Mohamed Ihattaren

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door wimpey » ma mar 11, 2024 6:34 pm

Ook Slavia heeft alweer genoeg van 'm...

Binnen 3 jaar achter de tralies. Mark my words.

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 12, 2024 8:43 am

wimpey schreef:
ma mar 11, 2024 6:34 pm

Of in een kist.
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » di mar 12, 2024 8:51 am

Deze man heeft ongeveer 10x kansen te veel gekregen om terug te mogen komen.
had die kansen aan anderen gegeven en zij hadden ze met beide handen aangenomen.

Kist of tralies staan inderdaad op hem te wachten. 0 medelijden
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mar 12, 2024 9:27 am

Het is toch ook wel vooral een treurig verhaal. Die jongen had en heeft natuurlijk ontzettend veel voetbaltechnisch talent maar is kennelijk totaal de weg kwijt geraakt.

Wat hij nodig heeft is volgens mij niet nóg een club die hem een kans geeft maar hulp om een stabiel leven op te bouwen.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mar 12, 2024 9:28 am

wimpey schreef:
ma mar 11, 2024 6:34 pm

Ik denk zelfs eerder...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo mar 13, 2024 9:44 am

Het jongetje is een beetje toondoof.

De zachte aanpak verpest hem. Zet hem een jaar of twee, drie in de UFC Octagon. Als hij dat overleeft is hij wel ready.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

zeux

Bericht door zeux » zo mar 02, 2025 11:55 am

Mohamed Ihattaren heeft zondag bevestigd dat de KNVB hem heeft gepolst voor Jong Oranje. De aanvallende middenvelder van RKC Waalwijk is naar eigen zeggen nog niet bezig met zijn interlandloopbaan.

Ihattaren speelde jarenlang jeugdinterlands voor Nederland. In 2019 maakte de spelmaker duidelijk dat hij definitief koos voor een interlandloopbaan bij Oranje, terwijl ook Marokko interesse toonde. Tot een debuut bij het grote Oranje is het nooit gekomen.

"Ja, de KNVB heeft mij via via benaderd", zei Ihattaren zondag in het ESPN-programma Goedemorgen Eredivisie. "Die zijn bij mijn zaakwaarnemer José Fortes Rodríguez terechtgekomen. Ik heb gehoord dat er interesse is. Ik heb nog niet zelf met de KNVB gesproken. Daar focus ik me nu totaal niet op."

Omdat de 23-jarige Ihattaren na 1 januari 2002 geboren is, komt hij nog in aanmerking voor Jong Oranje. ESPN meldde vrijdag dat Ihattaren in beeld is om deel uit te maken van de ploeg van bondscoach Michael Reiziger op het EK van komende zomer.

"Het EK is een mooi podium om mezelf te laten zien en voor Oranje te spelen", vervolgde Ihattaren. "Maar ik ben daar nu niet mee bezig. Nederland of Marokko: ik wil gewoon voetballen. Ik voel me vereerd door de interesse, maar ik wil me eerst focussen op RKC."

Ihattaren maakt geen deel uit van de voorselectie van Jong Oranje voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Italië en Roemenië. Deze wedstrijden staan op 21 en 25 maart op het programma.(nu.nl)
Tot nu toe nog geen 'onrust' rondom hem. Heeft ook niet gerebelleerd tegen dat gruwelijke 'carnavalsshirt' waarin ze vrijdag voetbalden. :ajaxsmiley.gif:

Het lijkt of die gozer al een 'eeuw' op het voetbaltoneel is, maar komt gewoon nog in aanmerkingen voor Jong Oranje...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie