Antony

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » vr aug 19, 2022 8:30 pm

wimpey schreef:
vr aug 19, 2022 5:35 pm
Foot Mercato noemt een aanstaand bod van 100M incl. bonussen.

En Ziyech en Kluivert als vervangers. Kluivert mag opzouten. :1evil.gif:

Kluivert no way :1evil.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Antony

Bericht door mattie » vr aug 19, 2022 8:43 pm

No way die kluivert...

Laat maar rotten bij Roma of waar dan ook
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Antony

Bericht door 999 » za aug 20, 2022 7:23 am

Goed, nachtje overgeslapen.Dit zijn mijn gedachten: Komt inderdaad dat 90 Miljoen bod ( exclusief bonussen ) of 100 Miljoen ( inclusief bonussen ) en Ziyech is ( voor wat we lezen in de media transfer bedrag op te halen, levert wat salaris in t.o.v. Engeland en hier, ook om nu niet meteen weer scheve gezichten te krijgen ) zou ik meteen akkoord zeggen.

Probleem is wel is Ziyech nog wel de oude Ziyech zoals in zijn tijd bij ons.Als dat wel zo is dan is ie beter als Antony, in mijn beleving veel beter.In mijn beleving kan/ kon Antony dan ook ( nog ) niet tippen aan de Ziyech in zijn tijd bij AJAX.

Er zit ook geen restwaarde meer op , ik bedoel 29 jaar dat wordt AJAX zijn laatste " echte top " club.Of je gaat huren, maar goed dat mogen andere uit zoeken.

As ie komt heeft ie in ieder geval de " engelse Chelsea " conditie :) ..

Maar goed tot nu toe snoert Bergwijn ook de monden van de criticasters.

In het kort van de " oude " Ziyech zal AJAX alleen maar beter worden is mijn idee ..

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41126
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Antony

Bericht door Marillion » za aug 20, 2022 8:45 am

Ja, als hij zijn oude niveau haalt zou Ziyech goud waard zijn. Haalt hij dat niveau weer is dan de vraag. Aan zijn leeftijd zal het niet liggen. Maar zit hij nog in de juiste modus? Misschien is hij wel extreem gedreven om het ongelijk van Chelsea aan te tonen maar voor hetzelfde geld is de neerwaartse spiraal voorzichtig ingezet.

Antony ondertussen:
....'Om heel eerlijk te zijn kan ik dat niet', vertelt Antony donderdag in gesprek met De Telegraaf. 'Wat ik wel kan zeggen, is dat ik met mijn familie, zaakwaarnemers en Ajax tot de juiste beslissing wil komen, die goed is voor iedereen. Uiteindelijk bepaalt God mijn toekomst.'

Ondanks de sterke geluiden dat de snelle Braziliaan deze zomer de overstap zal maken naar Manchester United, is de linkspoot niet teleurgesteld als een transfer uitblijft. 'Ik ben heel gelukkig bij Ajax, heb een contract tot de zomer van 2025 en zal elke seconde alles geven voor deze prachtige club. Het shirt draag ik met trots en vanaf dag één voel ik me thuis. Als we met zijn allen beslissen dat ik hier blijf, dan weet ik dat dit het beste voor mij en de club is. Het is niet zo dat ik weg moét.'

De buitenspeler gaat tenslotte in op zijn ontwikkeling bij de Amsterdamse club. 'Dankzij Ajax ben ik een completere voetballer geworden; effectiever vooral en meer een teamspeler. Ik sta open voor de mening van mijn trainers en medespelers. Elke dag wil ik een betere voetballer worden.' Over de rol van Erik ten Hag is de aanvaller kort, maar krachtig: 'Hij is superbelangrijk voor me geweest. Ik ben hem dankbaar en wens hem alle goeds.'...

Bron: AS
Dit klinkt in ieder geval naar buiten toe absoluut niet als muiten. En jullie lezen het. God gaat bepalen waar hij speelt. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Antony

Bericht door Zuidema » za aug 20, 2022 8:52 am

Marillion schreef:
za aug 20, 2022 8:45 am
God gaat bepalen waar hij speelt. :smallgrin.gif:
Het verleden leert dat dat niet verstandig is. De bijbel staat tjokvol met mismanagement en bestuurlijk wanbeleid van dat opperwezen.
Success will tear us apart.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Antony

Bericht door elliquido » za aug 20, 2022 8:58 am

Hoeveel doen 30 zilverlingen tegenwoordig?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Antony

Bericht door Zuidema » za aug 20, 2022 9:33 am

elliquido schreef:
za aug 20, 2022 8:58 am
Hoeveel doen 30 zilverlingen tegenwoordig?
:666.gif:
Laatst gewijzigd door Zuidema op za aug 20, 2022 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Success will tear us apart.

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » za aug 20, 2022 10:13 am

Marillion schreef:
za aug 20, 2022 8:45 am
Ja, als hij zijn oude niveau haalt zou Ziyech goud waard zijn. Haalt hij dat niveau weer is dan de vraag. Aan zijn leeftijd zal het niet liggen. Maar zit hij nog in de juiste modus? Misschien is hij wel extreem gedreven om het ongelijk van Chelsea aan te tonen maar voor hetzelfde geld is de neerwaartse spiraal voorzichtig ingezet.

Antony ondertussen:
....'Om heel eerlijk te zijn kan ik dat niet', vertelt Antony donderdag in gesprek met De Telegraaf. 'Wat ik wel kan zeggen, is dat ik met mijn familie, zaakwaarnemers en Ajax tot de juiste beslissing wil komen, die goed is voor iedereen. Uiteindelijk bepaalt God mijn toekomst.'

Ondanks de sterke geluiden dat de snelle Braziliaan deze zomer de overstap zal maken naar Manchester United, is de linkspoot niet teleurgesteld als een transfer uitblijft. 'Ik ben heel gelukkig bij Ajax, heb een contract tot de zomer van 2025 en zal elke seconde alles geven voor deze prachtige club. Het shirt draag ik met trots en vanaf dag één voel ik me thuis. Als we met zijn allen beslissen dat ik hier blijf, dan weet ik dat dit het beste voor mij en de club is. Het is niet zo dat ik weg moét.'

De buitenspeler gaat tenslotte in op zijn ontwikkeling bij de Amsterdamse club. 'Dankzij Ajax ben ik een completere voetballer geworden; effectiever vooral en meer een teamspeler. Ik sta open voor de mening van mijn trainers en medespelers. Elke dag wil ik een betere voetballer worden.' Over de rol van Erik ten Hag is de aanvaller kort, maar krachtig: 'Hij is superbelangrijk voor me geweest. Ik ben hem dankbaar en wens hem alle goeds.'...

Bron: AS
Dit klinkt in ieder geval naar buiten toe absoluut niet als muiten. En jullie lezen het. God gaat bepalen waar hij speelt. :smallgrin.gif:
Zijn zaakwaarnemer is God? Hmm. :smallgrin.gif:


Prima teksten van Antony in de T, die jongen is voor zijn leeftijd een stabiele persoonlijkheid. Zijn uitspraken geven ook aan dat hij een goed contact met mensen binnen Ajax heeft. :biggthumpup.gif:

Uiteindelijk zal hij helaas wel gaan, want hij is naar Europa gekomen het geld en de glorie. De glorie van MU mag dan vergane glorie zijn, de PL staat wel garant voor veel geld en uitdaging.

Ik hoop dat we voor het bonusgeld dat we zo binnenkrijgen nog een goede keeper halen.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Antony

Bericht door Gaizka1985 » za aug 20, 2022 10:16 am

100 miljoen + zou natuurlijk een gigantische transfer zijn voor Ajax, ik denk niet dat wij ooit nog een speler voor een hoger bedrag zullen verkopen. (dat dacht ik na de Jong trouwens ook... :smallgrin.gif: )

Ik denk dat Ajax achter de schermen contact heeft met Ziyech, hoe staat hij er in? Als Ziyech haalbaar is denk ik dat Ajax Antony laat gaan, dat gaan mooie onderhandelingen worden!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Antony

Bericht door 999 » za aug 20, 2022 10:29 am

’GOD BEPAALT MIJN TOEKOMST’
INTERVIEW Antony sluit transfer deze zomer niet uit, maar vindt bij Ajax blijven geen straf
Het spel lijkt op de wagen. Een dag nadat Ajax een bod van 80 miljoen euro op Antony (22) naar de prullenbak verwees, sloeg de Braziliaanse aanvaller de training over. De Amsterdamse club hult zich in nevelen over de reden. Was het ’gewoon’ een blessure of heeft het te maken met een naderende transfer? Een dag eerder liet de Braziliaanse rasartiest in een interview zijn licht schijnen over de interesse van Manchester United, zijn bijzondere band met Erik ten Hag en Alfred Schreuder en zijn liefde voor Ajax.

AMSTERDAM Een salvo schoten in de roos. Anders kan de transfer van Antony Matheus dos Santos, roepnaam Antony, niet worden omschreven. De Braziliaan werd in juli 2020 voor 15,75 miljoen euro opgepikt bij São Paulo en twee landskampioenschappen en een overwintering in de Champions League later kan Ajax een bod van 80 miljoen euro van Manchester United afwimpelen. Clubs die Ajax voor 1 september nog van zijn smaakmaker willen beroven, moeten – zo klinkt het nu in Amsterdam – een nog hoger bedrag overmaken. Maar is Antony het daarmee eens?


Om met de deur in huis te vallen: kun je de fans geruststellen en zeggen dat je na 1 september ook nog het Ajax-shirt draagt?

Antony: „Nee, om heel eerlijk te zijn kan ik dat niet. Wat ik wel kan zeggen, is dat ik met mijn familie, zaakwaarnemers en Ajax tot de juiste beslissing wil komen, die goed is voor iedereen. Uiteindelijk bepaalt God mijn toekomst.”

Laat ik het anders vragen: baal je als je na het sluiten van de transfermarkt nog in Amsterdam speelt?

„Nee, nee, nee! Ik ben heel gelukkig bij Ajax, heb een contract tot de zomer van 2025 en zal elke seconde alles geven voor deze prachtige club. Het shirt draag ik met trots en vanaf dag één voel ik me thuis. Als we met zijn allen beslissen dat ik hier blijf, dan weet ik dat dit het beste voor mij en de club is. Het is niet zo dat ik weg moét.”

Waarom heb je het zo naar je zin bij Ajax?

„Ik ben God dankbaar voor elke dag dat ik op het veld sta. Hij heeft mij de kans gegeven in Europa, bij Ajax, mijn droom te verwezenlijken. We spelen in de Champions League. Ik geniet ervan om hier te zijn.”

Je bent in de spelersgroep niet alleen geliefd vanwege je kwaliteiten, maar ook omdat je elke dag voor een lach probeert te zorgen. Waarom vind je dat zo belangrijk?

„Bij Ajax hebben we hooggeschoolde voetballers en met Alfred Schreuder een uitstekende trainer. Binnen de lijnen komt alles goed. Daarom houd ik me meer bezig met de zaken buiten het veld. Ik vind het belangrijk dat de sfeer goed is en dat we een hecht team smeden. Daarom besteed ik veel aandacht aan mijn medespelers. Dat is ook een signaal naar de kinderen die ons als idolen zien: werk samen, sluit vriendschappen, dan bereik je meer dan je alleen kunt. En ik probeer op de training af en toe een grapje te maken om voor ontspanning te zorgen. Plezier is de basis, de reden waarom we allemaal ooit zijn gaan voetballen.”

Welke stappen in je ontwikkeling als speler heb je sinds je komst naar Ajax gemaakt?

„Heel veel, op allerlei gebied. Dankzij Ajax ben ik een completere voetballer geworden; effectiever vooral en meer een teamspeler. Ik sta open voor de mening van mijn trainers en medespelers. Elke dag wil ik een betere voetballer worden.”

Hoe groot was de rol van Erik ten Hag daarin?

„Hij is superbelangrijk voor me geweest. Ik ben hem dankbaar en wens hem alle goeds.”

Doet het je dan pijn als je hem de eerste twee competitiewedstrijden bij Manchester United hard onderuit ziet gaan?

„Ik zal na onze samenwerking altijd voor Erik juichen. Nee, dat kon tot nu toch nog niet en dat maakt me triest. Maar Erik kennende ben ik ervan overtuigd dat hij het tij snel zal keren. Manchester United zal aan zijn hand beter worden. Bij zijn vorige clubs heeft hij bewezen dat zijn methode werkt.”

Wat was in je jeugd in Brazilië jouw Europese droomtopclub?

„Ik keek altijd met heel veel plezier naar FC Barcelona, Real Madrid en Bayern München, de clubs die het zo goed deden in de Champions League. Maar eigenlijk was ik erg geïnteresseerd in alle grote teams met Braziliaanse spelers. Dat ik met Ajax in de Champions League tegen Liverpool mocht spelen, was een droom die uitkwam.”

Had je als kleine jongen ooit kunnen vermoeden dat je waarde op 22-jarige leeftijd op honderd miljoen euro zou worden geschat?

„Dat zijn geen zaken waar je als jong voetballertje mee bezig bent. Mijn enige doel was profvoetballer worden en in Brazilië een transfer naar Europa te verdienen.”

Wat vind je ervan dat Ajax je zo graag wil houden, de fans je smeken te blijven en clubiconen hopen op een langer verblijf?

„Daar ben ik ze dankbaar voor en eerlijk gezegd ook wel trots op. Elke keer als ik het veld op kom en de supporters mijn naam hoor scanderen, maakt dat me gelukkig. Het stimuleert me om ze te vermaken met doelpunten, assists en acties.”

Is het verlengen van je huidige contract tot de zomer van 2025 een optie?

„Ik focus me op het voetballen en heb alle andere zaken in handen van mijn zaakwaarnemers en mijn broer gelegd. Zij zullen me adviseren wat het beste is.”

Was de wedstrijd tegen FC Groningen je beste wedstrijd ooit voor Ajax?

„Of het de beste wedstrijd was, weet ik niet. De eerste helft was wel mijn beste helft voor Ajax. Ik denk dat al mijn beslissingen goed waren, ik maakte een mooi doelpunt en gaf een assist op Steven Bergwijn.” Lachend: „Wellicht hielp het dat de temperatuur in het stadion Braziliaans was.”

Hoe bevalt de samenwerking met Alfred Schreuder?

„Heel erg goed. Na het vertrek van een trainer is het altijd even afwachten hoe het verder gaat. Maar zijn filosofie is hetzelfde als die van Ten Hag. Onze intenties zijn aanvallend en daar houden onze spelers van.”

Is het een realistisch doel om op het WK in Qatar basisspeler van Brazilië te zijn?

„De bondscoach heeft een geweldige groep spelers, waar hij uit kan putten. Dat ik er de laatste interlands voortdurend bij was, vind ik fantastisch, omdat ik met de allerbeste voetballers van mijn land samen ben. Elke Braziliaanse voetballer wil deel uitmaken van de Seleção. Een basisplaats is het volgende doel, waar ik bij Ajax en de nationale ploeg alles voor zal doen.”

Zullen we afspreken het volgende grote interview te maken als je wereldkampioen bent geworden?

Lachend: „Eerder mag ook, hoor. Als daar aanleiding toe is. Maar het wereldkampioenen-interview zou fantastisch zijn.” Serieus: „WK-goud is alti
De T.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » za aug 20, 2022 10:31 am

Ajax zal Antony laten gaan. Na het interview in de T ben ik er van overtuigd dat het muit-verhaal onzin is. Hij zal dus in overleg met Ajax niet getraind hebbe. Een voorbode van een grote transfer o.h.a.
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » za aug 20, 2022 10:32 am

Honderd miljoen, dat is dan uitstekend onderhandeld van Hamstelaar. Sowieso maakt dit duo een sterke indruk op mij. :biggthumpup.gif:

Je moet zorgen dat je niet in een conflictsituatie belandt, dat is slecht voor beide partijen.

Ik heb het nog eens teruggelezen, Antony kon destijds naar twaalf (!) clubs, waaronder Dortmund. Het is zaak dat Ajax voor zulke talenten de beste optie is. Antony is een wandelende reclamezuil voor onze club: heeft het goed hier, speelt CL, ontwikkelt zich voorspoedig en staat in de belangstelling van de rijkste clubs in de wereld.

Ziyech staat blijkbaar al in de startblokken. Hij zou een enorme versterking zijn, verzet veel werk en kan onze aanvallers lanceren.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » za aug 20, 2022 10:36 am

Ziyech is natuurlijk (potentieel) een mindere voetballer dan Antony. Ik denk alleen dat hij qua rendement veel waardevoller is. Iig nu nog. Ik denk dat Bergwijn en Brobbey hun vingers kunnen aflikken. Ziyech maakte zelfs dat Promes een behoorlijke voetballer leek

Ziyech zou ook een heel goede invloed kunnen hebben op Ihattaren. Of is dat te simpel gedacht obv (2e) nationaliteit?
Laatst gewijzigd door LucaS op za aug 20, 2022 10:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » za aug 20, 2022 10:48 am

LucaS schreef:
za aug 20, 2022 10:36 am
Ziyech is natuurlijk (potentieel) een mindere voetballer dan Antony. Ik denk alleen dat hij qua rendement veel waardevoller is. Iig nu nog. Ik denk dat Bergwijn en Brobbey hun vingers kunnen aflikken. Ziyech maakte zelfs dat Promes een behoorlijke voetballer leek
Klopt, uiteindelijk betaalt MU voor wat Antony kan worden. Op dit moment is hij een supertalent, maar zeker geen gearriveerde topspeler.

Ziyech zit een niveau onder wat Antony kan worden, maar is wel in staat om direct te leveren. Hij kent Ajax, kent Schreuder en zal vast gebrand zijn zich te revancheren na zijn hopeloze periode onder die Duitse aardappel.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Antony

Bericht door 999 » za aug 20, 2022 11:08 am

Worden er ook argumenten gegeven waarom Ziyech ( potentieel ) een mindere voetballer is dan Antony .. Waar moet ik dan naar kijken ?.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Antony

Bericht door Toppie » za aug 20, 2022 11:20 am

Ziyech minder, nou niet in zijn voorzetten wel zijn vrije trappen

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » za aug 20, 2022 11:35 am

999 schreef:
za aug 20, 2022 11:08 am
Worden er ook argumenten gegeven waarom Ziyech ( potentieel ) een mindere voetballer is dan Antony .. Waar moet ik dan naar kijken ?.
Is vooral een heel andere speler: passer vs dribbelaar. Verder heb ik het over de potentie, spelers met de mogelijkheden van Antony zijn dungezaaid. Daarbij heeft Antony ontzettend veel zelfvertrouwen, hij durft alles. Juist dribbelaars moeten zo zijn: als het mislukt doorgaan, gewoon opnieuw proberen.

Bij een dribbelaar kijk ik altijd naar de effectiviteit, de eindpass. Aan alleen leuk dribbelen heb je niets. Ik vind Antony nu al behoorlijk effectief: zijn voorzetten en schoten zijn lastig te verdedigen. Hij moet nog beter doseren, maar dat is een kwestie van ervaring. Ik denk dat hij nu zo ongeveer zit op het niveau van Arjen Robben toen die naar Chelsea ging.

Ziyech is een slow starter, dat was bij Ajax al zo. Als hij terugkwam van een blessure had hij tijd nodig om in zijn ritme te komen. Dat is hem bij Chelsea opgebroken. Hij kreeg maar weinig kansen en eigenlijk nooit een aantal wedstrijden achter elkaar. Ziyech heeft het uiteindelijk niet kunnen laten zien op in de PL, daarvoor lijdt hij net iets te veel balverlies.
In de schaarse wedstrijden die ik hem daar heb zien spelen viel me ook op dat hij weinig gezocht werd. Bij Ajax hadden zijn medespelers een rotsvast vertrouwen in hem. Hij is, denk ik, een speler die zich prettig moet voelen, bij Chelsea was dat nooit echt het geval. Daarom zal hij wel graag terug willen naar Ajax: lekker ballen onder Schreuder. Kortom, ik denk dat hij uiteindelijk de keiharde mentaliteit mist om te slagen in de ratrace van de PL.

Yopii
Berichten: 19037
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » za aug 20, 2022 11:40 am


Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Antony

Bericht door 999 » za aug 20, 2022 12:52 pm

Yopii schreef:
za aug 20, 2022 11:35 am
999 schreef:
za aug 20, 2022 11:08 am
Worden er ook argumenten gegeven waarom Ziyech ( potentieel ) een mindere voetballer is dan Antony .. Waar moet ik dan naar kijken ?.

Is vooral een heel andere speler: passer vs dribbelaar. Verder heb ik het over de potentie, spelers met de mogelijkheden van Antony zijn dungezaaid. Daarbij heeft Antony ontzettend veel zelfvertrouwen, hij durft alles. Juist dribbelaars moeten zo zijn: als het mislukt doorgaan, gewoon opnieuw proberen.

Bij een dribbelaar kijk ik altijd naar de effectiviteit, de eindpass. Aan alleen leuk dribbelen heb je niets. Ik vind Antony nu al behoorlijk effectief: zijn voorzetten en schoten zijn lastig te verdedigen. Hij moet nog beter doseren, maar dat is een kwestie van ervaring. Ik denk dat hij nu zo ongeveer zit op het niveau van Arjen Robben toen die naar Chelsea ging.


Ziyech is een slow starter, dat was bij Ajax al zo. Als hij terugkwam van een blessure had hij tijd nodig om in zijn ritme te komen. Dat is hem bij Chelsea opgebroken. Hij kreeg maar weinig kansen en eigenlijk nooit een aantal wedstrijden achter elkaar. Ziyech heeft het uiteindelijk niet kunnen laten zien op in de PL, daarvoor lijdt hij net iets te veel balverlies.
In de schaarse wedstrijden die ik hem daar heb zien spelen viel me ook op dat hij weinig gezocht werd. Bij Ajax hadden zijn medespelers een rotsvast vertrouwen in hem. Hij is, denk ik, een speler die zich prettig moet voelen, bij Chelsea was dat nooit echt het geval. Daarom zal hij wel graag terug willen naar Ajax: lekker ballen onder Schreuder. Kortom, ik denk dat hij uiteindelijk de keiharde mentaliteit mist om te slagen in de ratrace van de PL.
Sorry , maar 2e gedeelte heeft niks met het verschil ( beter ) met Antony te maken.En het dikgedrukte tja, Zouden we dan niet eerst af moeten gaan wachten hoe Antony het bij MU gaat doen ( met als voordeel een bevriende en met hem hebben gewerkt trainer ).Antony heeft niet zoveel rendement ( dus wat we tot nu toe zagen ) bij AJAX als wat Ziyech heeft gehad voor ons.Dus persoonlijk vindt ik dat dikgedrukte een argument van niks.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33692
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Antony

Bericht door zeux » za aug 20, 2022 12:54 pm

Yopii schreef:
za aug 20, 2022 10:13 am
Uiteindelijk zal hij helaas wel gaan, want hij is naar Europa gekomen het geld en de glorie. De glorie van MU mag dan vergane glorie zijn, de PL staat wel garant voor veel geld en uitdaging.
Natuurlijk telt aura, ook al zit de sleet daar enorm op. Internationaal is MU nu eenmaal 'groter' dan Ajax.

En met de honderden miljoen tv-geld kunnen ze ook 'gewoon' weer een competitief elftal kopen. De inzinking nu zal een tijdelijke zijn. Alles is cyclisch.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5430
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Antony

Bericht door columbus » za aug 20, 2022 1:23 pm

Toch hoop ik gewoon nog steeds dat hij blijft. En voor mijn part volgende zomer voor 15 miljoen minder. Een herkenbaar elftal heeft mij een grote meerwaarde in het plezier van het kijken naar voetballen. Je bent al een paar wedstrijden onderweg en je kan theoretisch volgende week naar 11 andere jongens kijken.

Ze moeten echt wat aan die transfer periodes doen. Alleen in de zomer tot dat een competitie officieel gestart is.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10318
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Antony

Bericht door WP_Legend » za aug 20, 2022 1:56 pm

Ik ben heel groot fan van Ziyech, dus van mij mag hij altijd terug komen... Antony heeft mij nooit echt kunnen bekoren dus dit soort berichten maken mij erg blij!

wimpey
Berichten: 52068
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Antony

Bericht door wimpey » za aug 20, 2022 2:07 pm

LucaS schreef:
za aug 20, 2022 10:36 am
Ziyech maakte zelfs dat Promes een behoorlijke voetballer leek
En Antony bij Haller.

Lionel
Berichten: 47596
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » za aug 20, 2022 2:13 pm

LucaS schreef:
za aug 20, 2022 10:36 am
Ziyech is natuurlijk (potentieel) een mindere voetballer dan Antony. Ik denk alleen dat hij qua rendement veel waardevoller is. Iig nu nog. Ik denk dat Bergwijn en Brobbey hun vingers kunnen aflikken. Ziyech maakte zelfs dat Promes een behoorlijke voetballer leek

Ziyech zou ook een heel goede invloed kunnen hebben op Ihattaren. Of is dat te simpel gedacht obv (2e) nationaliteit?
Haha dit van Promes en Mo dacht ik dus ook. Ziyech halen natuurlijk.

Antony is over een paar jaar niet te stoppen maar dat moment maken wij toch niet mee. Nu is Ziyech in de markt die volgens mij waardevoller zal zijn voor ons dan Antony komend jaar is.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33692
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Antony

Bericht door zeux » za aug 20, 2022 2:15 pm

Lionel schreef:
za aug 20, 2022 2:13 pm
LucaS schreef:
za aug 20, 2022 10:36 am
Ziyech is natuurlijk (potentieel) een mindere voetballer dan Antony. Ik denk alleen dat hij qua rendement veel waardevoller is. Iig nu nog. Ik denk dat Bergwijn en Brobbey hun vingers kunnen aflikken. Ziyech maakte zelfs dat Promes een behoorlijke voetballer leek

Ziyech zou ook een heel goede invloed kunnen hebben op Ihattaren. Of is dat te simpel gedacht obv (2e) nationaliteit?
Haha dit van Promes en Mo dacht ik dus ook. Ziyech halen natuurlijk.

Antony is over een paar jaar niet te stoppen maar dat moment maken wij toch niet mee. Nu is Ziyech in de markt die volgens mij waardevoller zal zijn voor ons dan Antony komend jaar is.
Als hij 'aan' wil staan... dus.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie