Door Javiskamp bedoel je?InnerHarbour schreef: Volgens mij zou hij hier ook anders bekeken worden als hij bij PSV zou voetballen.

Frenkie was weer geweldig hoor. Koopje voor Barcelona.
Moderator: mods
Door Javiskamp bedoel je?InnerHarbour schreef: Volgens mij zou hij hier ook anders bekeken worden als hij bij PSV zou voetballen.
Daarnaast pakt hij ook zoveel ballen af. Er zijn weinig of geen completere middenvelders. Hij heeft het in zich om de beste ooit op zijn plek te worden. Wat zijn plek ook mag zijn. Hij liep gisteren 14 kilometer. Zat overal tussen. En speelde niet eens met de mensen met wie hij een klik heeft.wimpey schreef:Vislamp heeft vast meer met Sadilek. En IH met Milner.
FdJ schudt steevast een mannetje af en schept ruimte voor teamgenoten. Die doet op instinct en techniek zoveel goeds voor een team.
Dit dus he. Sowieso een van de allerbesten (en vooral allermooisten) die ik live heb mogen meemaken. Dat mensen hier nog serieus ingaan op die ouwe blinde trol van een IH... Je eigen mening hebben mag, provoceren tot een bepaalde punt ook wel, maar met je 'eigen feiten' gaan strooien vind ik pas echt triest. Statistisch gezien zijn er zeer weinig spelers die meer ballen vooruit spelen dan De Jong. Hij is ook een van de snelste van de selectie en gemiddeld hebben zijn acties een zeer hoge Packing-rate. Maar volgens die blinde is ie traag en speelt ie vooral breed. Tsja, met je eigen feiten moet het leven toch heerlijk simpel zijn.Lionel schreef: Daarnaast pakt hij ook zoveel ballen af. Er zijn weinig of geen completere middenvelders.
InnerHarbour schreef:Touché.Javiskamp schreef:Ah... en nu zijn kranten wel serieus te nemen, maar o wee ze ten Hag pesten... dan niet...
Ik snap het...![]()
De Cruijff van onze tijd, bijna net zo goed. Echt, dat is niet overdreven.GangstaRiB schreef:Jeetje wat is die jongen goed. Zat een filmpje te kijken van em gemaakt door het officiele Ajax kanaal, maar hij heeft echt een Cruijfiaanse swagger.
Inderdaad. Door hem leken anderen zoveel beter dan ze eigenlijk zijn. Ook bij dit Ajax. Zelfde voor Ziyech. Maar Frenkie... Wauw.GangstaRiB schreef:Jeetje wat is die jongen goed. Zat een filmpje te kijken van em gemaakt door het officiele Ajax kanaal, maar hij heeft echt een Cruijfiaanse swagger. Zwaartepunt laag en tegenstander doldraaien. En inderdaad altijd aanspeelbaar. Vroeger als de backs de bal hadden aan de zijlijn, ging 99% terug op de keeper, nu spelen ze bijna altijd Frenkie aan die kan wegdraaien en vervolgens ben je aan het aanvallen.
Die gaan we missen....
Hij mag de schoenen van Cruijff nog niet poetsen. De man heeft zo'n beetje alles gewonnen wat er te winnen viel, F. Cartero heeft het net tot Ajax 1 geschopt, 'jullie' zijn serieus de weg kwijt hier.Ajax Rules schreef:De Cruijff van onze tijd, bijna net zo goed. Echt, dat is niet overdreven.GangstaRiB schreef:Jeetje wat is die jongen goed. Zat een filmpje te kijken van em gemaakt door het officiele Ajax kanaal, maar hij heeft echt een Cruijfiaanse swagger.
Wie is men?bryan schreef:Hazard (28) naar Real voor 100 miljoen. Mogelijk 140 met bonussen enz.
Baffa heeft dus een flinke deal gemaakt...
Waarom heeft men niet gewacht tot het seizoenseinde om te handelen? Waarom zo veel haast om de deal al in januari te sluiten?
Met het dikgedrukte ben ik 100% eens.Lionel schreef:Frenkie is buitencategorie. Hazard is vooral heel goed. Frenkie kan een elftal compleet veranderen. Hazard niet. Vandaar de haast.
Ik ken Cruijff alleen van de beelden maar wat Frenkie nu laat zien is wel echt bizar hoor.Ajax Rules schreef:Frenkie is de nieuwe Cruijff.
Hij lijkt waanzinnig op Cruijff, zowel qua puur talent als qua stijl en vaardigheden. Misschien is Cruijj aan de bal nog een fractie beter, maar Frenkie is ook verdedigend zo verschrikkelijk stetk.Yopii schreef:Daarom is die vergelijking ook onzinnig. De meesten hebben Cruijff zelfs nooit zien spelen.
Is Frenkie de nieuwe Messi? Dacht het niet... Frenkie lijkt net zo min op Messi als op Cruijff.