Anwar El Ghazi

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door peter » wo jan 20, 2016 10:42 am

Ik las dat Raiola op hem zat te azen, dus wie weet hoe dit zich ontwikkelt.

Ik vind El Ghazi nog niet zo ver in zijn ontwikkeling. Die heeft nog minimaal 2.5 jaar nodig.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » vr jan 22, 2016 9:40 am

Ook hij is een momentenvoetballer. Hij begon goed begin dit seizoen, had een aantal beslissende momenten.
Die namen de laatste weken voor winterstop af.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door zeux » vr jan 22, 2016 11:18 am

Peter schreef:Ik las dat Raiola op hem zat te azen, dus wie weet hoe dit zich ontwikkelt.

Ik vind El Ghazi nog niet zo ver in zijn ontwikkeling. Die heeft nog minimaal 2.5 jaar nodig.
Voor een serieuze competitie bedoel? Want voor de eredivisie zou het toch sneller mogelijk moeten zijn om op niveau te zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Iniesta » wo jan 27, 2016 11:14 pm

Maakt erg goeie indruk bij RTL late night

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » do jan 28, 2016 9:36 pm

Zou leuk zijn als dat op het veld ook weer eens zou gebeuren. Sorry, inkoppertje maar die moet je ook maken. :smile-ajax.gif:

Maar in welke zin?
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Iniesta » do jan 28, 2016 10:20 pm

Goeie uitstraling, normale antwoorden ( ja dat is een plus bij een voetballer) goed zelfbeeld (zou nu nog niet naar Milan gaan bv). Heb toch vaak plaatsvervangende schaamte als je voetballers in programma ziet

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » wo feb 17, 2016 4:06 pm

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 9:17 am

Deze jongen vecht tegen zichzelf....

Hij rekent in doelpunten en niet in acties. Dat mag als je CR7 heet maar niet als je AEG heet, dan moet je gewoon zorgen dat je nadrukkelijk aanwezig bent door geen taak te verzaken en succesvolle acties te maken. die doelpunten komen vanzelf.

Als hij zichzelf niet vind, zakt hij weg en wordt hij links/rechts ingehaald.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Cruijff » do apr 21, 2016 11:20 am

Heeft iemand hem in het stuk zien voorkomen de 45 minuten dat hij mee deed? Zijn rendement is vaak nog minder dan nul hoor... :blush.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Andriy Demchenko » vr apr 22, 2016 3:08 pm

Mano schreef:Deze jongen vecht tegen zichzelf....

Hij rekent in doelpunten en niet in acties. Dat mag als je CR7 heet maar niet als je AEG heet, dan moet je gewoon zorgen dat je nadrukkelijk aanwezig bent door geen taak te verzaken en succesvolle acties te maken. die doelpunten komen vanzelf.

Als hij zichzelf niet vind, zakt hij weg en wordt hij links/rechts ingehaald.
Dat noemen ze ook wel het Viktor Fischer syndroom, die loopt al even geforceerd tegen zichzelf te voetballen. De Boer krijgt die gasten niet in de juiste mindstate lijkt het wel.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » di mei 24, 2016 8:02 am

We zullen zien of de nieuwe coach jongens als AEG, Fisher e.d. aan het voetballen krijgt.
Ze zijn in ieder geval onder FdB weggezakt tot middelmaat. We gaan nu ontdekken of dat aan FdB lag of aan die gasten zelf.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Andriy Demchenko » di mei 24, 2016 11:15 am

Mano schreef:We zullen zien of de nieuwe coach jongens als AEG, Fisher e.d. aan het voetballen krijgt.
Ze zijn in ieder geval onder FdB weggezakt tot middelmaat. We gaan nu ontdekken of dat aan FdB lag of aan die gasten zelf.
Wat Fischer betreft zijn we te laat, ik ben persoonlijk vooral benieuwd naar Sinkgraven.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 19, 2016 5:50 pm

https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... Vvkkg1A.97

Interessant, die jongen ligt goed in de markt zo lijkt het. Tevens heeft hij dus die Mendes als zaakwaarnemer genomen, das iemand die kind aan huis is bij de grote clubs. Met de interesse van de Milans van deze wereld zie ik hem daar zomaar naartoe gaan voor een bedrag van 10 miljoen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10329
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door WP_Legend » ma jun 20, 2016 12:11 am

Vind het nog te vroeg voor die jongen. Potentie heeft ie zoals hij de eerste tien wedstrijden liet zien. Daarna is hij heeeel ver terug gevallen. Ik hoop niet dat hij de Kishna route volgt. Want dan horen we nooit meer wat van hem.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door peter » do jul 14, 2016 11:02 am

Mij bekruipt het gevoel dat El Ghazi zich zorgen moet maken. In de oefenduels wordt hij gebracht als invaller voor de linksbuitenpositie en vandaag lees ik in De Telegraaf dat we op zoek gaan naar een volwaardig alternatief voor de linksbuitenpositie. Als rechtsbuiten kiest Bosz er in de eerste twee duels steevast voor om Muric en Cerny op te stellen, dus het zou maar sterk verbazen als hij daar nu opeens El Ghazi posteert.

Wat denken jullie? Of oordeel ik te vroeg?

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door wimpey » do jul 14, 2016 11:12 am

Peter schreef: Wat denken jullie? Of oordeel ik te vroeg?
Lijkt me niet. Denk dat AEG verpatst moet worden.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door 999 » do jul 14, 2016 11:15 am

Peter schreef:
Wat denken jullie? Of oordeel ik te vroeg?
Te vroeg ... Ik zou eerst willen zien wat ie gaat doen onder Bosz ...

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door beelzebub » vr jul 22, 2016 11:00 pm

Nu Liverpool Jordon Ibe heeft geloosd gaat het gerucht dat ze bij Ajax komen aanKloppen voor El Ghazi. Weet niet of hij een Kloppo voetballer is.... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Demosthenes » za jul 23, 2016 8:26 am

beelzebub schreef:Nu Liverpool Jordon Ibe heeft geloosd gaat het gerucht dat ze bij Ajax komen aanKloppen voor El Ghazi. Weet niet of hij een Kloppo voetballer is.... :ajaxsmiley.gif:
Ik denk dat het wel meevalt, maar als Liverpool komt, wordt het wel flink betalen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 23, 2016 9:11 am

El Ghazi heeft het afgelopen seizoen geen progressie gemaakt. Geen speler voor Liverpool dus, want daar zoeken ze geen talenten maar goede spelers.

Ik had vorig seizoen meer van El Ghazi verwacht om eerlijk te zijn. Hopelijk komt het er onder Bosz wel uit, want die jongen heeft veel mogelijkheden. Fysiek sterk, scorend vermogen, alleen nog niet constant genoeg maar voor een speler op zijn leeftijd is dat vrij normaal.
Ajax!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Cruijff » za jul 23, 2016 9:52 am

Giacomo Puccini schreef:El Ghazi heeft het afgelopen seizoen geen progressie gemaakt. Geen speler voor Liverpool dus, want daar zoeken ze geen talenten maar goede spelers.

Ik had vorig seizoen meer van El Ghazi verwacht om eerlijk te zijn.
Ik verwacht er ook weinig meer van, helaas. Pffff wat erger ik me terugwerkende kracht nog steeds aan hoe hij een jaar geleden speelde tegen Rapid Wien en wat een kansen hij mistte in de oefenpot tegen Marseille.

Had tegen Marseille echter wel twee puike assists... hoop dat hij tegen PAOK ook eens wat rendement heeft, tegen PAOK zou dat moeten kunnen.
Giacomo Puccini schreef:het afgelopen seizoen geen progressie gemaakt. Geen speler voor Liverpool dus, want daar zoeken ze geen talenten maar goede spelers.
Ik zou het willen omdraaien.
Geen speler die geschikt is voor Ajax, want hij maakt te weinig progressie. Als Liverpool een hoop geld op hem stuk wil slaan, prima. Liverpool heeft nog wel vreemdere aankopen gedaan.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » za aug 06, 2016 4:46 pm

Volgens de Italiaanse krant Il Tempo zou Lazio Roma interesse hebben in El Ghazi. Ik weet niet of ze echt concreet gaan worden maar gezien zijn huidige status binnen de selectie zou ik er niet van opkijken als hij daar wel interesse in zou hebben.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door beelzebub » za aug 06, 2016 8:35 pm

Lazio zou ook nog eens 16 miljoen willen bieden. Zijn ze zo tevreden over Kisnha ofzo? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Sandro » wo aug 10, 2016 7:31 am

Ik lees dat Ajax 17,5 mln voor hem wil hebben.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » wo aug 10, 2016 8:29 am

beelzebub schreef:Lazio zou ook nog eens 16 miljoen willen bieden. Zijn ze zo tevreden over Kisnha ofzo? :ajaxsmiley.gif:

Lazio belt Overmars -- Hey, deze Kishna doet het niet, hij is stuk.
O - Hoezo?
Lazio: we willen acties en doelpunten
O - oooh dan heb je de verkeerde, moet je AEG hebben.


verkooptechnisch een tophandelaar die overmars.... aankooptechnisch, andere koek...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie