de scouting op zich wel goed geregeld is. Hoe kan het dan dat er spelers als Sonck, Rosenberg en Charisteas gekocht worden? Die jongens mogen helemaal niet gescout worden!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za jan 07, 2006 1:15 pm

LouisXIV & co schreef: Hij snapt het! (terzijde: Dat wordt dus doeidoei Danny)
Hij zegt ook; 'we staan 4de, daar horen we op dit moment ook thuis.'

Ik interpreteer dit als dat hij vind dat Blind het maximale eruit haalt. :sad:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jan 07, 2006 1:20 pm

Hij zei: We staan vierde, dus zullen we daar op dit moment wel thuis horen. Bijna hehtzelfde, maar tochh een klein nuanceverschil
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jan 07, 2006 1:20 pm

Bertje, MVG zegt dit:
Piet Keizer bijvoorbeeld is superkritisch, legt de lat heel erg hoog. Laat dat geluid alsjeblieft horen.”
Voor de goede verstaander: de mening van Piet Keizer is zijns inziens in bepaalde gevallen ten onrechte niet serieus genomen. Keizer was bijvoorbeeld (zei Gerrit Mühren ooit) als enige tegen de komst van Charisteas.

Dit is een diplomatieke manier om te zeggen dat de lat hoger moet.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 07, 2006 1:30 pm

[quote="joey"]Bertje, MVG zegt dit:

[quote]Piet Keizer bijvoorbeeld is superkritisch, legt de lat heel erg hoog. Laat dat geluid alsjeblieft horen.â€

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jan 07, 2006 1:36 pm

MVG drukt zich cryptisch uit. Hij noemt geen namen, hij let op zijn woorden, je moet tussen de regels doorlezen.

Neem dit:

[quote]Eigenlijk ben ik begonnen op de wijze waarop ik nog steeds werk. Met de technische staf en de scouting bij elkaar gaan zitten en evalueren. Hoe gaan we het doen? Uiteindelijk was het aan mij om sommige mensen te vertellen dat de samenwerking zou eindigen.â€
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 07, 2006 1:41 pm

Dan is het goed. :evildr:

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » za jan 07, 2006 1:44 pm

Prima interview weer. Ik heb groot vertrouwen in deze man, heeft een duidelijke koers voor ogen en communiceert die helder.
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za jan 07, 2006 2:29 pm

Bertje schreef:Hopelijk wil Blind dan weer bij de jeugd aan de slag, er zijn al te veel oud-Ajacieden verloren gegaan de laatste jaren.

Wat me trouwens een beetje tegen viel was dat van Geel zei dat de scouting op zich wel goed geregeld is. Hoe kan het dan dat er spelers als Sonck, Rosenberg en Charisteas gekocht worden? Die jongens mogen helemaal niet gescout worden!
Als Blind aangeeft dat hij op elke positie verschillende type spelers wilt krijg je voor de spitspositie algauw een Rosenberg.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Rob de Wit
Berichten: 251
Lid geworden op: di dec 20, 2005 10:28 am
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Rob de Wit » za jan 07, 2006 3:27 pm

Via deze link moet het interview in zijn geheel te beluisteren zijn (hoewel het mij niet lukt maar dat heeft misschien met mijn router te maken)

http://www.nos.nl/nosstudiosport/artike ... ngeel.html

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za jan 07, 2006 4:24 pm

Bertje schreef:Hopelijk wil Blind dan weer bij de jeugd aan de slag, er zijn al te veel oud-Ajacieden verloren gegaan de laatste jaren.

Wat me trouwens een beetje tegen viel was dat van Geel zei dat de scouting op zich wel goed geregeld is. Hoe kan het dan dat er spelers als Sonck, Rosenberg en Charisteas gekocht worden? Die jongens mogen helemaal niet gescout worden!
alles beter als ajacieden zoals silooy en van den brom :X

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jan 07, 2006 5:40 pm

joey schreef:Dit interview met MVG vond ik op PN. Er staat geen bron bij, maar ik vond het interessant genoeg om te plaatsen.
Komt het niet uit Sportweek?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za jan 07, 2006 5:43 pm

Helaas wordt MVG tegengewerkt door sommigen binnen Ajax die hun baan/macht dreigen te verliezen.

En nee, ik heb 't niet (alleen) over Danny B.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za jan 07, 2006 6:02 pm

Gelukkig heeft ie de steun van degenen die de échte macht hebben :yes:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jan 07, 2006 6:02 pm

Ton Pronk?

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za jan 07, 2006 6:04 pm

Die heeft geen zak te vertellen. Het gaat om Jaakke en het nieuwe Directieteam en die steunen MvG volledig.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za jan 07, 2006 6:05 pm

Ik doelde op dat uitstekende paard, maar bedroevende ruiter die naast Danny op de bank zit. Die man heeft echt de voetbalkennis van een aardbei. :sad:

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za jan 07, 2006 6:07 pm

Ik dacht dat je serieuze tegenwerking bedoelde, dit stelt natuurlijk niets voor. En tegenwerking heb je altijd als je zaken wilt veranderen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za jan 07, 2006 6:09 pm

Klopt. Dus wordt het de hoogste tijd dat Schollie en Krollie eens bij het grof vuil worden gezet. :yes:

Mr. Ajax
Berichten: 14588
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » za jan 07, 2006 6:10 pm

k doelde op dat uitstekende paard, maar bedroevende ruiter die naast Danny op de bank zit. Die man heeft echt de voetbalkennis van een aardbei.
Welke van de twee?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jan 07, 2006 6:11 pm

Allebei. :yes:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » za jan 07, 2006 6:34 pm

Volgens mij was Van der Lem niet meer dan een redelijk paard ;)

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » za jan 07, 2006 8:10 pm

Steef schreef:Helaas wordt MVG tegengewerkt door sommigen binnen Ajax die hun baan/macht dreigen te verliezen.
Die moeten dan al helemaal snel opdonderen. Dat soort intern geneuzel heeft ons al te veel kut-jaren bezorgd!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Plaats reactie