Davinson Sanchez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door LucaS » zo aug 13, 2017 7:51 pm

InnerHarbour schreef:
I think I lost my fucking headache

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Demosthenes » zo aug 13, 2017 7:56 pm

LucaS schreef:
InnerHarbour schreef:
Vreemd, want in jouw bericht zie ik de tweet niet staan, maar als ik quote staat die er ineens wel (maar weer niet als ik mijn bericht bekijk in de Preview). Zal met een instelling te maken hebben, dat verklaart misschien dat ik zo vaak een bericht zie zonder tekst.

Sanchez traint mee, dat doe je toch niet als je staakt?

Blijft staan wat Keizer nog met Sanchez over moet praten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door brigade zuid » zo aug 13, 2017 10:28 pm

Chelsea, Real en Arsenal schijnen ook concreet te zijn nu. Lekker tegen mekaar uitspelen dan maar.

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Yopii » zo aug 13, 2017 10:32 pm

Wat een hype.

https://www.telesport.nl/artikel/111891 ... er-sanchez

Goede speler, groot talent, maar nog wel een stukje van de top verwijderd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 13, 2017 10:47 pm

Dat maakt nu niet meer uit. Sanchez is weg, nu het hoogst mogelijke bedrag eruit halen. Laat maat opbieden tegen elkaar.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 13, 2017 10:48 pm

brigade zuid schreef:Chelsea, Real en Arsenal schijnen ook concreet te zijn nu. Lekker tegen mekaar uitspelen dan maar.
Het noemen van allerlei 'geïnteresseerde clubs' lijkt me onderhandelingstactiek van Ajax. Mocht het toch waar zijn dan kan het bedrag zo oplopen naar 60 miljoen. Zou mooi meegenomen zijn, maar ik denk dat het bedrag op 50 miljoen zal blijven steken.
Ajax!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 13, 2017 10:54 pm

Ook dat is natuurlijk een belachelijk bedrag voor een verdediger uit de Eredivisie.

Belangrijker dan de 50 of 60 miljoen is wat Ajax ermee gaat doen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Yopii » zo aug 13, 2017 11:01 pm

Chelsea noemen is slim. Misschien kan Arsenal er nog bij. :smallgrin.gif:

Vergeet Sanchez, hij gaat weg. Objectief gezien is dit hoe het moet: hij speelt zich in de kijker, Ajax krijgt de hoofdprijs. Een jaar geleden had elke supporter dit het droomscenario gevonden.

Veertig, vijftig, zestig miljoen... Slaat natuurlijk nergens op. Zo zie je maar dat de EL wel degelijk lucratief is.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door LucaS » zo aug 13, 2017 11:13 pm

Je kan wat druk zetten op TH omdat Sanchez na gesprek met de trainer alleen nog daar naartoe wil. Gezien de opstelling van Ajax is dat gesprek zwaar tegen de regels geweest
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Yopii » zo aug 13, 2017 11:18 pm

Yep, dreigementje, klacht indienen bij de UEFA... :neutral.gif:

Ik neem aan dat Ajax écht niet akkoord gaat met 40 miljoen, anders was de zaak al beklonken.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 13, 2017 11:40 pm

Ajaciedjuh schreef:Dat maakt nu niet meer uit. Sanchez is weg, nu het hoogst mogelijke bedrag eruit halen. Laat maat opbieden tegen elkaar.
Gewoon niet verkopen. Die jongen heeft een contract en krijgt nog een verbeterde aangeboden. Ben er klaar mee dat spelers de dienst uitmaken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Iniesta » ma aug 14, 2017 6:09 am

Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Toppie » ma aug 14, 2017 6:50 am

Leuk 50 Miljoen en dan plan b c en d :confused.gif:
Je had na de finale al moeten gaan kijken naar een opvolger of vervanging

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » ma aug 14, 2017 7:27 am

LucaS schreef:Je kan wat druk zetten op TH omdat Sanchez na gesprek met de trainer alleen nog daar naartoe wil. Gezien de opstelling van Ajax is dat gesprek zwaar tegen de regels geweest
Iedere club doet aan"tapping-up" ook Ajax, zou nutteloos en hypocriet zijn.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33767
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door zeux » ma aug 14, 2017 7:29 am

Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
Fair point.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door LucaS » ma aug 14, 2017 8:13 am

InnerHarbour schreef:
LucaS schreef:Je kan wat druk zetten op TH omdat Sanchez na gesprek met de trainer alleen nog daar naartoe wil. Gezien de opstelling van Ajax is dat gesprek zwaar tegen de regels geweest
Iedere club doet aan"tapping-up" ook Ajax, zou nutteloos en hypocriet zijn.
Ik begreep anders dat Liverpool zich terugtrok voor v dijk toen Southampton met een klacht dreigde
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mano » ma aug 14, 2017 8:16 am

Accepteer dat de voetbalwereld nu zo in elkaar zit. Het grote geld regeert.


We hebben 1 jaar van Sanchez mogen genieten, daarin toonde hij zijn klasse en dat hij er nog niet was.
Maar hij is zeker goed genoeg voor TH. Deze man heeft een missie, en die gaat hij halen.

bedrag tikt misschien de 50 aan maar hoger wordt het niet.
ik zou 45 + 10% doorverkoop ook accepteren. TH is zeker zijn eindpunt niet.


En dan ff over die schaduwlijstjes...
60 mio op je rekening betekent niet dat spelers uit grote competities voor 20mio naar de eredivisie komen.
Je kan max het voorstel matchen en dan ben je dus minder interessant i.v.m. exposure & competitie. Maar er schijnen een aantal mensen hier te denken dat de Sanchez'jes voor het oprapen liggen.... :excited.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Davinson Sanchez

Bericht door raymon » ma aug 14, 2017 8:31 am

zeux schreef:
Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
Fair point.
Medewerking verleen je na een paar jaar goed zijn voor de club. Niet na 1 seizoen nadat je voor 5 jaar hebt getekend.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » ma aug 14, 2017 8:48 am

En buiten dat, als men bij huin huidige club 2 ton verdiend en bij Ajax een miljoen breken ze hun nek om te komen. Wegkomen doen ze altijd wel weer, is het dit jaar niet dan volgend jaar wel.
YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 14, 2017 8:54 am

Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
Zat op zo'n reactie te wachten, ben het er echter helemaal niet mee eens. Het aantal spelers dat na een paar jaar Ajax elders in Europa aan het slagen zijn is natuurlijk een stuk groter en 'dominanter aanwezig' dan spelers die 'geen kans daartoe kregen van Ajax'. Ik denk dat talenten die twijfelen of ze bij Ajax moeten tekenen eerder Zlatan, Maxwell, Sneijder, Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Suarez etc in hun hoofd hebben zitten, en niet die Sanchez die een transfer door zijn neus kreeg geboord door Ajax.

Verder ben ik het eens met Raymon. Als club - en zeer zeker als Ajax-zijnde - heb je heel weinig aan een goed seizoen en meteen weer doorverkopen. Dan mag en moet je dat ook wel uitstralen, vind ik. Nogmaals, spelers mogen nooit de dienst gaan uitmaken bij de club. Gelukkig zitten we momenteel ook niet bepaald krap financieel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door brigade zuid » ma aug 14, 2017 8:59 am

Ajax had na de Europese finale vorig jaar door moeten pakken, verder uitbouwen, dan heb je ook iets meer kans dat spelers als Sanchez nog een jaartje willen blijven. Wat er nu gebeurt is ook niet leuk voor jongens als Dolberg, Zyech en Onana.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 14, 2017 9:00 am

brigade zuid schreef:Ajax had na de Europese finale vorig jaar door moeten pakken, verder uitbouwen, dan heb je ook iets meer kans dat spelers als Sanchez nog een jaartje willen blijven. Wat er nu gebeurt is ook niet leuk voor jongens als Dolberg, Zyech en Onana.
Dat sowieso. Maar zonder beleid kom je nergens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Davinson Sanchez

Bericht door beelzebub » ma aug 14, 2017 9:08 am

Raymon schreef:
zeux schreef:
Iniesta schreef:Klinkt leuk, maar met zo n opstelling krijg je in de toekomst dus nooit meer talentvolle spelers. Die komen naar Ajax in het vertrouwen dat er wordt meegewerkt als er zich een buitenkans aandient.
Fair point.
Medewerking verleen je na een paar jaar goed zijn voor de club. Niet na 1 seizoen nadat je voor 5 jaar hebt getekend.

Hij is natuurlijk een broodvoetballer, maar toch. 50 miljoen verkoop en daarna meteen huren voor een jaar a 10 miljoen vind ik ook een mooie deal. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mano » ma aug 14, 2017 9:16 am

brigade zuid schreef:Ajax had na de Europese finale vorig jaar door moeten pakken, verder uitbouwen, dan heb je ook iets meer kans dat spelers als Sanchez nog een jaartje willen blijven. Wat er nu gebeurt is ook niet leuk voor jongens als Dolberg, Zyech en Onana.

wat is dat dan?
door pakken, uitbouwen?

geef mij eens details van wat jij bij deze termen denkt?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door wimpey » ma aug 14, 2017 9:17 am

InnerHarbour schreef: Iedere club doet aan"tapping-up" ook Ajax, zou nutteloos en hypocriet zijn.
Dat is zo. Die Dennis Johnson speelt niet voor niets de voorbereiding bij Heerenveen en wil dan ineens naar Ajax.

Sanchez lijkt me weinig kwalijk te nemen. Hij is een winnaar, hij is ambitieus en wil de CL in.

AT stelt al een jaar vast dat Ajax een probleem heeft qua backs, dat Schöne in topwedstrijden niet kan en dat de linksbuiten een belabberd rendement heeft. Vervolgens vertrekt Ajax' beste speler, is Traoré weg en vertrekt Bosz.

Trainer van Telstar en een invaller-spits op leeftijd komen daarvoor in de plaats. Dus (logisch): geen CL. Dat complete gebrek aan ambitie strookt niet met wat Sanchez e.c. in hun carrière willen. Dus forceert hij een breuk. RvC, directie en TH moet je daarop aankijken, lijkt me.

Plaats reactie