David Neres

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: David Neres

Bericht door Sandro » vr aug 18, 2017 6:22 am

Gisteren speelde hij slecht. Ik heb tot nu slechts bij momenten iets aardigs van hem gezien. Heb sterk mijn vraagtekens of hij ooit een basisklant gaat worden. Inmiddels had ik in ieder geval veel meer van hem verwacht.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: David Neres

Bericht door Lionel » vr aug 18, 2017 7:05 am

Is niks. Afschrijven.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: David Neres

Bericht door GangstaRiB » vr aug 18, 2017 7:27 am

Dit is een voorbeeld van pure kapitaalsvernietiging. Die jongen speelt als een kip zonder kop. Het lijkt mij een puur gebrek aan tactische begeleiding. En dan heb je Veltman achter je lopen.. ik geef het je te doen.. alleen maar van die pisballetjes in de voeten en vervolgens blijven staan :excited.gif:
Een onervaren trainersstaf is funest voor die soort spelers.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: David Neres

Bericht door peter » vr aug 18, 2017 8:30 am

Justin viel in de 60ste minuut en liet toch even veel zien? Die hele rechterkant wordt genegeerd. Joel loopt met de bal naar Neres toe en laat de bal dan gewoon liggen, zodat Neres er verder mee kan spelen. Serieus.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: David Neres

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 18, 2017 8:33 am

Wel ja, schrijf maar weer af. :1evil.gif: 'Echte' supporters. Geef die jongen een seizoen de kans. Jeugdig, dus wisselvallig.

Schöne, Veltman, Ziyech mag je aanspreken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: David Neres

Bericht door wimpey » vr aug 18, 2017 9:13 am

Ajaciedjuh schreef:Wel ja, schrijf maar weer af. :1evil.gif: 'Echte' supporters. Geef die jongen een seizoen de kans. Jeugdig, dus wisselvallig.
Die jongen liep gisteren met de ziel onder z'n arm rond. Is geen pingelaar, maar moet gelanceerd worden. VD Beek had 3 à 4 mogelijkheden daartoe, maar de bal in de diepte kwam niet. Komt nog bij dat Joelle zich er niet toe kan zetten om als bliksemafleider te fungeren. Zou me niets verbazen wanneer Neres met die Orejuela om zich heen ineens tot ontplooiing komt.

Joelle als captain past wel bij het niveau en de malaise trouwens. Wat een droeftoeter is dat. Dat contract had echt nooit verlengd mogen worden.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: David Neres

Bericht door GangstaRiB » vr aug 18, 2017 9:17 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Wel ja, schrijf maar weer af. :1evil.gif: 'Echte' supporters. Geef die jongen een seizoen de kans. Jeugdig, dus wisselvallig.
Die jongen liep gisteren met de ziel onder z'n arm rond. Is geen pingelaar, maar moet gelanceerd worden. VD Beek had 3 à 4 mogelijkheden daartoe, maar de bal in de diepte kwam niet. Komt nog bij dat Joelle zich er niet toe kan zetten om als bliksemafleider te fungeren. Zou me niets verbazen wanneer Neres met die Orejuela om zich heen ineens tot ontplooiing komt.

Joelle als captain past wel bij het niveau en de malaise trouwens. Wat een droeftoeter is dat. Dat contract had echt nooit verlengd mogen worden.
:biggthumpup.gif:

Kieft zei het goed gisteren: hij krijgt ballen in de voeten terwijl ie aan de zijlijn geplakt staat.

Dit is echt typisch voor Ajax. Gebruik de talenten van die jongen in plaats van hem in een keurslijf te persen. Daarom was en ben ik bang voor de aanpak van Keizer die zich moet bewijzen als 'Ajax trainer' en daardoor maar dogmatisch de grote rondo introduceert. :excited.gif:

De Dominee
Berichten: 5924
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: David Neres

Bericht door De Dominee » vr aug 18, 2017 10:33 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Wel ja, schrijf maar weer af. :1evil.gif: 'Echte' supporters. Geef die jongen een seizoen de kans. Jeugdig, dus wisselvallig.
Die jongen liep gisteren met de ziel onder z'n arm rond. Is geen pingelaar, maar moet gelanceerd worden. VD Beek had 3 à 4 mogelijkheden daartoe, maar de bal in de diepte kwam niet. Komt nog bij dat Joelle zich er niet toe kan zetten om als bliksemafleider te fungeren. Zou me niets verbazen wanneer Neres met die Orejuela om zich heen ineens tot ontplooiing komt.

Joelle als captain past wel bij het niveau en de malaise trouwens. Wat een droeftoeter is dat. Dat contract had echt nooit verlengd mogen worden.
Inderdaad, zo gebruik je hem precies niet in zijn kracht. Straks met Orejuela wel hopelijk, want die zal natuurlijk rechtsback gaan spelen zodra Veltman onze nieuwe aanwinst wordt centraal.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33924
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: David Neres

Bericht door Duke » ma aug 28, 2017 7:16 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: David Neres

Bericht door Lionel » ma aug 28, 2017 10:09 pm

Zijn ze op tijd mee... Ongelooflijk wat een amateurisme.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10304
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: David Neres

Bericht door WP_Legend » ma aug 28, 2017 11:17 pm

Er staat dat er nog steeds geen begeleiding is.

http://www.goal.com/nl/amp/news/213/ere ... nachtleven

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: David Neres

Bericht door brigade zuid » ma aug 28, 2017 11:33 pm

Lionel schreef:Zijn ze op tijd mee... Ongelooflijk wat een amateurisme.
Idd. Goede begeleiding moet er toch vanaf het begin zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: David Neres

Bericht door Jöhnk » di aug 29, 2017 7:04 am

Wamberto als vertaler, interessant. Sinds wanneer kan hij Nederlands? :hypocrite.gif:

https://www.vi.nl/nieuws/wambertos-huis ... -in-de-fik

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » di aug 29, 2017 7:15 am

Ze zullen die jongen verder toch wel een beetje begeleiden? Als je zoveel geld uitgeeft aan transfersom en salaris zou het een beetje jammer zijn om die jongen vervolgens compleet aan zijn lot over te laten.

Verder zou ik hem vooral lekker laten spelen. Goede prestaties zijn één van de beste manieren om te integreren. Op het voetbalveld heb je aan een paar woorden toch wel genoeg om elkaar te begrijpen? Als we gaan wachten tot hij in mooie volzinnen kan uitleggen wat restverdediging precies is dan ben ik bang dat het geen succes gaat worden.
Nil volentibus arduum

De Dominee
Berichten: 5924
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: David Neres

Bericht door De Dominee » di aug 29, 2017 8:23 am

Laat vrijwel elke keer als hij invalt zien waarom hij in de basis moet. Is messcherp, heeft uitstekende loopacties in de diepte en is efficiënt. Werkt ook hard.

Hoop dat ze die jongen niet mentaal breken maar hem snel het vertrouwen geven.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: David Neres

Bericht door Cruijff » di aug 29, 2017 9:36 am

Marillion schreef:Ze zullen die jongen verder toch wel een beetje begeleiden? Als je zoveel geld uitgeeft aan transfersom en salaris zou het een beetje jammer zijn om die jongen vervolgens compleet aan zijn lot over te laten.
Bij Ajax zijn ze hardleers. Zlatan verpieterde op een flatje in Diemen, een jaar geleden bleek Cassierra ook gewoon weer de eerste 4 maanden helemaal alleen op een hotelkamer te hebben gezeten. Bij 'daar hoorden ze engelen zingen' hebben we gezien hoe rottig Chivu zich in zo'n situatie voelde.

Neres had toen hij arriveerde zijn moeder en zijn beste vriend mee. Maar die hebben dan dus alleen een toeristenvisum, dus na 3 maanden moet hij die weer minimaal 3 maanden achtereen missen totdat ze dat opnieuw kunnen aanvragen.
Regel als Ajax zijnde dan dat twee of drie mensen die dichtbij hem staan een studie kunnen starten aan de UvA, aan de HvA of desnoods aan de Haagse Hogeschool dan kunnen ze minstens 1 of 2 jaar achtereen in Nederland blijven.

Jöhnk schreef:Wamberto als vertaler, interessant. Sinds wanneer kan hij Nederlands? :hypocrite.gif:

https://www.vi.nl/nieuws/wambertos-huis ... -in-de-fik
:smile-ajax.gif:

Hij heeft nog heel wat jaren door gevoetbald in België, zijn kinderen zijn in Nederlandstalig gebied opgegroeid opgegroeid en hebben onderwijs in het Nederlands gehad. Inmiddels zal hij de taal wel onder de knie hebben? :smile-ajax.gif:

columbus
Berichten: 5409
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: David Neres

Bericht door columbus » di aug 29, 2017 9:44 am

Cruijff schreef: Regel als Ajax zijnde dan dat twee of drie mensen die dichtbij hem staan een studie kunnen starten aan de UvA, aan de HvA of desnoods aan de Haagse Hogeschool dan kunnen ze minstens 1 of 2 jaar achtereen in Nederland blijven.
Dit gaat me wel te ver. Ondanks de jonge leeftijd zal hij toch zelf zijn boontjes moeten kunnen doppen. Ajax kan op zijn minst war ex-spelers regelen die die jongen wat begeleiden. Ex voetballers kunnen alles toch? Zonder gekheid, juist die weten hoe het er aan toe gaat wanneer je als jonge speler in het buitenland wordt gedropt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: David Neres

Bericht door Cruijff » di aug 29, 2017 9:58 am

columbus schreef:
Cruijff schreef: Regel als Ajax zijnde dan dat twee of drie mensen die dichtbij hem staan een studie kunnen starten aan de UvA, aan de HvA of desnoods aan de Haagse Hogeschool dan kunnen ze minstens 1 of 2 jaar achtereen in Nederland blijven.
Dit gaat me wel te ver. Ondanks de jonge leeftijd zal hij toch zelf zijn boontjes moeten kunnen doppen. Ajax kan op zijn minst war ex-spelers regelen die die jongen wat begeleiden. Ex voetballers kunnen alles toch? Zonder gekheid, juist die weten hoe het er aan toe gaat wanneer je als jonge speler in het buitenland wordt gedropt.
Juist degenen die net te oud zijn om bij een gastgezin te gaan inwonen hebben echt geen idee hoe hun eigen boontjes te doppen.
Meest schijnende voorbeeld blijft Miralem Sulejmani en Darko Bodul samen in een appartementje en vervolgens vele kilo's aankomen van de shoarma en de afhaalpizza's. :excited.gif: Gaat je investering van 16,25 miljoen (19 miljoen in totaal.)

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: David Neres

Bericht door Lionel » di aug 29, 2017 10:58 am

Eens met Cruijff hoor. Snap er ook helemaal niks van. Zelfde met Cassiera en Orejuela. Regel twee man die beschikbaar voor ze zijn. Kost je 100K per jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: David Neres

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 29, 2017 11:53 am

Zeer amateuristisch van Ajax. Totaal onverantwoord.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » di aug 29, 2017 12:26 pm

Tja, een kennis van me heeft hem zien spelen op een toernooi.Hij speelde iedereen finaal zoek.Nu zegt dat natuurlijk niet alles maar toch.12 Miljoen gekost, maar professionele ( thuis ) begeleiding kan er niet af.Typisch AJAX toch.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: David Neres

Bericht door beelzebub » di okt 03, 2017 5:17 pm

Haha, als de automatische vertaling van Instagram "Lekker gewerkt pik" en "Let's go pik" niet zo goed werkt. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: David Neres

Bericht door Sandro » wo okt 04, 2017 3:43 pm

Keizer over goudhaantje van Ajax: "Moeilijk om dat langer vol te houden"

Woensdag 4 oktober 2017 om 15:25

De statistieken spreken voor zich: Ajax-aanvaller David Neres was dit seizoen elke 71 minuten betrokken bij een doelpunt. Daarmee troeft de Braziliaan concurrenten als Amin Younes en Justin Kluivert ruimschoots af. Trainer Marcel Keizer is blij met de prestaties van de buitenspeler, maar houdt tegelijk ook een slag om de arm. 

Afgelopen zondag was Neres tweemaal trefzeker tegen sc Heerenveen. Ajax won met 4-0 in het Abe Lenstra Stadion. "Het rendement is op dit moment hoog, maar het is natuurlijk moeilijk om dat langer vol te houden", zegt Keizer voor de camera van Ajax TV. 

"Dus als hij meer gaat spelen, zal zijn rendement ook wat omlaag gaan", voegt de oefenmeester daar direct aan toe. "Maar statistieken zeggen niet alles. In het aantal kansen staan we namelijk ook bovenaan, maar in de ranglijst is dat niet zo."
Wat een flauwekul vergelijking weer.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13427
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: David Neres

Bericht door Arthur » wo okt 04, 2017 4:37 pm

Vandaar dat hij elke keer een andere opstelling bedenkt. Door iedereen relatief weinig te laten spelen gaat hun rendement automatisch omhoog. Slim!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » wo okt 04, 2017 5:47 pm

Dat telt dan ook voor Keizer , hoe weinig hij de trainer van AJAX 1 zou zijn hoe hoger het rendement ..

Plaats reactie