Maximilian Wöber

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

De Dominee
Berichten: 5921
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maximilian Wöber

Bericht door De Dominee » wo aug 23, 2017 5:03 pm

Inderdaad. Is dat nieuw ofzo? Danilo is ook niet gepresenteerd tot op heden meen ik. Rare gang van zaken weer. Iedere club maakt filmpjes en gekkigheid met nieuwe aanwinsten, Ajax vergeet ze gewoon te presenteren...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Thom » wo aug 23, 2017 6:37 pm

Beursgenoteerd. Extra voorzichtig
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

De Dominee
Berichten: 5921
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maximilian Wöber

Bericht door De Dominee » wo aug 23, 2017 7:13 pm

Ajax en Rapid waren gisteren akkoord, Ajax en Wober ook. Gisteren heeft Wober zijn medical doorstaan.

De deal is done. De beurs is gisteren gesloten en vandaag weer. Is gewoon raar.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo aug 23, 2017 7:34 pm

De 'presenteerders' zullen inmiddels mogelijk al in Trondheim zitten?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Marillion » wo aug 23, 2017 8:00 pm

Volgens mij is het heel simpel. Geen presentatie en ook geen persbericht. Dan is het dus nog niet helemaal rond.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door brigade zuid » wo aug 23, 2017 8:40 pm

Zelfs Keizer is volgens mij niet officieel gepresenteerd toch? Ik vind het altijd wel wat hebben zo'n persmomentje.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Jöhnk » wo aug 23, 2017 9:05 pm

Marillion schreef:Volgens mij is het heel simpel. Geen presentatie en ook geen persbericht. Dan is het dus nog niet helemaal rond.
Dat lijkt me een juiste conclusie. Misschien wil Wöber alleen komen als Ajax EL haalt? We weten het niet.

Yopii
Berichten: 18832
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Yopii » wo aug 23, 2017 9:25 pm

Nog niet helemaal misschien, maar het gaat rondkomen.

https://www.transfermarkt.at/rapid-vor- ... ews/285612

Rapid is het geld al aan het uitgeven.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Sandro » do aug 24, 2017 8:11 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:De 'presenteerders' zullen inmiddels mogelijk al in Trondheim zitten?
Overmars is in Amsterdam gebleven.
Hoge druk in directiekamer Ajax: Overmars niet mee naar Noorwegen'

Donderdag 24 augustus 2017 om 08:40

Marc Overmars is niet met Ajax meegereisd naar Trondheim voor de cruciale Europa League-wedstrijd tegen Rosenborg BK. Het heeft alles te maken met de laatste transferontwikkelingen.

Dat meldt De Telegraaf donderdagochtend. Overmars, directeur spelersbeleid in Amsterdam, ontbreekt samen met financieel directeur Jeroen Slop in Noorwegen. Dat kan niet los worden gezien van de transferperikelen rond Kasper Dolberg en de bijna-afgeronde transfers van Siem de Jong (Newcastle United) en Maximilian Wöber (Rapid Wien).

Overmars en Slop reizen ook donderdag niet af naar Trondheim, wat volgens De Telegraafzeker in het geval van Overmars geen gewoonte is. 'Het geeft aan hoe hoog de werkdruk nu in de directiekamer is', aldus de ochtendkrant. Overmars heeft herhaaldelijk aangegeven dat er na het vertrek van Davinson Sánchez geen spelers meer mogen vertrekken bij Ajax. AS Monaco zou deze week een bod van meer dan vijftig miljoen euro hebben uitgebracht op Kasper Dolberg.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Marillion » do aug 24, 2017 8:14 am

Yopii schreef:Nog niet helemaal misschien, maar het gaat rondkomen.

https://www.transfermarkt.at/rapid-vor- ... ews/285612

Rapid is het geld al aan het uitgeven.
Het kan zomaar zijn dat er nog een andere kaper op de kust is. En dat Rapid dus wel weet dat hij gaat vertrekken alleen nog niet waarheen.

Nogmaals, geen persbericht betekent voorlopig geen transfer. Als die jongen echt iets kan zijn we vast niet de enige club die interesse heeft.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33600
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door zeux » do aug 24, 2017 8:45 am

Of er wordt gewacht op de wedstrijd van vanavond.

Dat er bij niet plaatsen ook geen deal is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Maximilian Wöber

Bericht door ferry » do aug 24, 2017 9:33 am

Hij is er hoor:
Afbeelding
ad.nl

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do aug 24, 2017 9:35 am

Mooi zo. Dan hoeft de gemiddelde AT'er zich niet langer te gedragen als iemand die voor het eerst vader wordt en vindt dat de bevalling zo lang duurt...

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Sandro » do aug 24, 2017 9:39 am

En hier het interview met hem. Maakt een uitstekende indruk :biggthumpup.gif: (dat litteken belooft ook veel goeds).

https://www.youtube.com/watch?v=UMkcEC5nWd4

Het blijkt overigens nu wel duidelijk uit de woorden van Overmars dat er geen verdediger meer bij komt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door D_skilled » do aug 24, 2017 9:49 am

@OptaJohan
70.4% - @AFCAjax signing Maximilian Wöber had a higher duel win % than any other Austrian Bundesliga player in 2016/17 (min 50 duels). Rock.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door mattie » do aug 24, 2017 10:01 am

Sandro_Calaaabro schreef:En hier het interview met hem. Maakt een uitstekende indruk :biggthumpup.gif: (dat litteken belooft ook veel goeds).

https://www.youtube.com/watch?v=UMkcEC5nWd4

Het blijkt overigens nu wel duidelijk uit de woorden van Overmars dat er geen verdediger meer bij komt.
Hoeft ook niet, toch? we hebben er ook nog een colombiaan bij.. Wat ik wel netjes zou vinden is Viergever laten verlengen..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Sandro » do aug 24, 2017 10:18 am

Nee hoeft niet inderdaad, alhoewel ik niet echt vrolijk wordt van de opties op linksback. Er zijn er genoeg (de opties), maar niet goed genoeg.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 24, 2017 10:20 am

Daar istie dan, onze nieuwe LCV! Ben heel benieuwd. In ieder geval content dat ze een grote kopsterke kerel hebben gehaald, die ook nog duels wint en goed aan de bal schijnt te zijn. Het kan dus eigenlijk alleen nog maar tegenvallen, wat natuurlijk niet eerlijk is dus laten we niet vergeten dat deze jongen pas 19 is en slechts een paar maanden ervaring in de Oostenrijkse competitie heeft. Hoop dat we hem snel in het eerste zien.
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Marillion » do aug 24, 2017 10:44 am

Ajax contracteert Maximilian Wöber

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Maximilian Wöber en SK Rapid Wien over de overgang van de linksbenige verdediger. Wöber werd op 4 februari 1998 geboren in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen.

De 19-jarige Oostenrijker tekende in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2021.

De verdediger is voor de eerste keer in zijn carrière geselecteerd voor de WK kwalificatieduels van het Oostenrijkse nationale elftal.

Bron: Ajax.nl
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door peter » do aug 24, 2017 10:47 am

1998....

Zijn van die momenten dat je denkt 'shit man ik word ook oud'.

De Dominee
Berichten: 5921
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maximilian Wöber

Bericht door De Dominee » do aug 24, 2017 11:44 am

Sandro_Calaaabro schreef:En hier het interview met hem. Maakt een uitstekende indruk :biggthumpup.gif: (dat litteken belooft ook veel goeds).

https://www.youtube.com/watch?v=UMkcEC5nWd4

Het blijkt overigens nu wel duidelijk uit de woorden van Overmars dat er geen verdediger meer bij komt.
Zou ik teleurstellend vinden. Achter Wober (19) en De Ligt (18) zit nu niemand, tenzij we Viergever en Veltman meetellen maar die staan al op links- en rechtsback op het formulier. Alle posities dubbel bezet betekent niet dat wanneer je 1 multifunctionele speler haalt je dan alle posities bezet hebt.

Ik verwacht nog minimaal 1 CV, naast Schuurs (die we vervolgens verhuren aan Fortuna).
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Mr. Ajax » do aug 24, 2017 11:52 am

De Dominee schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:En hier het interview met hem. Maakt een uitstekende indruk :biggthumpup.gif: (dat litteken belooft ook veel goeds).

https://www.youtube.com/watch?v=UMkcEC5nWd4

Het blijkt overigens nu wel duidelijk uit de woorden van Overmars dat er geen verdediger meer bij komt.
Zou ik teleurstellend vinden. Achter Wober (19) en De Ligt (18) zit nu niemand, tenzij we Viergever en Veltman meetellen maar die staan al op links- en rechtsback op het formulier. Alle posities dubbel bezet betekent niet dat wanneer je 1 multifunctionele speler haalt je dan alle posities bezet hebt.

Ik verwacht nog minimaal 1 CV, naast Schuurs (die we vervolgens verhuren aan Fortuna).
Je noemt bijzonder vaak zijn naam, maar hoe vaak heb je die Schuurs zien spelen als ik vragen mag?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 18832
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Yopii » do aug 24, 2017 12:09 pm


Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Maximilian Wöber

Bericht door beelzebub » do aug 24, 2017 12:14 pm

Dat bloed zit goed. Die zweet en tranen (hopelijk niet vanavond al) zullen snel volgen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

De Dominee
Berichten: 5921
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maximilian Wöber

Bericht door De Dominee » do aug 24, 2017 12:34 pm

Mr. Ajax schreef:
De Dominee schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:En hier het interview met hem. Maakt een uitstekende indruk :biggthumpup.gif: (dat litteken belooft ook veel goeds).

https://www.youtube.com/watch?v=UMkcEC5nWd4

Het blijkt overigens nu wel duidelijk uit de woorden van Overmars dat er geen verdediger meer bij komt.
Zou ik teleurstellend vinden. Achter Wober (19) en De Ligt (18) zit nu niemand, tenzij we Viergever en Veltman meetellen maar die staan al op links- en rechtsback op het formulier. Alle posities dubbel bezet betekent niet dat wanneer je 1 multifunctionele speler haalt je dan alle posities bezet hebt.

Ik verwacht nog minimaal 1 CV, naast Schuurs (die we vervolgens verhuren aan Fortuna).
Je noemt bijzonder vaak zijn naam, maar hoe vaak heb je die Schuurs zien spelen als ik vragen mag?
Niet live, wel op filmpjes naar aanleiding van de geruchten rond een mogelijke transfer naar Ajax. Lijkt een talentvolle jongen, daarnaast beschikbaar, Nederlands en relatief goedkoop. Bovendien op een positie waar Ajax behoefte heeft, want zowel bij Ajax 1 als Jong Ajax houdt het niet over.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie